Εμενα, οταν ποηρα το Xantia II μου, ειχε 157500 χιλιομετρα, μοτερ 1,8i 16V, του 1998. Δεν ειχε καθαριστει ποτε ουτε τα μπεκ, ουτε η πεταλουδα (και πολλααααααα αλλα......., αν και ηταν σε αριστη κατασταση). Οταν μετα πο καμια εβδομαδα ειπα να το φερω Πατρα, και εκανα το ταξιδι Αθηνα-Πατρα, εκαψε 40 λιτρα βενζινη, για μια αποσταση 210 χιλιομετρων, και με ταχυτητες 100-110-120 αντε 130 στα καλα τμηματα (τοτε ακομα το μαθαινα
). Εκτως του οτι σερνονταν στον δρομο, και δεν θυμιζε σε καμια περιπτωση 1,8 16V..........σαν καλο 1,4 με 1,6, με 90
αλογα...........Απογοητευτηκα..........
Εκαιγε πιο πολλα απ'οτι το ΒΧ 14Ε που ειχα (και εχω ακομα) που ηταν καρμπυρατερατο, με ενα διπλο (διπεταλουδο) Solex, και τοτε ειχε και 177000 χιλιομετα.........τα μισα σε πολη........
Οταν μετα απο 1 εβδομαδα του εκανα ενα καθαρισμα μπεκ-πεταλουδα, επαθα πλακα!!!!!!! Τραβουσε απο χαμηλα, πολυ πιο "γεματο" σε ολες τις στροφες του, ακομα και με το μισο γκαζι
Και φυσικα, η καταναλωση επεσε στα 7-7,5 λιτρα το πολυ.
Σε κανα μηνα και κατι, θα ξανακαθαρισω την πεταλουδα, γιατι απο τοτε που την πρωτοκαθαρισα εχουν περασει 35000 χιλιομετρα........