Ημερολόγιο Γκαλερί Αναζήτηση Εγγραφή Σύνδεση 

[ +/- ] [ Τώρα είναι Πέμ 28 Μαρ 2024, 21:14 ]


 
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: Κινητήρας ΤΗΡ Πρόβληματα Από Τις Αναθυμιάσεις Του Κινητήρα
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 06 Απρ 2011, 18:40 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 27 Ιουν 2007, 11:41
Δημοσιεύσεις: 3783
Τοποθεσία: serres
όπως όλοι ξέρουμε στους σημερινούς κινητήρες οι αναθυμιάσεις γυρνάνε στην εισαγωγή αντί να ελευθερώνονται στην ατμόσφαιρα .
στα δικά μας τα καμάρια υπάρχουν δύο έξοδοι αναθυμιάσεων η μία έξοδος αναθυμιάσεων βρίσκεται αριστερά στο πίσω μέρος του ψευτοκάπακου κ συνδέεται κατευθείαν στην πολλαπλή μέσο ενός σπιράλ σωλήνα
Εικόνα
η δεύτερη έξοδος είναι λίγο πολύ γνωστή σε όλους μας βρίσκεται στα δεξιά του καπακιού κ κουμπώνει πάνω στον σωλήνα εισαγωγής(αγελάδα) λίγο πριν την τουρμπίνα.
Εικόνα

Η ΛΕΙΤΟΥΡΓΊΑ ΤΩΝ ΑΝΑΘΥΜΙΆΣΕΩΝ ΣΤΟΝ ΤΗΡ ΚΙΝΗΤΉΡΑ (Crankcase ventilation system)
όπως έχουμε πει είδη ο κινητήρας μας εκπνέει τις αναθυμιάσεις μέσο των δύο εξόδων που βρίσκονται στο πάνω μέρος του καλύμματος των βαλβίδων (καπάκι/ψευτοκάπακο) πίσω από κάθε έξοδο στο εσωτερικό του ψευτοκάπακου υπάρχει από μια βαλβίδα pcv (positive crankcase ventilation ).
σε κατάσταση ρελαντί οι αναθυμιάσεις βγαίνουν κ από τις δύο εξόδους οι περισσότερες όμως αναθυμιάσεις τραβιούνται από την έξοδο τις πολλαπλής επειδή υπάρχει υποπίεση στην πολλαπλή εισαγωγής οι αναθυμιάσεις τραβιούνται από την πολλαπλή μέσο του σπιράλ σωλήνα ο οποίος κουμπώνει στην πίσω δεξιά βαλβίδα pcv όταν αρχίζει να ανεβάζει πίεση η τουρμπίνα χάνεται η υποπίεση στην πολλαπλή εισαγωγής κ πλέον έχουμε πίεση,από την έξοδο τις πολλαπλής ξεφεύγει ένα μικρό μέρος τις πίεσης ταξιδεύει μέσα από τον σπιραλ σωλήνα κ καταλήγει στην pcv βαλβίδα η οποία σφραγίζει αυτόματα λόγο τις πίεσης από αυτήν την στιγμή οι αναθυμιάσεις βγαίνουν αποκλειστικά κ μόνο από την αριστερή έξοδο η οποία καταλήγει στο σωλήνα εισαγωγής(αγελάδα).ο κατασκευαστής έχει τοποθετήσει μία έξτρα βαλβίδα ασφαλείας πίσω κεντρικά στο καπάκι προληπτικά σε περίπτωση που χαλάσουν οι pcv βαλβίδες η πίεση εκτονώνεται από την βαλβίδα ασφαλείας
Εικόνα

ο τουρμποκινητήρας μας δημιουργεί πολύ μεγάλη υποπίεση στις pcv βαλβίδες με αποτέλεσμα να μην τραβάμε μόνο αναθυμιάσεις αλλά κ λάδια από τις εξόδους αναθυμιάσεων,το λάδι αυτό ταξιδεύει μέσα στην τουρμπίνα προς την πολλαπλή εισαγωγής λαδώνοντας τα πάντα στο πέρασμα του (κούλερ,αισθητήρα θερμοκρασίας,πεταλούδα,μαπ,βαλβίδες εισαγωγής).
μετά από κάποιες ώρες λειτουργίας του κινητήρα όλη αυτή η λαδίλα ψιλό φράζει τις κυψέλες του ιντερκούλερ λερώνει τους αισθητήρες κ βρομίζει την πεταλούδα .
Εικόνα
το χειρότερο όμως είναι ότι αυτό το λάδι στο τέλος καταλήγει στις βαλβίδες εισαγωγής εκεί λόγο των υψηλών θερμοκρασιών δημιουργείται μια κρούστα καμένου λαδιού στις βαλβίδες (στέλεχος κ πατούρα βαλβίδας)με την πολυκαιρία αυτή η κρούστα μεγαλώνει με αποτέλεσμα να μην μπορούν να σφραγίσουν σωστά οι βαλβίδες εισαγωγής πάνω στην κεφαλή .όταν γίνει αυτό ο κινητήρας έχει ασταθές ρελαντί ,ανεβασμένη κατανάλωση,μειωμένες επιδόσεις .
αυτό το πρόβλημα δυστυχώς χτυπάει όλους τους κινητήρες άμεσου ψεκασμού,στον συμβατικό ψεκασμό ψεκάζεται βενζίνη πίσω από τις βαλβίδες η βενζίνη παρασύρει/διαλύει το λάδι κ έτσι κρατιούνται καθαρές οι βαλβίδες εισαγωγής .

ΔΙΑΦΟΡΟΙ ΤΡΟΠΟΙ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗΣ
1.στο εξωτερικό συγκεκριμένα στην Αγγλία οι αντιπροσωπείες ψεκάζουν ένα καθαριστικό (seafoam)στην πολλαπλή εισαγωγής το οποίο καθαρίζει όλο το σύστημα εισαγωγής (πολλαπλή/βαλβίδες εισαγωγής) .

2.μια άλλη λύση (πιο εξτρίμ)είναι η τοποθέτηση water injection με χρήση μείγματος νερού/οινοπνεύματος ,το water injection ψεκάζει πριν την πεταλούδα κ καθαρίζει τα πάντα στο πέρασμα του .
3. η τρίτη λύση κ η πιο αποτελεσματική κατ'εμέ είναι η αφαίρεση των αναθυμιάσεων από το σύστημα εισαγωγής με την χρήση ενός δοχείου αναθυμιάσεων .
σε κινητήρες όπου υπάρχει μόνο μία έξοδος αναθυμιάσεων η τοποθέτηση ενός δοχείου αναθυμιάσεων είναι πολύ απλή απλά παρεμβάλλουμε το δοχείο αναθυμιάσεων ανάμεσα στην έξοδο των αναθυμιάσεων κ το σύστημα εισαγωγής ,οι αναθυμιάσεις βγαίνουν από τον κινητήρα προς το δοχείο μέσα στο δοχείο γίνεται κατακράτηση των υγρών(λάδια/νερό/βενζίνη)κ από το δοχείο βγαίνουν οι καθαρές πλέον αναθυμιάσεις οι οποίες καταλήγουν πάλι στο σύστημα εισαγωγής .
τι γίνεται όμως σε όμως στους κινητήρες που έχουν δύο εξόδους αναθυμιάσεων όπως ο δικός μας κινητήρας(ΤΗΡ)?
σε αυτήν την περίπτωση έχουμε δύο επιλογές τις οποίες θα αναλύσουμε παρακάτω.
χαζεύοντας στο service box τις peugeot παρατήρησα ότι στον 200άρι κινητήρα έχουν καταργήσει την πίσω αριστερά έξοδο των αναθυμιάσεων ,δηλαδή η καινούργια κυλινδροκεφαλή έχει μόνο μια έξοδο αναθυμιάσεων δεξιά στο καπάκι που καταλήγει στον σωλήνα εισαγωγής.η κυλινδροκεφαλή μπορεί να είναι σχεδιασμένη από την αρχή κ εξ ου κ η μία έξοδος αναθυμιάσεων αλλά η πολλαπλή παρέμεινε ως είχε,για να καλύψουν λοιπόν την τρύπα τις εισαγωγής των αναθυμιάσεων στην πολλαπλή έχουνε βάλει μια τάπα στο σημείο που κούμπωνε ο σπιραλ σωλήνας(ΝΟ8 στην φώτο)(0361.s4 τιμή 2.5€ τεμάχιο)
Εικόνα
Α. η πρώτη μας επιλογή είναι να κάνουμε αυτό ακριβώς που έχει κάνει κ το εργοστάσιο ,δηλαδή να καταργήσουμε την πίσω αριστερή έξοδο αναθυμιάσεων κ να καλύψουμε τις τρύπες με τάπες.
το μόνο που θα χρειαστούμε είναι τις δύο τάπες οι οποίες κοστίζουν 2,5 € η μία(κωδικός 0361.S4)
Εικόνα
πρώτα πρέπει να αφαιρέσουμε το σπιραλ ,πιάνουμε το σπιράλ από τα αυτάκια κ το ξεκουμπώνουμε (θα τρομάξετε μόλις δείτε πόσα λάδια τραβιούνται από αυτόν τον σωλήνα :s )
Εικόνα Εικόνα
ξεκουμπώνουμε τον σπιράλ σωλήνα κ από την μεριά τις πολλαπλής
Εικόνα Εικόνα Εικόνα
κ τώρα ήρθε η ώρα να τον βγάλουμε τραβάμε από την μία μεριά των σωλήνα κ παράλληλα σπρώχνουμε από την άλλη
Εικόνα ΕικόναΕικόνα
σειρά έχει το τάπωμα παίρνουμε τις τάπες μας κ τις τοποθετούμε ,βάζουμε την μία τάπα στην έξοδο αναθυμιάσεων
Εικόνα Εικόνα
κ την άλλη τάπα στην είσοδο τις πολλαπλής εισαγωγής
Εικόνα
τώρα είμαστε έτοιμοι να τοποθετήσουμε το δοχείο αναθυμιάσεων!
(Σημείωση:ακόμα κ έτσι να το αφήσουμε δηλαδή με ταπωμένη την μία έξοδο αναθυμιάσεων κ ταπωμένη την πολλαπλή εισαγωγής χωρίς να προσθέσουμε δοχείο αναθυμιάσεων δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα ίσα ίσα έχουμε γλυτώσει την πολλαπλή από τα πολλά λάδια γιατί η πίσω έξοδος ρουφάει πολύ λάδι !)
αγοράζουμε ένα δοχείο αναθυμιάσεων με μεγάλες υποδοχές κ ένα μέτρο σωλήνα 19μμ(είναι υπεραρκετό) βρίσκουμε ένα σημείο στο οποίο θα τοποθετήσουμε το δοχείο αναθυμιάσεων κ το τοποθετούμε ,βγάζουμε τον σωλήνα εξαγωγής αναθυμιάσεων που κουμπώνει πάνω στο κολάρο εισαγωγής κ τον αφήνουμε στην άκρη
Εικόνα
μετράμε την απόσταση από την έξοδο αναθυμιάσεων προς το δοχείο αναθυμιάσεων κ κόβουμε το 19μμ κολάρο το ανάλογο μήκος ,κουμπώνουμε τον 19άρι σωλήνα στην έξοδο των αναθυμιάσεων κ την άλλη του άκρη στην είσοδο του δοχείο αναθυμιάσεων,μετράμε την απόσταση από την έξοδο του δοχείου μέχρι την είσοδο του κολάρου εισαγωγής κ κόβουμε στο ανάλογο μήκος το κολλάρο ,τοποθετούμε την μία άκρη του κολάρου στη έξοδο του δοχείου κ την άλλη στην είσοδο του κολάρου εισαγωγής κ είμαστε έτοιμοι.
Β.ο δεύτερος τρόπος για να συνδέσουμε το δοχείο αναθυμιάσεων είναι παρόμοιος με τον πρώτο αλλά στην δεύτερη περίπτωση για καθαρά ψυχολογικούς λόγους συνδέουμε κ τις δύο εξόδους αναθυμιάσεων που υπάρχουν στο καπάκι με το δοχείο αναθυμιάσεων κ από εκεί στο κολάρο πολλαπλής εισαγωγής.το μόνο έξτρα που θα χρειαστούμε είναι έναν σύνδεσμο Τ.
συνδέουμε τις εξόδους αναθυμιάσεων από το καπάκι στον σύνδεσμο Τ κ συνδέουμε τον σύνδεσμο στην είσοδο των αναθυμιάσεων του δοχείου.
Εικόνα Εικόνα Εικόνα

_________________
Εικόνα


Το/Τα ακόλουθα μέλος ευχαρίστησε Σερραίος για την δημοσίευση του/της: agiorgitis
Κορυφή 
 
 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Κινητήρας ΤΗΡ Πρόβληματα Από Τις Αναθυμιάσεις Του Κινητήρα
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 06 Απρ 2011, 20:13 
Χωρίς σύνδεση
Assistant
Assistant
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 30 Αύγ 2008, 23:47
Δημοσιεύσεις: 14930
Τοποθεσία: Ριο (Πατρας) - Καλλιθεα (Αθηνα)
Γιαννη, ποολυ καλη δουλεια. :clap Κατατοπιστηκοτατος. :clap :clap

Μονο που δεν ειναι και τοσο καλο να καταργηθει τελειως η κυκλοφορια των αναθυμιασεων χωρις δοχειο αναθυμιασεων, γιατι μετα στερεοποιουνται κατα το κρυωμα στους αναθυμιαστικους σωληνες ειτε τους εξωτερικους, ειτε στο μποτερ μεσα, και μετα σου πεταει λαδια απο την ταπα συμπληρωσης λαδιων. Το εχω παθει εγω πριν ενα χρονο, που ειχα καταργησει τις αναθυμιασεις (την αναρροφιση τους) και μου βουλωσε τις 2 εξωτερικες σωληνες του μπλοκ. Παλι καλα ηταν εξωτερικες και αλλαχτηκαν...

_________________
ΕικόναΕικόνα
Citroen XantiaΙΙ VSX 1.8i16V,1998,276100kmΕικόνα
Citroen ΒΧ14Ε,1985,177000km
Renault MeganeI 1.4eClima/Lux,1998,114000km


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Κινητήρας ΤΗΡ Πρόβληματα Από Τις Αναθυμιάσεις Του Κινητήρα
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 06 Απρ 2011, 21:14 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 27 Ιουν 2007, 11:41
Δημοσιεύσεις: 3783
Τοποθεσία: serres
βασίλη δεν καταργούμαι την αναρρόφηση,η αναρρόφηση γίνεται κανονικά από την μεριά τις τουρμπίνας.
απλά καταργούμαι την πίσω αναρρόφηση κάτι που έχει κάνει κ το εργοστάσιο στον 200άρη κινητήρα.

_________________
Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Κινητήρας ΤΗΡ Πρόβληματα Από Τις Αναθυμιάσεις Του Κινητήρα
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 06 Απρ 2011, 21:46 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 10 Αύγ 2010, 11:56
Δημοσιεύσεις: 6179
Τοποθεσία: Newcastle-Athens
Εικόνες: 6
Και κοστος;;;

_________________
White and Black ,anti-retro.. powered by e-tuners and J&P-PRORACE(AUTOFIT ΧΑΙΔΑΡΙΟΥ)
ΕικόναΕικόναΕικόνα
Εικόνα 120 000 km tuned!


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Κινητήρας ΤΗΡ Πρόβληματα Από Τις Αναθυμιάσεις Του Κινητήρα
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 06 Απρ 2011, 21:52 
Χωρίς σύνδεση
Assistant
Assistant
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 30 Αύγ 2008, 23:47
Δημοσιεύσεις: 14930
Τοποθεσία: Ριο (Πατρας) - Καλλιθεα (Αθηνα)
Α, Γιαννη νομιζα οτι καταργουνταν ουσιαστικα τελειως. Τοτε καλα εκανες.
Δεν θα ητνα καλυτερα και με δοχειο αναθυμιασεων ομως;

_________________
ΕικόναΕικόνα
Citroen XantiaΙΙ VSX 1.8i16V,1998,276100kmΕικόνα
Citroen ΒΧ14Ε,1985,177000km
Renault MeganeI 1.4eClima/Lux,1998,114000km


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Κινητήρας ΤΗΡ Πρόβληματα Από Τις Αναθυμιάσεις Του Κινητήρα
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 06 Απρ 2011, 22:13 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 27 Ιουν 2007, 11:41
Δημοσιεύσεις: 3783
Τοποθεσία: serres
billaras έγραψε:
Α, Γιαννη νομιζα οτι καταργουνταν ουσιαστικα τελειως. Τοτε καλα εκανες.
Δεν θα ητνα καλυτερα και με δοχειο αναθυμιασεων ομως;


αυτό εκεί στο βάθος με τι σου μοιάζει? ;)
Εικόνα

makisds3 έγραψε:
Και κοστος;;;


5€ η τάπες
10€ ο σωλήνας
κ το δοχείο αναθυμιάσεων από 40€ κ βάλε εξαρτάται τι θα πάρεις
βάλε κ ακόμα ένα 10€για τα τζιτζιλιμπιτζιλι .

_________________
Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Κινητήρας ΤΗΡ Πρόβληματα Από Τις Αναθυμιάσεις Του Κινητήρα
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 06 Απρ 2011, 22:21 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 23 Μάιος 2010, 22:31
Δημοσιεύσεις: 7777
Τοποθεσία: Αλεξανδρούπολη
Εικόνες: 3
Πολύ καλή παρουσίαση Γιάννη! :clap :clap :clap :clap


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Κινητήρας ΤΗΡ Πρόβληματα Από Τις Αναθυμιάσεις Του Κινητήρα
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 06 Απρ 2011, 22:26 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 10 Αύγ 2010, 11:56
Δημοσιεύσεις: 6179
Τοποθεσία: Newcastle-Athens
Εικόνες: 6
Ευχαριστουμε γιαννη και για την παρουσιαση και για το κοστος που μας ειπες!

_________________
White and Black ,anti-retro.. powered by e-tuners and J&P-PRORACE(AUTOFIT ΧΑΙΔΑΡΙΟΥ)
ΕικόναΕικόναΕικόνα
Εικόνα 120 000 km tuned!


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Κινητήρας ΤΗΡ Πρόβληματα Από Τις Αναθυμιάσεις Του Κινητήρα
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 06 Απρ 2011, 22:28 
Χωρίς σύνδεση
Assistant
Assistant
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 30 Αύγ 2008, 23:47
Δημοσιεύσεις: 14930
Τοποθεσία: Ριο (Πατρας) - Καλλιθεα (Αθηνα)
Σερραίος έγραψε:
αυτό εκεί στο βάθος με τι σου μοιάζει? ;)


Ουτε που το καταλαβα, :shy γιατι καλυπτονταν απο τους σωληνες. :hmm Και ειχα απορια τι ειναι... :laugh
Ευχαριστω που το ειπες. :clap

_________________
ΕικόναΕικόνα
Citroen XantiaΙΙ VSX 1.8i16V,1998,276100kmΕικόνα
Citroen ΒΧ14Ε,1985,177000km
Renault MeganeI 1.4eClima/Lux,1998,114000km


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Κινητήρας ΤΗΡ Πρόβληματα Από Τις Αναθυμιάσεις Του Κινητήρα
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 07 Απρ 2011, 10:39 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 28 Ιούλ 2010, 14:04
Δημοσιεύσεις: 659
Μπραβο πολυ καλο.
Με την εγγυηση τι γινεται ομως αμα τους το πας και το δουν?

Sent from my GT-P1000 using Tapatalk

_________________
Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Κινητήρας ΤΗΡ Πρόβληματα Από Τις Αναθυμιάσεις Του Κινητήρα
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 07 Απρ 2011, 19:43 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 16 Αύγ 2010, 19:36
Δημοσιεύσεις: 20859
Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Εικόνες: 1
Μην κολλάτε στην εγγύηση.........το αυτοκίνητο είναι δικό σας........δεν είναι καμμιάς κάθετης!!!!!!!!!!!!!

_________________
Η ΓΝΩΣΗ ΔΙΝΕΙ ΔΥΝΑΜΗ ΚΑΙ Ο ΧΑΡΑΚΤΗΡΑΣ ΣΕΒΑΣΜΟ.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Κινητήρας ΤΗΡ Πρόβληματα Από Τις Αναθυμιάσεις Του Κινητήρα
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 07 Απρ 2011, 20:33 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 14:24
Δημοσιεύσεις: 5576
Τοποθεσία: Τρίπολη
M.M έγραψε:
Μην κολλάτε στην εγγύηση.........το αυτοκίνητο είναι δικό σας........δεν είναι καμμιάς κάθετης!!!!!!!!!!!!!

Συμφωνώ 100% με αυτό!
Αλλά δυστυχώς η αλήθεια είναι οτι σου χαλάει ο κινητήρας και σε βγάζουν εκτός εγγύησης επειδή ...έβαλες στα λάστιχα αέρα απο βενζινάδικο και όχι απο τον επίσημο αέρα -κοπανιστό- της αντιπροσωπίας. :mrgreen

_________________
Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Κινητήρας ΤΗΡ Πρόβληματα Από Τις Αναθυμιάσεις Του Κινητήρα
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 07 Απρ 2011, 20:38 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 16 Αύγ 2010, 19:36
Δημοσιεύσεις: 20859
Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Εικόνες: 1
Κρίμα ρε Γιάννη,τελικά,που δεν έχω πάει ποτέ σε κάθετη.
Έπρεπε να πήγαινα,να συνέβαινε το παραμικρό και τότε θα γέλαγε και ο κάθε πικραμένος.

_________________
Η ΓΝΩΣΗ ΔΙΝΕΙ ΔΥΝΑΜΗ ΚΑΙ Ο ΧΑΡΑΚΤΗΡΑΣ ΣΕΒΑΣΜΟ.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Κινητήρας ΤΗΡ Πρόβληματα Από Τις Αναθυμιάσεις Του Κινητήρα
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 07 Απρ 2011, 22:04 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 28 Ιούλ 2010, 14:04
Δημοσιεύσεις: 659
Βρε παιδια για πειτε μου κανενα μαγαζι να ψονισω το δοχειο και τις σωληνες, φανταζομαι ταπες στην omega θα εχουν αμα παω μια βολτα?

Sent from my GT-P1000 using Tapatalk

_________________
Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Κινητήρας ΤΗΡ Πρόβληματα Από Τις Αναθυμιάσεις Του Κινητήρα
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 07 Απρ 2011, 22:06 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 23 Μάιος 2010, 22:31
Δημοσιεύσεις: 7777
Τοποθεσία: Αλεξανδρούπολη
Εικόνες: 3
agiorgitis έγραψε:
σου χαλάει ο κινητήρας και σε βγάζουν εκτός εγγύησης επειδή ...έβαλες στα λάστιχα αέρα απο βενζινάδικο και όχι απο τον επίσημο αέρα -κοπανιστό- της αντιπροσωπίας. :mrgreen

Πες μου ότι κάνεις πλάκα... :s


Κορυφή 
 
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 
 Σελίδα 1 από 4 [ 53 Δημοσιεύσεις ] Μετάβαση στην σελίδα 1, 2, 3, 4  Επόμενο



Συναφή θέματα

Χαμηλή θερμοκρασία κινητήρα c3 1.1 2009->
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C3
Συγγραφέας: tasos_vl
Απαντήσεις: 7
Προβλήματα με το βεντιλατερ-θερμοκρασηα
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C2
Συγγραφέας: Anonymous
Απαντήσεις: 2
Προειδοποιητική λυχνία κινητήρα
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά Xsara
Συγγραφέας: netheodw
Απαντήσεις: 34
Θόρυβος με σβηστό κινητήρα
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C2
Συγγραφέας: aiolos
Απαντήσεις: 29
Ο κινητήρας τα έφτυσε.....
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά Xsara
Συγγραφέας: dap
Απαντήσεις: 9
Κορυφή
 


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 11 επισκέπτες

 
 

 
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Σύνδεση
Όνομα μέλους:

Εγγραφή
Κωδικός:

Ξέχασα τον κωδικό μου
Αποστολή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ενεργοποίησης πάλι
Αυτόματη σύνδεση σε κάθε επίσκεψη
Απόκρυψη των στοιχείων μου κατά την διάρκεια της σύνδεσης

Για να συνδεθείτε πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Η εγγραφή γίνεται σε λίγα μόνο λεπτά, αλλά σας παρέχει αυξημένες δυνατότητες. Επίσης οι διαχειριστές μπορεί να χορηγούν επιπρόσθετα δικαιώματα στα εγγεγραμμένα μέλη. Πριν συνδεθείτε, σιγουρευτείτε ότι γνωρίζετε τους όρους χρήσης και τις σχετικές τακτικές. Παρακαλούμε να διαβάσετε τους κανόνες της Δ. Συζήτησης κατά την πλοήγησή σας σε αυτό.

Όροι χρήσης | Προσωπικό απόρρητο

 
Γίνε σήμερα club member και απέκτησε ΜΟΝΑΔΙΚΑ προνόμια
Γίνε σήμερα club member και απέκτησε ΜΟΝΑΔΙΚΑ προνόμια
 
cron