Ημερολόγιο Γκαλερί Αναζήτηση Εγγραφή Σύνδεση 

[ +/- ] [ Τώρα είναι Παρ 19 Απρ 2024, 10:38 ]


 
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: Re: πεταλουδα γκαζιου και μπεκ
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 06 Φεβ 2010, 17:54 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 05 Ιαν 2010, 16:31
Δημοσιεύσεις: 190
Blanc Ange έγραψε:
Εκτος απο αυτα που σου ειπε ο Πανος, δηλαδη σε τι κατασταση ειναι το αμαξι...ποσο περιμενεις Γιωργο να εχεις καταναλωση?
Πες ετσι μια τιμη θεωρητικη που θα επρεπε να εχει το αυτοκινητο και σε απογοητευει τοσο πολυ το 9.5 :suspi

Για να είμαι ειλικρινής το περίμενα να κινείται γύρω το 8.0-8.5 στη πόλη και γύρω το 6.5-7.0 στα ταξίδια... Είχα καλομάθει με το passat το οποίο έκανε ταξίδι ζωηρό (όχι πατημένο, απλά ζωηρό) με 6.9-7.2...


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: πεταλουδα γκαζιου και μπεκ
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 06 Φεβ 2010, 17:59 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 26 Ιουν 2007, 02:20
Δημοσιεύσεις: 6098
Τοποθεσία: Πισω σου και παίζω φώτα
Τα C4 που ξερω καπου εκει στα 8-8.5 παιζουν...Και το turbo του Γαβριηλ με καλη χρηση παιζει γυρω στο 9.5-9.7...Περιεργο! Παντως καλα θα εκανες να αλλαζες μπουζι πιο συχνα απο οσο λεει το προγραμμα των service.

_________________
ex GS 1220 club
ex ZX 1.4 Avantage
ex ΖΧ 2.0 16v
ex Xsara VTS 1.6 16v

Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: πεταλουδα γκαζιου και μπεκ
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 06 Φεβ 2010, 18:02 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 10 Σεπ 2006, 13:04
Δημοσιεύσεις: 7375
Τοποθεσία: αθηνα
passat εινε θεομακρο το σαζμαν και καιει λιγο,τωρα εμενα παει μεχρι 9.1 μεσα στην πολη οδηγοντας σαν ανθρωπος και απο 6 εως 7.5 σε ταξηδι και εινε 1.6 με 76.000 χλμ παντος μπουζι να αλαζεις καθε 20.000 γιατι εινε απλα μπουζι και τελιονουν πολη γρηγορα στο λεω εκ πηρας

_________________
SAY YES TO A SAFE RACE
SAY NO TO A STREET RACE!!!
CITROEN ZX COUPE 2000 EE11
CITROEN BERLINGO MULTISPACE
CITROEN C3 FURIO
Εικόνα Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: πεταλουδα γκαζιου και μπεκ
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 06 Φεβ 2010, 18:06 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 05 Ιαν 2010, 16:31
Δημοσιεύσεις: 190
OK τότε, θα το σκεφτώ για μπουζί τώρα που έχω 80.000 (πρέπει να είχαν αλλαχθεί στις 60.000).
Πεταλούδα θα καθαρίσω μόνος μου, οπότε για τα μπεκ για το υπόλοιπο σύστημα τροφοδοσίας σκέφτομαι αυτό http://www.trade-wind.gr/index.php?page=shop.product_details&flypage=flypage.tpl&product_id=397&category_id=79&option=com_virtuemart&Itemid=57&lang=el
Το είδα δοκιμάσει παλιά και μου φάνηκε αρκετά καλό....

edit: Πρέπει να έχουν μαζέψει πράγμα τα μπεκ πάντως γιατί μου χτυπάει πειράκια στο συμπλεκτάρισμα της πρώτης κάποιες φορές. Τα συμπτώματα ταιριάζουν με το παλιό γιατρέ!


Τελευταία επεξεργασία από gmv και Σάβ 06 Φεβ 2010, 18:08, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά

Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: πεταλουδα γκαζιου και μπεκ
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 06 Φεβ 2010, 18:07 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 13 Ιουν 2009, 12:48
Δημοσιεύσεις: 14107
Εικόνες: 3
gmv έγραψε:
Blanc Ange έγραψε:
Εκτος απο αυτα που σου ειπε ο Πανος, δηλαδη σε τι κατασταση ειναι το αμαξι...ποσο περιμενεις Γιωργο να εχεις καταναλωση?
Πες ετσι μια τιμη θεωρητικη που θα επρεπε να εχει το αυτοκινητο και σε απογοητευει τοσο πολυ το 9.5 :suspi

Για να είμαι ειλικρινής το περίμενα να κινείται γύρω το 8.0-8.5 στη πόλη και γύρω το 6.5-7.0 στα ταξίδια... Είχα καλομάθει με το passat το οποίο έκανε ταξίδι ζωηρό (όχι πατημένο, απλά ζωηρό) με 6.9-7.2...


Η Citroen δινει για το δικο σου:
Εντος Πολης: 9.5L/100Km
Εκτος Πολης: 5.7L/100Km
Μικτη:7.1L/100Km
Το πινακακι, απαντηση στο billara που βιαζεται τοσο πολυ να βγαλει συμπερασματα, συγκρινοντας παντα τη δικη του μαουνα με τον αρχαιο 1.8 μοτερ που φοραει! :mrgreen
Σημειωση: Παντα εχουμε μικρες διαφορες σε σχεση με τις θεωρητικες και συνηθως ειναι ελαχιστα πιο πανω!

Που σημαινει, οτι οχι μονο εχεις πολυυυυυ καλη καταναλωση για 80.000Km, αλλα και απ οτι φαινεται κραταει καλα το αμαξι! Φαινεται καλοσυντηρημενο και με καλο στρωσιμο!
Τα μπεκ οπως σου ειπε ο Πανος μη τα πειραξεις!
Προσπαθησε να εχεις καθαρα φιλτρα, σωστες αλλαγες λαδιων, οσο το δυνατον καλη βενζινη και κανε ενα ταξιδακι μετα απο ενα γενικο σερβις και μετρα καταναλωσεις!
Για τα 1.200Kg της κατασκευης και για την υποδυναμη του αμαξιου, συνεχιζω να πιστευω οτι εισαι μια χαρα! :cool


+ edit: Το οτι χτυπαει πειρακια, μπορει να υπαρχουν 1002 λογοι!
Μπορει να θελουν καποιο ρυθμισμα οι βαλβιδες, μπορει η βενζινη, ξερω γω... :scratch

_________________
Bravo Lima Alfa November Charlie
Citroën ZX 1.4i avantage
Renault Clio II phase2 1.4 16V Dynamique


Τελευταία επεξεργασία από Blanc και Σάβ 06 Φεβ 2010, 18:18, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά

Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: πεταλουδα γκαζιου και μπεκ
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 06 Φεβ 2010, 18:09 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 10 Σεπ 2006, 13:04
Δημοσιεύσεις: 7375
Τοποθεσία: αθηνα
στα 80.000 δεν εχεις αλαξει ποτε μπουζι?σοβαρα μιλας?

_________________
SAY YES TO A SAFE RACE
SAY NO TO A STREET RACE!!!
CITROEN ZX COUPE 2000 EE11
CITROEN BERLINGO MULTISPACE
CITROEN C3 FURIO
Εικόνα Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: πεταλουδα γκαζιου και μπεκ
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 06 Φεβ 2010, 18:55 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 05 Ιαν 2010, 16:31
Δημοσιεύσεις: 190
Με πείσατε, θα κάνω τα συντηρητικά. Καθάρισμα πεταλούδας, καθαριστικό βενζίνης και μπουζί :)
Σε μπουζί λοιπόν τι προτείνετε; :)

Θέλω να πιστεύω ότι έχουν αλλαχθεί στα 60.000km, στο μεγάλο σέρβις. Δεν ήταν τότε δικό μου το αυτοκίνητο όμως και δεν εμπιστεύομαι τον πρώην αντιπρόσωπο της Citroen στην Χαλκίδα...

Ακριβώς επειδή δεν τον εμπιστεύομαι άλλαξα βαλβολίνες στα 80.000km και βγήκαν ΜΑΥΡΕΣ. Ο απερίγραπτος/ακατάλληλος δεν τις είχε αλλάξει στα 60.000km....

Μάλλον πρόλαβα τα χειρότερα για το σασμάν με την "έμπνευση" για αλλαγή...

edit: Οι βαλβίδες σύμφωνα με την Citroen είναι υδραυλικές, οπότε είναι αυτορυθμιζόμενες.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: πεταλουδα γκαζιου και μπεκ
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 06 Φεβ 2010, 20:55 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 14:24
Δημοσιεύσεις: 5576
Τοποθεσία: Τρίπολη
Για μπουζί δοκίμασε τα τετράκιδα Bosch 522 FR78NX. Τα έχω βάλει εδώ και 400km και όλα καλά. :thumb

_________________
Εικόνα


Το/Τα ακόλουθα μέλος ευχαρίστησε agiorgitis για την δημοσίευση του/της: gmv
Κορυφή 
 
 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: πεταλουδα γκαζιου και μπεκ
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 07 Φεβ 2010, 01:01 
Χωρίς σύνδεση
Assistant
Assistant
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 30 Αύγ 2008, 23:47
Δημοσιεύσεις: 14930
Τοποθεσία: Ριο (Πατρας) - Καλλιθεα (Αθηνα)
Blanc Ange έγραψε:
Το πινακακι, απαντηση στο billara που βιαζεται τοσο πολυ να βγαλει συμπερασματα, συγκρινοντας παντα τη δικη του μαουνα με τον αρχαιο 1.8 μοτερ που φοραει! :mrgreen
Σημειωση: Παντα εχουμε μικρες διαφορες σε σχεση με τις θεωρητικες και συνηθως ειναι ελαχιστα πιο πανω!

Που σημαινει, οτι οχι μονο εχεις πολυυυυυ καλη καταναλωση για 80.000Km, αλλα και απ οτι φαινεται κραταει καλα το αμαξι! Φαινεται καλοσυντηρημενο και με καλο στρωσιμο!
Τα μπεκ οπως σου ειπε ο Πανος μη τα πειραξεις!
Προσπαθησε να εχεις καθαρα φιλτρα, σωστες αλλαγες λαδιων, οσο το δυνατον καλη βενζινη και κανε ενα ταξιδακι μετα απο ενα γενικο σερβις και μετρα καταναλωσεις!
Για τα 1.200Kg της κατασκευης και για την υποδυναμη του αμαξιου, συνεχιζω να πιστευω οτι εισαι μια χαρα! :cool


+ edit: Το οτι χτυπαει πειρακια, μπορει να υπαρχουν 1002 λογοι!
Μπορει να θελουν καποιο ρυθμισμα οι βαλβιδες, μπορει η βενζινη, ξερω γω... :scratch


Βασιλακη, εμενα δεν ειναι απλα αρχαιο και κρατα τοση καταναλωση, αλλα και με 200000 παρα 700χιλιομετρα, και κανονικα επρεπε αν καιει τον κ_λο του. Ειναι και βαρυ, αρα ποσο επρεπε να εκαιγε.....; Εδω με ηρεμο ταξιδι καιω πηγανε-ελα Αθηνα-Πατρα, δλδ 430+ χιλιομετρα με 30 ευρω (οχι λιτρα) βενζινη, περιπου δλδ 28,5 λιτρα, και με χιλιομετρα κοντα στο σερβις (δλδ με "παλια" λαδια, βρωμικα φιλτρα, και μπεκ με 40000 χιλιομετρα απο το καθαρισμα).

:agree Στο θεμα με το σερβις. Αν κανεις λιγοτερα χιλιομετρα σε ενα χρονο απο τα χιλιομετρα του σερβις, καλο ειναι να κανεις ενα σερβις.

Ρε βασιλη, εξηγησε μου γιατι ενα αμαξι με αυτορυθμιζομενες υδραυλικα βαλβιδες, πρεπει να ρυθμισει βαλβιδες........; Νομιζεις οτι ειναι αρχαιος TU οπως ο δικος σου; Απο βενζινη αν ηταν, θα ενιωθες και πτωση δυναμης στο αμαξι, αφου κοβει μιγμα και αβανς ο εγκεφαλος, αφου καταγραφει ο Knock sensor "χτυπηματα". Γενικα παντως θελει το αμαξι ενα καλο μαζεμα-σερβις-καθαρισμα οπου πρεπει. Θελει εναν ελεγχο της ακταστασης κυκλωματος τροφοδοσιας βενζινης-αερα-κτλ.

_________________
ΕικόναΕικόνα
Citroen XantiaΙΙ VSX 1.8i16V,1998,276100kmΕικόνα
Citroen ΒΧ14Ε,1985,177000km
Renault MeganeI 1.4eClima/Lux,1998,114000km


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: πεταλουδα γκαζιου και μπεκ
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 07 Φεβ 2010, 03:20 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 26 Ιουν 2007, 02:20
Δημοσιεύσεις: 6098
Τοποθεσία: Πισω σου και παίζω φώτα
billaras έγραψε:
Νομιζεις οτι ειναι αρχαιος TU οπως ο δικος σου;


Καλα μην τρελαινεσαι κι εσυ για την νεοτητα του μοτερ! Ολοι οι συγχρονοι TU ειναι εξελιξεις των παλιων μοτερ γι'αυτο και ειναι αξιοπιστοι κι εχουν και τα ιδια κουσουρια... Αλλα ειναι γεγονος οτι σε αυτον τον τομεα διαφερουν.

_________________
ex GS 1220 club
ex ZX 1.4 Avantage
ex ΖΧ 2.0 16v
ex Xsara VTS 1.6 16v

Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: πεταλουδα γκαζιου και μπεκ
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 07 Φεβ 2010, 08:59 
Χωρίς σύνδεση
Assistant
Assistant
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 30 Αύγ 2008, 23:47
Δημοσιεύσεις: 14930
Τοποθεσία: Ριο (Πατρας) - Καλλιθεα (Αθηνα)
:thumb

_________________
ΕικόναΕικόνα
Citroen XantiaΙΙ VSX 1.8i16V,1998,276100kmΕικόνα
Citroen ΒΧ14Ε,1985,177000km
Renault MeganeI 1.4eClima/Lux,1998,114000km


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: πεταλουδα γκαζιου και μπεκ
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 07 Φεβ 2010, 09:31 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 10 Σεπ 2006, 13:04
Δημοσιεύσεις: 7375
Τοποθεσία: αθηνα
billaras έγραψε:
Blanc Ange έγραψε:
Το πινακακι, απαντηση στο billara που βιαζεται τοσο πολυ να βγαλει συμπερασματα, συγκρινοντας παντα τη δικη του μαουνα με τον αρχαιο 1.8 μοτερ που φοραει! :mrgreen
Σημειωση: Παντα εχουμε μικρες διαφορες σε σχεση με τις θεωρητικες και συνηθως ειναι ελαχιστα πιο πανω!

Που σημαινει, οτι οχι μονο εχεις πολυυυυυ καλη καταναλωση για 80.000Km, αλλα και απ οτι φαινεται κραταει καλα το αμαξι! Φαινεται καλοσυντηρημενο και με καλο στρωσιμο!
Τα μπεκ οπως σου ειπε ο Πανος μη τα πειραξεις!
Προσπαθησε να εχεις καθαρα φιλτρα, σωστες αλλαγες λαδιων, οσο το δυνατον καλη βενζινη και κανε ενα ταξιδακι μετα απο ενα γενικο σερβις και μετρα καταναλωσεις!
Για τα 1.200Kg της κατασκευης και για την υποδυναμη του αμαξιου, συνεχιζω να πιστευω οτι εισαι μια χαρα! :cool

+ edit: Το οτι χτυπαει πειρακια, μπορει να υπαρχουν 1002 λογοι!
Μπορει να θελουν καποιο ρυθμισμα οι βαλβιδες, μπορει η βενζινη, ξερω γω... :scratch


Βασιλακη, εμενα δεν ειναι απλα αρχαιο και κρατα τοση καταναλωση, αλλα και με 200000 παρα 700χιλιομετρα, και κανονικα επρεπε αν καιει τον κ_λο του. Ειναι και βαρυ, αρα ποσο επρεπε να εκαιγε.....; Εδω με ηρεμο ταξιδι καιω πηγανε-ελα Αθηνα-Πατρα, δλδ 430+ χιλιομετρα με 30 ευρω (οχι λιτρα) βενζινη, περιπου δλδ 28,5 λιτρα, και με χιλιομετρα κοντα στο σερβις (δλδ με "παλια" λαδια, βρωμικα φιλτρα, και μπεκ με 40000 χιλιομετρα απο το καθαρισμα).

:agree Στο θεμα με το σερβις. Αν κανεις λιγοτερα χιλιομετρα σε ενα χρονο απο τα χιλιομετρα του σερβις, καλο ειναι να κανεις ενα σερβις.

Ρε βασιλη, εξηγησε μου γιατι ενα αμαξι με αυτορυθμιζομενες υδραυλικα βαλβιδες, πρεπει να ρυθμισει βαλβιδες........; Νομιζεις οτι ειναι αρχαιος TU οπως ο δικος σου; Απο βενζινη αν ηταν, θα ενιωθες και πτωση δυναμης στο αμαξι, αφου κοβει μιγμα και αβανς ο εγκεφαλος, αφου καταγραφει ο Knock sensor "χτυπηματα". Γενικα παντως θελει το αμαξι ενα καλο μαζεμα-σερβις-καθαρισμα οπου πρεπει. Θελει εναν ελεγχο της ακταστασης κυκλωματος τροφοδοσιας βενζινης-αερα-κτλ.

γιατι ο δικος σου εινε νεοτερος?τα xu μοτερ φορεθικαν σε αμαξι αν θημαμε καλα το 83!!!!μπουζι βαλε οτι θες ετσι και αλιως εινε ενα απλο μπουζι και ολες οι μαρκες βγαζουν!αν και εσενα εινε 1.6 η 1.4?

_________________
SAY YES TO A SAFE RACE
SAY NO TO A STREET RACE!!!
CITROEN ZX COUPE 2000 EE11
CITROEN BERLINGO MULTISPACE
CITROEN C3 FURIO
Εικόνα Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: πεταλουδα γκαζιου και μπεκ
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 07 Φεβ 2010, 11:22 
Χωρίς σύνδεση
Assistant
Assistant
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 30 Αύγ 2008, 23:47
Δημοσιεύσεις: 14930
Τοποθεσία: Ριο (Πατρας) - Καλλιθεα (Αθηνα)
Ρε Πανο, εννοω τοσο απλα κατασκευασμενος, ωστε να εχει βιδες στο διακενο των βαλβιδων, και οχι υδραυλικα καπελωτα. Ναι, ο XU φορεθηκε τοτε, με 8βαλβιδη κεφαλη στα τοτε αμαξια, οπως και στο ΒΧ16-ΒΧ19 8ν σειρα Ι. Αλλα αργοτερα οταν μπηκε η 16ν κεφαλη, που βγηκε στην μορφη 1905cc 16ν και φορεθηκε στα ΒΧ/405 19 16ν, οι οποιοι φορουσαν υδραυλικα καπελωτα. Ενω οι TU μεχρι και το 2004 ποτε τελος παντων φοριουνταν σε 206-C2-C3 ειχαν ρυθμιση με βιδα στο διακενο..........
Αυτα......

_________________
ΕικόναΕικόνα
Citroen XantiaΙΙ VSX 1.8i16V,1998,276100kmΕικόνα
Citroen ΒΧ14Ε,1985,177000km
Renault MeganeI 1.4eClima/Lux,1998,114000km


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: πεταλουδα γκαζιου και μπεκ
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 07 Φεβ 2010, 11:37 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 10 Σεπ 2006, 13:04
Δημοσιεύσεις: 7375
Τοποθεσία: αθηνα
το 16v xu φορεθικε πρωτη φορα σε 205mi t16 2000cc 560 ps το γνωστο απιστευτο 205!το δικο μου παντος το 1.6 που ειχε το zx μαμα ρυθμιζε βαλβιδες και ηταν και αυτο xu!

_________________
SAY YES TO A SAFE RACE
SAY NO TO A STREET RACE!!!
CITROEN ZX COUPE 2000 EE11
CITROEN BERLINGO MULTISPACE
CITROEN C3 FURIO
Εικόνα Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: πεταλουδα γκαζιου και μπεκ
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 07 Φεβ 2010, 12:03 
Χωρίς σύνδεση
Assistant
Assistant
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 30 Αύγ 2008, 23:47
Δημοσιεύσεις: 14930
Τοποθεσία: Ριο (Πατρας) - Καλλιθεα (Αθηνα)
zxpanos έγραψε:
το 16v xu φορεθικε πρωτη φορα σε 205mi t16 2000cc 560 ps το γνωστο απιστευτο 205!το δικο μου παντος το 1.6 που ειχε το zx μαμα ρυθμιζε βαλβιδες και ηταν και αυτο xu!


:agree Ναι, το βρηκα αυτο με το 205. Πρωτα σε αυτο φορεθηκε. Αλλα το δικο σου 1,6 ειχε 8ν κεφαλη, που ειχε βιδες στις βαλβιδες για το διακενο, ενω το 16ν XU ειχε υδραυλικες βαλβιδες. Το ιδιο και ο BFZ (XU5JP/Z/L3) δεν ρυθμιζε βαλβιδες.

_________________
ΕικόναΕικόνα
Citroen XantiaΙΙ VSX 1.8i16V,1998,276100kmΕικόνα
Citroen ΒΧ14Ε,1985,177000km
Renault MeganeI 1.4eClima/Lux,1998,114000km


Κορυφή 
 
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 
 Σελίδα 2 από 3 [ 41 Δημοσιεύσεις ] Μετάβαση στην σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3  Επόμενο



Συναφή θέματα

Διακόπτης στο πενταλ γκαζιου. Τι κάνει;
Δ. Συζήτηση: Γενική συζήτηση C4
Συγγραφέας: poison
Απαντήσεις: 14
Μπεκ
Δ. Συζήτηση: Τα πρώτα σας βήματα!
Συγγραφέας: Βαγγελης
Απαντήσεις: 4
ερωτηση για το πισω μπεκ του υαλοκαθαριστηρα
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C4
Συγγραφέας: PCDOCTOR
Απαντήσεις: 9
Καθαρισμός Πεταλούδας Γκαζιού
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C4
Συγγραφέας: tgi
Απαντήσεις: 27
c2 vts προβλημα γκαζιου
Δ. Συζήτηση: Βελτιώσεις C2
Συγγραφέας: CRAZyVTS
Απαντήσεις: 13
Κορυφή
 


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: rokko74 και 18 επισκέπτες

 
 

 
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Σύνδεση
Όνομα μέλους:

Εγγραφή
Κωδικός:

Ξέχασα τον κωδικό μου
Αποστολή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ενεργοποίησης πάλι
Αυτόματη σύνδεση σε κάθε επίσκεψη
Απόκρυψη των στοιχείων μου κατά την διάρκεια της σύνδεσης

Για να συνδεθείτε πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Η εγγραφή γίνεται σε λίγα μόνο λεπτά, αλλά σας παρέχει αυξημένες δυνατότητες. Επίσης οι διαχειριστές μπορεί να χορηγούν επιπρόσθετα δικαιώματα στα εγγεγραμμένα μέλη. Πριν συνδεθείτε, σιγουρευτείτε ότι γνωρίζετε τους όρους χρήσης και τις σχετικές τακτικές. Παρακαλούμε να διαβάσετε τους κανόνες της Δ. Συζήτησης κατά την πλοήγησή σας σε αυτό.

Όροι χρήσης | Προσωπικό απόρρητο

 
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ