Συγγραφέας |
Μήνυμα |
Blanc
|
Θέμα δημοσίευσης: Ηλεκτρονικό & Μηχανικό γκάζι Δημοσιεύτηκε: Σάβ 23 Ιαν 2010, 15:32 |
|
Εγγραφή: Σάβ 13 Ιουν 2009, 12:48 Δημοσιεύσεις: 14107 Εικόνες: 3
|
Θα ηθελα να ρωτησω κατι τελειως τεχνικο θεμα και αν μπορει να γινει!!! Ο παλιος 1.4 8V TU της Citroen, χρονολογια περιπου στο '94-'98 (γνωριζετε για πιο μοτερ μιλαω) και ο 1.4 8V ο σημερινος, που φορανε ακομα καποια μοντελα της μαρκας, ειναι σχεδον ιδιοι, σωστα??? Το προβλημα ειναι οτι ο ενας και ο αλλος εχουν διαφορα στον τροπο ανοιγματος της πεταλουδας. Το μεν μηχανικο γκαζι και το δε ηλεκτρονικο. Γινεται να παρουμε ενα μοτερ με ηλεκτρονικο γκαζι (και ειδικα αν ο προκατοχος του ειχε μηχανικο) και να το μετατρεψουμε σε μηχανικο??? Η ολη ιστορια μου φανταζει ψηλοοο ευκολη. Ειναι ομως??? Καθαρα πληροφοριακα ρωταω και οποιος γνωριζει το θεμα απο τεχνικης αποψεως ας απαντησει! Κατα τα αλλα καλο θα ταν να γινοταν και μια συζητησουλα περι ηλεκτρονικων και μηχανικων γκαζιων
_________________ Bravo Lima Alfa November Charlie Citroën ZX 1.4i avantage Renault Clio II phase2 1.4 16V Dynamique
|
|
|
|
|
crazywolf
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Ηλεκτρονικό & Μηχανικό γκάζι Δημοσιεύτηκε: Σάβ 23 Ιαν 2010, 16:37 |
|
Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 15:14 Δημοσιεύσεις: 5150 Τοποθεσία: Somewhere far beyond
|
Γινεται, αλλα πρεπει να αλλαξεις και εγκεφαλο και πλεξουδα, και μετα παει και το euro4-5, και η χαμιλη καταναλωση, και ολα... Αντικειμενικα δεν αξιζει, αν δεν κινηγας την απολυτη επιδοση, πραγμα που για το συγκεκριμενο μοτερ ειναι αστειο... .
_________________ Τα καλά πράγματα τα εκτιμάς όταν τα χάνεις...
|
|
|
|
|
billaras
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Ηλεκτρονικό & Μηχανικό γκάζι Δημοσιεύτηκε: Σάβ 23 Ιαν 2010, 20:12 |
|
Εγγραφή: Σάβ 30 Αύγ 2008, 23:47 Δημοσιεύσεις: 14930 Τοποθεσία: Ριο (Πατρας) - Καλλιθεα (Αθηνα)
|
Βασιλη γινεται, και φυσικα γινεται, αν και το δικο σου μοτερ σε σχεση με το τελευταιο 1,4 8ν που εμπαινε στα Saxo και 206, ειναι και τετραμπεκος. Αν και υπαρχει και τετραμπεκος με μηχανικο γκαζι σε καποια ακομα και 206 facelift και οχι με ηλεκτρικο, και εχει και 2 αισθητηρες "λ" . Απλα Βασιλη για να το κανεις πρεπει να βρεις μπλεξουδα μηχανης ολοκληρη μαζι με εγκεφαλο, "λ", μπεκιερα με μπεκ, τρομπα βενζινης χωρις επιστροφη (γιατι η δικη σου μηχανη 1,4 8ν εχει και επιστροφη με ρυθμιστη πιεσης στην μπεκιερα, ενω η τελευταια 4μπεκη εχει τρομπα με εσωτερικο ρυθμιστη πιεσης), πλαστικη εισαγωγη, σωμα πεταλουδας για ηλεκτρογκαζο, πεταλιερα με ποτενσιομετρο για το γκαζι κτλ κτλ.....Σε συμφερει να βρεις την 1,4 8ν την τετραμπεκη πλεξουδα με το μηχανικο γκαζι αν θες να μετατρεψεις την δικη σου Mono-point 1,4 8ν......
_________________
Citroen XantiaΙΙ VSX 1.8i16V,1998,276100km Citroen ΒΧ14Ε,1985,177000km Renault MeganeI 1.4eClima/Lux,1998,114000km
|
|
|
|
|
Blanc
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Ηλεκτρονικό & Μηχανικό γκάζι Δημοσιεύτηκε: Σάβ 23 Ιαν 2010, 20:58 |
|
Εγγραφή: Σάβ 13 Ιουν 2009, 12:48 Δημοσιεύσεις: 14107 Εικόνες: 3
|
Συγνωμη ρε παιδακια, θελει δηλαδη τοσα πραγματα??? Εγω περιμενα μονο εναν εγκεφαλο Τεσπα, αν γινει ακριβως το αντιθετο??? Παιρνουμε δηλαδη ενα συγχρονο μοτερ, κουμπωνει πανω σε ενα απαλιο αμαξι το οποιο εχει μηχανικο γκαζι και θελουμε να το κανουμε να δουλεψει!!! Οταν λεω παιρνουμε ενα μοτερ, εννοω τα παααααντα (μη μου αρχισει και ο μπιλ να μου τα λεει αναλλητικα!!! ) Τι κανουμε σε αυτη την περιπτωση??? πχ μια ΖΧ με ενα μοτερ απο C2,C3,C4 και με ηλεκτρονικο γκαζι μεσα της
_________________ Bravo Lima Alfa November Charlie Citroën ZX 1.4i avantage Renault Clio II phase2 1.4 16V Dynamique
|
|
|
|
|
billaras
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Ηλεκτρονικό & Μηχανικό γκάζι Δημοσιεύτηκε: Σάβ 23 Ιαν 2010, 21:16 |
|
Εγγραφή: Σάβ 30 Αύγ 2008, 23:47 Δημοσιεύσεις: 14930 Τοποθεσία: Ριο (Πατρας) - Καλλιθεα (Αθηνα)
|
Ξαναλεω, υπαρχει το μοτερ σου με 4μπεκο και μηχανικο γκαζι και κουμπωνει κανονικα, αλλα παλι θελει πλεξουδα μηχανης και εγκεφαλο ΟΛΟΚΛΗΡΗ. Αλλιως μετα πας στο 4μπεκο με μηχανικο γκαζι, αλλα με τρομπα βενζινης με εσωτερικη επιστροφη βενζινης..... Αν θες την επομενη φορα που θα κανουμε meeting ρωτησε με να σου πω.
_________________
Citroen XantiaΙΙ VSX 1.8i16V,1998,276100km Citroen ΒΧ14Ε,1985,177000km Renault MeganeI 1.4eClima/Lux,1998,114000km
|
|
|
|
|
Blanc
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Ηλεκτρονικό & Μηχανικό γκάζι Δημοσιεύτηκε: Σάβ 23 Ιαν 2010, 21:29 |
|
Εγγραφή: Σάβ 13 Ιουν 2009, 12:48 Δημοσιεύσεις: 14107 Εικόνες: 3
|
Ok μανα μου, αυτο το καταλαβα!!! Το παραπανω ποστ το διαβασες??? Να μπει δηλαδη μια συγχρονη μηχανη πανω μαζι με το ηλεκτρονικο της γκαζι.... Γινεται??? Πες ναι, πες ναι...
_________________ Bravo Lima Alfa November Charlie Citroën ZX 1.4i avantage Renault Clio II phase2 1.4 16V Dynamique
|
|
|
|
|
billaras
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Ηλεκτρονικό & Μηχανικό γκάζι Δημοσιεύτηκε: Σάβ 23 Ιαν 2010, 22:55 |
|
Εγγραφή: Σάβ 30 Αύγ 2008, 23:47 Δημοσιεύσεις: 14930 Τοποθεσία: Ριο (Πατρας) - Καλλιθεα (Αθηνα)
|
Blanc Ange έγραψε: Ok μανα μου, αυτο το καταλαβα!!! Το παραπανω ποστ το διαβασες??? Να μπει δηλαδη μια συγχρονη μηχανη πανω μαζι με το ηλεκτρονικο της γκαζι.... Γινεται??? Πες ναι, πες ναι... Πρεπει να βρεις τροπο να βαλεις το ποτενσιομετρο του πενταλ του γκαζιου στην δικη σου πεταλιερα. antonios16v έγραψε: Τα καινουργια ηλεκτρογκαζα 8V μοτερ εχουν διαφορετικη πανω βαση και δεν μπαινει στο ZX.Μπορεις να βαλεις απο saxo, που δεν βγηκε ποτε ηλεκτρογκαζο. Αλλα οτι διαφορετικο και να βαλεις θελει δηλωμα. Το οτι θα το δηλωσει, ουτε λογος. Αλλα δεν υπαρχει η θεση στον κορμο της μηχανης που μπαινει η βαση για το ΒΧ/ΖΧ κτλ;
_________________
Citroen XantiaΙΙ VSX 1.8i16V,1998,276100km Citroen ΒΧ14Ε,1985,177000km Renault MeganeI 1.4eClima/Lux,1998,114000km
|
|
|
|
|
Nick L
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Ηλεκτρονικό & Μηχανικό γκάζι Δημοσιεύτηκε: Κυρ 24 Ιαν 2010, 00:36 |
|
Εγγραφή: Τετ 18 Φεβ 2009, 19:22 Δημοσιεύσεις: 90 Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ Εικόνες: 0
|
Μπορεις επισης να βαλεις ανταπτορα στο ποντεσιομετρο του πενταλ σου , το οποιο απλα ενισχυει και στελνει περισσοτερο ρευμα στην πεταλουδα και ετσι ανοιγει πιο γρηγορα απ'οτι χωρις ! Το μονο θεμα ειναι το εξης ωραια αυτη η πατεντα αλλα δουλευει πραγματικα ?? Δεν το εχω δοκιμασει αλλα εχω ακουσει απο αλλα ατομα σε BMW με ηλεκτρικο γκαζι οτι δουλεψε καλα. Το εχει δοκιμασει κανεις γιατι ενδιαφερομαι να βαλω στο C2 !!!
|
|
|
|
|
Nick L
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Ηλεκτρονικό & Μηχανικό γκάζι Δημοσιεύτηκε: Κυρ 24 Ιαν 2010, 21:37 |
|
Εγγραφή: Τετ 18 Φεβ 2009, 19:22 Δημοσιεύσεις: 90 Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ Εικόνες: 0
|
antonios16v έγραψε: Φιλε Nick L απο την μια βαζεις αβαταρ ενα μοτερ τουμπανο και απο την αλλη μιλας για ανταπτορα στο ποντεσιομετρο του πενταλ του γκαζιου που ειναι πεταμενα λεφτα. τι σχεση εχει το moteur του C2 R2 max με αυτο που ειπα - επειδη εβαλα αυτη την εικονα για αβαταρ τι σημαινει ? Αν καταφερεις και λυσεις το προβλημα με την αποκριση του ηλεκτρικου γκαζιου , θα καταφερεις να εχεις μηδεν απωλειες , αρα κεριδιζεις πολλα στο πατα ασε !!! Τωρα το να αλλαξεις μια πεταλουδα με ηλεκτρικο γκαζι να βαλεις ντιζατη πεταλουδα ειναι πααααρααα πολυ μεγαλη ιστορια , γιατι δεν αλλαζεις απλα ενα εγκεφαλο και μια πλεξουδα μιλαμε για φασαρια και αυτο ειναι ενα πειραμα που πιθανο να πετυχει η να μην πετυχει σωστα και να αρχισουν να αναβουν λαμπακια και εκτος αυτου δεν εινα απλα ενα ανοιγμα της πεταλουδας , ειναι και χιλιες δυο αλλες εντολες που με εναν παλαιοτερο εγκεφαλο να μην αντιμετωπιζονται !!! Τωρα αν αυτος ο ανταπτορας δουλευει σωστα γιατι υποθετικα ενισχυει την ταση και ανοιγει πιο γρηγορα η πεταλουδα πιο γρηγορα με μονο 150 € ναι δεν ειναι πεταμενα λεφτα !!!!! Το εχεις δοκιμασει εσυ καπου και εχεις δει οτι δεν ανταποκρινεται σωστα ? Αν ναι παω πασο ! Εγω ερωτηση κανω
Τελευταία επεξεργασία από Nick L και Κυρ 24 Ιαν 2010, 21:39, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
|
|
|
|
|
Blanc
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Ηλεκτρονικό & Μηχανικό γκάζι Δημοσιεύτηκε: Κυρ 24 Ιαν 2010, 21:39 |
|
Εγγραφή: Σάβ 13 Ιουν 2009, 12:48 Δημοσιεύσεις: 14107 Εικόνες: 3
|
Νικο εσυ μιλας για το sprint booster??? (πως σκ@τ@ το λενε αυτο τεσπα)
_________________ Bravo Lima Alfa November Charlie Citroën ZX 1.4i avantage Renault Clio II phase2 1.4 16V Dynamique
|
|
|
|
|
Blanc
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Ηλεκτρονικό & Μηχανικό γκάζι Δημοσιεύτηκε: Κυρ 24 Ιαν 2010, 21:52 |
|
Εγγραφή: Σάβ 13 Ιουν 2009, 12:48 Δημοσιεύσεις: 14107 Εικόνες: 3
|
Nick L έγραψε: Ναι ακριβως !!!!!!! Αν και αυτο το εχουμε συζητησει και αλλου εδω μεσα...απ οτι καταλαβα δεν κανει κατι το τρομερο! Τι εννοω? Πατας εσυ 20% το γκαζι και αυτο δινει εντολη για 35%, για παραδειγμα... Με λιγα λογια δινει εντολη για μεγαλυτερο ανοιγμα της πεταλουδας, οταν εσυ πατας λιγο εως ελαχιστα το γκαζι σου...γιατι οταν εισαι φουλ γκαζομενος ή σανιδα, δεν προκειται να δεις και διαφορα! Τουλαχιστον αυτο ξερω εγω
_________________ Bravo Lima Alfa November Charlie Citroën ZX 1.4i avantage Renault Clio II phase2 1.4 16V Dynamique
|
|
|
|
|
Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 11 επισκέπτες |
|
|
|
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
|
|
|
Γίνε σήμερα club member και απέκτησε ΜΟΝΑΔΙΚΑ προνόμια |
|