dimitrisc4vts έγραψε:
νομιζω φιλε μου οτι οταν ανεβει η θερμοκρασια καπου υπαρχει ενα λαμπακι οπως τα bx. παντως απο εναν φιλο που του ειχε ανεβει η θερμοκρασια απο ενα c2 εχει θερμοστατη κατι τετοιο και αυτοματα σβηνει το μοτερ.
Δεν θέλει λαμπάκι για υπερβολική θερμοκρασία. Αυτό υπάρχει. Αλίμονο να μην υπήρχε. Θέλει κάτι που να του δείχνει πότε έχει φτάσει στη σωστή θερμοκρασία λειτουργίας. Και δυστυχώς σε πολλά καινούργια αυτό θεωρείται άχρηστο και βγαίνει. Άλλο ενα παράλογο όπως το φίλτρο βενζίνης που λέγαμε σε άλλο thread.
zxpanos έγραψε:
δεν εχει εινε νεα μοδα.κριμα παντος στο ax αναψε 10 δευτερολεπτο πριν βγαλει καπνους απο παντου.η βαλε αυτο που ειπε ποιο πανω με την obd η βαλε ενα καλο οργανακι που το δευτερο εινε το καλητερο.εγω δεν θα ενιωθα ασφαλης χωρις οργανο
Στο alfa romeo είχε χαλάσει ενας σωλήνας του ψυγείου και έπεφτε νερό πάνω στον κινητήρα και όπως ήταν boxer έμενε πάνω. Οπότε εξατμιζόταν και έβγαζε καπνούς απο παντού. Περιτό να σου πω πως με κοιτάγανε στα φανάρια ...