Καλως ηλθες στο φορουμ.
Βασικα σε τι αυτοκινητο θα ειναι αυτο το μοτερ? Ειναι ο 1600 8ν των Rallye-Saxo ή των Xsara-Xantia?
ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΩΣ παντως θα πρεπει να κοιταξεις και την δικη σου ασφαλεια εκτως απο την επιταχυνση, δλδ να φροντισεις και την επιβραδυνση του αυτοκινητου που για αυτην φροντιζουν τα φρενα και γενικα το στησιμο του αυτοκινητου.
Επισης πρεπει να κοιταξεις και την μεταδοση κινησης του (συμπλεκτης ενισχυμενος, αλλο ρουλεμαν συμπλεκτη, ίσως αλλη βαλβολινη, ενισχυμενα ιμιαξωνια κτλ).
Και φυσικα και την εδραση του κινητηρα σου στις βασεις του, γιατι οι εργοστασιακες θα σε αφησουν μαλλον ξαφνικα και θα χρειαστεις ενισχυμενες.
Για την πιεση που λες (0,7 bar) εισ;αι μαλλον λιγο οριακα για την λειτουργια των μηχανικων μερων σου (πιστονια, ελατηρια, μπιελες, κομβια, ελατηρια βαλβιδων κτλ). Συνηθως η πιεση ειναι απο 0,3-0,5-0,6 bar για τα εργοστασιακα. Σημαντικο ρολο για τον σκοπο σου αυτον παιζουν τα χιλιομετρα και η κατασταση του μοτερ σου (συμπιεση που δουλευει τωρα και αν ειναι σωστη, αν καιει εστω και λιγο λαδι, κτλ). Οσο περισσοτερα εχει πανω του το ιδιο το μοτερ, τοσο πιο απαραιτητη κρινεται η αντικατασταση των εργοστασιακων με πιο ανθεκτικα εξαρτηματα.
Βεβαια αυτο θα φανει και στο αναγκαστικο ανοιγμα του μοτερ για πτωση της συμπιεσης και τοποθετηση παχυτερης φλατζας κεφαλης (και λογικα μεταλλικης) για να εχεις το κεφαλι σου ησυχο.
Επισης θα χρειαστεις και επαναπρογραμματισμο του εργοστασιακου σου εγκεφαλου με την προσθηκη οπως λες κια παραλληλου για την καθοδηγηση των εξτρα μπεκ.
Υπολογισε αρκετα λεφτα σε αυτο. Μπορει να ειναι και τα μισα λεφτα της μετατροπης σου.
Στα υλικα που λες να προσθεσεις και intercooler το οποοιο κρινεται απαραιτητο αν το δουλεψεις πανω απο 0,3-0,4 bar και στις συνθηκες της ελλαδας τους καλοκαιρινους μηνες.
Τελος θα χρειαστεις και οργανα που θα σου δινουν τις επιμερους λειτουργικες καταστασεις του κινητηρα σου ανα πασα στιγμη, και απαραιτητα το ενα να ειναι μπαρομετρο.
Καλο ειναι να ρωτησεις και καποιον μηχανικο που ασχολειται με τετοιες μετατροπες και τα συγκεκριμμενα μοτερ γιατι θα ξερει τι να προβλεψει στις κατασκευαστικες κινησεις του.
Καλη τυχη με το project. Περιμενουμε εξελιξεις.