Ημερολόγιο Γκαλερί Αναζήτηση Εγγραφή Σύνδεση 

[ +/- ] [ Τώρα είναι Πέμ 04 Ιουν 2020, 08:00 ]


 Σελίδα 1 από 1 [ 13 Δημοσιεύσεις ] 



 
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: Μετατροπη ΖΧ 1.4 με κορμο 1.6
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 06 Σεπ 2009, 19:25 
Άβαταρ μέλους
για σας μάγκες έχω ένα citroen zx 1400 του '93 και πήρα ένα μοτέρ από σάχο vts χωρίς κεφάλι και το έκανα 1600 8v το καπάκι είναι από 206 1400 το μοτέρ έχει ανοιγμένα bek με μαμά μπουζί έχει γίνει πλάνισμα κεφαλής, το αμάξι στα χαμηλά μπουκώνει παρα πολι, μου είπαν να έβαζα αλλα μπουζί και ίσως χρειαστεί και πρόγραμμα. αν ξέρει κανεις κάποια λύση

http://speech.ilsp.gr/greeklish/greeklishdemo.asp
crazywolf


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: metatroph se citroen zx mages vohthia
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 06 Σεπ 2009, 23:03 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 13 Ιουν 2009, 12:48
Δημοσιεύσεις: 14108
Εικόνες: 3
Καλως ηρθες φιλε μου και καλη διαμονη.

Βασικα ολα κουφα μου φαινονται, δεν ειμαι μηχανικος αλλα θελω να σου κανω πρωτα καποιες ερωτησουλες.

Καταρχας το Saxo δε θυμαμαι προσωπικα να εβγαινε με 1.6 8V μοτερ. Εσυ πηρες δηλαδη ενα 16V μοτερ και εβαλες πανω καπακι απο 206 1.4 8V???
Για ποιο λογο ολα αυτα??? Κουμπωσε κανονικα αυτο το εριμο καπακι???
Το καπακι του Saxo που ειναι???
Και αν κουμπωσε του 206, γιατι δεν εβαλες του ΖΧ??? Φανταζομαι οτι μιλας για πρωην ΖΧ 1.4

Πολλα τα ερωτηματα :scratch

_________________
Bravo Lima Alfa November Charlie
Citroën ZX 1.4i avantage
Renault Clio II phase2 1.4 16V Dynamique


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: metatroph se citroen zx mages vohthia
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 07 Σεπ 2009, 08:42 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 15:14
Δημοσιεύσεις: 5151
Τοποθεσία: Somewhere far beyond
Καταρχης φιλε καλος ηρθες. Να σε ενημερωσω οτι απαγωρευωνται ρητα απο τον κανονισμο του forum τα greeklish, οποτε σε παρακαλω γραφε με μικρους, ελληνικους χαρακτηρες...
Στο θεμα σου.
Το μοτερ το εχεις βαλει? Εχω ακουσει για αυτην την μετατροπη, αλλα δεν πιστευα ποτε οτι γινεται...
Σε αυτο το θεμα περιμενε να σου απαντισει ο ZXpanos.
Προσοπικα πιστευω οτι τον εγκεφαλο θα τον χρειαστεις σιγουρα.

_________________
Τα καλά πράγματα τα εκτιμάς όταν τα χάνεις...


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Μετατροπη ΖΧ 1.4 με κορμο 1.6
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 07 Σεπ 2009, 13:14 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 10 Σεπ 2006, 13:04
Δημοσιεύσεις: 7375
Τοποθεσία: αθηνα
δεν εχω καταλαβει ακομα πως μπορεσες και τα εμπλεξες ολα αυτα μαζη.πραγματικα προσπαθω.για να βγαλουμε ακρη το αμαξι ηταν πολαπλου η μονου ψεκασμου πριν?το μοτερ που εχεις το μπλοκ εινε μονοφησο η τριφησο?και τελος γιατι εβαλες οχταβαλβιδο καπακι?και το καπακι αυτο τι κοδικο ειχε?

_________________
SAY YES TO A SAFE RACE
SAY NO TO A STREET RACE!!!
CITROEN ZX COUPE 2000 EE11
CITROEN BERLINGO MULTISPACE
CITROEN C3 FURIO
Εικόνα Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Μετατροπη ΖΧ 1.4 με κορμο 1.6
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 07 Σεπ 2009, 13:59 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 15:14
Δημοσιεύσεις: 5151
Τοποθεσία: Somewhere far beyond
Μου εχουν πει οτι μπαινουν αλλα δεν το εχω δει. Το σιγουρο ειναι οτι θα θελει αλλη χαρτογραφηση μιας και μηλαμε πλεων για 1.6 8ν.

_________________
Τα καλά πράγματα τα εκτιμάς όταν τα χάνεις...


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Μετατροπη ΖΧ 1.4 με κορμο 1.6
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 10 Σεπ 2009, 16:26 
Άβαταρ μέλους
για σασ παιδια! συγγνωμη για τα greeklish! λοιπον το αμαξι ειναι citroen zx 1400i 8v μονου ψεκασμου και αγορασα ενα μοτερ απο saxo vts το οποιο δεν ειχε καπακι και του εβαλα ενα 8v απο 206 1400i εγκεφαλο και πλεξουδα απο 1600i 8v rallye, τωρα ειναι πολλαπλου ψεκασμου και τα beck ειναι ανοιγμενα. το αμαξι δουλευει κανονικα αλλα στα χαμηλα μπουκονει πολυ φοραω βεβαια τα μπουζι τα μαμισια και μου ειπαν οτι αν βαλω καλυτερα θα δουλεψει κανονικα. φοραω τα BKR5ES της NGK και ελεγα να βαλω τα IK22 της DENSO τα εχει βαλει ενας φοιλος μου στο rallye του και ειναι πολυ καλα!


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Μετατροπη ΖΧ 1.4 με κορμο 1.6
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 10 Σεπ 2009, 17:39 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 13 Ιουν 2009, 12:48
Δημοσιεύσεις: 14108
Εικόνες: 3
Αν βγει οτι τα μπουζι ειναι το ολο προβλημα, θα γινω παπας στην ενορια μου :lol

_________________
Bravo Lima Alfa November Charlie
Citroën ZX 1.4i avantage
Renault Clio II phase2 1.4 16V Dynamique


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Μετατροπη ΖΧ 1.4 με κορμο 1.6
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 11 Σεπ 2009, 15:24 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 15:14
Δημοσιεύσεις: 5151
Τοποθεσία: Somewhere far beyond
Δηλ ολα τα αλλα εχουν δεσει σωστα? Συμπιεσεις κλπ?
Αν ειναι μονο τα μπουζι θα εισαι πολυ τυχαιρος
α) γιατι δεν θα εχεις αλλα τραβαλα
β) θα εχεις γνωστο παπα για τα πνευματικα σου :mrgreen

_________________
Τα καλά πράγματα τα εκτιμάς όταν τα χάνεις...


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Μετατροπη ΖΧ 1.4 με κορμο 1.6
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 11 Σεπ 2009, 18:52 
Χωρίς σύνδεση
Assistant
Assistant
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 30 Αύγ 2008, 23:47
Δημοσιεύσεις: 14930
Τοποθεσία: Ριο (Πατρας) - Καλλιθεα (Αθηνα)
Blanc Ange έγραψε:
Αν βγει οτι τα μπουζι ειναι το ολο προβλημα, θα γινω παπας στην ενορια μου :lol


Σώσων Κύριε τον λαόν σου, και Ευλόγισον την κληρονομίαν Σου..........

_________________
ΕικόναΕικόνα
Citroen XantiaΙΙ VSX 1.8i16V,1998,276100kmΕικόνα
Citroen ΒΧ14Ε,1985,177000km
Renault MeganeI 1.4eClima/Lux,1998,114000km


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Μετατροπη ΖΧ 1.4 με κορμο 1.6
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 17 Σεπ 2009, 14:07 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 09 Φεβ 2007, 19:48
Δημοσιεύσεις: 969
Τοποθεσία: Μέγαρα
Εικόνες: 0
ZaXos έγραψε:
για σασ παιδια! συγγνωμη για τα greeklish! λοιπον το αμαξι ειναι citroen zx 1400i 8v μονου ψεκασμου και αγορασα ενα μοτερ απο saxo vts το οποιο δεν ειχε καπακι και του εβαλα ενα 8v απο 206 1400i εγκεφαλο και πλεξουδα απο 1600i 8v rallye, τωρα ειναι πολλαπλου ψεκασμου και τα beck ειναι ανοιγμενα. το αμαξι δουλευει κανονικα αλλα στα χαμηλα μπουκονει πολυ φοραω βεβαια τα μπουζι τα μαμισια και μου ειπαν οτι αν βαλω καλυτερα θα δουλεψει κανονικα. φοραω τα BKR5ES της NGK και ελεγα να βαλω τα IK22 της DENSO τα εχει βαλει ενας φοιλος μου στο rallye του και ειναι πολυ καλα!

κανονικα επρεπε να βαλεις καπακι απο xsara 1.6 8βαλβιδο που κάθεται κουτι και ειναι παρομοιο εμφανισιακα με το 1,4 και εχει σωστες ροες για 1600. Τελος παντων το προτιμότερο θα ήταν να απεφευγες τις αναμιξεις γιατι αλλα πιστονια εχουν τα 8βαλβιδα και αλλα τα 16βαλβιδα. το πιο πιθανο τωρα ειναι πως εχεις προβληματα τροφοδοσιας (στενοι αυλοι λογω καπακιου 1400 και μπλοκ 1600, ο εκκεντροφορος δεν ανοιγει επαρκως για 1600, και λογω μη σωστης πληρωσης του κυλινδρου με αερα (στενοι αυλοι+χαμηλος εκκεντροφορος)και λογω εγκεφαλου ραλι (105 αλογα= ριχνει παραπανω βενζινα απο το 90αρι) μπουκωνεις με βενζινα και εχεις και σκασιματα λογικα ή ακαυτες!!!! δεν φταινε τα μπουζι!!!

_________________
GS Club 1.0 1972, GS X3 1.3 1979, GSA X3 1.3 1982, BX GTi 16Valve 1.9 1989, Saxo LX 1.1 2000, Xsara Exclusive 1.6 2003, C3 1.4 HDi 2007. Εχω LHM στις φλεβες μου.....
http://www.imageshack.gr/view.php?file= ... gldkx1.jpg
Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: metatroph se citroen zx mages vohthia
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 17 Σεπ 2009, 14:13 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 09 Φεβ 2007, 19:48
Δημοσιεύσεις: 969
Τοποθεσία: Μέγαρα
Εικόνες: 0
Blanc Ange έγραψε:
Καταρχας το Saxo δε θυμαμαι προσωπικα να εβγαινε με 1.6 8V μοτερ.

υπηρχε μια εκδοση vtr εκτος ελλαδος με 1,6 8βαλβιδο

_________________
GS Club 1.0 1972, GS X3 1.3 1979, GSA X3 1.3 1982, BX GTi 16Valve 1.9 1989, Saxo LX 1.1 2000, Xsara Exclusive 1.6 2003, C3 1.4 HDi 2007. Εχω LHM στις φλεβες μου.....
http://www.imageshack.gr/view.php?file= ... gldkx1.jpg
Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Μετατροπη ΖΧ 1.4 με κορμο 1.6
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 17 Σεπ 2009, 15:13 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 13 Ιουν 2009, 12:48
Δημοσιεύσεις: 14108
Εικόνες: 3
Συγνωμη ρε παιδια, αλλα ειμαστε μαλλον ολοι για δεσιμο!!! Βρηκες βρε ανθρωπε μοτερ απο Saxo και συνεχιζουμε να μιλαμε για καπακια απο 8V??? Τι κουφα πραγματα ειναι αυτα??? ...και ειδικα το 1.4 καπακι που εβαλες!!!

Χαθηκε ο κοσμος να βαλεις 16V??? Πανο??? Λευτερη??? Δωστε εδω λιγο τα φωτα σας, τι γινεται???
Δουλευει κανονικα ετσι η μηχανη???

:scratch :scratch :scratch

_________________
Bravo Lima Alfa November Charlie
Citroën ZX 1.4i avantage
Renault Clio II phase2 1.4 16V Dynamique


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Μετατροπη ΖΧ 1.4 με κορμο 1.6
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 17 Σεπ 2009, 15:29 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 26 Ιουν 2007, 02:20
Δημοσιεύσεις: 6097
Τοποθεσία: Πισω σου και παίζω φώτα
Λοιπον φιλε μου ακουσε με αν θες και δεν θα χασεις...Θα βγαλεις το καπακι που εχεις βαλει και θα το πουλησεις, θα βαλεις ενα καπακι απο Xsara ή 206 ή 307 1600 16v και θα του φορεσεις εκκεντροφορια και ρυθμιζομενα γραναζια απο Saxorallye (τα τελευταια σπανιζουν λιγο αλλα αν ψαχτεις θα βρεις...) Με μια καλη εξατμισουλα κι ενα προγραμματακι εισαι στα 135-140 αλογατα περιπου και με ομορφη λειτουργια και το ΖΧακι θα τσουλαει αξιοπρεπεστατα...Αφου μπηκες στην διαδικασια να ψαχτεις και να σκαλισεις, καντο σωστα! Τσαμπα δεν ειναι αλλα οταν θα το τελειωσεις θα με θυμηθεις!

_________________
ex GS 1220 club
ex ZX 1.4 Avantage
ex ΖΧ 2.0 16v
ex Xsara VTS 1.6 16v

Εικόνα


Κορυφή 
 
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 
 Σελίδα 1 από 1 [ 13 Δημοσιεύσεις ] 



Συναφή θέματα

Ηλεκτρογκαζο μετατροπη σε ντιζογκαζο
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C2
Συγγραφέας: AvGOulaS
Απαντήσεις: 76
Μετατροπη 1,4 8v σε 16v
Δ. Συζήτηση: Βελτιώσεις Xsara
Συγγραφέας: xristos1987
Απαντήσεις: 16
Μετατροπή ηλεκτρογκαζου σε ντιζα
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C2
Συγγραφέας: Anonymous
Απαντήσεις: 0
Μετατροπή Citroen c4 coupe 1.4 VTRs
Δ. Συζήτηση: Γενικές συζητήσεις
Συγγραφέας: Anonymous
Απαντήσεις: 8
Monopoinit μετατροπη σε καρμπυρατερ η οχι?
Δ. Συζήτηση: BX
Συγγραφέας: bxakias
Απαντήσεις: 26
Κορυφή
 


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 10 επισκέπτες

 
 

 
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Σύνδεση
Όνομα μέλους:

Εγγραφή
Κωδικός:

Ξέχασα τον κωδικό μου
Αποστολή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ενεργοποίησης πάλι
Αυτόματη σύνδεση σε κάθε επίσκεψη
Απόκρυψη των στοιχείων μου κατά την διάρκεια της σύνδεσης

Για να συνδεθείτε πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Η εγγραφή γίνεται σε λίγα μόνο λεπτά, αλλά σας παρέχει αυξημένες δυνατότητες. Επίσης οι διαχειριστές μπορεί να χορηγούν επιπρόσθετα δικαιώματα στα εγγεγραμμένα μέλη. Πριν συνδεθείτε, σιγουρευτείτε ότι γνωρίζετε τους όρους χρήσης και τις σχετικές τακτικές. Παρακαλούμε να διαβάσετε τους κανόνες της Δ. Συζήτησης κατά την πλοήγησή σας σε αυτό.

Όροι χρήσης | Προσωπικό απόρρητο

 
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ