Συγγραφέας |
Μήνυμα |
enginekiller
|
Θέμα δημοσίευσης: Οικονομία 50% στην Βενζίνη με Αναλώσιμα Δημοσιεύτηκε: Πέμ 03 Φεβ 2011, 21:06 |
|
Εγγραφή: Παρ 08 Σεπ 2006, 20:03 Δημοσιεύσεις: 1939 Τοποθεσία: Νέα Σμύρνη Εικόνες: 86
|
Παραθετωντας το κειμενο που βρηκα εδω θα ηθελα οποιος εχει παραπανω γνωσεις να απαντησει λιγο εμπεριστατωμενα στο θεμα γιατι εμενα τουλαχιστον τα νουμερα μου φαινονται υπερβολικα σε αυτα που καταλαβαινω τουλαχιστον πχ στο 4 15%;;;; Παράθεση: Για τα αυτοκίνητα σας μιλώ. Είναι δυνατόν μόνο με αναλώσιμα να έχει κανείς οικονομία 50% ? Και όμως είναι δυνατόν. Είναι κάτι που χρησιμοποιώ από το 1980 περίπου. Η αρχή λειτουργίας είναι απλή, αρκεί να γνωρίζει κανείς το πώς δουλεύουν οι μηχανές εσωτερικής καύσεως. Έτσι σκέφθηκα τον συνδυασμό, που μέχρι τώρα έχω χρησιμοποιήσει πάντα με επιτυχία σε αυτοκίνητα φίλων και δικά μου. Αρκεί να...... αυξήσει κανείς την ογκομετρική απόδοση. Έχουμε και λέμε, ξεκινάμε. Επειδή χρησιμοποιώ συγκεκριμένα υλικά, είμαι αναγκασμένος να τα κατονομάσω χωρίς να κάνω φυσικά διαφήμιση. Θέλετε απόδειξη ? Εκτός από του ότι θα το νοιώσει η τσέπη σας, εάν έχετε υπολογιστή ταξιδίου μπορείτε εύκολα να το διαπιστώσετε ! Πώς θα το κάνουμε ? Με τέσσερα απλά στάδια. Εννοείτε ότι τα ποσοστό 50% οικονομίας που δίνω, ισχύει σε συνέργεια με την εφαρμογή ολόκληρου του πακέτου ! 1ο στάδιο. Αλλάζεται το λάδι στο Κάρτερ της μηχανής με το Motul 8100, μπορείτε να το κρατήσετε άνετα για 10.000 χιλιόμετρα. Φυσικά αλλάζετε και το φίλτρο λαδιού ! 2ο στάδιο Κατά την αλλαγή των λαδιών λέτε στον μηχανικό να βάλει 250ml λιγότερο. Κατόπιν προσθέτετε 2 κουτάκια MoS2 Διθειούχο Μολυβδαίνιο της Liqui Moly 125ml το καθένα, αφού τα ανακινήσετε πολύ καλά. Προσοχή μην πέσει επάνω στο δέρμα σας η στα ρούχα σας. Ο συνδυασμός του λαδιού και του πρόσθετου λαδιού, αυξάνει την συμπίεση χωρίς να «κατεβάσετε» καπάκι κοντά στην μια ατμόσφαιρα. Τι σημαίνει αυτό ? Ότι αυξάνετε την ογκομετρική απόδοση του κινητήρα. Και αύξηση ισχύος, ανάλογα με την κατασκευή από 5-7% !!! Παρά την αύξηση της συμπιέσεως κατά μια ατμόσφαιρα, δεν παρουσιάζονται φαινόμενα κρουστικής προαναφλέξεως, τα γνωστά πυράκια ! Τα δύο στάδια αυτά 1Ο και 2Ο μαζί σας δίνουν μείωση καταναλώσεως 30%.
3ο στάδιο Αλλάζετε τα μπουζί του αυτοκινήτου σας με αντιστοίχου θερμικής κλίμακας της SlitFire ειδικά τα τριπλό-πλάτινα. Απαγορέψτε στον μηχανικό να ρυθμίσει τα διάκενα. Κρατάνε για 150.000 χιλιόμετρα. Εδώ έχει παιχθεί ένα παιχνίδι, η εταιρεία κατηγορήθηκε ότι έκανε ψεύτικους ισχυρισμούς για την οικονομία που προσφέρει στην καύση. Αυτό μείωσε κάθετα τις πωλήσεις της. Στις πρώτες συσκευασίες έδειχνε σε σκίτσο της την πραγματικότητα. Κάτι που αργότερα το αφαίρεσε. Έδειχνε αντί τον κλασσικό σπινθήρα, κάτι σαν κόκκο ρυζιού. Δηλαδή απλά ένα «σπυρί» από ψυχρό πλάσμα. Αυτό θα σήμαινε αντί για ένα μέτωπο φλογός από τον ένα σπινθήρα , πρακτικά άπειρα μέτωπα. Άλλωστε αντιλαμβάνεστε ότι μόλις τα βάλετε, ο ήχος της εξατμίσεως μπασάρει σημαντικά. Σε ορισμένα μεσαίου – μεγάλου κυβισμού Ευρωπαϊκά αυτοκίνητα , ο ήχος θυμίζει κάπως τους Αμερικανικούς δεινόσαυρους των πάλαι ποτέ 7.000 κυβικών. Και κάτι άλλο, αφού ο υπολογιστής «συνηθίσει» τα μπουζί, το ρελαντί πέφτει κατά μέσο όρο 100 – 200 στροφές ! Το στάδιο αυτό σας δίνει οικονομία 15%.
4ο στάδιο Αλλάζετε το κοινό χάρτινο φίλτρο με ένα φίλτρο ΚΝ. Τα κοινά φίλτρα όσο αυξάνουν οι στροφές του κινητήρα «πνίγονται» γιατί κλείνουν οι πόροι τους. Αυτό το φίλτρο δεν πνίγεται και το έχετε εφ όρου ζωής του αυτοκινήτου, αρκεί να το συντηρείτε σύμφωνα με τις οδηγίες κάθε 10-15.000 χιλιόμετρα. Αν δεν μπορείτε εσείς, ο μηχανικός σας. Το στάδιο αυτό σας δίνει οικονομία 15%.
Εννοείτε, ΞΑΝΑ ΕΠΑΝΑΛΑΜΒΑΝΩ, ότι τα ποσοστά οικονομίας που δίνω, ισχύουν σε συνέργεια με την εφαρμογή ολόκληρου του πακέτου ! Επίσης την πρώτη φορά που θα κάνετε αυτές τις αλλαγές, για να έχετε το πλήρες αποτέλεσμα, χρειάζεται να διανύσετε 500 χιλιόμετρα. Τα ποσοστά διαφέρουν συν πλην 5% από το μοντέλο του αυτοκινήτου, και νοούνται με τον ίδιο τρόπο οδηγήσεως που έχετε. Επίσης παρόλο που είναι πιο ακριβά από τα συνηθισμένα αναλώσιμα που χρησιμοποιείτε, το χιλιομετρικό κόστος κατεβαίνει σημαντικά, εάν κάνετε τους υπολογισμούς ! Άντε και καλή επιτυχία σε όσους το δοκιμάσουν. πηγη
_________________ e-mail: enginekiller@gmail.com
|
|
|
|
|
Blanc
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Οικονομία 50% στην Βενζίνη με Αναλώσιμα Δημοσιεύτηκε: Πέμ 03 Φεβ 2011, 21:56 |
|
Εγγραφή: Σάβ 13 Ιουν 2009, 12:48 Δημοσιεύσεις: 14107 Εικόνες: 3
|
Ενταξει μηχανολογος δεν ειμαι, οτι ξερω το ξερω ερασιτεχνικα και επειδη μου αρεσει να ασχολουμαι. Εστω οτι ολα ειναι σωστα, αν κανω αυτα τα πραγματα στη ΖΧ μου, απο 5-5,5 σχεδον λιτρα/100km που πετυχαινω σε ταξιδια με σταθερη ταχυτητα 80km/h, θα εχω καταναλωση της ταξης του 2,5-3 λιτρα/100km? OXI! Αδυνατο! Ο κυριος δεν αναφερει συγκεκριμενο μοντελο, αναφερει για τα αυτοκινητα μας. Το αυτοκινητο μας μπορει να ειναι μοντελο 1990 εως και 2010 με αμεσους ψεκασμους, μεταβλητους χρονισμους βαλβιδων, μεταβλητο βυθισμα βαλβιδων, συστηματα χωρις πεταλουδα κτλ κτλ. Δεν ειναι ολα τα μοτερ ιδια λοιπον και δε μπορω να φανταστω οτι κατι που ισως και να συνεβει στο αυτοκινητο του, θα συμβει και στο δικο μου. Επισης δε μπορω να καταλαβω το λογο που οι εταιριες προσπαθουν με τοοοοσο παθος να κατεβασουν καταναλωσεις, ρυπους, κυβισμους κτλ και ο συγκεκριμενος κυριος πετυχε 50% μειωση και πανω απ'ολα σχετικα φθηνα. Σιγουρα μπορεις να εχεις καποια αποτελεσματα με δοκιμες λιπαντικων, δοκιμες μπουζι, δοκιμες φιλτρων κτλ, αλλα οταν ενα συγχρωνο ατμοσφαιρκο αυτοκινητο καταναλωνει μικτα 6 λιτρα/100km μετα απο ολα αυτα θα καταναλωνει το μισο? Εμενα προσωπικα το ολο αρθρο μου φαινεται πολυ κουφο, ισως ειναι και αυτος ενας κλασικος ελληναρας που ανακαλυψε τον τροχο και μας εδωσε απλοχερα την εφευρεση του. Ξεχασε βεβαια να μου λυσει και μια μεγαλη απορια. Τα μπεκ ειναι ρυθμισμενα να δουλευουν με συγκεκριμενη παροχη και με εντολη απο τον εγκεφαλο, εκεινος δεν αναφερει πουθενα καμια παρεμβαση σε επιπεδο εγκεφαλου, που σημαινει οτι τα μπεκ θα συνεχισουν να ψεκαζουν την ιδια ποσοτητα. Κανω λαθος? Anyway, να ναι καλα και να καταναλωνει το μισο απο μας...τι να κανουμε, αυτα ειναι και τυχερα.
_________________ Bravo Lima Alfa November Charlie Citroën ZX 1.4i avantage Renault Clio II phase2 1.4 16V Dynamique
|
|
|
|
|
Tzakos
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Οικονομία 50% στην Βενζίνη με Αναλώσιμα Δημοσιεύτηκε: Παρ 04 Φεβ 2011, 22:43 |
|
Εγγραφή: Δευτ 16 Αύγ 2010, 19:36 Δημοσιεύσεις: 20859 Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ Εικόνες: 1
|
Πολύ ωραίο θέμα,θα πω την άποψή μου όμως αύριο,γιατί τώρα είμαι κομμάτια......
_________________ Η ΓΝΩΣΗ ΔΙΝΕΙ ΔΥΝΑΜΗ ΚΑΙ Ο ΧΑΡΑΚΤΗΡΑΣ ΣΕΒΑΣΜΟ.
|
|
|
|
|
GEMI
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Οικονομία 50% στην Βενζίνη με Αναλώσιμα Δημοσιεύτηκε: Σάβ 05 Φεβ 2011, 00:22 |
|
Εγγραφή: Κυρ 18 Απρ 2010, 17:13 Δημοσιεύσεις: 723
|
Με λεπτά λάδια κ μπουζί πλατίνα ή ιριδίου + φίλτρο Κ/Ν κ λεπτομερής ρύθμιση βαλβίδων, πέτυχα μείωση κατανάλωσης 30 % σε μοτοσυκλέτα (transalp 600 '87 Μοντέλο). Μάλιστα σε συγκριτικές μετρήσεις με μία αντίστοιχη του 2000+ είχα μεγαλύτερη αυτονομία. Το ίδιο κ σε Varadero (2001) με καρπυρατερ που είίχει κατανάλωση 10l/100km, με τις αλλαγές είχε μικρότερη κατανάλωση 7-8 l/100 Km μάλιστα καλύτερη από το μεταγενέστερο 2004-2007 ιντζέκτιον. Μετά το 2008 το μοντέλο προστέθηκε αισθητήρας "λ" λόγω προδιαγραφών κ εκεί τα πράγματα περιπλέχτηκαν. Επίσης τα ιριδίου τα επέβαλε η Honda από το 2004 κ μετά. Το πρόβλημα για να πετύχεις όμως οικονομία στους κινητήρες με "λ" είναι η άψογη λειτουργία του "λ" κ διαφόρων αισθητήρων map κλπ με τον εγγέφαλο. Παρατηρήθηκε κατανάλωση στο varadero 1000 του 2009 (με "λ") από 6,5 l/100 έως κ 11 λ/100 km !! Χάος δηλ. Τη στιγμή που στο καρπυρατεράτο η διφορές ήταν από 8-10 l κ αυτό με ξέσκισμα γκαζιού.
Πάντως τα λεπτά λάδια + μπουζί + φίλτρο Κ/Ν ρίχνουν αισθητά την κατανάλωση από 5-10 %. Όλα αυτά με διαπιστώσεις στην πράξη γιατί στην θεωρία ο καθένας μπορεί να λέει ότι θέλει.. Πρακτικά με το λεπτότερο λάδι,ο κινητήρας από κρύος έρχεται γρηγορότερα στην θερμοκρασία του κ έχει λιγότερες τριβές μέχρι να ζεσταθεί. Με τα μπουζί πλατίνας κ ιριδίου, έχει 1ο καλύτερη κάυση κ 2ο λόγω αντοχής τους στο χρόνο (μικρότερης φθοράς ακίδας δηλ.) μακροχρόνια σταθερότερη κατανάλωση. Δηλ. ένα απλό μπουζί πέφτει γρηγορότερα κ σε 10κ χιλ. θα καίει περισσότερο. Το Κ/Ν εννοείται ότι αφήνει περισσότερο αέρα κ δημιουργεί μεγαλύτερη πίεση στον πνεύμονα του ιντζέκτσιον-άρα ταχύτερη καύση. Όσο για τα διάφορα πρόσθετα έχω δοκιμάσει πάμπολα, motrcote κλπ. κ προκαλόύν μάλλον το αντίθετο. Είναι όμως καλά όταν χρησιμοποιούνται στο σασμάν κ στο ψυγείο νερού. Αυτά από την εμπειρία.
Τελευταία επεξεργασία από GEMI και Σάβ 05 Φεβ 2011, 00:36, έχει επεξεργασθεί 2 φορά/ες συνολικά
|
|
|
|
|
GEMI
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Οικονομία 50% στην Βενζίνη με Αναλώσιμα Δημοσιεύτηκε: Σάβ 05 Φεβ 2011, 00:33 |
|
Εγγραφή: Κυρ 18 Απρ 2010, 17:13 Δημοσιεύσεις: 723
|
Τα ελαστικά παίζουν απειροελάχιστο ρόλο. Εννούμε φυσικά για μικροδιαφορές στην πίεση κ όχι για ξεφούσκωτα. Ο φούστης ο "λ" είναι που σκοτώνει τον κινητήρα. Πιστεύω με χαρτογράφηση στανταρ στον εγγέφαλο, η κατανάλωση θα είναι σταθερή, όχι όμως κ η απόδοση εννοείται σε ψυχρά-θερμά κλίματα κ σε υψόμετρο. Επίσης η ρύθμιση βαλβίδων παίζει πολύ μεγάλο ρόλο. Τέλος να συμπληρώσω ότι με καθάρισμα πεταλούδας είτε με πρόσθετο καθαριστικό, είτε με επίσκεψη σε συνεργείο, βελτιώνει την κατάσταση θεαματικά. Ακόμα κ η αλλαγή βαλβολίνης συχνότερα από αυτό που προτείνει ο κατασκευαστής.
Τελευταία επεξεργασία από GEMI και Σάβ 05 Φεβ 2011, 00:45, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
|
|
|
|
|
GEMI
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Οικονομία 50% στην Βενζίνη με Αναλώσιμα Δημοσιεύτηκε: Σάβ 05 Φεβ 2011, 00:40 |
|
Εγγραφή: Κυρ 18 Απρ 2010, 17:13 Δημοσιεύσεις: 723
|
Να συμπληρώσω ότι τα after εξαρτήματα είναι πολύ πιο βελτιωμένα από τα εργοστασιακά που προτείνει ντεμεκ ο κατασκευαστής λόγω σκοπιμότητας,οικονομίας στην παραγωγή κλπ. Επαναλαμβάνω ότι μιλάω από πρακτικής πείρας κ όχι θεωρητικά από υιοθέτηση διαφόρων δημοσιευμάτων ή σπουδών. Στο σχολείο τα πράγματα διδάσκονται κατά το δοκούν κ με την μοντέρνα αντίληψη του ότι πιο σύγχρονο, τόσο πιο βελτιωμένο. Έχω βγάλει τη σχολή μηχανικών υπολογιστών στην Πάτρα το '91 κ η θεωρία του τότε αν κ ξεπερασμένη εφαρόζεται σήμερα στα αυτοκίνητα, στους εγγεφάλους κ στην εφαρμοσμένη ηλεκτρονική μηχανική. Πολλές εξελίξεις σήμερα έρχονται σε αντίθεση με τον σκοπό της αρχικής εφεύρεσης κ της πρακτικής τους στην εφαρμογή κ αυτό λόγω της αγχώδης ταχύτητας των εξελίξεων κ λόγω της αναγκαστικής παραγωγής ελέω ανταγωνισμού..αλλά αυτό είναι ένα άλλο μεγάλο θέμα. Τέλος τα μπουζί που προτείνει ο τύπος είναι μούφα. Για κινητήρες χωρίς "λ" τα καλύτερα είναι πλατίνας, κ με "λ" τα iridium της NGK.
|
|
|
|
|
billaras
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Οικονομία 50% στην Βενζίνη με Αναλώσιμα Δημοσιεύτηκε: Σάβ 05 Φεβ 2011, 01:08 |
|
Εγγραφή: Σάβ 30 Αύγ 2008, 23:47 Δημοσιεύσεις: 14930 Τοποθεσία: Ριο (Πατρας) - Καλλιθεα (Αθηνα)
|
Αυτο με την πεταλουδα... το γνωριζω εκ πειρας. Οταν πηρα το αμαξι εκαιγε 18+λιτρα/100Km με ταχυτητες μεχρι 110km/h. Επαθα μπακαουτ οταν εκαιγε τοσο πολυ οταν το ΒΧ εκαιγε 8-8,5 στην εθνκη και ηταν και καρμπυρατερ... Μετα οταν καθαρισα μπεκ και πεταλουδα στο Xantia, επεσε 50% κατω η καταλανωση. Ειχα περιπου 8,5-9. Μετ αλαλαξα και "λ" και τωρα εχει ακταναλωση απο 7,5-9 αναλογως ποδιου μεχρι τα ~130-140. Απο ελαστικα εχω δει περιπου 10% διαφορα σε καταναλωση για διαφορα πιεσης και στα 4 των 0,2-0,3bar! Και ειδικα το φιλτρο αερα με το που το αλλαξω, εχει τρομακτικα καλυτερη αποκριση το γκαζι και διαφορα στην καταναλωση...
_________________
Citroen XantiaΙΙ VSX 1.8i16V,1998,276100km Citroen ΒΧ14Ε,1985,177000km Renault MeganeI 1.4eClima/Lux,1998,114000km
|
|
|
|
|
sotoszx
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Οικονομία 50% στην Βενζίνη με Αναλώσιμα Δημοσιεύτηκε: Σάβ 05 Φεβ 2011, 18:02 |
|
Εγγραφή: Τρί 17 Φεβ 2009, 19:31 Δημοσιεύσεις: 1267 Τοποθεσία: Αθήνα Εικόνες: 0
|
billaras έγραψε: Αυτο με την πεταλουδα... το γνωριζω εκ πειρας. Οταν πηρα το αμαξι εκαιγε 18+λιτρα/100Km με ταχυτητες μεχρι 110km/h. Επαθα μπακαουτ οταν εκαιγε τοσο πολυ οταν το ΒΧ εκαιγε 8-8,5 στην εθνκη και ηταν και καρμπυρατερ... Μετα οταν καθαρισα μπεκ και πεταλουδα στο Xantia, επεσε 50% κατω η καταλανωση. Ειχα περιπου 8,5-9. Μετ αλαλαξα και "λ" και τωρα εχει ακταναλωση απο 7,5-9 αναλογως ποδιου μεχρι τα ~130-140. Απο ελαστικα εχω δει περιπου 10% διαφορα σε καταναλωση για διαφορα πιεσης και στα 4 των 0,2-0,3bar! Και ειδικα το φιλτρο αερα με το που το αλλαξω, εχει τρομακτικα καλυτερη αποκριση το γκαζι και διαφορα στην καταναλωση... Άρα το αναγόμενο συμπέρασμα είναι η σωστή συντήρηση του αυτοκινήτου.
_________________ sotoszx DSuper ZX 2.0 16v
|
|
|
|
|
Tzakos
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Οικονομία 50% στην Βενζίνη με Αναλώσιμα Δημοσιεύτηκε: Σάβ 05 Φεβ 2011, 22:55 |
|
Εγγραφή: Δευτ 16 Αύγ 2010, 19:36 Δημοσιεύσεις: 20859 Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ Εικόνες: 1
|
Χρωστάω κάτι απο χτές.Λοιπόν........... Η ογκομετρική απόδοση αυξάνεται όταν,επιτυγχάνουμε αποτελεσματικότερη καύση(όχι καλύτερη,προσοχή,αποτελεσματικότερη),όταν αυξάνουμε το όριο περιστροφής του κινητήρα,και αυξάνοντας την απόδοσή του. Αυτά δεν γίνονται για πλάκα.Ανεβάζοντας π.χ την συμπίεση θα έχω καυσαέρια.Δεν μας λέει για ποιά Motul μιλάει,γιατί 8100,έχει σε 0w30,5w40,10w40....... Αύξηση ισχύος με τέτοια πράγματα δεν υφίσταται. Κανένα λιπαντικό μαζί με πρόσθετο,δεν ανεβάζει τον λόγο συμπίεσης. Κανένα μπουζί δεν μειώνει την κατανάλωση. Στο ΜΟΝΟ,που έχει δίκιο,είναι στο θέμα του φίλτρου πουθενά αλλού.Θεωρώ το άρθρο του,το λιγότερο ατυχές.....
_________________ Η ΓΝΩΣΗ ΔΙΝΕΙ ΔΥΝΑΜΗ ΚΑΙ Ο ΧΑΡΑΚΤΗΡΑΣ ΣΕΒΑΣΜΟ.
|
|
|
|
|
Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 9 επισκέπτες |
|
|
|
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
|
|
|
Γίνε σήμερα club member και απέκτησε ΜΟΝΑΔΙΚΑ προνόμια |
|