Ημερολόγιο Γκαλερί Αναζήτηση Εγγραφή Σύνδεση 

[ +/- ] [ Τώρα είναι Παρ 29 Μαρ 2024, 00:40 ]


 
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΜΕ ΜΠΑΡΟΒΑΛΒΊΔΑ ΣΕ ΤΗΡ ΚΙΝΗΤΗΡΑ 1922 s2(1922 v6)
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 09 Φεβ 2011, 01:20 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 27 Ιουν 2007, 11:41
Δημοσιεύσεις: 3783
Τοποθεσία: serres
http://www.etuners.gr/index.php?s=12&t=247

Εικόνα

είναι το ανταλλακτικό ΝΟ15 κ βρίσκεται ακριβώς κάτω από την πολλαπλή εισαγωγής .
η αφαίρεση/τοποθέτηση του είναι σχετικά εύκολη υπόθεση με την προϋπόθεση να υπάρχει ανυψωτικό μηχάνημα.
η δικιά μου παρέδωσε πνεύμα την πέμπτη όταν φεύγαμε από το κοπή τη πίτα,το αμάξι δεν τούρπιζε καθόλου κ λειτουργούσε τελείως ατμοσφαιρικά ,την επόμενη μέρα το μεσημέρι η βαλβίδα ξεκόλλησε αφού έφαγε μερικές σφαλιάρες :mrgreen
σήμερα ήρθε η καινούργια βαλβίδα,την τοποθέτησα κ η παλιά βαλβίδα πήρε τον δρόμο προς το χειρουργείο , η βαλβίδα ήταν τίγκα στην λάσπη το αξονάκι με το ζόρι ξεκόλλησε κ βγήκε ενώ θα έπρεπε να κινείται χωρίς αντίσταση επίσης υπήρχαν ίχνη σκουριάς στο εσωτερικό τις βαλβίδας.
Εικόνα Εικόνα Εικόνα Εικόνα Εικόνα Εικόνα Εικόνα Εικόνα
το αυτοκίνητο από την πρώτη κιόλας βόλτα τουρμπίζει καλύτερα πιο άνετα κ σε χαμηλότερες στροφές σε σχέση με πριν.

_________________
Εικόνα


Τελευταία επεξεργασία από Σερραίος και Τρί 27 Δεκ 2011, 00:55, έχει επεξεργασθεί 2 φορά/ες συνολικά

Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: THP μπαροβαλβίδα 1922 s2(1922 v6)
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 09 Φεβ 2011, 01:34 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 20 Φεβ 2007, 21:04
Δημοσιεύσεις: 3526
Τοποθεσία: GoodView
Εικόνες: 33
Πάλι καλά που το βρήκες Γιάννη. Το θέμα τώρα είναι να δούμε γιατί είχε τόσες ακαθαρσίες.

_________________
Εικόνα Εικόνα
"Tρακτερισμός": Κατάσταση κατά την οποία κινητήρας THP γουργουρίζει σαν αγροτικό όχημα κατά την πρωινή εκκίνησή του!!!


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: THP μπαροβαλβίδα 1922 s2(1922 v6)
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 09 Φεβ 2011, 02:19 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 27 Ιουν 2007, 11:41
Δημοσιεύσεις: 3783
Τοποθεσία: serres
οι ακαθαρσίες είναι από τις αναθυμιάσεις επειδή τα σωληνάκια που κουμπώνουν πάνω στην βαλβίδα προέρχονται από την εισαγωγή κ την πολλαπλή .
ίσως αν καθαρίζαμε την βαλβίδα ανά τακτά χρονικά διαστήματα π.χ. 25.000χλμ να την γλυτώναμε.
τώρα θα μου πεις πως να την καθαρίσουμε από την στιγμή που είναι σφραγισμένη :scratch
αν πάρουμε ένα WD40 κ το ψεκάσουμε κατευθείαν μέσα στα σωληνάκια ?λογικά δεν θα φύγει η βρωμιά από μέσα?
θα το συζητήσουμε από κοντά κ με τον Στέλιο για να δούμε αν κάτι τέτοιο είναι εφικτό.

_________________
Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: THP μπαροβαλβίδα 1922 s2(1922 v6)
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 09 Φεβ 2011, 07:32 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 10 Σεπ 2006, 13:04
Δημοσιεύσεις: 7375
Τοποθεσία: αθηνα
η απλα να κανετε καλητερη διαχηρηση των αναθημιασεων που λογικα θα ειναι πολες και οσο περνανε τα χλμ ακομα περισοτερες

_________________
SAY YES TO A SAFE RACE
SAY NO TO A STREET RACE!!!
CITROEN ZX COUPE 2000 EE11
CITROEN BERLINGO MULTISPACE
CITROEN C3 FURIO
Εικόνα Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: THP μπαροβαλβίδα 1922 s2(1922 v6)
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 09 Φεβ 2011, 19:24 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 27 Ιουν 2007, 11:41
Δημοσιεύσεις: 3783
Τοποθεσία: serres
τι προτείνεις Δηλαδή?
δοχείο αναθυμιάσεων ?

_________________
Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: THP μπαροβαλβίδα 1922 s2(1922 v6)
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 09 Φεβ 2011, 20:12 
Χωρίς σύνδεση
Assistant
Assistant
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 30 Αύγ 2008, 23:47
Δημοσιεύσεις: 14930
Τοποθεσία: Ριο (Πατρας) - Καλλιθεα (Αθηνα)
Σερραίος έγραψε:
τι προτείνεις Δηλαδή?
δοχείο αναθυμιάσεων ?


Ναι, η καλυτερη αλλα ακριβη σχετικα λυση. Και δεν βρωμιζουν σωλνες του μοτερ, αλλα μονο του δοχειου, και δεν επηρεαζονται και αλλα ζωτικα εξαρτηματα (οπως αυτο που επαθες). Το θεμα ειναι γιατι σκουριασε... :hmm :hmm Δεν δικαιολογειται. Ισως μονο απο την υγρασια του αερα που υπαρχει, ακι επιεδη ξεφευγει με πιεση απο λεπτο σχετικα στομιο υγροποιειται. Κατι αναλογο με το αποσμητικο... :hmm

_________________
ΕικόναΕικόνα
Citroen XantiaΙΙ VSX 1.8i16V,1998,276100kmΕικόνα
Citroen ΒΧ14Ε,1985,177000km
Renault MeganeI 1.4eClima/Lux,1998,114000km


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: THP μπαροβαλβίδα 1922 s2(1922 v6)
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 10 Φεβ 2011, 07:30 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 10 Σεπ 2006, 13:04
Δημοσιεύσεις: 7375
Τοποθεσία: αθηνα
ρε τι λες τωρα γιατι σκουριασε?ξερεις τι ηγρασια εχει στην κατω καμηλα?τριπαει κοκαλα δεν θα σκουριασει ενα λαμαρινακι?γιαννη στο ebay εχει απιστευτα δοχεια με σχετικα λιγα ευρω,θα κανεις αρκετο καλο και θα φενετε και πολη ομορφο,στην περιπτωση σου βεβεα δεν πρεπει να ανησηχεις για την λιπανση των βαλβιδων αφου το μοτερ σαν τουρμπομοτερ που σεβετε τον εαυτο του φροντιζει να εχει απολια λαδιων προς τους οδηγους.ενα μικρο δειγμα ομορφο και πρακτικο
http://cgi.ebay.co.uk/PERFORMANCE-Oil-C ... 35afb45a18

_________________
SAY YES TO A SAFE RACE
SAY NO TO A STREET RACE!!!
CITROEN ZX COUPE 2000 EE11
CITROEN BERLINGO MULTISPACE
CITROEN C3 FURIO
Εικόνα Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: THP μπαροβαλβίδα 1922 s2(1922 v6)
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 10 Φεβ 2011, 08:53 
Χωρίς σύνδεση
Assistant
Assistant
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 30 Αύγ 2008, 23:47
Δημοσιεύσεις: 14930
Τοποθεσία: Ριο (Πατρας) - Καλλιθεα (Αθηνα)
Τοτε ρε Πανο, επρεπε να το εχουν κατασκευασει αλουμινενιο ή ανοξειδοτο. Δεν επιτρεπονται τετοια πραγματα... :spank Αν ηταν ετσι, τοτε με ενα χρονο χρησης, επρεπε να πετας το μοτερ απο σκουριες...

_________________
ΕικόναΕικόνα
Citroen XantiaΙΙ VSX 1.8i16V,1998,276100kmΕικόνα
Citroen ΒΧ14Ε,1985,177000km
Renault MeganeI 1.4eClima/Lux,1998,114000km


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: THP μπαροβαλβίδα 1922 s2(1922 v6)
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 11 Φεβ 2011, 18:46 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 27 Ιουν 2007, 11:41
Δημοσιεύσεις: 3783
Τοποθεσία: serres
αχχχχχχχ ρε Πάνο πάλι σε έξοδα θα με βάλεις!
είδη είμαι ebay κ ψάχνω να βρω κάνα καλό δοχείο

_________________
Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: THP μπαροβαλβίδα 1922 s2(1922 v6)
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 17 Φεβ 2011, 11:23 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 20 Φεβ 2007, 21:04
Δημοσιεύσεις: 3526
Τοποθεσία: GoodView
Εικόνες: 33
Γιάννη βρήκες τίποτα?

_________________
Εικόνα Εικόνα
"Tρακτερισμός": Κατάσταση κατά την οποία κινητήρας THP γουργουρίζει σαν αγροτικό όχημα κατά την πρωινή εκκίνησή του!!!


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: THP μπαροβαλβίδα 1922 s2(1922 v6)
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 06 Απρ 2011, 12:45 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 27 Ιουν 2007, 11:41
Δημοσιεύσεις: 3783
Τοποθεσία: serres
λοιπόν σβήστε διαγράψτε τα παραπάνω ποστ οι αναθυμιάσεις δεν έχουν καμία σχέση με την μπαροβαλβίδα το ανακάλυψα προχτές μετά από πολύ ψάξιμο .
ας τα πάρουμε όμως από την αρχή!

ΠΡΟΣΟΧΗ ΑΣ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΟΥΝ ΟΛΟΙ ΟΣΟΙ ΈΧΟΥΝ ΤΗΡ ΚΙΝΗΤΉΡΑ

όλα ξεκίνησαν από εδώ με την συμβουλή του Στέλιου για αλλαγή τις μπαροβαλβίδας στα 50-60χιλιάδες χλμ
http://www.etuners.gr/index.php?s=12&t=247
είχα αλλάξει την μπαροβαλβίδα μου πριν 3-4μήνες κ από περιέργεια η παλιά βαλβίδα σφαγιάστηκε για να δω σε τι κατάσταση βρίσκεται η παλιά μου μπαροβαλβίδα,μπορεί να μην είχε γρατσουνιές πάνω στο αξονάκι τις όπως αυτήν στο σάιτ του Στέλιου αλλά είχε πάρα πολύ βρωμιά τόση που με το ζόρι ξεκόλλησε το αξονάκι από το σώμα τις μπαροβαλβίδας όταν το έβγαλα,επίσης υπήρχαν κ ίχνη σκουριάς στο εσωτερικό σώμα τις βαλβίδας .
Εικόνα Εικόνα

το ερώτημα είναι πως βρέθηκε εκεί αυτή η βρωμιά ?για να απαντήσουμε όμως σε αυτό το ερώτημα πρέπει πρώτα να κατανοήσουμε τον τρόπο λειτουργίας του όλου συστήματος .
ξεκινάμε.
η waste gate τις τουρμπίνας μας δουλεύει μέσο μιας αντλίας κενού
η αντλία κενού βρίσκεται στα δεξιά του ψευτοκάπακου κ παίρνει κίνηση από τον εκκεντροφόρο εξαγωγής, έχει δύο υποδοχές η μία(πάνω έξοδος) πάει προς το σέρβο κ η άλλη υποδοχή(κάτω μεριά τις αντλίας) προς την waste gate,η πάνω υποδοχή που συνδέεται στο σέρβο δεν μας ενδιαφέρει.
Εικόνα

η όλη διαδικασία ξεκινάει από την αντλία κενού η οποία ρουφώντας αέρα κρατάει κλειστή την waste gate για να μπορέσει να σηκώσει πίεση η τουρμπίνα,ενδιάμεσα σε αυτό το σύστημα μπαίνει η μπαροβαλβίδα για να μπορούμε να ελέγξουμε πότε θα είναι κλειστή/ανοιχτή η waste gate.
η διαδρομή από την αντλία κενού προς την waste gate είναι η εξής
από την κάτω είσοδο φεύγει ένα σωληνάκι το οποίο κουμπώνει πάνω στο δοχείο κενού από το δοχείο κενού φεύγει ένα άλλο σωληνάκι το οποίο συνδέεται πάνω στην δεύτερη υποδοχή τις μπαροβαλβίδας,από την πρώτη υποδοχή τις μπαροβαλβίδας βγαίνει ένα σωληνάκι το οποίο συνδέεται στην waste gate.συνοπτικά αντλία κενού-δοχείο κενού-μπαροβαλβιδα-wastegate
Εικόνα

μέχρι εδώ όλα καλά δουλεύει η αντλία ρουφάει αέρα κλείνει η waste gate .
τι γίνεται όμως όταν ανοίγει η wastegate κ από που ρουφάει αέρα η αντλία κενού όταν είναι ανοιχτή η waste gate?
η μπαροβαλβίδα έχει 3 υποδοχές ,τις δύο πρώτες υποδοχές τις έχουμε αναλύσει, ποιος είναι ο σκοπός τις τρίτης υποδοχής κ που στα κομμάτια κουμπώνει αυτή η τρίτη υποδοχή?
αυτό το ερώτημα είχα εδώ κ πολύ καιρό ,λοιπόν στην τρίτη υποδοχή συνδέεται ένα σωληνάκι το οποίο καταλήγει σε ένα μικρό ψεύτικο φιλτράκι που είναι κουμπωμένο στον δείκτη λαδιού.
Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα
με λίγα λόγια όταν ανοίγει η waste gate η αντλία κενού τραβάει αέρα μέσο τις μπαροβαλβίδας από αυτό το ψεύτικο φιλτράκι :s
εξού κ οι βρομιές, οι γρατσουνιές στο εσωτερικό τις μπαροβαλβίδας.


τα μέρη τις μπαροβαλβίδας
1 το σώμα .το σώμα τις μπαροβαλβίδας έχει ένα μαγνήτη εσωτερικά,μια υποδοχή κ ένα μικρό φίλτρο στο εσωτερικό περιμετρικά
Εικόνα
2το καπάκι.
έχει δύο υποδοχές ,η πρώτη υποδοχή καταλήγει σε ένα χάλκινο σωλήνα στο κέντρο του πάνω μέρους εσωτερικά του καπακιού, η δεύτερη επικοινωνεί με τον εσωτερικό χώρο του καπακιού στα πλάγια
Εικόνα
3 ο άξονας,το αξωνάκι περιβάλλεται από μία μεμβράνη ακριβώς κάτω από την μεβράνη περιμετρικά του άξονα υπάρχουν τρύπες η οποίες επικοινωνούν με το πάνω μέρος του άξονα σε αυτό το σημείο υπάρχει κ μια ψευτοβαλβίδα.
Εικόνα
Εικόνα
η μπαροβαλβίδα χωρίζεται σε δύο θαλάμους,ο πάνω θάλαμος ο οποίος είναι μέσα στο καπάκι κ ο κάτω θάλαμος ο οποίος είναι περιμετρικά από το αξονάκι,οι θάλαμοι διαχωρίζονται από την μεμβράνη του άξονα .
όταν η μπαροβαλβίδα είναι ανοιχτή ο αέρας κυκλοφορεί από τον πάνω θάλαμο,ρουφάμε αέρα από την δεύτερη υποδοχή κ δημιουργούμαι υποπίεση στην πρώτη υποδοχή μέσω του χάλκινου σωλήνα,όταν κλείνει η μπαροβαλβίδα ο ηλεκτρομαγνήτης σπρώχνει τον άξονα προς τα πάνω η ψευτοβαβλίδα που βρίσκεται στο κέντρο του άξονα έρχεται σε επαφή με τον χάλκινο κεντρικό σωληνάκι κ ταυτόχρονα σφραγίζει ο χάλκινος σωλήνας (ανοίγει η waste gate) κ ανοίγει η ψευτοβαλβίδα (επειδή πατιέται προς τα κάτω από τον χάλκινο σωλήνα) ελευθερώνονται οι τρύπες που υπάρχουν περιμετρικά του άξονα κ η αντλία ρουφάει αέρα από τον κάτω θάλαμο του οποίου η υποδοχή τελειώνει στο ψεύτικο φιλτράκι :s :s :s

οπότε αν θέλουμε να έχουμε το κεφάλι μας ήσυχο το καλύτερο που έχουμε να κάνουμε είναι:
να καθαρίσουμε το σωληνάκι, να αντικαταστήσουμε αυτό το μικρό φιλτράκι με άλλο κ ανά τακτά χρονικά διαστήματα να το καθαρίζουμε/αλλάζουμε.
επίσης πρέπει να αλλάξουμε κ την μπαροβαλβίδα μας αν υπάρχουν ενδείξεις ότι έχει παράδοση πνεύμα .
από την στιγμή που θα έχουμε καινούργια μπαροβαλβίδα καθαρά σωληνάκια κ καινούργιο φίλτρο τότε είναι σίγουρο ότι η μπαροβαλβίδα μας θα δουλεύει σωστά χωρίς προβλήματα.

_________________
Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΜΕ ΜΠΑΡΟΒΑΛΒΊΔΑ ΣΕ ΤΗΡ ΚΙΝΗΤΗΡΑ 1922 s2(1922 v6)
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 06 Απρ 2011, 13:03 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 14:24
Δημοσιεύσεις: 5576
Τοποθεσία: Τρίπολη
Πόστ για σεμινάριο! :thumb Μπράβο Γιάννη!

_________________
Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΜΕ ΜΠΑΡΟΒΑΛΒΊΔΑ ΣΕ ΤΗΡ ΚΙΝΗΤΗΡΑ 1922 s2(1922 v6)
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 06 Απρ 2011, 13:41 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 20 Φεβ 2007, 21:04
Δημοσιεύσεις: 3526
Τοποθεσία: GoodView
Εικόνες: 33
Γιάννη, πολύ αναλυτικός και ενδιαφέρον οδηγός. Μπορείς να σημειώσεις σε μία φωτογραφία που βρίσκεται το σωληνάκι με το φίλτρο στο μηχανοστάσιο?

_________________
Εικόνα Εικόνα
"Tρακτερισμός": Κατάσταση κατά την οποία κινητήρας THP γουργουρίζει σαν αγροτικό όχημα κατά την πρωινή εκκίνησή του!!!


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΜΕ ΜΠΑΡΟΒΑΛΒΊΔΑ ΣΕ ΤΗΡ ΚΙΝΗΤΗΡΑ 1922 s2(1922 v6)
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 06 Απρ 2011, 14:53 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 31 Δεκ 2007, 00:22
Δημοσιεύσεις: 348
Τοποθεσία: Καλλιθέα
agiorgitis έγραψε:
Πόστ για σεμινάριο! :thumb Μπράβο Γιάννη!

:agree

_________________
C4 THP BlackTop


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΜΕ ΜΠΑΡΟΒΑΛΒΊΔΑ ΣΕ ΤΗΡ ΚΙΝΗΤΗΡΑ 1922 s2(1922 v6)
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 06 Απρ 2011, 15:15 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 27 Ιουν 2007, 11:41
Δημοσιεύσεις: 3783
Τοποθεσία: serres
Prokopas έγραψε:
Γιάννη, πολύ αναλυτικός και ενδιαφέρον οδηγός. Μπορείς να σημειώσεις σε μία φωτογραφία που βρίσκεται το σωληνάκι με το φίλτρο στο μηχανοστάσιο?


Εικόνα
Εικόνα

αυτό είναι Προκόπη κουμπώνει πάνω στο δείκτη λαδιού.


πριν από λίγο έβγαλα το φιλτράκι
Εικόνα
καθάρισα σχολαστικά σωλήνα κ φιλτράκι κ το ξανά τοποθέτησα .
στα καινούργια σχετικά αμάξια πιστεύω ότι ένα καλό καθάρισμα στο φιλτράκι που κ που είναι αναγκαίο,το δικό μου το φιλτράκι όμως είχε να καθαριστεί 3 χρόνια οπότε θα βρω ένα μικρό φιλτράκι κ θα το αντικαταστήσω.

_________________
Εικόνα


Το/Τα ακόλουθα μέλος ευχαρίστησε Σερραίος για την δημοσίευση του/της: Επισκέπτης
Κορυφή 
 
 
 
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 
 Σελίδα 1 από 2 [ 18 Δημοσιεύσεις ] Μετάβαση στην σελίδα 1, 2  Επόμενο



Συναφή θέματα

Θόρυβος στο χώρο του κινητήρα
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C4
Συγγραφέας: marios4
Απαντήσεις: 30
Πρόβλημα με κινητήρα 82ps
Δ. Συζήτηση: Τα πρώτα σας βήματα!
Συγγραφέας: Anonymous
Απαντήσεις: 11
Θόρυβος με σβηστό κινητήρα
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C2
Συγγραφέας: aiolos
Απαντήσεις: 29
Προβλήματα
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά Xantia
Συγγραφέας: kostas2123
Απαντήσεις: 76
Πρόωρη Φθορά Λαδιού Κινητήρα
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C2
Συγγραφέας: Anonymous
Απαντήσεις: 7
Κορυφή
 


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 6 επισκέπτες

 
 

 
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Σύνδεση
Όνομα μέλους:

Εγγραφή
Κωδικός:

Ξέχασα τον κωδικό μου
Αποστολή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ενεργοποίησης πάλι
Αυτόματη σύνδεση σε κάθε επίσκεψη
Απόκρυψη των στοιχείων μου κατά την διάρκεια της σύνδεσης

Για να συνδεθείτε πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Η εγγραφή γίνεται σε λίγα μόνο λεπτά, αλλά σας παρέχει αυξημένες δυνατότητες. Επίσης οι διαχειριστές μπορεί να χορηγούν επιπρόσθετα δικαιώματα στα εγγεγραμμένα μέλη. Πριν συνδεθείτε, σιγουρευτείτε ότι γνωρίζετε τους όρους χρήσης και τις σχετικές τακτικές. Παρακαλούμε να διαβάσετε τους κανόνες της Δ. Συζήτησης κατά την πλοήγησή σας σε αυτό.

Όροι χρήσης | Προσωπικό απόρρητο

 
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ