Συγγραφέας |
Μήνυμα |
gmv
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: πεταλουδα γκαζιου και μπεκ Δημοσιεύτηκε: Σάβ 06 Φεβ 2010, 17:54 |
|
Εγγραφή: Τρί 05 Ιαν 2010, 16:31 Δημοσιεύσεις: 190
|
Blanc Ange έγραψε: Εκτος απο αυτα που σου ειπε ο Πανος, δηλαδη σε τι κατασταση ειναι το αμαξι...ποσο περιμενεις Γιωργο να εχεις καταναλωση? Πες ετσι μια τιμη θεωρητικη που θα επρεπε να εχει το αυτοκινητο και σε απογοητευει τοσο πολυ το 9.5 Για να είμαι ειλικρινής το περίμενα να κινείται γύρω το 8.0-8.5 στη πόλη και γύρω το 6.5-7.0 στα ταξίδια... Είχα καλομάθει με το passat το οποίο έκανε ταξίδι ζωηρό (όχι πατημένο, απλά ζωηρό) με 6.9-7.2...
|
|
|
|
|
Blanc
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: πεταλουδα γκαζιου και μπεκ Δημοσιεύτηκε: Σάβ 06 Φεβ 2010, 18:07 |
|
Εγγραφή: Σάβ 13 Ιουν 2009, 12:48 Δημοσιεύσεις: 14107 Εικόνες: 3
|
gmv έγραψε: Blanc Ange έγραψε: Εκτος απο αυτα που σου ειπε ο Πανος, δηλαδη σε τι κατασταση ειναι το αμαξι...ποσο περιμενεις Γιωργο να εχεις καταναλωση? Πες ετσι μια τιμη θεωρητικη που θα επρεπε να εχει το αυτοκινητο και σε απογοητευει τοσο πολυ το 9.5 Για να είμαι ειλικρινής το περίμενα να κινείται γύρω το 8.0-8.5 στη πόλη και γύρω το 6.5-7.0 στα ταξίδια... Είχα καλομάθει με το passat το οποίο έκανε ταξίδι ζωηρό (όχι πατημένο, απλά ζωηρό) με 6.9-7.2... Η Citroen δινει για το δικο σου: Εντος Πολης: 9.5L/100Km Εκτος Πολης: 5.7L/100Km Μικτη:7.1L/100Km Το πινακακι, απαντηση στο billara που βιαζεται τοσο πολυ να βγαλει συμπερασματα, συγκρινοντας παντα τη δικη του μαουνα με τον αρχαιο 1.8 μοτερ που φοραει! Σημειωση: Παντα εχουμε μικρες διαφορες σε σχεση με τις θεωρητικες και συνηθως ειναι ελαχιστα πιο πανω! Που σημαινει, οτι οχι μονο εχεις πολυυυυυ καλη καταναλωση για 80.000Km, αλλα και απ οτι φαινεται κραταει καλα το αμαξι! Φαινεται καλοσυντηρημενο και με καλο στρωσιμο! Τα μπεκ οπως σου ειπε ο Πανος μη τα πειραξεις! Προσπαθησε να εχεις καθαρα φιλτρα, σωστες αλλαγες λαδιων, οσο το δυνατον καλη βενζινη και κανε ενα ταξιδακι μετα απο ενα γενικο σερβις και μετρα καταναλωσεις! Για τα 1.200Kg της κατασκευης και για την υποδυναμη του αμαξιου, συνεχιζω να πιστευω οτι εισαι μια χαρα! + edit: Το οτι χτυπαει πειρακια, μπορει να υπαρχουν 1002 λογοι! Μπορει να θελουν καποιο ρυθμισμα οι βαλβιδες, μπορει η βενζινη, ξερω γω...
_________________ Bravo Lima Alfa November Charlie Citroën ZX 1.4i avantage Renault Clio II phase2 1.4 16V Dynamique
Τελευταία επεξεργασία από Blanc και Σάβ 06 Φεβ 2010, 18:18, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
|
|
|
|
|
gmv
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: πεταλουδα γκαζιου και μπεκ Δημοσιεύτηκε: Σάβ 06 Φεβ 2010, 18:55 |
|
Εγγραφή: Τρί 05 Ιαν 2010, 16:31 Δημοσιεύσεις: 190
|
Με πείσατε, θα κάνω τα συντηρητικά. Καθάρισμα πεταλούδας, καθαριστικό βενζίνης και μπουζί Σε μπουζί λοιπόν τι προτείνετε; Θέλω να πιστεύω ότι έχουν αλλαχθεί στα 60.000km, στο μεγάλο σέρβις. Δεν ήταν τότε δικό μου το αυτοκίνητο όμως και δεν εμπιστεύομαι τον πρώην αντιπρόσωπο της Citroen στην Χαλκίδα... Ακριβώς επειδή δεν τον εμπιστεύομαι άλλαξα βαλβολίνες στα 80.000km και βγήκαν ΜΑΥΡΕΣ. Ο απερίγραπτος/ακατάλληλος δεν τις είχε αλλάξει στα 60.000km.... Μάλλον πρόλαβα τα χειρότερα για το σασμάν με την "έμπνευση" για αλλαγή... edit: Οι βαλβίδες σύμφωνα με την Citroen είναι υδραυλικές, οπότε είναι αυτορυθμιζόμενες.
|
|
|
|
|
billaras
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: πεταλουδα γκαζιου και μπεκ Δημοσιεύτηκε: Κυρ 07 Φεβ 2010, 01:01 |
|
Εγγραφή: Σάβ 30 Αύγ 2008, 23:47 Δημοσιεύσεις: 14930 Τοποθεσία: Ριο (Πατρας) - Καλλιθεα (Αθηνα)
|
Blanc Ange έγραψε: Το πινακακι, απαντηση στο billara που βιαζεται τοσο πολυ να βγαλει συμπερασματα, συγκρινοντας παντα τη δικη του μαουνα με τον αρχαιο 1.8 μοτερ που φοραει! Σημειωση: Παντα εχουμε μικρες διαφορες σε σχεση με τις θεωρητικες και συνηθως ειναι ελαχιστα πιο πανω! Που σημαινει, οτι οχι μονο εχεις πολυυυυυ καλη καταναλωση για 80.000Km, αλλα και απ οτι φαινεται κραταει καλα το αμαξι! Φαινεται καλοσυντηρημενο και με καλο στρωσιμο! Τα μπεκ οπως σου ειπε ο Πανος μη τα πειραξεις! Προσπαθησε να εχεις καθαρα φιλτρα, σωστες αλλαγες λαδιων, οσο το δυνατον καλη βενζινη και κανε ενα ταξιδακι μετα απο ενα γενικο σερβις και μετρα καταναλωσεις! Για τα 1.200Kg της κατασκευης και για την υποδυναμη του αμαξιου, συνεχιζω να πιστευω οτι εισαι μια χαρα! + edit: Το οτι χτυπαει πειρακια, μπορει να υπαρχουν 1002 λογοι! Μπορει να θελουν καποιο ρυθμισμα οι βαλβιδες, μπορει η βενζινη, ξερω γω... Βασιλακη, εμενα δεν ειναι απλα αρχαιο και κρατα τοση καταναλωση, αλλα και με 200000 παρα 700χιλιομετρα, και κανονικα επρεπε αν καιει τον κ_λο του. Ειναι και βαρυ, αρα ποσο επρεπε να εκαιγε.....; Εδω με ηρεμο ταξιδι καιω πηγανε-ελα Αθηνα-Πατρα, δλδ 430+ χιλιομετρα με 30 ευρω (οχι λιτρα) βενζινη, περιπου δλδ 28,5 λιτρα, και με χιλιομετρα κοντα στο σερβις (δλδ με "παλια" λαδια, βρωμικα φιλτρα, και μπεκ με 40000 χιλιομετρα απο το καθαρισμα). Στο θεμα με το σερβις. Αν κανεις λιγοτερα χιλιομετρα σε ενα χρονο απο τα χιλιομετρα του σερβις, καλο ειναι να κανεις ενα σερβις. Ρε βασιλη, εξηγησε μου γιατι ενα αμαξι με αυτορυθμιζομενες υδραυλικα βαλβιδες, πρεπει να ρυθμισει βαλβιδες........; Νομιζεις οτι ειναι αρχαιος TU οπως ο δικος σου; Απο βενζινη αν ηταν, θα ενιωθες και πτωση δυναμης στο αμαξι, αφου κοβει μιγμα και αβανς ο εγκεφαλος, αφου καταγραφει ο Knock sensor "χτυπηματα". Γενικα παντως θελει το αμαξι ενα καλο μαζεμα-σερβις-καθαρισμα οπου πρεπει. Θελει εναν ελεγχο της ακταστασης κυκλωματος τροφοδοσιας βενζινης-αερα-κτλ.
_________________
Citroen XantiaΙΙ VSX 1.8i16V,1998,276100km Citroen ΒΧ14Ε,1985,177000km Renault MeganeI 1.4eClima/Lux,1998,114000km
|
|
|
|
|
zx lover
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: πεταλουδα γκαζιου και μπεκ Δημοσιεύτηκε: Κυρ 07 Φεβ 2010, 03:20 |
|
Εγγραφή: Τρί 26 Ιουν 2007, 02:20 Δημοσιεύσεις: 6098 Τοποθεσία: Πισω σου και παίζω φώτα
|
billaras έγραψε: Νομιζεις οτι ειναι αρχαιος TU οπως ο δικος σου; Καλα μην τρελαινεσαι κι εσυ για την νεοτητα του μοτερ! Ολοι οι συγχρονοι TU ειναι εξελιξεις των παλιων μοτερ γι'αυτο και ειναι αξιοπιστοι κι εχουν και τα ιδια κουσουρια... Αλλα ειναι γεγονος οτι σε αυτον τον τομεα διαφερουν.
_________________ ex GS 1220 club ex ZX 1.4 Avantage ex ΖΧ 2.0 16v ex Xsara VTS 1.6 16v
|
|
|
|
|
zxpanos
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: πεταλουδα γκαζιου και μπεκ Δημοσιεύτηκε: Κυρ 07 Φεβ 2010, 09:31 |
|
Εγγραφή: Κυρ 10 Σεπ 2006, 13:04 Δημοσιεύσεις: 7375 Τοποθεσία: αθηνα
|
billaras έγραψε: Blanc Ange έγραψε: Το πινακακι, απαντηση στο billara που βιαζεται τοσο πολυ να βγαλει συμπερασματα, συγκρινοντας παντα τη δικη του μαουνα με τον αρχαιο 1.8 μοτερ που φοραει! Σημειωση: Παντα εχουμε μικρες διαφορες σε σχεση με τις θεωρητικες και συνηθως ειναι ελαχιστα πιο πανω! Που σημαινει, οτι οχι μονο εχεις πολυυυυυ καλη καταναλωση για 80.000Km, αλλα και απ οτι φαινεται κραταει καλα το αμαξι! Φαινεται καλοσυντηρημενο και με καλο στρωσιμο! Τα μπεκ οπως σου ειπε ο Πανος μη τα πειραξεις! Προσπαθησε να εχεις καθαρα φιλτρα, σωστες αλλαγες λαδιων, οσο το δυνατον καλη βενζινη και κανε ενα ταξιδακι μετα απο ενα γενικο σερβις και μετρα καταναλωσεις! Για τα 1.200Kg της κατασκευης και για την υποδυναμη του αμαξιου, συνεχιζω να πιστευω οτι εισαι μια χαρα! + edit: Το οτι χτυπαει πειρακια, μπορει να υπαρχουν 1002 λογοι! Μπορει να θελουν καποιο ρυθμισμα οι βαλβιδες, μπορει η βενζινη, ξερω γω... Βασιλακη, εμενα δεν ειναι απλα αρχαιο και κρατα τοση καταναλωση, αλλα και με 200000 παρα 700χιλιομετρα, και κανονικα επρεπε αν καιει τον κ_λο του. Ειναι και βαρυ, αρα ποσο επρεπε να εκαιγε.....; Εδω με ηρεμο ταξιδι καιω πηγανε-ελα Αθηνα-Πατρα, δλδ 430+ χιλιομετρα με 30 ευρω (οχι λιτρα) βενζινη, περιπου δλδ 28,5 λιτρα, και με χιλιομετρα κοντα στο σερβις (δλδ με "παλια" λαδια, βρωμικα φιλτρα, και μπεκ με 40000 χιλιομετρα απο το καθαρισμα). Στο θεμα με το σερβις. Αν κανεις λιγοτερα χιλιομετρα σε ενα χρονο απο τα χιλιομετρα του σερβις, καλο ειναι να κανεις ενα σερβις. Ρε βασιλη, εξηγησε μου γιατι ενα αμαξι με αυτορυθμιζομενες υδραυλικα βαλβιδες, πρεπει να ρυθμισει βαλβιδες........; Νομιζεις οτι ειναι αρχαιος TU οπως ο δικος σου; Απο βενζινη αν ηταν, θα ενιωθες και πτωση δυναμης στο αμαξι, αφου κοβει μιγμα και αβανς ο εγκεφαλος, αφου καταγραφει ο Knock sensor "χτυπηματα". Γενικα παντως θελει το αμαξι ενα καλο μαζεμα-σερβις-καθαρισμα οπου πρεπει. Θελει εναν ελεγχο της ακταστασης κυκλωματος τροφοδοσιας βενζινης-αερα-κτλ. γιατι ο δικος σου εινε νεοτερος?τα xu μοτερ φορεθικαν σε αμαξι αν θημαμε καλα το 83!!!!μπουζι βαλε οτι θες ετσι και αλιως εινε ενα απλο μπουζι και ολες οι μαρκες βγαζουν!αν και εσενα εινε 1.6 η 1.4?
_________________ SAY YES TO A SAFE RACE SAY NO TO A STREET RACE!!! CITROEN ZX COUPE 2000 EE11 CITROEN BERLINGO MULTISPACE CITROEN C3 FURIO
|
|
|
|
|
billaras
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: πεταλουδα γκαζιου και μπεκ Δημοσιεύτηκε: Κυρ 07 Φεβ 2010, 11:22 |
|
Εγγραφή: Σάβ 30 Αύγ 2008, 23:47 Δημοσιεύσεις: 14930 Τοποθεσία: Ριο (Πατρας) - Καλλιθεα (Αθηνα)
|
Ρε Πανο, εννοω τοσο απλα κατασκευασμενος, ωστε να εχει βιδες στο διακενο των βαλβιδων, και οχι υδραυλικα καπελωτα. Ναι, ο XU φορεθηκε τοτε, με 8βαλβιδη κεφαλη στα τοτε αμαξια, οπως και στο ΒΧ16-ΒΧ19 8ν σειρα Ι. Αλλα αργοτερα οταν μπηκε η 16ν κεφαλη, που βγηκε στην μορφη 1905cc 16ν και φορεθηκε στα ΒΧ/405 19 16ν, οι οποιοι φορουσαν υδραυλικα καπελωτα. Ενω οι TU μεχρι και το 2004 ποτε τελος παντων φοριουνταν σε 206-C2-C3 ειχαν ρυθμιση με βιδα στο διακενο.......... Αυτα......
_________________
Citroen XantiaΙΙ VSX 1.8i16V,1998,276100km Citroen ΒΧ14Ε,1985,177000km Renault MeganeI 1.4eClima/Lux,1998,114000km
|
|
|
|
|
billaras
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: πεταλουδα γκαζιου και μπεκ Δημοσιεύτηκε: Κυρ 07 Φεβ 2010, 12:03 |
|
Εγγραφή: Σάβ 30 Αύγ 2008, 23:47 Δημοσιεύσεις: 14930 Τοποθεσία: Ριο (Πατρας) - Καλλιθεα (Αθηνα)
|
zxpanos έγραψε: το 16v xu φορεθικε πρωτη φορα σε 205mi t16 2000cc 560 ps το γνωστο απιστευτο 205!το δικο μου παντος το 1.6 που ειχε το zx μαμα ρυθμιζε βαλβιδες και ηταν και αυτο xu! Ναι, το βρηκα αυτο με το 205. Πρωτα σε αυτο φορεθηκε. Αλλα το δικο σου 1,6 ειχε 8ν κεφαλη, που ειχε βιδες στις βαλβιδες για το διακενο, ενω το 16ν XU ειχε υδραυλικες βαλβιδες. Το ιδιο και ο BFZ (XU5JP/Z/L3) δεν ρυθμιζε βαλβιδες.
_________________
Citroen XantiaΙΙ VSX 1.8i16V,1998,276100km Citroen ΒΧ14Ε,1985,177000km Renault MeganeI 1.4eClima/Lux,1998,114000km
|
|
|
|
|
Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 8 επισκέπτες |
|
|
|
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
|
|
|
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ |
|