Ημερολόγιο Γκαλερί Αναζήτηση Εγγραφή Σύνδεση 

[ +/- ] [ Τώρα είναι Τρί 16 Απρ 2024, 16:40 ]


 
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: Ρεκτιφιέ κινητήρα. Τι, πού, ποτε, γιατί και πώς...
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 03 Αύγ 2010, 20:46 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 11 Σεπ 2006, 08:06
Δημοσιεύσεις: 2852
Τοποθεσία: Phoenix - LineageII official Server
Ως υγραεριοκίνητος, διαβάζω καθημερινά αρκετά άρθρα σε διάφορα φόρουμ που αφορούν την υγραεριοκίνηση. Σε αρκετά απο αυτά, καταγράφεται ο φόβος των ιδιοκτητών αυτοκινήτων, σχετικά με το μεγαλύτερο πρόβλημα που έχουν να αντιμετωπίσουν τα υγραεριοκίνητα οχήματά τους, το οποιο δεν είναι άλλο απο τις καμμένες βαλβίδες εξαγωγής (ή εισαγωγης δεν θυμαμαι...). Ομολογώ οτι και για μένα αυτο είναι ο εφιάλτης μου, όσο κ αν δεν έχω ακούσει τίποτα και απο κανένα σιτε που να λέει οτι το C4 πάσχει στον συγκεκριμένο τομέα.
Λένε οτι καλύτερη απο την θεραπεία, είναι η πρόληψη... Και "πρόληψη" για το συγκεκριμένο θέμα, μπορεί και να είναι το ρεκτιφιέ. Δλδ η αποκατάσταση της αρχικής κατάστασης μιας μηχανής. Πιθανότατα ο όρος "αποκατάσταση" να εννοεί οτι υπάρχει ενα πρόβλημα, και το ρεκτιφιέ το λύνει. Ανοίγοντας όμως τον κινητήρα, και κοιτώντας μέσα στα "εντόσθιά" του (φανταζομαι). Πιθανώς όμως - και αυτο θα μας το πούν οι μηχανικοί - να αλλάζοντα έτσι κ αλλιώς κάποια εξαρτήματα του κινητήρα, όπως τα έμβολα, τα κουζινέτα στροφάλου και μπιελών, κύλινδροι, καπάκια επιφανειών - εδρών - βαλβίδων - αξόνων (χεχε, αντιγραφή απο το google τα έκανα, σιγα να μην τα ξέρω).

Η ερωτησή μου είναι η εξής : Δεδομένου οτι δεν θα ήθελα να βρεθώ προ εκπλήξεως, με τίποτα καμμένα πιστόνια και βαλβίδες στη μασχάλη (όπως το sarantatrio του youtube), καθε πότε είναι πρέπων να γίνεται μια τέτοια διαδικασία ειδιαίτερα στην περίπτωσή μου?? Εστω και προληπτικά όπως είπαμε, ενα κοίταγμα απλα, χωρις υποχρεωτική αλλαγη. Είμαι ήδη στα 71.000 χλμ, και υγραέριο έχω στα τελευταία 11.200χλμ.


Υ.Γ. Το θέμα είναι γενικό για ρεκτιφιέ... δεν το ανοίγω μόνο για την πάρτυ μου, οπότε ο οπιοσδήποτε μπορει να πεί το οτιδήποτε (αν και αυτο γίνεται συνέχεια, σιγα μη με... ρωταγατε κ όλας :P)


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ρεκτιφιέ κινητήρα. Τι, πού, ποτε, γιατί και πώς...
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 03 Αύγ 2010, 21:31 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 10 Σεπ 2006, 13:04
Δημοσιεύσεις: 7375
Τοποθεσία: αθηνα
δεν κανεις ποτε μια τετοια διαδικασια προληπτικα.μιλας για πληρη αποσηναρμολογιση του κηνιτηρα και αλαγη στα αναλωσιμα βαλβιδες τσιμουχακια οδηγους ελατηρια μεταλα εμβολα γιαλισμα κυλινδρων φλατζες βιδες μπουζι ιμαντες κτλ.στο δικο σου μοτερακι αρχιζεις να μιλας απο 2000 ευρω για πλακα.βεβεα αν σπασει το καπακι μιλας για ενα 3000 μονο αυτο η για μεταχιρο μοτερ.τελικα το γκαζι εχει τα καλα του εχει και τα ασχημα του.

_________________
SAY YES TO A SAFE RACE
SAY NO TO A STREET RACE!!!
CITROEN ZX COUPE 2000 EE11
CITROEN BERLINGO MULTISPACE
CITROEN C3 FURIO
Εικόνα Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ρεκτιφιέ κινητήρα. Τι, πού, ποτε, γιατί και πώς...
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 03 Αύγ 2010, 22:04 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 11 Σεπ 2006, 08:06
Δημοσιεύσεις: 2852
Τοποθεσία: Phoenix - LineageII official Server
Πανούλη ενα στοίχημα είναι, όπως όλες οι μεγάλες αποφάσεις της ζωής. Η το κερδίζεις και "κοκορευεσαι', ή το χάνεις και μπλέκεις σε μπελάδες!! ειδωμεν....


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ρεκτιφιέ κινητήρα. Τι, πού, ποτε, γιατί και πώς...
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 03 Αύγ 2010, 22:06 
Χωρίς σύνδεση
Super Moderator
Super Moderator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 12 Ιαν 2009, 21:47
Δημοσιεύσεις: 13647
Τοποθεσία: Πειραιας
Εικόνες: 0
Κοινος φιλε μου Δημητρη <η αυγα η πουλια> :mrgreen

_________________
C5 exclusive-C4 vtrs


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ρεκτιφιέ κινητήρα. Τι, πού, ποτε, γιατί και πώς...
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 03 Αύγ 2010, 22:12 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 13 Ιουν 2009, 12:48
Δημοσιεύσεις: 14107
Εικόνες: 3
Ο τιτλος ειναι σωστος? :suspi ή εννοεις ρεκτιφιε καπακιου?
Σορρυ αλλα δεν καταλαβα το θεμα απο την αρχη...

_________________
Bravo Lima Alfa November Charlie
Citroën ZX 1.4i avantage
Renault Clio II phase2 1.4 16V Dynamique


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ρεκτιφιέ κινητήρα. Τι, πού, ποτε, γιατί και πώς...
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 04 Αύγ 2010, 14:23 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 16 Ιούλ 2007, 14:19
Δημοσιεύσεις: 4901
Τοποθεσία: Αθήνα
Εικόνες: 1
Δεν κατάλαβα ακριβώς γιατί το ρεκτιφιέ είναι πρόληψη για καμένες βαλβίδες. :scratch Εκτός αν υπάρχει σοβαρό πρόβλημα το οποίο όμως φαντάζομαι οτι θα φαινόταν και με βενζίνη.

Επίσης, μήπως αυτά που έχουν πρόβλημα με τις βαλβίδες είναι παλιά μοτέρ που παίρνουν μολυβδωμενη βενζίνη; Εκεί λογικό είναι να υπάρχει πρόβλημα γιατί χάνεται η επιπλέον λίπανση.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ρεκτιφιέ κινητήρα. Τι, πού, ποτε, γιατί και πώς...
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 04 Αύγ 2010, 15:06 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 11 Σεπ 2006, 08:06
Δημοσιεύσεις: 2852
Τοποθεσία: Phoenix - LineageII official Server
aiolos έγραψε:
Δεν κατάλαβα ακριβώς γιατί το ρεκτιφιέ είναι πρόληψη για καμένες βαλβίδες. :scratch Εκτός αν υπάρχει σοβαρό πρόβλημα το οποίο όμως φαντάζομαι οτι θα φαινόταν και με βενζίνη.

Επίσης, μήπως αυτά που έχουν πρόβλημα με τις βαλβίδες είναι παλιά μοτέρ που παίρνουν μολυβδωμενη βενζίνη; Εκεί λογικό είναι να υπάρχει πρόβλημα γιατί χάνεται η επιπλέον λίπανση.


Δεν ειπε κανεις οτι το ρεκτιφιε ειναι προληψη. Μια ερωτηση εκανα, μια σκεψη, και μου απαντησαν τι συμβαινει ακριβως.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ρεκτιφιέ κινητήρα. Τι, πού, ποτε, γιατί και πώς...
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 05 Αύγ 2010, 02:53 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 16 Ιούλ 2007, 14:19
Δημοσιεύσεις: 4901
Τοποθεσία: Αθήνα
Εικόνες: 1
MeddlingMageGR έγραψε:
Λένε οτι καλύτερη απο την θεραπεία, είναι η πρόληψη... Και "πρόληψη" για το συγκεκριμένο θέμα, μπορεί και να είναι το ρεκτιφιέ.


:mrgreen

Σε αυτά τα forum λένε τι ακριβώς παθαίνουν οι βαλβίδες απο το υγραέριο;


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ρεκτιφιέ κινητήρα. Τι, πού, ποτε, γιατί και πώς...
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 05 Αύγ 2010, 06:43 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 10 Σεπ 2006, 13:04
Δημοσιεύσεις: 7375
Τοποθεσία: αθηνα
λογο υψιλων θερμοκρασιων που αναπτησοντε στον θαλαμο καυσης(hot spots)γιατι οι κεφαλες δεν εχουν σχεδιαστει να δουλευουν με υγραεριο οποτε δεν γινετε σωστη και ομοιογενεις στρωματοποιηση του μιγματος απλα καιγετε η επαφη της βαλβιδας με την κεφαλη στην εδρα της με αποτελεσμα να χανει συμπιεση

_________________
SAY YES TO A SAFE RACE
SAY NO TO A STREET RACE!!!
CITROEN ZX COUPE 2000 EE11
CITROEN BERLINGO MULTISPACE
CITROEN C3 FURIO
Εικόνα Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ρεκτιφιέ κινητήρα. Τι, πού, ποτε, γιατί και πώς...
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 05 Αύγ 2010, 18:39 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 16 Ιούλ 2007, 14:19
Δημοσιεύσεις: 4901
Τοποθεσία: Αθήνα
Εικόνες: 1
Άρα όπως το λες δεν υπάρχει λύση, εκτός αν υπάρχουν βαλβίδες απο διαφορετικό μέταλλο που να αντέχει σε αυτή τη θερμοκρασία. Φυσικά το θέμα είναι αν αυτό γίνεται σε 50.000 ή σε 200 οπότε δε σε νοιάζει πλέον.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ρεκτιφιέ κινητήρα. Τι, πού, ποτε, γιατί και πώς...
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 06 Αύγ 2010, 07:17 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 10 Σεπ 2006, 13:04
Δημοσιεύσεις: 7375
Τοποθεσία: αθηνα
μπορεις να ψαξεις να βρεις βαλβιδες απο κανα τουρμο μοτερ που εχουν νατριο εσωτερικα για καλητερη ψυξη αλα τρεχα γηρευε

_________________
SAY YES TO A SAFE RACE
SAY NO TO A STREET RACE!!!
CITROEN ZX COUPE 2000 EE11
CITROEN BERLINGO MULTISPACE
CITROEN C3 FURIO
Εικόνα Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ρεκτιφιέ κινητήρα. Τι, πού, ποτε, γιατί και πώς...
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 06 Αύγ 2010, 11:53 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 06 Ιαν 2010, 10:32
Δημοσιεύσεις: 259
Εικόνες: 0
ενας γνωστος εχει βαλει υγραεριο σε μια BMW απο το 2000 και το παρατησε το 2008 χωρις κανενα προβλημα γιατι πηρε ενα C4 sedan....

_________________
Εικόνα

CITROEN XSARA 1600 16V


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ρεκτιφιέ κινητήρα. Τι, πού, ποτε, γιατί και πώς...
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 09 Αύγ 2010, 21:36 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Πέμ 10 Δεκ 2009, 00:19
Δημοσιεύσεις: 178
Τοποθεσία: Αθήνα
Δημήτρη, μην ανησυχείς.

Για να αποσαφηνίσουμε κάτι, με τον όρο "ρεκτιφιέ" στην πιάτσα ονομάζουν αυτό που έγραψε ο Πάνος.
Σου κάνουν βίδες το μοτέρ σου και επισκευάζουν τα κακώς κείμενα.

Επισκευές γίνονται επι μέρους (μόνο στο καπάκι δηλαδή) ή καθολικές. Το κόστος των πρώτων είναι σχετικά μικρό - μέχρι 1000Ε
αν δεν έχει ζημιά η ίδια η κεφαλή, το κόστος των δεύτερων πολύ υψηλότερο και συνήθως εκτός πραγματικότητας για τα περισσότερα
αυτοκίνητα.

Στο δια ταύτα:

Μέτρηση κι επισκευή (ρεκτιφιέ = rectify) κάνουμε στους κινητήρες μας μόνο όταν τη χρειάζονται. Δηλαδή αν έχουν πάθει ζημιά ή υπολειτουργούν ως αποτέλεσμα κάποιου προβλήματος. 70.000χλμ είναι πολύ λίγα για να ανοίξεις τον κινητήρα σου στα καλά καθούμενα.
Στα 150.000χλμ θα έχει κάποιο νόημα, ιδιαίτερα αν έχεις αισθητή απώλεια επιδόσεων, για λόγους συντήρησης.

Το υγραέριο δημιουργεί προβλήματα μόνο στη φαντασία των περισσότερων χρηστών του ή σε πολύ μεγάλο βάθος χρόνου (>140.000χλμ).
Γιατί βρίσκεται ήδη σε αέρια μορφή όταν εγχύεται στο θάλαμο καύσης κι έτσι δεν υπάρχουν προβλήματα ομογενοποίησης
(hot spots δεν μπορούν να εμφανιστούν όταν υπάρχει νέφος καυσίμου).

Ίδιους φόβους έσπερναν κάποτε στους ιδιοκτήτες αυτοκινήτων που έκαιγαν βενζίνη Super αντί για αμόλυβδη, ότι δήθεν με την αμόλυβδη θα
δημιουργούσαν πρόβλημα στα μοτέρ τους λόγω μειωμένης λίπανσης στις βαλβίδες από την έλλειψη μολύβδου.
Επί τέσσερα χρόνια και 100.000χλμ χρησιμοποιούσα αμόλυβδη σε ένα αυτοκίνητο κατασκευής 1984, χωρίς το παραμικρό πρόβλημα
(το παράτησα στα 280.000χλμ με κλειστό μοτέρ αφού είχε αρχίσει να σκουριάζει). Ίσως αν είχα κάνει περισσότερα χιλιόμετρα να είχα δει κάποια
διαφορά, πόσα περισσότερα όμως δεν φαντάζομαι! :mrgreen

Για να συνοψίσουμε: Συνέχισε να καις υγραέριο άφοβα. Σε 60.000χλμ θα έχεις κάνει απόσβεση για ένα αυτοκίνητο ολόκληρο, οπότε μην ανησυχείς
καθόλου για την επισκευή του. Έτσι όπως έχουν πάει τα πράγματα, τα 2λιτρα μοτέρ σαν το δικό σου έχουν καταστεί άχρηστα και έχει πέσει η τιμή
τους πάρα πάρα πάρα πολύ, οπότε ούτε λόγος για επισκευή αν ποτέ σου πούνε για μεγάλο κόστος.

Το ρεκτιφιέ είναι μόνο για κινητήρες που έχουν πάθει ήδη ζημιά ή που έχει μειωθεί η απόδοσή τους ως αποτέλεσμα της παλαιότητας και της
υπερβολικής φθοράς τους.

Δεν είναι να ανοίγεις το καλό σου μοτεράκι στα καλά καθούμενα για να κρίνει ο κάθε μαστρομήτσος αν είναι σε καλή κατάσταση.
Αν ποτέ παρατηρήσεις υπολειτουργία, τότε κάντο. Διαφορετικά άφησέ το για όσους το έχουν πραγματικά ανάγκη!

_________________
http://www.etuners.gr


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ρεκτιφιέ κινητήρα. Τι, πού, ποτε, γιατί και πώς...
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 10 Αύγ 2010, 11:21 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 11 Σεπ 2006, 08:06
Δημοσιεύσεις: 2852
Τοποθεσία: Phoenix - LineageII official Server
σε ευχαριστω πολυ :) Μου εδωσες φτερα :)


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ρεκτιφιέ κινητήρα. Τι, πού, ποτε, γιατί και πώς...
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 12 Αύγ 2010, 14:22 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 23 Μαρ 2007, 21:58
Δημοσιεύσεις: 273
Τοποθεσία: ΘΗΒΑ
σωστος ο salex,ασε που αν το συστημα του υγραεριου που εχεις βαλει στο αυτοκινητο σου ειναι 4ης γενιας και σωστα
ρυθμησμενο ωστε να αποφευγεις στεγνωματα,πυρακια η πολυ πλουσια μειγματα δεν προκειται να παθεις απολυτος τιποτα.

_________________
ΑΜΑΞΙ ΓΡΗΓΟΡΟ,ΜΠΥΡΑ ΚΡΥΑ ΚΑΙ ΓΥΝΑΙΚΑ ΖΕΣΤΗ!


Κορυφή 
 
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 
 Σελίδα 1 από 2 [ 16 Δημοσιεύσεις ] Μετάβαση στην σελίδα 1, 2  Επόμενο



Συναφή θέματα

Σκουριασμενος κορμος κινητηρα
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C4
Συγγραφέας: Anonymous
Απαντήσεις: 25
BSI ή ΚΑΜΕΝΟΣ ΕΓΚΕΦΑΛΟΣ ΚΙΝΗΤΗΡΑ??????
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά Θέματα
Συγγραφέας: vaggelisblanas
Απαντήσεις: 10
Χαμηλή θερμοκρασία κινητήρα c3 1.1 2009->
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C3
Συγγραφέας: tasos_vl
Απαντήσεις: 7
Αερισμός κινητήρα..
Δ. Συζήτηση: Βελτιώσεις C2
Συγγραφέας: Spiros_ne
Απαντήσεις: 5
Γιατί επιλέξαμε Citroën;
Δ. Συζήτηση: Γενικές συζητήσεις
Συγγραφέας: Kostas C3
Απαντήσεις: 60
Κορυφή
 


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 6 επισκέπτες

 
 

 
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Σύνδεση
Όνομα μέλους:

Εγγραφή
Κωδικός:

Ξέχασα τον κωδικό μου
Αποστολή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ενεργοποίησης πάλι
Αυτόματη σύνδεση σε κάθε επίσκεψη
Απόκρυψη των στοιχείων μου κατά την διάρκεια της σύνδεσης

Για να συνδεθείτε πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Η εγγραφή γίνεται σε λίγα μόνο λεπτά, αλλά σας παρέχει αυξημένες δυνατότητες. Επίσης οι διαχειριστές μπορεί να χορηγούν επιπρόσθετα δικαιώματα στα εγγεγραμμένα μέλη. Πριν συνδεθείτε, σιγουρευτείτε ότι γνωρίζετε τους όρους χρήσης και τις σχετικές τακτικές. Παρακαλούμε να διαβάσετε τους κανόνες της Δ. Συζήτησης κατά την πλοήγησή σας σε αυτό.

Όροι χρήσης | Προσωπικό απόρρητο

 
Γίνε σήμερα club member και απέκτησε ΜΟΝΑΔΙΚΑ προνόμια
Γίνε σήμερα club member και απέκτησε ΜΟΝΑΔΙΚΑ προνόμια