Σελίδα 1 από 3

πεταλουδα γκαζιου και μπεκ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 11 Αύγ 2009, 16:46
από gregori
paidia exo mia xantia activa 2000 kibika kai den mou arese i apodosi tou kinitira to eipa sto mixaniko kai mou eipe oti prepei na katharisi tin petalouda gkaziou kai ta mpek kai milame meta to aytokinito fisagie pigene kalhtera me pososto 20% poio pano apo prin sas to sinisto afova ton katharismo alla me mia prosoxxxxxh!!! oti meta mporei na exei arithimia to relanti .

Re: πεταλουδα γκαζιου και μπεκ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 11 Αύγ 2009, 18:18
από nonos
gregori έγραψε:
paidia exo mia xantia activa 2000 kibika kai den mou arese i apodosi tou kinitira to eipa sto mixaniko kai mou eipe oti prepei na katharisi tin petalouda gkaziou kai ta mpek kai milame meta to aytokinito fisagie pigene kalhtera me pososto 20% poio pano apo prin sas to sinisto afova ton katharismo alla me mia prosoxxxxxh!!! oti meta mporei na exei arithimia to relanti .

Να υποθεσω οτι ειδες και τρομακρικη διαφορα στην καταναλωση σε ενα μοτερ που ετσι κι αλλιως τρωει τον αγλεουρα..?

Re: πεταλουδα γκαζιου και μπεκ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 19 Αύγ 2009, 00:08
από billaras
Εμενα, οταν ποηρα το Xantia II μου, ειχε 157500 χιλιομετρα, μοτερ 1,8i 16V, του 1998. Δεν ειχε καθαριστει ποτε ουτε τα μπεκ, ουτε η πεταλουδα (και πολλααααααα αλλα......., αν και ηταν σε αριστη κατασταση). Οταν μετα πο καμια εβδομαδα ειπα να το φερω Πατρα, και εκανα το ταξιδι Αθηνα-Πατρα, εκαψε 40 λιτρα βενζινη, για μια αποσταση 210 χιλιομετρων, και με ταχυτητες 100-110-120 αντε 130 στα καλα τμηματα (τοτε ακομα το μαθαινα :mrgreen :mrgreen ). Εκτως του οτι σερνονταν στον δρομο, και δεν θυμιζε σε καμια περιπτωση 1,8 16V..........σαν καλο 1,4 με 1,6, με 90 :? :! :? :! αλογα...........Απογοητευτηκα.......... :jaw :jaw :confused :confused Εκαιγε πιο πολλα απ'οτι το ΒΧ 14Ε που ειχα (και εχω ακομα) που ηταν καρμπυρατερατο, με ενα διπλο (διπεταλουδο) Solex, και τοτε ειχε και 177000 χιλιομετα.........τα μισα σε πολη........

Οταν μετα απο 1 εβδομαδα του εκανα ενα καθαρισμα μπεκ-πεταλουδα, επαθα πλακα!!!!!!! Τραβουσε απο χαμηλα, πολυ πιο "γεματο" σε ολες τις στροφες του, ακομα και με το μισο γκαζι :! :! Και φυσικα, η καταναλωση επεσε στα 7-7,5 λιτρα το πολυ. :thumb :thumb

Σε κανα μηνα και κατι, θα ξανακαθαρισω την πεταλουδα, γιατι απο τοτε που την πρωτοκαθαρισα εχουν περασει 35000 χιλιομετρα........ :shift :mrgreen

Re: πεταλουδα γκαζιου και μπεκ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 19 Αύγ 2009, 17:18
από gregori
billara μπραβο βαλε και εναν ιονιστη βενζινης απο την general motors και θα δεισ διαφορα

Re: πεταλουδα γκαζιου και μπεκ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 06 Φεβ 2010, 01:19
από gmv
Σε ποιόν έκανες τον καθαρισμό billara και πόσο κόστισε;

Re: πεταλουδα γκαζιου και μπεκ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 06 Φεβ 2010, 08:57
από billaras
Την 2η φορα εκανα καθαρισμο πεταλουδας μονος μου. Την ελυσα τελειως, εβγαλα και τους αισθητηρες (με προσοχη) απο πανω της και την βουτηξα στην βενζινη για κανα 2 λεπτα, και μετα με καθαριστικο για να φυγουν τα παντα. Μπεκ δεν ξερω ακριβως που ειχα καθαρισει, γιατι δεν τα ειχα παει εγω, αλλα ο μηχανικος που το πηγα. Αν ειναι θα ρωτησω και θα σου πω. :thumb
Γιατι το θες, αληθεια; :scratch

Re: πεταλουδα γκαζιου και μπεκ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 06 Φεβ 2010, 12:57
από gmv
Ε, το C4 έχει 80.000km και μερικές φορές διστάζει να γκαζώσει στην ξερογκαζιά του ξεκινήματος. Μου καίει και αρκετά (9.5 λίτρα στην πόλη τα έχει για πλάκα....). Κλασσική περίπτωση πεταλούδας/μπεκ :)
Είχα κάνει στο παλιό 2 φορές καθαρισμό μπεκ στον Παπασπυρόπουλο στην Ακτή Δυμαίων. Μάλλον εκεί θα πάω πάλι, αλλά ας έχω και μια εναλλακτική :)

Re: πεταλουδα γκαζιου και μπεκ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 06 Φεβ 2010, 13:34
από Blanc
gmv έγραψε:
Ε, το C4 έχει 80.000km και μερικές φορές διστάζει να γκαζώσει στην ξερογκαζιά του ξεκινήματος. Μου καίει και αρκετά (9.5 λίτρα στην πόλη τα έχει για πλάκα....). Κλασσική περίπτωση πεταλούδας/μπεκ :)
Είχα κάνει στο παλιό 2 φορές καθαρισμό μπεκ στον Παπασπυρόπουλο στην Ακτή Δυμαίων. Μάλλον εκεί θα πάω πάλι, αλλά ας έχω και μια εναλλακτική :)

Το 9.5 παντως δεν ειναι κατι σοβαρο!
Εχω 8.3 μεικτη καταναλωση στο Auris, με 13.000Κm! (και ολα τα χιλιομετρα ειναι σχεδον στην πολη τον τελευταιο καιρο!)
Εχει και ενα βαρος η C4, εχει και 110 μουλαρια θεωρητικα...εε λογικο το βλεπω για μεικτη καταναλωση!
Οποτε μια χαρα εισαι! ;)

Re: πεταλουδα γκαζιου και μπεκ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 06 Φεβ 2010, 14:59
από billaras
Οχι Bill, αρκετα ειναι, αν φανταστεις οτι στο δικο μου κραταει καπου στα 10,5-11 με μετρια οδηγηση (σε πολη).......

Re: πεταλουδα γκαζιου και μπεκ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 06 Φεβ 2010, 15:53
από aiolos
Κάπου εδω μέσα είχα διαβάσει οτι δεν κάνει να καθαρίζεις τα μπέκ πάνω απο 2-3 φορές στη ζωή τους. Ισχύει αυτό; Αν δεν κάνω λάθος με υπέρηχους γίνεται ο καθαρισμός, σε τι μπορεί να βλάπτει αυτό;

Re: πεταλουδα γκαζιου και μπεκ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 06 Φεβ 2010, 17:30
από zxpanos
εγω παλι σας σημβουλευω να καθαριζετε την πεταλουδα καθε 60.000χλμ αλα ποτε τα μπεκ.τις περισοτερες φορες γινοντε χαλια μιας και οι περισοτεροι που κανουν αθτη την δουλεια την κανουν λαθος.το μπεκ εινε πολη δησκολο να εχει κατι και σηνηθως οι μηχανικοι το λενε αυτο για να τσιμπισουν τα ευρεως.εινε ενας μαγνητης με μια βελονα.η δουλευει η οχι απλα πραγματα

Re: πεταλουδα γκαζιου και μπεκ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 06 Φεβ 2010, 17:36
από gmv
Τις 2 φορές που καθάρισα μπεκ τα ογκομέτρησα πριν και μετά και υπήρχαν μια χαρά διαφορές.
Το 9.5 του C4 είναι αρκούντως απογοητευτικό, με το 1800άρι passat 17 ετών έκανα 9.8-10 στις ίδες διαδρομές με τις ίδιες συνθήκες.

Re: πεταλουδα γκαζιου και μπεκ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 06 Φεβ 2010, 17:39
από zxpanos
δεν εινε αναγκεο να ηπαρχει προβληαμα απο τα μπεκ.εχεις κανει ποτε καμια τηλεφορτιση στο λογισμικο?τα μπουζι καθε ποτε τα αλαζεις?φιλτρο αερα?λαδακια?και οταν ελς διαφορα τι ακριβως ενοεις?

Re: πεταλουδα γκαζιου και μπεκ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 06 Φεβ 2010, 17:51
από Blanc
Εκτος απο αυτα που σου ειπε ο Πανος, δηλαδη σε τι κατασταση ειναι το αμαξι...ποσο περιμενεις Γιωργο να εχεις καταναλωση?
Πες ετσι μια τιμη θεωρητικη που θα επρεπε να εχει το αυτοκινητο και σε απογοητευει τοσο πολυ το 9.5 :suspi

Re: πεταλουδα γκαζιου και μπεκ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 06 Φεβ 2010, 17:52
από gmv
Σύμφωνα με την Citroen δεν χρειάζομαι κάποια αναβάθμιση στο λογισμικό, αλλά ποτέ δεν ξέρεις. Πάντως δεν εκρεμμούν ανακλήσεις για το αυτοκίνητό μου. Τα μπουζί τα αλλάζω σύμφωνα με το πρόγραμμα του σέρβις, το φίλτρο αέρα 2 φορές πιο συχνά, λάδια amsoil hdd.
Η ογκομέτρηση γίνεται ως εξής. Εφαρμόζεται ελεγχόμενη και στάνταρ πίεση (την οποία δεν θυμάμαι) στην είσοδο των μπεκ με υγρό ογκομέτρησης το οποίο έχει το ίδιο ιξώδες με την βενζινη. Στην συνέχεια ο εξωτερικός ελεγκτής των μπεκ (του συνεργείου, όχι του αυτοκινήτου) δίνει 1000 μετρημένους παλμούς με τέτοιο ρυθμό ώστε να εξομοιώνονται τα 1000rpm, 2000rpm, 4000rpm, 6000rpm μηχανής.
(Όποιος δεν βαριέται κάνει τις πράξεις να βγάλει τα Hz).
Το κάθε μπεκ έχει από κάτω του βαθμονομημένο δοκιμαστικό σωλήνα που μαζεύει το υγρό της ογκομέτρησης και από την βαθμονόμηση βλέπεις τα ml που κατάφερε να ψεκάσει το κάθε μπεκ.
Κάνεις ογκομέτρηση πριν και μετά τον καθαρισμό και βλέπεις διαφορές στην απόδοση. Αν είναι αρκετά λερωμένα τα μπεκ πριν τον καθαρισμό βλέπεις διαφορές και μεταξύ τους στην πρώτη ογκομέτρηση.
Αν ο καθαρισμός πήγε καλά τότε στην δεύτερη ογκομέτρηση πρέπει να δεις τα εξής:
*) Να μην διαρρέει υγρό ογκομέτρησης όταν τα μπεκ είναι κλειστά και έχει εφαρμοστεί πίεση από την αντλία
*) Να ψεκάζουν όλα ακριβώς τα ίδια ml υγρού σε κάθε γύρο ογκομέτρησης (για κάθε rpm).
*) Να ψεκάζουν περισσότερα ml στα ίδια rpm από ότι πριν την ογκομέτρηση για κάθε rpm σετ.