Ημερολόγιο Γκαλερί Αναζήτηση Εγγραφή Σύνδεση 

[ +/- ] [ Τώρα είναι Σάβ 20 Απρ 2024, 04:25 ]


 
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: Αξιοπιστια κινητηρα 1.6 THP.
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 05 Μάιος 2010, 19:36 
Χωρίς σύνδεση
Super Moderator
Super Moderator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 12 Ιαν 2009, 21:47
Δημοσιεύσεις: 13647
Τοποθεσία: Πειραιας
Εικόνες: 0
Θελω να ανοιξω το θεμα με αυτον το κινητηρα αφου πλεον εχει εφαρμογη σε παρα πολλα μοντελα της PSA!!Τι γινεται απο θεμα αξιοπιστιας?γιατι υπαρχουν αρκετα θεματα οπως απωλεια χρονισμου-πολλαπλασιαστες-σκαστρα-απωλεια λαδιου απο το μαρκουτσι επιστοφης-προβληματα με τον εγκεφαλο!!Ειναι θεμα παιδικων ασθενειων? η εχουμε αρκετα κατασκευαστικα λαθη που ομως διαιωνιζονται??

_________________
C5 exclusive-C4 vtrs


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Αξιοπιστια κινητηρα 1.6 THP.
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 15 Μάιος 2010, 15:24 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 13 Ιουν 2009, 12:48
Δημοσιεύσεις: 14107
Εικόνες: 3
Εδω μεσα οπως θα χεις διαβασει και συ Νεκταριε, δεν εχουν ακουστει καποια προβληματα, σοβαρα τουλαχιστον!
Τη σκαστρα πολλοι την αντικαθιστουν με τη γνωστη πλεον vagοσκαστρα...τωρα γιατι ολο αυτο δεν γνωριζω. Ισως να ναι πιο αξιοπιστη...
Καλυτερα ομως θα μας τα πουν οι χρηστες των ΤΗΡ :cool

_________________
Bravo Lima Alfa November Charlie
Citroën ZX 1.4i avantage
Renault Clio II phase2 1.4 16V Dynamique


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Αξιοπιστια κινητηρα 1.6 THP.
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 15 Μάιος 2010, 21:08 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 20 Φεβ 2007, 21:04
Δημοσιεύσεις: 3526
Τοποθεσία: GoodView
Εικόνες: 33
Νεκτάριε επειδή το είχα ψάξει και εγώ αρκετά πριν την αγορά, δεν έχει παρουσιάσει κάποιο σημαντικό πρόβλημα που να πεις ότι έχει πρόβλημα ο κινητήρας σχεδιαστικά. Και σκέψου ότι κυκλοφορεί σε 3 εταιρείες... Απλά πάντα βλέπουμε τα προβλήματα που παρουσιάζονται μαζεμένα, γιατί τι θα μπούμε να γράψουμε? ακόμα μία μέρα χωρίς προβλήματα ο THP?, και το σκεφτόμαστε ότι ίσως να παρουσιάζει συχνά προβλήματα.

_________________
Εικόνα Εικόνα
"Tρακτερισμός": Κατάσταση κατά την οποία κινητήρας THP γουργουρίζει σαν αγροτικό όχημα κατά την πρωινή εκκίνησή του!!!


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Αξιοπιστια κινητηρα 1.6 THP.
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 15 Μάιος 2010, 21:10 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 13 Ιουν 2009, 12:48
Δημοσιεύσεις: 14107
Εικόνες: 3
"Tρακτερισμός": Κατάσταση κατά την οποία κινητήρας THP γουργουρίζει σαν αγροτικό όχημα κατά την πρωινή εκκίνησή του!!!

Ισως αυτο Προκοπη να ναι η μοναδικη "ατελεια" που εχω ακουσει σε προσωπικο επιπεδο για τους ΤΗΡ!

_________________
Bravo Lima Alfa November Charlie
Citroën ZX 1.4i avantage
Renault Clio II phase2 1.4 16V Dynamique


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Αξιοπιστια κινητηρα 1.6 THP.
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 16 Μάιος 2010, 13:52 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 27 Ιουν 2007, 11:41
Δημοσιεύσεις: 3783
Τοποθεσία: serres
αυτό το πρόβλημα το παρουσιάζουν πολλοί κινητήρες με καδένα ,δεν είναι αποκλειστικό προνόμιο των ΤΗΡ κινητήρων .
http://www.s2ki.com/forums/index.php?s= ... 50535&st=0

_________________
Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Αξιοπιστια κινητηρα 1.6 THP.
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 16 Μάιος 2010, 19:04 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Πέμ 10 Δεκ 2009, 00:19
Δημοσιεύσεις: 178
Τοποθεσία: Αθήνα
Τα περισσότερα προβλήματα με τον κινητήρα εμφανίστηκαν κυρίως στις πρώτες παρτίδες παραγωγής του.
Όσο περνούν τα χρόνια τοσο λιγότερα προβλήματα εμφανίζονται.

Εκτός από το πρόβλημα της απώλειας χρονισμού, του εντατήρα καδένας, της αντλίας νερού και του ράουλου του ιμάντα δυναμό,
επίσης συχνό είναι το λιώσιμο των μπουζί όταν αφήνονται περισσότερο από 20.000χλμ χωρίς αντικατασταση.

Επίσης αξίζει να σημειωθεί ότι συχνά-πυκνά εμφανίζονται προβλήματα στα ελατήρια εμβόλων, κυρίως σε αυτό του λαδιού,
που ανεβάζουν κατακόρυφα την κατανάλωση λαδιού (μιλάμε για 1 λίτρο ανά 1000 χλμ). Τις περισσότερες φορές τα περνούν
εγγύηση, εκτός κι αν είναι αρκετά άτυχος κανένας ώστε να έχει μόλις βγει από αυτή.

Έχει τύχει να δούμε και σπασμένα λούκια σε εργοστασιακά αυτοκίνητα (τόσο RC όσο και GT/Rallye μάλιστα) αλλά είναι σπάνιο.

Τις περισσότερες φορές η απώλεια χρονισμού δημιουργεί τα υπόλοιπα προβλήματα γιατί αλλάζει εντελώς τον τρόπο λειτουργίας του κινητήρα.
Κι αυτή μέχρι να την καταλάβεις μπορεί να είναι πολύ αργά.

Το εντυπωσιακό είναι ότι συνεχίζει να εμφανίζεται σε αυτοκίνητα παραγωγής 2008. Ευτυχώς μέχρι στιγμής δεν έχουμε ακούσει κάτι τετοιο
στα Citroen ακόμα, αλλά είναι νωρίς και είναι λιγα σε αριθμό για να ξέρουμε.

_________________
http://www.etuners.gr


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Αξιοπιστια κινητηρα 1.6 THP.
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 17 Μάιος 2010, 18:22 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 27 Ιουν 2007, 11:41
Δημοσιεύσεις: 3783
Τοποθεσία: serres
αμάν ρε Στέλιο πήρες φόρα κ τα είπες όλα μαζεμένα μας πήγε η καρδιά στην Κούλουρη :cry :s

too much data for one day :lol

_________________
Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Αξιοπιστια κινητηρα 1.6 THP.
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 29 Μάιος 2010, 21:42 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Πέμ 25 Μαρ 2010, 17:44
Δημοσιεύσεις: 7
καλησπέρα παιδιά είμαι ο Νικόλας έχω και εγώ ένα τέτοιο εργαλείο 1.6 thp c4 2 εξάμηνο του 09 και επειδή το έψαξα αρκετά μόνο σε περίπτωση αναβάθμισης ίππων κάλο είναι να αλλάζεις σκάστρα, μπουζί νωρίτερα στα 15οοο χλμ τουλάχιστον και σωληνάκι λαδιού βέβαια προληπτικά εγώ πάντως θα το έκανα καταστάλαξα μετά από πολύ ψάξιμο και ρωτώντας σε διάφορους βελτιωτές το μυστικό πρώτα από όλα για όλα αυτά είναι το παραδοσιακό στρώσιμο του αυτοκίνητου είχα αμάξι με παρόμοιο μοτέρ με όλα αυτά απώλειας χρονισμού, του εντατήρα καδένας, της αντλίας νερού και του ράουλου του ιμάντα δυναμό, το εφάρμοσα και χωρίς πρόβλημα για πάνω από 180.000 χλμ σε !!!!!!!!!!!!!!!


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Αξιοπιστια κινητηρα 1.6 THP.
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 29 Μάιος 2010, 23:07 
Χωρίς σύνδεση
Super Moderator
Super Moderator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 12 Ιαν 2009, 21:47
Δημοσιεύσεις: 13647
Τοποθεσία: Πειραιας
Εικόνες: 0
Νικολα τι ειχες πριν?τι σου εβγαλε?και σε τι συνεργειο εδωσες τις λυσεις?

_________________
C5 exclusive-C4 vtrs


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Αξιοπιστια κινητηρα 1.6 THP.
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 29 Μάιος 2010, 23:43 
Χωρίς σύνδεση
Assistant
Assistant
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 30 Αύγ 2008, 23:47
Δημοσιεύσεις: 14930
Τοποθεσία: Ριο (Πατρας) - Καλλιθεα (Αθηνα)
Παντως παιδια, γενικα αυτοκινητα με τεντωτηρα αλυσιδας εκκεντροφορων παρουσιαζουν αυτην την βλαβη με τις "γλιστρες" της καδενας ειδικα αν εχουν 2 εκκεντροφορους. Ακομα και τα BMW, και αυτα με το Valvetronic (που χαλουσε η ρυθμιση του βηματικου μοτερ και χτυπουσαν τις βαλβιδες) και τα παλια Citroen SM που νομιζες λες και θα εφευγε ο στροφαλλος απο τα εδρανα.... Αρκει να βρεθει μια καλη λυση με το θεμα της λιπανσης και του "τρυπωματος" του λαδιου στον τενρωτηρα που σπρωχνει την αλυσιδα, και τακτικος ελεγχος σταθμης λαδιου. Αν βεβαια παρουσιαστει πρεπει σιγουρα να αντικατασταθει. Και δυστυχως δεν μπορει να χρησιμοποιηθει αλλο σκληροτερο υλικο στον τεντωτηρα, γιατι μετα θα τρωει την αλυσιδα, και ειναι χειροτερο γιατι μετα δεν προειδοποιει το κοψιμο της.....
Ξερουμε αν υπαρχει απο καποια εταιρια aftermarket ανταλλακτικο τανυστηρα, γλιστρες και αλυσιδα για το μοτερ του THP;

_________________
ΕικόναΕικόνα
Citroen XantiaΙΙ VSX 1.8i16V,1998,276100kmΕικόνα
Citroen ΒΧ14Ε,1985,177000km
Renault MeganeI 1.4eClima/Lux,1998,114000km


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Αξιοπιστια κινητηρα 1.6 THP.
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 31 Μάιος 2010, 08:54 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Πέμ 10 Δεκ 2009, 00:19
Δημοσιεύσεις: 178
Τοποθεσία: Αθήνα
billaras έγραψε:
Ξερουμε αν υπαρχει απο καποια εταιρια aftermarket ανταλλακτικο τανυστηρα, γλιστρες και αλυσιδα για το μοτερ του THP;


Bill, το group PSA έχει νέο μοντέλο για τον τεντωτήρα (made in Germany). Το έχω στα χέρια μου γιατί το αγόρασα πριν λιγες ημέρες.
Φήμες λένε ότι έχουν αλλάξει τους κωδικούς για όλα τα ανταλλακτικά που γράφεις, αλλά μένει να το δούμε στην πράξη.

Έχουν να περάσουν εγγυήσεις...
Τώρα να δεις τι έχει να γίνει που επιστρέφει το valvetronic στους νέους κινητήρες.
Θα έχουν μεταβλητό βύθισμα στον εκκεντροφόρο εισαγωγής (βλέπε το νέο μοτέρ με 156 ίππους)!

_________________
http://www.etuners.gr


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Αξιοπιστια κινητηρα 1.6 THP.
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 31 Μάιος 2010, 09:02 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 13 Ιουν 2009, 12:48
Δημοσιεύσεις: 14107
Εικόνες: 3
Valvetronic=συστημα χωρις πεταλουδα?

_________________
Bravo Lima Alfa November Charlie
Citroën ZX 1.4i avantage
Renault Clio II phase2 1.4 16V Dynamique


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Αξιοπιστια κινητηρα 1.6 THP.
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 31 Μάιος 2010, 14:05 
Χωρίς σύνδεση
Assistant
Assistant
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 30 Αύγ 2008, 23:47
Δημοσιεύσεις: 14930
Τοποθεσία: Ριο (Πατρας) - Καλλιθεα (Αθηνα)
Αρα salex υποτιθεται οτι εκαναν κατι τετοιο. Αρκει να μην αρχισει να χτυπα παλι......οπως παθαινουν στα Honda.....

Blanc Ange έγραψε:
Valvetronic=συστημα χωρις πεταλουδα?


Ουσιαστικα ναι, ρυθμιζει τον αερα απο το βυθισμα των βαλβιδων, εχοντας και μεταβλητο χρονισμο εισαγωγης.

_________________
ΕικόναΕικόνα
Citroen XantiaΙΙ VSX 1.8i16V,1998,276100kmΕικόνα
Citroen ΒΧ14Ε,1985,177000km
Renault MeganeI 1.4eClima/Lux,1998,114000km


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Αξιοπιστια κινητηρα 1.6 THP.
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 31 Μάιος 2010, 14:26 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 12 Οκτ 2008, 10:26
Δημοσιεύσεις: 32
Τοποθεσία: Αθήνα
Εχω τοποθετήσει το νέο ανταλακτικό σε 207, το παλιό ήταν κολημένο το εμβολάκι του τεντωτήρα δεν ήταν θέμα πίεσης λαδιού, δουλεύει ρολόι τώρα. Περι ελατηρίων εμβόλων μου ακούγεται πού ακραίο... μήπως τα αυτοκίνητα είχαν επισκευτεί κανένα "υπερ"προγραμματιστή!!!??


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Αξιοπιστια κινητηρα 1.6 THP.
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 31 Μάιος 2010, 15:42 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 10 Σεπ 2006, 13:04
Δημοσιεύσεις: 7375
Τοποθεσία: αθηνα
valvtronic=vti και οχι καταργηση της πεταλουδας και αυτα καρφοναν γιατι η πιεση λαδιου δεν ηταν σωστη και ο μεταβλητος εχανε τον χρονισμο του με αποτελεσμα να καρφονει βαλβιδες τον κυλινδρο.καρμπον ζημια με twin spark alfa romeo suzuki vvti κτλ.το ηδιο θεμα με τον τεντοτηρα εχουν ολες οι μαρκες οποτε καποια μαλακια γινετε δεν γινετε να βγαινει η ηδια ζημια καρμπον(εχω αρκετα suzuki στο μαγαζι με το ηδιο προβλημα)ισως φτενε τα λαδια ισως τελικα το 5/30 να μην ειναι σωστο βασικα μαλον θελει τρελο ψαξιμο

_________________
SAY YES TO A SAFE RACE
SAY NO TO A STREET RACE!!!
CITROEN ZX COUPE 2000 EE11
CITROEN BERLINGO MULTISPACE
CITROEN C3 FURIO
Εικόνα Εικόνα


Κορυφή 
 
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 
 Σελίδα 1 από 2 [ 30 Δημοσιεύσεις ] Μετάβαση στην σελίδα 1, 2  Επόμενο





Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 14 επισκέπτες

 
 

 
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Σύνδεση
Όνομα μέλους:

Εγγραφή
Κωδικός:

Ξέχασα τον κωδικό μου
Αποστολή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ενεργοποίησης πάλι
Αυτόματη σύνδεση σε κάθε επίσκεψη
Απόκρυψη των στοιχείων μου κατά την διάρκεια της σύνδεσης

Για να συνδεθείτε πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Η εγγραφή γίνεται σε λίγα μόνο λεπτά, αλλά σας παρέχει αυξημένες δυνατότητες. Επίσης οι διαχειριστές μπορεί να χορηγούν επιπρόσθετα δικαιώματα στα εγγεγραμμένα μέλη. Πριν συνδεθείτε, σιγουρευτείτε ότι γνωρίζετε τους όρους χρήσης και τις σχετικές τακτικές. Παρακαλούμε να διαβάσετε τους κανόνες της Δ. Συζήτησης κατά την πλοήγησή σας σε αυτό.

Όροι χρήσης | Προσωπικό απόρρητο

 
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ