Ημερολόγιο Γκαλερί Αναζήτηση Εγγραφή Σύνδεση 

[ +/- ] [ Τώρα είναι Παρ 19 Απρ 2024, 05:23 ]


 Σελίδα 1 από 1 [ 5 Δημοσιεύσεις ] 



 
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: Φλάτζα σε 1600 8v turbo
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 22 Μαρ 2009, 23:03 
Άβαταρ μέλους
Καλησπέρα σας...
Με λένε κώστα και είμαι καινούριος....
Έχω ένα πρόβλημα και θέλω τις συμβουλές σας.
Θέλω να κάνω turbo το εν λόγω μοτερ.
Έχω όλα τα πράγματα (garrett t28bb,ic,σωληνώσεις,2 extra μπεκ,παραλληλο εγκέφαλο,
μεταλλικό κάρτερ,σκάστρα,downpipe,πολλαπλή εξαγωγής).
Το πρόβλημα μου είναι οτι δεν θέλω να δώσω τρελά λεφτά για την τοποθέτηση.
Τί φλάτζα κεφαλής να βάλω?(συμπίεση? για να μην έχω πρόβλημα)
Το μοτέρ θέλω να δουλεύει στα 0.7 bar χωρίς να αλλάξω πιστόνια και οτιδήποτε αλλο.
Μήπως υπάρχει κάποιος ο οποίος το έχει δοκιμάσει?
Κάποιο συνεργείο για τοποθέτηση και ρεκτιφιέ?
Ευχαριστω προκαταβολικά!!!


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Φλάτζα σε 1600 8v turbo
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 25 Μαρ 2009, 14:11 
Χωρίς σύνδεση
Assistant
Assistant
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 30 Αύγ 2008, 23:47
Δημοσιεύσεις: 14930
Τοποθεσία: Ριο (Πατρας) - Καλλιθεα (Αθηνα)
:welc :welc Καλως ηλθες στο φορουμ.

Βασικα σε τι αυτοκινητο θα ειναι αυτο το μοτερ? Ειναι ο 1600 8ν των Rallye-Saxo ή των Xsara-Xantia? :scratch :scratch

ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΩΣ παντως θα πρεπει να κοιταξεις και την δικη σου ασφαλεια εκτως απο την επιταχυνση, δλδ να φροντισεις και την επιβραδυνση του αυτοκινητου που για αυτην φροντιζουν τα φρενα και γενικα το στησιμο του αυτοκινητου. :thumb

Επισης πρεπει να κοιταξεις και την μεταδοση κινησης του (συμπλεκτης ενισχυμενος, αλλο ρουλεμαν συμπλεκτη, ίσως αλλη βαλβολινη, ενισχυμενα ιμιαξωνια κτλ). :thumb

Και φυσικα και την εδραση του κινητηρα σου στις βασεις του, γιατι οι εργοστασιακες θα σε αφησουν μαλλον ξαφνικα και θα χρειαστεις ενισχυμενες. :thumb

Για την πιεση που λες (0,7 bar) εισ;αι μαλλον λιγο οριακα για την λειτουργια των μηχανικων μερων σου (πιστονια, ελατηρια, μπιελες, κομβια, ελατηρια βαλβιδων κτλ). Συνηθως η πιεση ειναι απο 0,3-0,5-0,6 bar για τα εργοστασιακα. Σημαντικο ρολο για τον σκοπο σου αυτον παιζουν τα χιλιομετρα και η κατασταση του μοτερ σου (συμπιεση που δουλευει τωρα και αν ειναι σωστη, αν καιει εστω και λιγο λαδι, κτλ). Οσο περισσοτερα εχει πανω του το ιδιο το μοτερ, τοσο πιο απαραιτητη κρινεται η αντικατασταση των εργοστασιακων με πιο ανθεκτικα εξαρτηματα. :thumb

Βεβαια αυτο θα φανει και στο αναγκαστικο ανοιγμα του μοτερ για πτωση της συμπιεσης και τοποθετηση παχυτερης φλατζας κεφαλης (και λογικα μεταλλικης) για να εχεις το κεφαλι σου ησυχο. :thumb

Επισης θα χρειαστεις και επαναπρογραμματισμο του εργοστασιακου σου εγκεφαλου με την προσθηκη οπως λες κια παραλληλου για την καθοδηγηση των εξτρα μπεκ. :thumb Υπολογισε αρκετα λεφτα σε αυτο. Μπορει να ειναι και τα μισα λεφτα της μετατροπης σου. :eek

Στα υλικα που λες να προσθεσεις και intercooler το οποοιο κρινεται απαραιτητο αν το δουλεψεις πανω απο 0,3-0,4 bar και στις συνθηκες της ελλαδας τους καλοκαιρινους μηνες. :mrgreen :thumb

Τελος θα χρειαστεις και οργανα που θα σου δινουν τις επιμερους λειτουργικες καταστασεις του κινητηρα σου ανα πασα στιγμη, και απαραιτητα το ενα να ειναι μπαρομετρο. :thumb

Καλο ειναι να ρωτησεις και καποιον μηχανικο που ασχολειται με τετοιες μετατροπες και τα συγκεκριμμενα μοτερ γιατι θα ξερει τι να προβλεψει στις κατασκευαστικες κινησεις του. :thumb

Καλη τυχη με το project. Περιμενουμε εξελιξεις.

_________________
ΕικόναΕικόνα
Citroen XantiaΙΙ VSX 1.8i16V,1998,276100kmΕικόνα
Citroen ΒΧ14Ε,1985,177000km
Renault MeganeI 1.4eClima/Lux,1998,114000km


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Φλάτζα σε 1600 8v turbo
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 26 Μαρ 2009, 01:21 
Άβαταρ μέλους
Το μοτέρ είναι αυτό του xsara.
Φρένα έχω δίσκους 283mm με μονοπίστονη δαγκάνα και σωληνάκια υψηλής...(από 306 gti-6,307 2.0lt)
Στήσιμο bilstein κίτρινα με eibach ελατήρια 4 πόντων...και πίσω τα αντιστοιχα.΄
Δίσκο πλατό τρίφτερο valeo competition.
intercoοler και όργανα υπάρχουν(μπαρόμετρο,θερμοκρασία καυσαερίων)
Όσο για την πίεση, η τουρμπίνα είναι μεγάλη και τέρμα κλεισμένη δουλεύει στο 0.6.Οπότε μάλλον θα το δουλέψω οριακά.

Έχω ρωτήσει μηχανικούς και απλά θέλω να τα επιβεβαιώσω αυτά που μου είπαν ή να βρω φθηνότερες λύσεις μιας και δεν υπάρχουν λεφτά.
Μην μας πιάνουν και κοροϊδα....
Στο ρεκτιφιέ θα αλλαχτούν τα τσιμουχάκια των βαλβίδων,θα καθαριστεί από τα κατάλοιπα και θα γίνουν όλες οι διεργασιες για να πάρει τα πάνω του το μοτερ.

Για τις βάσεις και τα ημιαξόνια που μπορώ να ρωτήσω?
Καμιά πληροφορία για την φλάτζα?


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Φλάτζα σε 1600 8v turbo
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 26 Μαρ 2009, 15:17 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 26 Ιουν 2007, 02:20
Δημοσιεύσεις: 6098
Τοποθεσία: Πισω σου και παίζω φώτα
Φιλε μου για να μιλας για Xsara 8v μιλαμε για Xsara Mk1 με 90hp ,σωστα...?
Γνωστος μου, μηχανικος αυτοκινητων με 306 1.600 8v τουρμπισε μονος του το μοτερ του χωρις σφυρηλατα με χαμηλη πιεση ( 0,6 overboost) και πολυ καλη δουλεια...Δεν λεω,το πραμα παει καλα,εβγαλε περιπου 180hp και ΠΟΛΥ καλη ροπη (που κατα την γνωμη μου ροπη λειπει σε αυτα τα αυτοκινητα)...Αλλαααααααααα! Στα 60.000χλμ (μετα απο αρκετο σκισιμο ομολογουμενως...) ειπε το τελευταιο αντιο στο μοτερ του και μεσα σε αυτο το διαστημα οι επισκευες που ζητουσε δεν ηταν και λιγες...(αχ αυτες οι θερμοκρασιες!)
Επειδη ολα αυτα που εχεις στο μυαλο σου στοιχιζουν παρα πολλα € με πολυ αμφιβολα αποτελεσματα στο δουλεμα και στην αξιοπιστια του αυτοκινητου σκεψου και την περιπτωση αλλαγης κινητηρα...Ενα διλιτρο τροπετο αυτην την στιγμη το βρισκεις με λιγη τυχη στα 3.000...Με επισκευη,περαστικα,ηλεκτρολογους και ο,τι μπορει να προκυψει σε μια μετατροπη πας βαρια στο 5χιλιαρο...Την υπολοιπη υποδομη την εχεις (φρενα,αναρτηση, αν και δεν σου προτεινω τριφτερο δισκο καθως αν μπλεκεις σε κινηση συχνα ταλαιπωρεις το πλατο σου...)Και εισαι 167 αλογα "εργοστασιο", 20kgm ροπης και κατι ψιλα στις 5.500rpm που τραβαει απο το ρελαντι ακομα,και ΚΥΡΙΩΣ τρελλο στροφαρισμα μεχρι τις 7.500 ...Και τρελλη ελαστικοτητα του κινητηρα αφου μπορεις να ξεκινας με 2α χωρις πατιναρισμα και μεσα στην πολη να κινεισαι συνεχεια με μια πανω χαρη στην ροπη...Anyway, εχει να κανει καθαρα με το τι θελεις απλα αποψη μου, απεφυγε το τουρμπο!

_________________
ex GS 1220 club
ex ZX 1.4 Avantage
ex ΖΧ 2.0 16v
ex Xsara VTS 1.6 16v

Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Φλάτζα σε 1600 8v turbo
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 26 Μαρ 2009, 15:40 
Άβαταρ μέλους
Ναι το mk1 είναι.
Το είχα σκεφτεί για αλλαγή μηχανής από xsara 2.0lt 16v με τα 167ps ίσως και από το 306gti-6 με το 6τάχυτο
αλλά πάει πολύ...
το θέμα είναι να μην ξεπεράσω τα 2500€.
Μέχρι στιγμής παραείμαι μέσα στο σχέδιο.
Όσο για τα προβλήματα που θα βγάλει τα περιμένω αλλά από την άλλη το σέβομαι το αυτοκίνητο μου.
Αν το προσέξω θα με προσέξει......
Μήπως μπορείς να με φέρεις σε επαφή με τον φίλο σου?


Κορυφή 
 
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 
 Σελίδα 1 από 1 [ 5 Δημοσιεύσεις ] 



Συναφή θέματα

ΔΙΣΚΟΣ - ΠΛΑΤO & ΜΠΑΤΑΡΙΑ CITROEN C4 1600
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά Θέματα
Συγγραφέας: Pan_81
Απαντήσεις: 9
Turbo Cleaner από τη Wynn’s
Δ. Συζήτηση: Γενικές συζητήσεις
Συγγραφέας: HLIAS PEIRAIA
Απαντήσεις: 7
ΣΑΣΜΑΝ | CITROEN C4 COUPE 1600
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά Θέματα
Συγγραφέας: Pan_81
Απαντήσεις: 15
Αγορά Citroen Xantia 1600 1995 υδροπνευματική ανάρτηση
Δ. Συζήτηση: Γενικές συζητήσεις
Συγγραφέας: neocar
Απαντήσεις: 53
VTR TURBO
Δ. Συζήτηση: Βελτιώσεις C2
Συγγραφέας: Anonymous
Απαντήσεις: 34
Κορυφή
 


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 12 επισκέπτες

 
 

 
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Σύνδεση
Όνομα μέλους:

Εγγραφή
Κωδικός:

Ξέχασα τον κωδικό μου
Αποστολή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ενεργοποίησης πάλι
Αυτόματη σύνδεση σε κάθε επίσκεψη
Απόκρυψη των στοιχείων μου κατά την διάρκεια της σύνδεσης

Για να συνδεθείτε πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Η εγγραφή γίνεται σε λίγα μόνο λεπτά, αλλά σας παρέχει αυξημένες δυνατότητες. Επίσης οι διαχειριστές μπορεί να χορηγούν επιπρόσθετα δικαιώματα στα εγγεγραμμένα μέλη. Πριν συνδεθείτε, σιγουρευτείτε ότι γνωρίζετε τους όρους χρήσης και τις σχετικές τακτικές. Παρακαλούμε να διαβάσετε τους κανόνες της Δ. Συζήτησης κατά την πλοήγησή σας σε αυτό.

Όροι χρήσης | Προσωπικό απόρρητο

 
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ
 
cron