Συγγραφέας |
Μήνυμα |
NEKTARIOS C5
|
Θέμα δημοσίευσης: Αξιοπιστια κινητηρα 1.6 THP. Δημοσιεύτηκε: Τετ 05 Μάιος 2010, 19:36 |
|
Εγγραφή: Δευτ 12 Ιαν 2009, 21:47 Δημοσιεύσεις: 13647 Τοποθεσία: Πειραιας Εικόνες: 0
|
Θελω να ανοιξω το θεμα με αυτον το κινητηρα αφου πλεον εχει εφαρμογη σε παρα πολλα μοντελα της PSA!!Τι γινεται απο θεμα αξιοπιστιας?γιατι υπαρχουν αρκετα θεματα οπως απωλεια χρονισμου-πολλαπλασιαστες-σκαστρα-απωλεια λαδιου απο το μαρκουτσι επιστοφης-προβληματα με τον εγκεφαλο!!Ειναι θεμα παιδικων ασθενειων? η εχουμε αρκετα κατασκευαστικα λαθη που ομως διαιωνιζονται??
_________________ C5 exclusive-C4 vtrs
|
|
|
|
|
Blanc
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Αξιοπιστια κινητηρα 1.6 THP. Δημοσιεύτηκε: Σάβ 15 Μάιος 2010, 15:24 |
|
Εγγραφή: Σάβ 13 Ιουν 2009, 12:48 Δημοσιεύσεις: 14107 Εικόνες: 3
|
Εδω μεσα οπως θα χεις διαβασει και συ Νεκταριε, δεν εχουν ακουστει καποια προβληματα, σοβαρα τουλαχιστον! Τη σκαστρα πολλοι την αντικαθιστουν με τη γνωστη πλεον vagοσκαστρα...τωρα γιατι ολο αυτο δεν γνωριζω. Ισως να ναι πιο αξιοπιστη... Καλυτερα ομως θα μας τα πουν οι χρηστες των ΤΗΡ
_________________ Bravo Lima Alfa November Charlie Citroën ZX 1.4i avantage Renault Clio II phase2 1.4 16V Dynamique
|
|
|
|
|
Prokopas
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Αξιοπιστια κινητηρα 1.6 THP. Δημοσιεύτηκε: Σάβ 15 Μάιος 2010, 21:08 |
|
Εγγραφή: Τρί 20 Φεβ 2007, 21:04 Δημοσιεύσεις: 3526 Τοποθεσία: GoodView Εικόνες: 33
|
Νεκτάριε επειδή το είχα ψάξει και εγώ αρκετά πριν την αγορά, δεν έχει παρουσιάσει κάποιο σημαντικό πρόβλημα που να πεις ότι έχει πρόβλημα ο κινητήρας σχεδιαστικά. Και σκέψου ότι κυκλοφορεί σε 3 εταιρείες... Απλά πάντα βλέπουμε τα προβλήματα που παρουσιάζονται μαζεμένα, γιατί τι θα μπούμε να γράψουμε? ακόμα μία μέρα χωρίς προβλήματα ο THP?, και το σκεφτόμαστε ότι ίσως να παρουσιάζει συχνά προβλήματα.
_________________ "Tρακτερισμός": Κατάσταση κατά την οποία κινητήρας THP γουργουρίζει σαν αγροτικό όχημα κατά την πρωινή εκκίνησή του!!!
|
|
|
|
|
Blanc
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Αξιοπιστια κινητηρα 1.6 THP. Δημοσιεύτηκε: Σάβ 15 Μάιος 2010, 21:10 |
|
Εγγραφή: Σάβ 13 Ιουν 2009, 12:48 Δημοσιεύσεις: 14107 Εικόνες: 3
|
"Tρακτερισμός": Κατάσταση κατά την οποία κινητήρας THP γουργουρίζει σαν αγροτικό όχημα κατά την πρωινή εκκίνησή του!!!
Ισως αυτο Προκοπη να ναι η μοναδικη "ατελεια" που εχω ακουσει σε προσωπικο επιπεδο για τους ΤΗΡ!
_________________ Bravo Lima Alfa November Charlie Citroën ZX 1.4i avantage Renault Clio II phase2 1.4 16V Dynamique
|
|
|
|
|
salex
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Αξιοπιστια κινητηρα 1.6 THP. Δημοσιεύτηκε: Κυρ 16 Μάιος 2010, 19:04 |
|
Εγγραφή: Πέμ 10 Δεκ 2009, 00:19 Δημοσιεύσεις: 178 Τοποθεσία: Αθήνα
|
Τα περισσότερα προβλήματα με τον κινητήρα εμφανίστηκαν κυρίως στις πρώτες παρτίδες παραγωγής του. Όσο περνούν τα χρόνια τοσο λιγότερα προβλήματα εμφανίζονται.
Εκτός από το πρόβλημα της απώλειας χρονισμού, του εντατήρα καδένας, της αντλίας νερού και του ράουλου του ιμάντα δυναμό, επίσης συχνό είναι το λιώσιμο των μπουζί όταν αφήνονται περισσότερο από 20.000χλμ χωρίς αντικατασταση.
Επίσης αξίζει να σημειωθεί ότι συχνά-πυκνά εμφανίζονται προβλήματα στα ελατήρια εμβόλων, κυρίως σε αυτό του λαδιού, που ανεβάζουν κατακόρυφα την κατανάλωση λαδιού (μιλάμε για 1 λίτρο ανά 1000 χλμ). Τις περισσότερες φορές τα περνούν εγγύηση, εκτός κι αν είναι αρκετά άτυχος κανένας ώστε να έχει μόλις βγει από αυτή.
Έχει τύχει να δούμε και σπασμένα λούκια σε εργοστασιακά αυτοκίνητα (τόσο RC όσο και GT/Rallye μάλιστα) αλλά είναι σπάνιο.
Τις περισσότερες φορές η απώλεια χρονισμού δημιουργεί τα υπόλοιπα προβλήματα γιατί αλλάζει εντελώς τον τρόπο λειτουργίας του κινητήρα. Κι αυτή μέχρι να την καταλάβεις μπορεί να είναι πολύ αργά.
Το εντυπωσιακό είναι ότι συνεχίζει να εμφανίζεται σε αυτοκίνητα παραγωγής 2008. Ευτυχώς μέχρι στιγμής δεν έχουμε ακούσει κάτι τετοιο στα Citroen ακόμα, αλλά είναι νωρίς και είναι λιγα σε αριθμό για να ξέρουμε.
_________________ http://www.etuners.gr
|
|
|
|
|
νικολας
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Αξιοπιστια κινητηρα 1.6 THP. Δημοσιεύτηκε: Σάβ 29 Μάιος 2010, 21:42 |
|
Εγγραφή: Πέμ 25 Μαρ 2010, 17:44 Δημοσιεύσεις: 7
|
καλησπέρα παιδιά είμαι ο Νικόλας έχω και εγώ ένα τέτοιο εργαλείο 1.6 thp c4 2 εξάμηνο του 09 και επειδή το έψαξα αρκετά μόνο σε περίπτωση αναβάθμισης ίππων κάλο είναι να αλλάζεις σκάστρα, μπουζί νωρίτερα στα 15οοο χλμ τουλάχιστον και σωληνάκι λαδιού βέβαια προληπτικά εγώ πάντως θα το έκανα καταστάλαξα μετά από πολύ ψάξιμο και ρωτώντας σε διάφορους βελτιωτές το μυστικό πρώτα από όλα για όλα αυτά είναι το παραδοσιακό στρώσιμο του αυτοκίνητου είχα αμάξι με παρόμοιο μοτέρ με όλα αυτά απώλειας χρονισμού, του εντατήρα καδένας, της αντλίας νερού και του ράουλου του ιμάντα δυναμό, το εφάρμοσα και χωρίς πρόβλημα για πάνω από 180.000 χλμ σε !!!!!!!!!!!!!!!
|
|
|
|
|
NEKTARIOS C5
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Αξιοπιστια κινητηρα 1.6 THP. Δημοσιεύτηκε: Σάβ 29 Μάιος 2010, 23:07 |
|
Εγγραφή: Δευτ 12 Ιαν 2009, 21:47 Δημοσιεύσεις: 13647 Τοποθεσία: Πειραιας Εικόνες: 0
|
Νικολα τι ειχες πριν?τι σου εβγαλε?και σε τι συνεργειο εδωσες τις λυσεις?
_________________ C5 exclusive-C4 vtrs
|
|
|
|
|
billaras
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Αξιοπιστια κινητηρα 1.6 THP. Δημοσιεύτηκε: Σάβ 29 Μάιος 2010, 23:43 |
|
Εγγραφή: Σάβ 30 Αύγ 2008, 23:47 Δημοσιεύσεις: 14930 Τοποθεσία: Ριο (Πατρας) - Καλλιθεα (Αθηνα)
|
Παντως παιδια, γενικα αυτοκινητα με τεντωτηρα αλυσιδας εκκεντροφορων παρουσιαζουν αυτην την βλαβη με τις "γλιστρες" της καδενας ειδικα αν εχουν 2 εκκεντροφορους. Ακομα και τα BMW, και αυτα με το Valvetronic (που χαλουσε η ρυθμιση του βηματικου μοτερ και χτυπουσαν τις βαλβιδες) και τα παλια Citroen SM που νομιζες λες και θα εφευγε ο στροφαλλος απο τα εδρανα.... Αρκει να βρεθει μια καλη λυση με το θεμα της λιπανσης και του "τρυπωματος" του λαδιου στον τενρωτηρα που σπρωχνει την αλυσιδα, και τακτικος ελεγχος σταθμης λαδιου. Αν βεβαια παρουσιαστει πρεπει σιγουρα να αντικατασταθει. Και δυστυχως δεν μπορει να χρησιμοποιηθει αλλο σκληροτερο υλικο στον τεντωτηρα, γιατι μετα θα τρωει την αλυσιδα, και ειναι χειροτερο γιατι μετα δεν προειδοποιει το κοψιμο της..... Ξερουμε αν υπαρχει απο καποια εταιρια aftermarket ανταλλακτικο τανυστηρα, γλιστρες και αλυσιδα για το μοτερ του THP;
_________________
Citroen XantiaΙΙ VSX 1.8i16V,1998,276100km Citroen ΒΧ14Ε,1985,177000km Renault MeganeI 1.4eClima/Lux,1998,114000km
|
|
|
|
|
salex
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Αξιοπιστια κινητηρα 1.6 THP. Δημοσιεύτηκε: Δευτ 31 Μάιος 2010, 08:54 |
|
Εγγραφή: Πέμ 10 Δεκ 2009, 00:19 Δημοσιεύσεις: 178 Τοποθεσία: Αθήνα
|
billaras έγραψε: Ξερουμε αν υπαρχει απο καποια εταιρια aftermarket ανταλλακτικο τανυστηρα, γλιστρες και αλυσιδα για το μοτερ του THP; Bill, το group PSA έχει νέο μοντέλο για τον τεντωτήρα (made in Germany). Το έχω στα χέρια μου γιατί το αγόρασα πριν λιγες ημέρες. Φήμες λένε ότι έχουν αλλάξει τους κωδικούς για όλα τα ανταλλακτικά που γράφεις, αλλά μένει να το δούμε στην πράξη. Έχουν να περάσουν εγγυήσεις... Τώρα να δεις τι έχει να γίνει που επιστρέφει το valvetronic στους νέους κινητήρες. Θα έχουν μεταβλητό βύθισμα στον εκκεντροφόρο εισαγωγής (βλέπε το νέο μοτέρ με 156 ίππους)!
_________________ http://www.etuners.gr
|
|
|
|
|
Blanc
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Αξιοπιστια κινητηρα 1.6 THP. Δημοσιεύτηκε: Δευτ 31 Μάιος 2010, 09:02 |
|
Εγγραφή: Σάβ 13 Ιουν 2009, 12:48 Δημοσιεύσεις: 14107 Εικόνες: 3
|
Valvetronic=συστημα χωρις πεταλουδα?
_________________ Bravo Lima Alfa November Charlie Citroën ZX 1.4i avantage Renault Clio II phase2 1.4 16V Dynamique
|
|
|
|
|
billaras
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Αξιοπιστια κινητηρα 1.6 THP. Δημοσιεύτηκε: Δευτ 31 Μάιος 2010, 14:05 |
|
Εγγραφή: Σάβ 30 Αύγ 2008, 23:47 Δημοσιεύσεις: 14930 Τοποθεσία: Ριο (Πατρας) - Καλλιθεα (Αθηνα)
|
Αρα salex υποτιθεται οτι εκαναν κατι τετοιο. Αρκει να μην αρχισει να χτυπα παλι......οπως παθαινουν στα Honda..... Blanc Ange έγραψε: Valvetronic=συστημα χωρις πεταλουδα? Ουσιαστικα ναι, ρυθμιζει τον αερα απο το βυθισμα των βαλβιδων, εχοντας και μεταβλητο χρονισμο εισαγωγης.
_________________
Citroen XantiaΙΙ VSX 1.8i16V,1998,276100km Citroen ΒΧ14Ε,1985,177000km Renault MeganeI 1.4eClima/Lux,1998,114000km
|
|
|
|
|
panosn2
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Αξιοπιστια κινητηρα 1.6 THP. Δημοσιεύτηκε: Δευτ 31 Μάιος 2010, 14:26 |
|
Εγγραφή: Κυρ 12 Οκτ 2008, 10:26 Δημοσιεύσεις: 32 Τοποθεσία: Αθήνα
|
Εχω τοποθετήσει το νέο ανταλακτικό σε 207, το παλιό ήταν κολημένο το εμβολάκι του τεντωτήρα δεν ήταν θέμα πίεσης λαδιού, δουλεύει ρολόι τώρα. Περι ελατηρίων εμβόλων μου ακούγεται πού ακραίο... μήπως τα αυτοκίνητα είχαν επισκευτεί κανένα "υπερ"προγραμματιστή!!!??
|
|
|
|
|
Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 14 επισκέπτες |
|
|
|
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
|
|
|
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ |
|