Σελίδα 1 από 2

ΥΠΕΡΣΥΜΠΙΕΣΤΗΣ ΚΑΥΣΑΕΡΙΩΝ (TURBO)

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 09 Σεπ 2006, 19:10
από Someone
Daravigos Andreas εγραψε


Τα καυσαέρια βγαίνουν από την πολλαπλή εξαγωγής, μπαίνουν στο κέλυφος του στροβίλου και τον περιστρέφουν.
Τώρα ο στρόβιλος είναι πακτωμένος σε ένανάξονα στου οποίου την άλλη πλευρά, είναι βιδωμένος σταθερά ο συμπιεστής,
ο οποίος με τη σειρά του συμπιέζει τον αέρα που πάει στην πεταλούδα.
Αφήνοντας το γκάζι ενός τουρμπάτου οχήματος, δηλώνουμε ότι δεν θέλουμε άλλον αέρα να περάσει στους κυλίνδρους,
αλλά παρά ταύτα, και σύμφωνα με τους νόμους της φυσικής, το σύστημα στροβίλου-άξονα-συμπιεστή, συνεχίζει να περιστρέφεται, λόγω ορμής
και να παρέχει αέρα. αυτό είναι πολύ κακό κυρίως για το τούρμποκαι τα κολλάρα της εισαγωγής γιατί:
α)μεγάλη ποσότητα αέρα συμπιέζεται, χωρίς διέξοδο, αυξάνοντας την πίεση μέσα στα κολλάρα σκίζοντας τα και
β)από την απότομη άυξηση της πίεσης φρενάρει το τούρμπο με αποτέλεσμα να κόβεται ο άξονας.
Το θέμα της Wastegate.
Για να κρατήσουμε σταθερή την πίεση στην εισαγωγή, στα 0.5 bar π.χ., πρέπει σε κάποιο σημείο της διαδικασίας
να ελέγξουμε τις στροφές του τούρμπο. Αυτό το πετυχαίνουμε μειώνοντας την παροχή των καυσαερίων στον στρόβιλο.
ΚΑΙ εεδώ έρχεται η Wastegate να μας σώσει, ανοίγοντας μια πύλη(gate), στο όριο που εμείς θέσαμε,
διώχνοντας τα περιττά καυσαέρια(waste), είται στο περιβάλον, είται στην εξάτμιση μετά το κέλυφος του στροβίλου.
Σκάστρες έχουν και τα τούρμπο λεωφορία γιατί υπάρχου και καυ...γκαζοι λεωφοριατζήδες!!!!!!
υπάρχουν και τα ηλεκτρονικά κουτιά που συνδέονται με το γκάζι
και αναπαράγουν τον ήχο της σκάστρας από ένα ηχείο στον χώρο της μηχανής. Το έχει γνωστός φίλου μου. Πολύ κακουριά ρε φίλε!!!!!!

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 23 Μαρ 2007, 10:40
από smpokos
τσουφφφφφφφφφφφφφφφφφφφφφφφφφφφφφφφφφφφ :inno:

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 23 Μαρ 2007, 12:47
από KarlBarks
Εικόνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 23 Μαρ 2007, 14:27
από SoCrazy
Δηλαδη αμα το ηχειο αυτο το συνδεσης με ενυσχητη θα ακουγεσε 2 τετραγωνα? :ysteric :ysteric :ysteric .Καγκουρες υπαρχουν πολλοι turbo ομως ενα......

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 23 Μαρ 2007, 17:57
από ViTeSe
ιιιιιιιιιιιιιιι τσουφ ααααααααα τσουφ οοοοοοοοοοοοοοοο τσουφ εεεεεεε τσουφ.... :ysteric
Όσο για το ηχείο.... :iconcool ελεεινή ποζέρα...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 23 Μαρ 2007, 20:32
από Daravigos Andreas
KarlBarks έγραψε:
Εικόνα


Αυτό είναι από μικρή ναυτική μηχανη πάντως.

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 23 Μαρ 2007, 20:55
από smpokos
Daravigos Andreas έγραψε:
KarlBarks έγραψε:
Εικόνα


Αυτό είναι από μικρή ναυτική μηχανη πάντως.



απο σμαρτ ειναι ρε

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 23 Μαρ 2007, 21:42
από koskotas
σοοοοοοπα ρεεεε και εγω νομιζα οτι ειμαι ο μονος που εχω δει μεγαλη τουρμπινα απο αρμα!!!!! τι ειναι αυτο ρε...... :shock:

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 03 Μάιος 2007, 16:09
από Daravigos Andreas
Προχθες ήμουν σε μια αντιπροσωπία της cummins και είχαν μια ναυτική μηχανή V12 αν θυμάμαι καλά 50 ή 60 λίτρων και είχε αυτά τα τουρμπάκια επάνω... :fsss
ΕικόναΕικόναΕικόνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 04 Μάιος 2007, 06:50
από B.M-SPORT
Daravigos Andreas έγραψε:
Προχθες ήμουν σε μια αντιπροσωπία της cummins και είχαν μια ναυτική μηχανή V12 αν θυμάμαι καλά 50 ή 60 λίτρων και είχε αυτά τα τουρμπάκια επάνω... :fsss
ΕικόναΕικόναΕικόνα


Τι θηρια :shock: ειναι αυτα.

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 04 Μάιος 2007, 10:27
από Daravigos Andreas
2500 άλογα και ροπή στο άπειρο :fsss

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 04 Μάιος 2007, 12:04
από crazywolf
Πετα ενα μςρε στο C4...
Θα φτανεις μυκονο σε χρονο DT... :thumbup :tong:

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 04 Μάιος 2007, 12:58
από `GiAnNiS`
Αν κάτσει στο σε4 αυτό το πράγμα,θα φέρει κωλοτούμπα το αμάξι :ysteric

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 04 Μάιος 2007, 20:57
από Someone
μ'αρέσει που το συγκρίνεις με το ευρώ :ysteric

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 04 Μάιος 2007, 23:38
από shadow_
Daravigos Andreas έγραψε:
2500 άλογα και ροπή στο άπειρο :fsss

Νομίζω οτι Δεν θα με χαλούσαν για το δικό μου :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: