Ημερολόγιο Γκαλερί Αναζήτηση Εγγραφή Σύνδεση 

[ +/- ] [ Τώρα είναι Παρ 29 Μαρ 2024, 17:32 ]



Ποιο στριβει καλητερα?
Saxo VTS? 47%  47%  [ 14 ]
Xsara VTS? 13%  13%  [ 4 ]
C4 VTS? 20%  20%  [ 6 ]
Αλλο? 20%  20%  [ 6 ]
Σύνολο ψήφων : 30
 
 
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: Το αυτοκινητο της στροφης...
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 22 Αύγ 2009, 12:28 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 15:14
Δημοσιεύσεις: 5150
Τοποθεσία: Somewhere far beyond
Λογο της κουβεντας μας στο θεμα του C4 loeb 2 ανοιγω αυτο το post.
Ποιο πιστευετε οτι στριβει καλητερα και γιατι?
Μηλαμε για μαμα παντα...

_________________
Τα καλά πράγματα τα εκτιμάς όταν τα χάνεις...


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Το αυτοκινητο της στροφης...
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 22 Αύγ 2009, 15:33 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 11 Αύγ 2009, 16:15
Δημοσιεύσεις: 59
Εικόνες: 0
γιατι εχει καλυτερη ευσταθια και ειναι ποιο βετιομενο το μοντελο απο τα υπολοιπα το c4 vts


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Το αυτοκινητο της στροφης...
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 22 Αύγ 2009, 17:29 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 27 Ιουν 2007, 11:41
Δημοσιεύσεις: 3783
Τοποθεσία: serres
saxo φυσικά .
μπορεί το σε4 να είναι πιο άνετο στον δρόμο αλλά σε καμία περίπτωση δεν στρίβει καλύτερα από ένα σάξο!

_________________
Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Το αυτοκινητο της στροφης...
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 22 Αύγ 2009, 18:08 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 11 Σεπ 2006, 08:06
Δημοσιεύσεις: 2852
Τοποθεσία: Phoenix - LineageII official Server
Οταν λές "να στρίβει" εννοείς σε καταστάσεις πίστας ?
Το C4 VTS μαμά σε καμία περίπτωση δεν είναι για πίστα ... Γέρνει πολύ με τις υπάρχουσες αναρτήσεις, και υποστρέφει οταν πάς να μπείς στη στροφή με μεγαλύτερη ταχύτητα. Για ταξίδια είναι σούπερ,για μετακινήσεις μέσα στην πόλυ υπέροχο, αλλα για πίστες δεν...

Για τα άλλα δυο δεν έχω ιδέα. Δεν τα έχω οδηγήσει....


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Το αυτοκινητο της στροφης...
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 22 Αύγ 2009, 19:07 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 06 Ιαν 2007, 16:08
Δημοσιεύσεις: 1245
Τοποθεσία: Ταύρος
Μήτσο ακόμα και για καταστάσεις πίστας αν μιλάμε για "μαμά" ούτε το saxo βγάζει μάτια. Ίσα ίσα που λόγω του μικρού του βάρους ο πίσω άξονας δεν ακολουθεί στο στρίψιμο.

_________________
Ας προσπαθήσουμε να γίνουμε όλοι λίγο καλύτεροι


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Το αυτοκινητο της στροφης...
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 22 Αύγ 2009, 21:32 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 19:08
Δημοσιεύσεις: 1576
Τοποθεσία: ΝΙκαια
α) saxo με διαφορα
β) xsara
γ)C4 γιατι κανεις δεν εσπασε το κεφαλι του στο θεμα αναρτησης Απλα στριβει
με το μεγαλο βαρος του,οπως και τα περισοτερα αμαξια τις εποχης του.

_________________
Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Το αυτοκινητο της στροφης...
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 22 Αύγ 2009, 23:36 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 12 Οκτ 2007, 13:17
Δημοσιεύσεις: 2730
Τοποθεσία: ΗΡΑΚΛΕΙΟ ΚΡΗΤΗΣ
αν και δεν τα έχω οδηγήσει σε πίστα αλλα σε :twisted: "αυτοσχέδιες" :twisted: πίστες και στο δρόμο πιστεύω σάξο με διαφορά...μετά το σε4 και ξαρά. το μαμα σε4 στρίβει κιαυτό σαν π0Υστης αλλα αν μπέις σε στροφή με 100 χιλιόμετρα θα γύρει λίγο που αυτό αν και μπορεί να είναι και καλό σου δημιουργεί ένα αίσθημα αναφάλειας, το ξαρά πάλι δέν το κάνει αυτό αλλα πιστεύω ότι έχει λιγότερο "ακριβές" τιμόνι. γιατί όμως δέν βάλατε και το σε2 μέσα; πιστεύω αυτό και το σάξο είναι πραγματικές βεντούζες στο δρόμο.

_________________
CITROEN C4 Coupe 1.6i VTS
Εικόνα
μαρέσει η άστατη ζωή
γεννήθηκα αλάνι,
μαδυναμία σταυτοκίνητο
στόπλο και στο φουστάνι


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Το αυτοκινητο της στροφης...
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 23 Αύγ 2009, 12:30 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 15:14
Δημοσιεύσεις: 5150
Τοποθεσία: Somewhere far beyond
Προσοπικα θεωρω το σαξο ανωτερο σε στριψημο απο τα συμβατικα (γιατι υπαρχει και η activa μην ξεχνιωμαστε), αλλα με ιδιετερο στισημο. Αν στο σαξο αφισεις, η ουρα σε χαστουκιζει, ενω αν δεν αφισεις ερχεται με καθηστεριση... Τα αλλα δυο δεν το εχουν αυτο. Το Xsara ερχεται δευτερο, και αυτο λογο της τετραδιευθηνσης, αν και δεν ειχα ποτε xsara για τοσο καιρο στην κατοχη μου που να το "μαθω". Το C4 ερχεται τριτο αλλα σε καμια περιπτωση καταιδρομενο, μιας και ειναι φτιαγμενο για αλλα πραγματα (οπως και το xsara αλλωστε.). Το C2 δεν μπηκε γιατι η συγκριση ηταν μεταξυ των παραπανω, δηλ. κατα ποσο ενα μικρο αυτοκινητο με πολλα αλλογα μποορει να στριψει σε σχεση με ενα μεγαλο, με μικροτερη αναλογια κιλων ανα hp.

_________________
Τα καλά πράγματα τα εκτιμάς όταν τα χάνεις...


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Το αυτοκινητο της στροφης...
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 23 Αύγ 2009, 19:44 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 16 Οκτ 2006, 14:23
Δημοσιεύσεις: 1897
Τοποθεσία: Πειραιάς
Αφού υπάρχει και η επιλογή "Άλλο" προτίμησα το άλλο, που δεν ειναι αλλο απο αυτο που ανεφερε ο Λύκος παραπανω.... ;)

_________________
Εικόνα

Όταν κάποιοι έβλεπαν βατράχους, ο Flaminio Bertoni είδε ένα αυτοκίνητο!!!


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Το αυτοκινητο της στροφης...
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 23 Αύγ 2009, 21:54 
Χωρίς σύνδεση
Assistant
Assistant
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 30 Αύγ 2008, 23:47
Δημοσιεύσεις: 14930
Τοποθεσία: Ριο (Πατρας) - Καλλιθεα (Αθηνα)
Giorgos έγραψε:
Αφού υπάρχει και η επιλογή "Άλλο" προτίμησα το άλλο, που δεν ειναι αλλο απο αυτο που ανεφερε ο Λύκος παραπανω.... ;)


:agree :agree
Συμφωνω και εγω (ως "λιμουζινατος" υδροπνευματικος) :shift :shift :thumb :thumb :mrgreen :mrgreen
Και εγω "αλλο". :roll

Λυκε, και τα Saxo-Rallye εχουν πισω αξονα με "μπρατσα" και οχι ψαλιδια (ειναι η κλασικη διαταξη των "παλιων" Γαλλικων με παθητικη τετραδιευθυνση οπως σωστα λες :razz :thumb ). Τωρα αν στο Rallye-Saxo λογω μικρου βαρους δεν πολυλειτουργει, ειναι αλλο θεμα.... Γι αυτο το Xsara (και το ΖΧ, και το Xantia) λογω του μεγαλυτερου βαρους νιωθεις οτι λειτουργει η τετραδιευθυνση. :thumb :shift :mrgreen

_________________
ΕικόναΕικόνα
Citroen XantiaΙΙ VSX 1.8i16V,1998,276100kmΕικόνα
Citroen ΒΧ14Ε,1985,177000km
Renault MeganeI 1.4eClima/Lux,1998,114000km


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Το αυτοκινητο της στροφης...
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 24 Αύγ 2009, 00:40 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 15:14
Δημοσιεύσεις: 5150
Τοποθεσία: Somewhere far beyond
Δεν ειπε κανεις οτι δεν λειτουργει η αναρτηση. Απλα εχει ιδιετερο χαρακτηρα, του τυπου "μην αφινεις"...
Τωρα για την διαταξη ειναι γνωστο αυτο. Ετσι ειναι ολα τα citroen στην προ C4 εποχη τους.

_________________
Τα καλά πράγματα τα εκτιμάς όταν τα χάνεις...


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Το αυτοκινητο της στροφης...
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 24 Αύγ 2009, 05:48 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 17 Φεβ 2009, 19:31
Δημοσιεύσεις: 1267
Τοποθεσία: Αθήνα
Εικόνες: 0
billaras έγραψε:
Giorgos έγραψε:
Αφού υπάρχει και η επιλογή "Άλλο" προτίμησα το άλλο, που δεν ειναι αλλο απο αυτο που ανεφερε ο Λύκος παραπανω.... ;)


:agree :agree
Συμφωνω και εγω (ως "λιμουζινατος" υδροπνευματικος) :shift :shift :thumb :thumb :mrgreen :mrgreen
Και εγω "αλλο". :roll

Λυκε, και τα Saxo-Rallye εχουν πισω αξονα με "μπρατσα" και οχι ψαλιδια (ειναι η κλασικη διαταξη των "παλιων" Γαλλικων με παθητικη τετραδιευθυνση οπως σωστα λες :razz :thumb ). Τωρα αν στο Rallye-Saxo λογω μικρου βαρους δεν πολυλειτουργει, ειναι αλλο θεμα.... Γι αυτο το Xsara (και το ΖΧ, και το Xantia) λογω του μεγαλυτερου βαρους νιωθεις οτι λειτουργει η τετραδιευθυνση. :thumb :shift :mrgreen


Μια διορθωσούλα, τα Saxo, 106 έχουν απλά πίσω υστερούντες βραχίoνες και όχι επιπλέον βραχίoνες επιλεκτικής παραμόρφωσης (αυτοδιευθυνούμενο άξονα) που έχουν οι ΖΧ, XANTIA, κ.τ.λ.
Εγώ ψήφισα Saxo από τα 3, αλλά η Xsara και ιδίως η f/l (που διαφέρει σε στήσιμο από την 1η, η οποία κάπως ΖΧίζει) πιστεύω μένει τελευταία...
http://www.fastestlaps.com/index.php?pa ... 0e4e0e257b
(από το fastestlaps, όπου το Saxo δοκιμάστηκε και με προηγούμενης γενιάς ελαστικά!).

_________________
sotoszx
DSuper
ZX 2.0 16v


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Το αυτοκινητο της στροφης...
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 24 Αύγ 2009, 10:57 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 13 Ιουν 2009, 12:48
Δημοσιεύσεις: 14107
Εικόνες: 3
Καταρχας πιστευω οτι για να ψηφισει καποιος πρεπει να εχει και την αναλογη εμπειρια απο αυτα τα αμαξια και αν οχι, τοτε να υποστιριξει καπως τα λεγομενα του. Για την Xsara και την C4 θα μιλησω με επιφυλαξη.
Εγω παιδια ψηφισα το "αλλο" για το μονο λογο οτι κανενα απο τα τρια (για μενα προσωπικα) δε φτανει τη ΖΧ και την Activa σε στριψιμο!!! Η μεν ΖΧ αν τοποθετησουμε λιγο πιο σκληρα αμορτισερ (γιατι της 1.4 ειναι αρκετα μαλακα) τοτε οι στροφες ειναι απολαυση και εχει πολλα περιθωρια για να την φερεις σε δυσκολη θεση. Ειμαι τυχερος που εχω στριψει με μια καλο στημενη ΖΧ και δεν την αλλαζω με κανενα Saxo απο τα 10δες που εχω μπει και εχουμε παει για στριψιμο!!! Το Saxo εχει ορια τα οποια αμα τα ξεπερασεις την εβαψες!!!
Η δε Xantia Activa στριβει καλυτερα απο οποιοδηποτε αυτοκινητο ανταγωνιστικο της κατηγοριας!!! Ενα σας λεω...σε κλειστες καμπες της εθνικης οδου, στο υψος της λιμνης Υλικης - Καστρο Βοιωτιας (για οσους ξερουν εκει τα στροφιλικια) ημουν με φιλο και μια ματια εφτανε στο κοντερ για να μαθω οτι πηγαιναμε με 180 και ηταν σα να πηγαιναμε με 100!!! Αλλη εμπειρια σε επαρχιακο δρομο δεν εχω και συνεχομενα στροφιλικια. Εκει εχω εμπειρια μονο απο Saxo και την ΖΧ!!!
Τα αλλα δυο αυτοκινητα, πιστευω οτι εχουν κατι απο την αιγλη του παρελθοντος και ειναι φυσικα πολυ πιο μπροστα απο τους σημερινους ανταγωνιστες της κατηγοριας...συνεχιζουν την παραδωση αλλα δεν την φτανουν.
Ειλικρινα μακαρι να μπειτε σε ενα απο τα δυο που προανεφερα, θα με θυμηθητε ;)

_________________
Bravo Lima Alfa November Charlie
Citroën ZX 1.4i avantage
Renault Clio II phase2 1.4 16V Dynamique


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Το αυτοκινητο της στροφης...
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 24 Αύγ 2009, 19:09 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 16 Οκτ 2006, 14:23
Δημοσιεύσεις: 1897
Τοποθεσία: Πειραιάς
Blanc Ange έγραψε:
Η δε Xantia Activa στριβει καλυτερα απο οποιοδηποτε αυτοκινητο ανταγωνιστικο της κατηγοριας!!! Ενα σας λεω...σε κλειστες καμπες της εθνικης οδου, στο υψος της λιμνης Υλικης - Καστρο Βοιωτιας (για οσους ξερουν εκει τα στροφιλικια) ημουν με φιλο και μια ματια εφτανε στο κοντερ για να μαθω οτι πηγαιναμε με 180 και ηταν σα να πηγαιναμε με 100!!!


Με χτύπησες στο αδύνατό μου σημειο.... Με απλό υδροπνευματικο (την ΒΧ), και όχι Activa, με 160-170 στις στροφές....Και να μη θελει το αυτοκινητο να ξεκολλησει από το δρόμο.... ;)

_________________
Εικόνα

Όταν κάποιοι έβλεπαν βατράχους, ο Flaminio Bertoni είδε ένα αυτοκίνητο!!!


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Το αυτοκινητο της στροφης...
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 25 Αύγ 2009, 01:07 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 12 Οκτ 2007, 13:17
Δημοσιεύσεις: 2730
Τοποθεσία: ΗΡΑΚΛΕΙΟ ΚΡΗΤΗΣ
ρε παιδιά σωστά αυτά που λέτε αλλα εδώ μιλάμε για μάμα αμάξια μόνο όχι στημένα...και σιγουρα τα υδροπνευματικά και η ακτιβα στριβουν καλύτερα απο τα συμβατικά αλλα δέν μιλάμε για αυτήν την κατηγορία εδώ...μήν συγκρίνουμε ανόμοια πράματα. όπως δέν συγκρίνουμε και την άνεση κλπ κλπ. μόνο για στρίψιμο αμάξια με συμβατικές αναρτήσεις. :thumb

_________________
CITROEN C4 Coupe 1.6i VTS
Εικόνα
μαρέσει η άστατη ζωή
γεννήθηκα αλάνι,
μαδυναμία σταυτοκίνητο
στόπλο και στο φουστάνι


Κορυφή 
 
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 
 Σελίδα 1 από 2 [ 19 Δημοσιεύσεις ] Μετάβαση στην σελίδα 1, 2  Επόμενο



Συναφή θέματα

Νεο αυτοκινητο
Δ. Συζήτηση: Γενική συζήτηση C4
Συγγραφέας: Anonymous
Απαντήσεις: 15
καινουριο αυτοκινητο και χρωστουμενες δοσεις.
Δ. Συζήτηση: Γενικές συζητήσεις
Συγγραφέας: PREDATOR
Απαντήσεις: 21
LPG - CNG στο αυτοκινητο
Δ. Συζήτηση: Γενική συζήτηση C4
Συγγραφέας: Liakos1979
Απαντήσεις: 40
Μπλέ φωτισμός κάτω απο το αυτοκίνητο
Δ. Συζήτηση: Εσωτερικό-εξωτερικό C4
Συγγραφέας: MeddlingMageGR
Απαντήσεις: 50
Κορυφή
 


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 14 επισκέπτες

 
 

 
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Σύνδεση
Όνομα μέλους:

Εγγραφή
Κωδικός:

Ξέχασα τον κωδικό μου
Αποστολή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ενεργοποίησης πάλι
Αυτόματη σύνδεση σε κάθε επίσκεψη
Απόκρυψη των στοιχείων μου κατά την διάρκεια της σύνδεσης

Για να συνδεθείτε πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Η εγγραφή γίνεται σε λίγα μόνο λεπτά, αλλά σας παρέχει αυξημένες δυνατότητες. Επίσης οι διαχειριστές μπορεί να χορηγούν επιπρόσθετα δικαιώματα στα εγγεγραμμένα μέλη. Πριν συνδεθείτε, σιγουρευτείτε ότι γνωρίζετε τους όρους χρήσης και τις σχετικές τακτικές. Παρακαλούμε να διαβάσετε τους κανόνες της Δ. Συζήτησης κατά την πλοήγησή σας σε αυτό.

Όροι χρήσης | Προσωπικό απόρρητο

 
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ
 
cron