Ημερολόγιο Γκαλερί Αναζήτηση Εγγραφή Σύνδεση 

[ +/- ] [ Τώρα είναι Σάβ 18 Ιαν 2020, 01:55 ]


 
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: πεταλουδα γκαζιου και μπεκ
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 11 Αύγ 2009, 16:46 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 11 Αύγ 2009, 16:15
Δημοσιεύσεις: 59
Εικόνες: 0
paidia exo mia xantia activa 2000 kibika kai den mou arese i apodosi tou kinitira to eipa sto mixaniko kai mou eipe oti prepei na katharisi tin petalouda gkaziou kai ta mpek kai milame meta to aytokinito fisagie pigene kalhtera me pososto 20% poio pano apo prin sas to sinisto afova ton katharismo alla me mia prosoxxxxxh!!! oti meta mporei na exei arithimia to relanti .


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: πεταλουδα γκαζιου και μπεκ
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 11 Αύγ 2009, 18:18 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 26 Ιαν 2009, 17:53
Δημοσιεύσεις: 15110
Τοποθεσία: Πατρα-Αθηνα-Δουβλινο
gregori έγραψε:
paidia exo mia xantia activa 2000 kibika kai den mou arese i apodosi tou kinitira to eipa sto mixaniko kai mou eipe oti prepei na katharisi tin petalouda gkaziou kai ta mpek kai milame meta to aytokinito fisagie pigene kalhtera me pososto 20% poio pano apo prin sas to sinisto afova ton katharismo alla me mia prosoxxxxxh!!! oti meta mporei na exei arithimia to relanti .

Να υποθεσω οτι ειδες και τρομακρικη διαφορα στην καταναλωση σε ενα μοτερ που ετσι κι αλλιως τρωει τον αγλεουρα..?

_________________
Εικόνα Εικόνα Εικόνα Εικόνα
Citroen Xantia I 1.8 8v '94 218.000km
Citroen Zx 1.4 Monte Carlo S coupe '95 201.000km


Reizakos έγραψε:
Δεν πρέπει να ειρωνευόμαστε τα θεία, άρα ούτε την alfa :love


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: πεταλουδα γκαζιου και μπεκ
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 19 Αύγ 2009, 00:08 
Χωρίς σύνδεση
Assistant
Assistant
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 30 Αύγ 2008, 23:47
Δημοσιεύσεις: 14930
Τοποθεσία: Ριο (Πατρας) - Καλλιθεα (Αθηνα)
Εμενα, οταν ποηρα το Xantia II μου, ειχε 157500 χιλιομετρα, μοτερ 1,8i 16V, του 1998. Δεν ειχε καθαριστει ποτε ουτε τα μπεκ, ουτε η πεταλουδα (και πολλααααααα αλλα......., αν και ηταν σε αριστη κατασταση). Οταν μετα πο καμια εβδομαδα ειπα να το φερω Πατρα, και εκανα το ταξιδι Αθηνα-Πατρα, εκαψε 40 λιτρα βενζινη, για μια αποσταση 210 χιλιομετρων, και με ταχυτητες 100-110-120 αντε 130 στα καλα τμηματα (τοτε ακομα το μαθαινα :mrgreen :mrgreen ). Εκτως του οτι σερνονταν στον δρομο, και δεν θυμιζε σε καμια περιπτωση 1,8 16V..........σαν καλο 1,4 με 1,6, με 90 :? :! :? :! αλογα...........Απογοητευτηκα.......... :jaw :jaw :confused :confused Εκαιγε πιο πολλα απ'οτι το ΒΧ 14Ε που ειχα (και εχω ακομα) που ηταν καρμπυρατερατο, με ενα διπλο (διπεταλουδο) Solex, και τοτε ειχε και 177000 χιλιομετα.........τα μισα σε πολη........

Οταν μετα απο 1 εβδομαδα του εκανα ενα καθαρισμα μπεκ-πεταλουδα, επαθα πλακα!!!!!!! Τραβουσε απο χαμηλα, πολυ πιο "γεματο" σε ολες τις στροφες του, ακομα και με το μισο γκαζι :! :! Και φυσικα, η καταναλωση επεσε στα 7-7,5 λιτρα το πολυ. :thumb :thumb

Σε κανα μηνα και κατι, θα ξανακαθαρισω την πεταλουδα, γιατι απο τοτε που την πρωτοκαθαρισα εχουν περασει 35000 χιλιομετρα........ :shift :mrgreen

_________________
ΕικόναΕικόνα
Citroen XantiaΙΙ VSX 1.8i16V,1998,276100kmΕικόνα
Citroen ΒΧ14Ε,1985,177000km
Renault MeganeI 1.4eClima/Lux,1998,114000km


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: πεταλουδα γκαζιου και μπεκ
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 19 Αύγ 2009, 17:18 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 11 Αύγ 2009, 16:15
Δημοσιεύσεις: 59
Εικόνες: 0
billara μπραβο βαλε και εναν ιονιστη βενζινης απο την general motors και θα δεισ διαφορα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: πεταλουδα γκαζιου και μπεκ
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 06 Φεβ 2010, 01:19 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 05 Ιαν 2010, 16:31
Δημοσιεύσεις: 190
Σε ποιόν έκανες τον καθαρισμό billara και πόσο κόστισε;


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: πεταλουδα γκαζιου και μπεκ
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 06 Φεβ 2010, 08:57 
Χωρίς σύνδεση
Assistant
Assistant
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 30 Αύγ 2008, 23:47
Δημοσιεύσεις: 14930
Τοποθεσία: Ριο (Πατρας) - Καλλιθεα (Αθηνα)
Την 2η φορα εκανα καθαρισμο πεταλουδας μονος μου. Την ελυσα τελειως, εβγαλα και τους αισθητηρες (με προσοχη) απο πανω της και την βουτηξα στην βενζινη για κανα 2 λεπτα, και μετα με καθαριστικο για να φυγουν τα παντα. Μπεκ δεν ξερω ακριβως που ειχα καθαρισει, γιατι δεν τα ειχα παει εγω, αλλα ο μηχανικος που το πηγα. Αν ειναι θα ρωτησω και θα σου πω. :thumb
Γιατι το θες, αληθεια; :scratch

_________________
ΕικόναΕικόνα
Citroen XantiaΙΙ VSX 1.8i16V,1998,276100kmΕικόνα
Citroen ΒΧ14Ε,1985,177000km
Renault MeganeI 1.4eClima/Lux,1998,114000km


Το/Τα ακόλουθα μέλος ευχαρίστησε billaras για την δημοσίευση του/της: gmv
Κορυφή 
 
 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: πεταλουδα γκαζιου και μπεκ
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 06 Φεβ 2010, 12:57 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 05 Ιαν 2010, 16:31
Δημοσιεύσεις: 190
Ε, το C4 έχει 80.000km και μερικές φορές διστάζει να γκαζώσει στην ξερογκαζιά του ξεκινήματος. Μου καίει και αρκετά (9.5 λίτρα στην πόλη τα έχει για πλάκα....). Κλασσική περίπτωση πεταλούδας/μπεκ :)
Είχα κάνει στο παλιό 2 φορές καθαρισμό μπεκ στον Παπασπυρόπουλο στην Ακτή Δυμαίων. Μάλλον εκεί θα πάω πάλι, αλλά ας έχω και μια εναλλακτική :)


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: πεταλουδα γκαζιου και μπεκ
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 06 Φεβ 2010, 13:34 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 13 Ιουν 2009, 12:48
Δημοσιεύσεις: 14112
Εικόνες: 3
gmv έγραψε:
Ε, το C4 έχει 80.000km και μερικές φορές διστάζει να γκαζώσει στην ξερογκαζιά του ξεκινήματος. Μου καίει και αρκετά (9.5 λίτρα στην πόλη τα έχει για πλάκα....). Κλασσική περίπτωση πεταλούδας/μπεκ :)
Είχα κάνει στο παλιό 2 φορές καθαρισμό μπεκ στον Παπασπυρόπουλο στην Ακτή Δυμαίων. Μάλλον εκεί θα πάω πάλι, αλλά ας έχω και μια εναλλακτική :)

Το 9.5 παντως δεν ειναι κατι σοβαρο!
Εχω 8.3 μεικτη καταναλωση στο Auris, με 13.000Κm! (και ολα τα χιλιομετρα ειναι σχεδον στην πολη τον τελευταιο καιρο!)
Εχει και ενα βαρος η C4, εχει και 110 μουλαρια θεωρητικα...εε λογικο το βλεπω για μεικτη καταναλωση!
Οποτε μια χαρα εισαι! ;)

_________________
Bravo Lima Alfa November Charlie
Citroën ZX 1.4i avantage
Renault Clio II phase2 1.4 16V Dynamique


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: πεταλουδα γκαζιου και μπεκ
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 06 Φεβ 2010, 14:59 
Χωρίς σύνδεση
Assistant
Assistant
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 30 Αύγ 2008, 23:47
Δημοσιεύσεις: 14930
Τοποθεσία: Ριο (Πατρας) - Καλλιθεα (Αθηνα)
Οχι Bill, αρκετα ειναι, αν φανταστεις οτι στο δικο μου κραταει καπου στα 10,5-11 με μετρια οδηγηση (σε πολη).......

_________________
ΕικόναΕικόνα
Citroen XantiaΙΙ VSX 1.8i16V,1998,276100kmΕικόνα
Citroen ΒΧ14Ε,1985,177000km
Renault MeganeI 1.4eClima/Lux,1998,114000km


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: πεταλουδα γκαζιου και μπεκ
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 06 Φεβ 2010, 15:53 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 16 Ιούλ 2007, 14:19
Δημοσιεύσεις: 4483
Τοποθεσία: Αθήνα
Εικόνες: 1
Κάπου εδω μέσα είχα διαβάσει οτι δεν κάνει να καθαρίζεις τα μπέκ πάνω απο 2-3 φορές στη ζωή τους. Ισχύει αυτό; Αν δεν κάνω λάθος με υπέρηχους γίνεται ο καθαρισμός, σε τι μπορεί να βλάπτει αυτό;


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: πεταλουδα γκαζιου και μπεκ
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 06 Φεβ 2010, 17:30 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 10 Σεπ 2006, 13:04
Δημοσιεύσεις: 7393
Τοποθεσία: αθηνα
εγω παλι σας σημβουλευω να καθαριζετε την πεταλουδα καθε 60.000χλμ αλα ποτε τα μπεκ.τις περισοτερες φορες γινοντε χαλια μιας και οι περισοτεροι που κανουν αθτη την δουλεια την κανουν λαθος.το μπεκ εινε πολη δησκολο να εχει κατι και σηνηθως οι μηχανικοι το λενε αυτο για να τσιμπισουν τα ευρεως.εινε ενας μαγνητης με μια βελονα.η δουλευει η οχι απλα πραγματα

_________________
SAY YES TO A SAFE RACE
SAY NO TO A STREET RACE!!!
CITROEN ZX COUPE 2000 EE11
CITROEN BERLINGO MULTISPACE
CITROEN C3 FURIO
Εικόνα Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: πεταλουδα γκαζιου και μπεκ
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 06 Φεβ 2010, 17:36 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 05 Ιαν 2010, 16:31
Δημοσιεύσεις: 190
Τις 2 φορές που καθάρισα μπεκ τα ογκομέτρησα πριν και μετά και υπήρχαν μια χαρά διαφορές.
Το 9.5 του C4 είναι αρκούντως απογοητευτικό, με το 1800άρι passat 17 ετών έκανα 9.8-10 στις ίδες διαδρομές με τις ίδιες συνθήκες.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: πεταλουδα γκαζιου και μπεκ
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 06 Φεβ 2010, 17:39 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 10 Σεπ 2006, 13:04
Δημοσιεύσεις: 7393
Τοποθεσία: αθηνα
δεν εινε αναγκεο να ηπαρχει προβληαμα απο τα μπεκ.εχεις κανει ποτε καμια τηλεφορτιση στο λογισμικο?τα μπουζι καθε ποτε τα αλαζεις?φιλτρο αερα?λαδακια?και οταν ελς διαφορα τι ακριβως ενοεις?

_________________
SAY YES TO A SAFE RACE
SAY NO TO A STREET RACE!!!
CITROEN ZX COUPE 2000 EE11
CITROEN BERLINGO MULTISPACE
CITROEN C3 FURIO
Εικόνα Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: πεταλουδα γκαζιου και μπεκ
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 06 Φεβ 2010, 17:51 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 13 Ιουν 2009, 12:48
Δημοσιεύσεις: 14112
Εικόνες: 3
Εκτος απο αυτα που σου ειπε ο Πανος, δηλαδη σε τι κατασταση ειναι το αμαξι...ποσο περιμενεις Γιωργο να εχεις καταναλωση?
Πες ετσι μια τιμη θεωρητικη που θα επρεπε να εχει το αυτοκινητο και σε απογοητευει τοσο πολυ το 9.5 :suspi

_________________
Bravo Lima Alfa November Charlie
Citroën ZX 1.4i avantage
Renault Clio II phase2 1.4 16V Dynamique


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: πεταλουδα γκαζιου και μπεκ
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 06 Φεβ 2010, 17:52 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 05 Ιαν 2010, 16:31
Δημοσιεύσεις: 190
Σύμφωνα με την Citroen δεν χρειάζομαι κάποια αναβάθμιση στο λογισμικό, αλλά ποτέ δεν ξέρεις. Πάντως δεν εκρεμμούν ανακλήσεις για το αυτοκίνητό μου. Τα μπουζί τα αλλάζω σύμφωνα με το πρόγραμμα του σέρβις, το φίλτρο αέρα 2 φορές πιο συχνά, λάδια amsoil hdd.
Η ογκομέτρηση γίνεται ως εξής. Εφαρμόζεται ελεγχόμενη και στάνταρ πίεση (την οποία δεν θυμάμαι) στην είσοδο των μπεκ με υγρό ογκομέτρησης το οποίο έχει το ίδιο ιξώδες με την βενζινη. Στην συνέχεια ο εξωτερικός ελεγκτής των μπεκ (του συνεργείου, όχι του αυτοκινήτου) δίνει 1000 μετρημένους παλμούς με τέτοιο ρυθμό ώστε να εξομοιώνονται τα 1000rpm, 2000rpm, 4000rpm, 6000rpm μηχανής.
(Όποιος δεν βαριέται κάνει τις πράξεις να βγάλει τα Hz).
Το κάθε μπεκ έχει από κάτω του βαθμονομημένο δοκιμαστικό σωλήνα που μαζεύει το υγρό της ογκομέτρησης και από την βαθμονόμηση βλέπεις τα ml που κατάφερε να ψεκάσει το κάθε μπεκ.
Κάνεις ογκομέτρηση πριν και μετά τον καθαρισμό και βλέπεις διαφορές στην απόδοση. Αν είναι αρκετά λερωμένα τα μπεκ πριν τον καθαρισμό βλέπεις διαφορές και μεταξύ τους στην πρώτη ογκομέτρηση.
Αν ο καθαρισμός πήγε καλά τότε στην δεύτερη ογκομέτρηση πρέπει να δεις τα εξής:
*) Να μην διαρρέει υγρό ογκομέτρησης όταν τα μπεκ είναι κλειστά και έχει εφαρμοστεί πίεση από την αντλία
*) Να ψεκάζουν όλα ακριβώς τα ίδια ml υγρού σε κάθε γύρο ογκομέτρησης (για κάθε rpm).
*) Να ψεκάζουν περισσότερα ml στα ίδια rpm από ότι πριν την ογκομέτρηση για κάθε rpm σετ.


Κορυφή 
 
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 
 Σελίδα 1 από 3 [ 41 Δημοσιεύσεις ] Μετάβαση στην σελίδα 1, 2, 3  Επόμενο



Συναφή θέματα

Αισθητήρας θέσης γκαζιού ZX '95
Δ. Συζήτηση: ZX
Συγγραφέας: citronellos
Απαντήσεις: 12
Έντονη αύξηση στροφών χωρίς ανταπόκριση γκαζιού! C2 1.1 VTR
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C2
Συγγραφέας: Anonymous
Απαντήσεις: 6
Μπεκ πετρελαιου c4 e-hdi 1.6
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C4
Συγγραφέας: redfever
Απαντήσεις: 42
Πρόβλημα Γκαζιού
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C3
Συγγραφέας: Anonymous
Απαντήσεις: 1
Πεταλουδα Γκαζιού VTS
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C2
Συγγραφέας: Galano_c2vts
Απαντήσεις: 3
Κορυφή
 


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 2 επισκέπτες

 
 

 
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Σύνδεση
Όνομα μέλους:

Εγγραφή
Κωδικός:

Ξέχασα τον κωδικό μου
Αποστολή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ενεργοποίησης πάλι
Αυτόματη σύνδεση σε κάθε επίσκεψη
Απόκρυψη των στοιχείων μου κατά την διάρκεια της σύνδεσης

Για να συνδεθείτε πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Η εγγραφή γίνεται σε λίγα μόνο λεπτά, αλλά σας παρέχει αυξημένες δυνατότητες. Επίσης οι διαχειριστές μπορεί να χορηγούν επιπρόσθετα δικαιώματα στα εγγεγραμμένα μέλη. Πριν συνδεθείτε, σιγουρευτείτε ότι γνωρίζετε τους όρους χρήσης και τις σχετικές τακτικές. Παρακαλούμε να διαβάσετε τους κανόνες της Δ. Συζήτησης κατά την πλοήγησή σας σε αυτό.

Όροι χρήσης | Προσωπικό απόρρητο

 
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ
 
cron