Blanc
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: CARBON PARTS Δημοσιεύτηκε: Κυρ 28 Φεβ 2010, 11:20 |
|
Εγγραφή: Σάβ 13 Ιουν 2009, 12:48 Δημοσιεύσεις: 14107 Εικόνες: 3
|
Aν περασω το μοναδικο εργαστηριο στη σχολη που ασχολειται με ανθρακωνηματα, τοτε ισως σε βοηθησω και γω σε καποιο προτζεκτ! Τωρα φανταζει πολυ δυσκολο και στα δικα μου ματια! Παντως Πανο αξιζει να ασχολιθεις! Παναλαφρα υλικα με μεγαλη αντοχη, απλα μου προκαλουν δεος!!!
_________________ Bravo Lima Alfa November Charlie Citroën ZX 1.4i avantage Renault Clio II phase2 1.4 16V Dynamique
|
|
|
|
|
B.M-SPORT
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: CARBON PARTS Δημοσιεύτηκε: Κυρ 28 Φεβ 2010, 11:31 |
|
Εγγραφή: Πέμ 21 Σεπ 2006, 07:45 Δημοσιεύσεις: 256 Τοποθεσία: Πειραιας-Κερατσινι-Ιλιον
|
Καταπληκτικα αρθρα, παμε για την 1 προσπαθεια. Παντος δεν ειναι ευκολο οσο φαινετε, θα το προσπαθησω ομως.... Δοσε και καμια βοηθεια και απο εδω Blanc Ange.
|
|
|
|
|
Petran
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: CARBON PARTS Δημοσιεύτηκε: Κυρ 28 Φεβ 2010, 14:28 |
|
Εγγραφή: Δευτ 22 Ιαν 2007, 21:35 Δημοσιεύσεις: 1404 Τοποθεσία: Λοφος Σκουζε
|
μονο ο σερραιος development θα μπορεσει να σε βοηθησει σε τετοια πραγματα..
_________________ Life is too short to drink cheep beer... cheers mate!!
|
|
|
|
|
Σερραίος
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: CARBON PARTS Δημοσιεύτηκε: Τετ 03 Μαρ 2010, 00:32 |
|
Εγγραφή: Τετ 27 Ιουν 2007, 11:41 Δημοσιεύσεις: 3783 Τοποθεσία: serres
|
zxpanos έγραψε: ναι αλα πως βρισκω οδηγιες στο πως φιαχνετε? για τον πολυεστέρα λες? όπως κ το καρμπόν . η ιδιαιτερότητα του πολυεστέρα είναι ότι ανάλογα με το πόσο καταλύτη βάζεις τόσο πιο σκληρός γίνεται,αν βάλεις λιγότερο καταλύτη θα αργήσει λίγο παραπάνω για να στεγνώσει αλλά θα έχει περισσότερη ελαστικότητα .
_________________
|
|
|
|
|
Blanc
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: CARBON PARTS Δημοσιεύτηκε: Τετ 03 Μαρ 2010, 10:36 |
|
Εγγραφή: Σάβ 13 Ιουν 2009, 12:48 Δημοσιεύσεις: 14107 Εικόνες: 3
|
Ω ναι!!!! Γι αυτο σου λεει ο Γιαννης να ασχοληθεις πρωτα με αυτο και να εξοικειωθεις λιγο... Ξερεις ποσοι δεν εκαναν καλα την αναλογια με τον σκληρυντη και πριν καλα καλα το ριξουν, τους "παγωνε" και γινοταν πετρα? Πρωτα θα γινεις ο μετρ του ειδους και μετα θα κανεις μεταπτυχιακο!!!
_________________ Bravo Lima Alfa November Charlie Citroën ZX 1.4i avantage Renault Clio II phase2 1.4 16V Dynamique
|
|
|
|
|
billaras
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: CARBON PARTS Δημοσιεύτηκε: Τετ 03 Μαρ 2010, 15:23 |
|
Εγγραφή: Σάβ 30 Αύγ 2008, 23:47 Δημοσιεύσεις: 14930 Τοποθεσία: Ριο (Πατρας) - Καλλιθεα (Αθηνα)
|
Σερραίος έγραψε: η ιδιαιτερότητα του πολυεστέρα είναι ότι ανάλογα με το πόσο καταλύτη βάζεις τόσο πιο σκληρός γίνεται,αν βάλεις λιγότερο καταλύτη θα αργήσει λίγο παραπάνω για να στεγνώσει αλλά θα έχει περισσότερη ελαστικότητα . Βασικα αυτο δεν ειναι ακριβως ετσι.... Ο καταλυτης απλα βοηθα στην γρηγοροτερη σκληρυνση της ρητίνης, και οχι τοσο με την ελαστικοτητα. Η ελαστικοτητα εχει σχεση με τις στρωσεις του υλικου που θα βαλεις και το ιδιο το υλικο. ΑΝ δλδ βαλειθς απλα υαλονημα ή ανθρακονημα. Η σκληροτητα παιζει τρομακτικο ρολο αποκλειστικα στον αριθμο των στρωσεων που θα βαλεις, δλδ αν βαλεις 3 ή 6 στρωσεις νηματος ή οσες τελος παντων θες. Blanc Ange έγραψε: Aν περασω το μοναδικο εργαστηριο στη σχολη που ασχολειται με ανθρακωνηματα, τοτε ισως σε βοηθησω και γω σε καποιο προτζεκτ! Ακομα δεν εχετε κανει ρε σεις; Εγω παντως επειδη ειχα ασχοληθει 3 χρονια με το φορμουλακι που κανουμε στην σχολη κανοντας καλουπια πολυπλοκων σχηματων με υαλονηματα και ανθρακονηματα, στοκαρισματα, τριψηματα, αφρους πολυουρεθανης κτλ, ειναι αρκετα χρονοβορο και ισως για απλα πραγματα οικονομικα και απο θεμα σωρου ασυμφορο να το κανει κανεις. Πρεπει να εχει μεγαλο χωρο, και πολλα πραγματα για πεταμα (κουβαδες, πανια, ρουχα, γαντια, πινελα, ρολακια βαφης κτλ). Η μυρωδια του πολυεστερα που στεγνωνει, ειναι επειηκως..................θανατηφορα για καποιον που εχει ευαισθητη αναπνοη ή προβλημα με την καρδια του. Μπορει να λιποθυμησει μεσα σε λιγα λεπτα.....
_________________
Citroen XantiaΙΙ VSX 1.8i16V,1998,276100km Citroen ΒΧ14Ε,1985,177000km Renault MeganeI 1.4eClima/Lux,1998,114000km
Τελευταία επεξεργασία από billaras και Τετ 03 Μαρ 2010, 15:29, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
|
|
|
|
|
billaras
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: CARBON PARTS Δημοσιεύτηκε: Τετ 03 Μαρ 2010, 15:36 |
|
Εγγραφή: Σάβ 30 Αύγ 2008, 23:47 Δημοσιεύσεις: 14930 Τοποθεσία: Ριο (Πατρας) - Καλλιθεα (Αθηνα)
|
zxpanos έγραψε: και πως ξερεις ποσο πρεπει να βαλεις? Απο ποιο απο τα υλικα; Υ.Γ. Εχετε ξεχασει οτι αν γινει καλουπι για καποιο εξαρτημα, πρεπει να υπολογησετε οτι πρεπει να βαλετε και αποκολλητικο στην επιφανεια 2-3 στρωσεις, γιατι μετα θα βγει ο στοκος πανω στο νημα το σκληρυμμενο και θα χαλασει ολη η επιφανεια και θα πρεπει αν ξαναστοκαρεις και το καλουπι...... Και θελεις και ενα αεροσυμπιεστη με ψεκαστηρα βαφης για το αποκολλητικο....
_________________
Citroen XantiaΙΙ VSX 1.8i16V,1998,276100km Citroen ΒΧ14Ε,1985,177000km Renault MeganeI 1.4eClima/Lux,1998,114000km
|
|
|
|
|
Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 6 επισκέπτες |
|
|
|
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
|
|
|
Γίνε σήμερα club member και απέκτησε ΜΟΝΑΔΙΚΑ προνόμια |
|