Συγγραφέας |
Μήνυμα |
crazywolf
|
Θέμα δημοσίευσης: Το αυτοκινητο της στροφης... Δημοσιεύτηκε: Σάβ 22 Αύγ 2009, 12:28 |
|
Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 15:14 Δημοσιεύσεις: 5150 Τοποθεσία: Somewhere far beyond
|
Λογο της κουβεντας μας στο θεμα του C4 loeb 2 ανοιγω αυτο το post. Ποιο πιστευετε οτι στριβει καλητερα και γιατι? Μηλαμε για μαμα παντα...
_________________ Τα καλά πράγματα τα εκτιμάς όταν τα χάνεις...
|
|
|
|
|
gregori
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Το αυτοκινητο της στροφης... Δημοσιεύτηκε: Σάβ 22 Αύγ 2009, 15:33 |
|
Εγγραφή: Τρί 11 Αύγ 2009, 16:15 Δημοσιεύσεις: 59 Εικόνες: 0
|
γιατι εχει καλυτερη ευσταθια και ειναι ποιο βετιομενο το μοντελο απο τα υπολοιπα το c4 vts
|
|
|
|
|
MeddlingMageGR
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Το αυτοκινητο της στροφης... Δημοσιεύτηκε: Σάβ 22 Αύγ 2009, 18:08 |
|
Εγγραφή: Δευτ 11 Σεπ 2006, 08:06 Δημοσιεύσεις: 2852 Τοποθεσία: Phoenix - LineageII official Server
|
Οταν λές "να στρίβει" εννοείς σε καταστάσεις πίστας ? Το C4 VTS μαμά σε καμία περίπτωση δεν είναι για πίστα ... Γέρνει πολύ με τις υπάρχουσες αναρτήσεις, και υποστρέφει οταν πάς να μπείς στη στροφή με μεγαλύτερη ταχύτητα. Για ταξίδια είναι σούπερ,για μετακινήσεις μέσα στην πόλυ υπέροχο, αλλα για πίστες δεν...
Για τα άλλα δυο δεν έχω ιδέα. Δεν τα έχω οδηγήσει....
|
|
|
|
|
acpro
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Το αυτοκινητο της στροφης... Δημοσιεύτηκε: Σάβ 22 Αύγ 2009, 19:07 |
|
Εγγραφή: Σάβ 06 Ιαν 2007, 16:08 Δημοσιεύσεις: 1245 Τοποθεσία: Ταύρος
|
Μήτσο ακόμα και για καταστάσεις πίστας αν μιλάμε για "μαμά" ούτε το saxo βγάζει μάτια. Ίσα ίσα που λόγω του μικρού του βάρους ο πίσω άξονας δεν ακολουθεί στο στρίψιμο.
_________________ Ας προσπαθήσουμε να γίνουμε όλοι λίγο καλύτεροι
|
|
|
|
|
Γιάννης Αγγελιδάκης
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Το αυτοκινητο της στροφης... Δημοσιεύτηκε: Σάβ 22 Αύγ 2009, 23:36 |
|
Εγγραφή: Παρ 12 Οκτ 2007, 13:17 Δημοσιεύσεις: 2730 Τοποθεσία: ΗΡΑΚΛΕΙΟ ΚΡΗΤΗΣ
|
αν και δεν τα έχω οδηγήσει σε πίστα αλλα σε "αυτοσχέδιες" πίστες και στο δρόμο πιστεύω σάξο με διαφορά...μετά το σε4 και ξαρά. το μαμα σε4 στρίβει κιαυτό σαν π0Υστης αλλα αν μπέις σε στροφή με 100 χιλιόμετρα θα γύρει λίγο που αυτό αν και μπορεί να είναι και καλό σου δημιουργεί ένα αίσθημα αναφάλειας, το ξαρά πάλι δέν το κάνει αυτό αλλα πιστεύω ότι έχει λιγότερο "ακριβές" τιμόνι. γιατί όμως δέν βάλατε και το σε2 μέσα; πιστεύω αυτό και το σάξο είναι πραγματικές βεντούζες στο δρόμο.
_________________ CITROEN C4 Coupe 1.6i VTS
μαρέσει η άστατη ζωή γεννήθηκα αλάνι, μαδυναμία σταυτοκίνητο στόπλο και στο φουστάνι
|
|
|
|
|
crazywolf
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Το αυτοκινητο της στροφης... Δημοσιεύτηκε: Κυρ 23 Αύγ 2009, 12:30 |
|
Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 15:14 Δημοσιεύσεις: 5150 Τοποθεσία: Somewhere far beyond
|
Προσοπικα θεωρω το σαξο ανωτερο σε στριψημο απο τα συμβατικα (γιατι υπαρχει και η activa μην ξεχνιωμαστε), αλλα με ιδιετερο στισημο. Αν στο σαξο αφισεις, η ουρα σε χαστουκιζει, ενω αν δεν αφισεις ερχεται με καθηστεριση... Τα αλλα δυο δεν το εχουν αυτο. Το Xsara ερχεται δευτερο, και αυτο λογο της τετραδιευθηνσης, αν και δεν ειχα ποτε xsara για τοσο καιρο στην κατοχη μου που να το "μαθω". Το C4 ερχεται τριτο αλλα σε καμια περιπτωση καταιδρομενο, μιας και ειναι φτιαγμενο για αλλα πραγματα (οπως και το xsara αλλωστε.). Το C2 δεν μπηκε γιατι η συγκριση ηταν μεταξυ των παραπανω, δηλ. κατα ποσο ενα μικρο αυτοκινητο με πολλα αλλογα μποορει να στριψει σε σχεση με ενα μεγαλο, με μικροτερη αναλογια κιλων ανα hp.
_________________ Τα καλά πράγματα τα εκτιμάς όταν τα χάνεις...
|
|
|
|
|
crazywolf
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Το αυτοκινητο της στροφης... Δημοσιεύτηκε: Δευτ 24 Αύγ 2009, 00:40 |
|
Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 15:14 Δημοσιεύσεις: 5150 Τοποθεσία: Somewhere far beyond
|
Δεν ειπε κανεις οτι δεν λειτουργει η αναρτηση. Απλα εχει ιδιετερο χαρακτηρα, του τυπου "μην αφινεις"... Τωρα για την διαταξη ειναι γνωστο αυτο. Ετσι ειναι ολα τα citroen στην προ C4 εποχη τους.
_________________ Τα καλά πράγματα τα εκτιμάς όταν τα χάνεις...
|
|
|
|
|
sotoszx
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Το αυτοκινητο της στροφης... Δημοσιεύτηκε: Δευτ 24 Αύγ 2009, 05:48 |
|
Εγγραφή: Τρί 17 Φεβ 2009, 19:31 Δημοσιεύσεις: 1267 Τοποθεσία: Αθήνα Εικόνες: 0
|
billaras έγραψε: Μια διορθωσούλα, τα Saxo, 106 έχουν απλά πίσω υστερούντες βραχίoνες και όχι επιπλέον βραχίoνες επιλεκτικής παραμόρφωσης (αυτοδιευθυνούμενο άξονα) που έχουν οι ΖΧ, XANTIA, κ.τ.λ. Εγώ ψήφισα Saxo από τα 3, αλλά η Xsara και ιδίως η f/l (που διαφέρει σε στήσιμο από την 1η, η οποία κάπως ΖΧίζει) πιστεύω μένει τελευταία... http://www.fastestlaps.com/index.php?pa ... 0e4e0e257b(από το fastestlaps, όπου το Saxo δοκιμάστηκε και με προηγούμενης γενιάς ελαστικά!).
_________________ sotoszx DSuper ZX 2.0 16v
|
|
|
|
|
Blanc
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Το αυτοκινητο της στροφης... Δημοσιεύτηκε: Δευτ 24 Αύγ 2009, 10:57 |
|
Εγγραφή: Σάβ 13 Ιουν 2009, 12:48 Δημοσιεύσεις: 14107 Εικόνες: 3
|
Καταρχας πιστευω οτι για να ψηφισει καποιος πρεπει να εχει και την αναλογη εμπειρια απο αυτα τα αμαξια και αν οχι, τοτε να υποστιριξει καπως τα λεγομενα του. Για την Xsara και την C4 θα μιλησω με επιφυλαξη. Εγω παιδια ψηφισα το "αλλο" για το μονο λογο οτι κανενα απο τα τρια (για μενα προσωπικα) δε φτανει τη ΖΧ και την Activa σε στριψιμο!!! Η μεν ΖΧ αν τοποθετησουμε λιγο πιο σκληρα αμορτισερ (γιατι της 1.4 ειναι αρκετα μαλακα) τοτε οι στροφες ειναι απολαυση και εχει πολλα περιθωρια για να την φερεις σε δυσκολη θεση. Ειμαι τυχερος που εχω στριψει με μια καλο στημενη ΖΧ και δεν την αλλαζω με κανενα Saxo απο τα 10δες που εχω μπει και εχουμε παει για στριψιμο!!! Το Saxo εχει ορια τα οποια αμα τα ξεπερασεις την εβαψες!!! Η δε Xantia Activa στριβει καλυτερα απο οποιοδηποτε αυτοκινητο ανταγωνιστικο της κατηγοριας!!! Ενα σας λεω...σε κλειστες καμπες της εθνικης οδου, στο υψος της λιμνης Υλικης - Καστρο Βοιωτιας (για οσους ξερουν εκει τα στροφιλικια) ημουν με φιλο και μια ματια εφτανε στο κοντερ για να μαθω οτι πηγαιναμε με 180 και ηταν σα να πηγαιναμε με 100!!! Αλλη εμπειρια σε επαρχιακο δρομο δεν εχω και συνεχομενα στροφιλικια. Εκει εχω εμπειρια μονο απο Saxo και την ΖΧ!!! Τα αλλα δυο αυτοκινητα, πιστευω οτι εχουν κατι απο την αιγλη του παρελθοντος και ειναι φυσικα πολυ πιο μπροστα απο τους σημερινους ανταγωνιστες της κατηγοριας...συνεχιζουν την παραδωση αλλα δεν την φτανουν. Ειλικρινα μακαρι να μπειτε σε ενα απο τα δυο που προανεφερα, θα με θυμηθητε
_________________ Bravo Lima Alfa November Charlie Citroën ZX 1.4i avantage Renault Clio II phase2 1.4 16V Dynamique
|
|
|
|
|
Giorgos
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Το αυτοκινητο της στροφης... Δημοσιεύτηκε: Δευτ 24 Αύγ 2009, 19:09 |
|
Εγγραφή: Δευτ 16 Οκτ 2006, 14:23 Δημοσιεύσεις: 1897 Τοποθεσία: Πειραιάς
|
Blanc Ange έγραψε: Η δε Xantia Activa στριβει καλυτερα απο οποιοδηποτε αυτοκινητο ανταγωνιστικο της κατηγοριας!!! Ενα σας λεω...σε κλειστες καμπες της εθνικης οδου, στο υψος της λιμνης Υλικης - Καστρο Βοιωτιας (για οσους ξερουν εκει τα στροφιλικια) ημουν με φιλο και μια ματια εφτανε στο κοντερ για να μαθω οτι πηγαιναμε με 180 και ηταν σα να πηγαιναμε με 100!!! Με χτύπησες στο αδύνατό μου σημειο.... Με απλό υδροπνευματικο (την ΒΧ), και όχι Activa, με 160-170 στις στροφές....Και να μη θελει το αυτοκινητο να ξεκολλησει από το δρόμο....
_________________
Όταν κάποιοι έβλεπαν βατράχους, ο Flaminio Bertoni είδε ένα αυτοκίνητο!!!
|
|
|
|
|
Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 14 επισκέπτες |
|
|
|
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
|
|
|
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ |
|