Ημερολόγιο Γκαλερί Αναζήτηση Εγγραφή Σύνδεση 

[ +/- ] [ Τώρα είναι Πέμ 28 Μαρ 2024, 16:44 ]


 
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Λάδια
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 11 Οκτ 2018, 22:22 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 16 Αύγ 2010, 19:36
Δημοσιεύσεις: 20859
Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Εικόνες: 1
MeddlingMageGR έγραψε:
Tzakos έγραψε:
Έξτρα χρήματα(TBN),για κάτι ξεπερασμένο!!! :laugh

Μπράβο Μήτσε. :clap
Μπα;;; Εσένα πριν 3 χρόνια έσταζε μέλι το στόμα σου για το TBN, και μας έγραφες ολόκληρα σεντόνια... Τώρα είναι περσινά ξινά σταφύλια;

Στάλθηκε από το ONEPLUS 6 χρησιμοποιώντας Tapatalk



Πάντα βιάζεσαι.......... :rtfm
Να τα διαβάζεις δυό φορές. :laugh

_________________
Η ΓΝΩΣΗ ΔΙΝΕΙ ΔΥΝΑΜΗ ΚΑΙ Ο ΧΑΡΑΚΤΗΡΑΣ ΣΕΒΑΣΜΟ.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Λάδια
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 12 Οκτ 2018, 01:35 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 11 Σεπ 2006, 08:06
Δημοσιεύσεις: 2852
Τοποθεσία: Phoenix - LineageII official Server
nontaskatsaras έγραψε:
MeddlingMageGR έγραψε:
Tzakos έγραψε:
Έξτρα χρήματα(TBN),για κάτι ξεπερασμένο!!! :laugh

Μπράβο Μήτσε. :clap
Μπα;;; Εσένα πριν 3 χρόνια έσταζε μέλι το στόμα σου για το TBN, και μας έγραφες ολόκληρα σεντόνια... Τώρα είναι περσινά ξινά σταφύλια;

Στάλθηκε από το ONEPLUS 6 χρησιμοποιώντας Tapatalk
Ειρωνικά το λέει για την πρόσφατη κουβέντα με τον jalbanis. Παρεμπιπτόντως, τα Valvoline all climate 10w-40 έχουν ταιριάξει ταμάμ στον tu1.

Sent from my Redmi 3S using Tapatalk
A εντάξει τότε.

Στάλθηκε από το ONEPLUS 6 χρησιμοποιώντας Tapatalk


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Λάδια
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 12 Οκτ 2018, 07:02 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 21 Απρ 2014, 11:28
Δημοσιεύσεις: 1317
Ευχάριστα νέα. Μου ήρθαν τα αποτελέσματα από την ανάλυση λαδιού που έστειλα στην BlackStone. Όλα βαίνουν καλώς και η μηχανή είναι αστέρι, χωρίς ύποπτα κατάλοιπα ή άλλα ευρήματα. Και με το λάδι ζωντανό να έχει να δώσει μερικές χιλιάδες χιλιόμετρα ακόμα.


Εχουν κανει ανάλυση σε όλον τον πίνακα του Μεντελέγεφ.....
Ποσα χλτρα συνολικά ειχε η μηχανη σου ?
Παρατηρώ οτι η ανάλυση αφορά τ αμερικανικά λαδια ,(που για πολλούς θεωρούνται απο τα κορυφαία της αγορας).
Μονο 2?
Εαν αυτα χρησιμοποιείς Εξ αρχής και ως προς το ιξώδες βαζεις 5/40 και οχι το επικρατών στους περισσότερους 5/30


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Λάδια
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 12 Οκτ 2018, 08:12 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 11 Σεπ 2006, 08:06
Δημοσιεύσεις: 2852
Τοποθεσία: Phoenix - LineageII official Server
Orestis έγραψε:

Εχουν κανει ανάλυση σε όλον τον πίνακα του Μεντελέγεφ.....
Ποσα χλτρα συνολικά ειχε η μηχανη σου ?
Παρατηρώ οτι η ανάλυση αφορά τ αμερικανικά λαδια ,(που για πολλούς θεωρούνται απο τα κορυφαία της αγορας).
Μονο 2?
Εαν αυτα χρησιμοποιείς Εξ αρχής και ως προς το ιξώδες βαζεις 5/40 και οχι το επικρατών στους περισσότερους 5/30


Τους πήγα τα λάδια από την αλλαγή του σέρβις των 50.000χλμ.
Είναι αμερικάνικα με ευρωπαϊκές προδιαγραφές (European Formula)
5w40 έβαζα και βάζω. Αυτό δεν αλλάζει.

Το μόνο 2 δεν κατάλαβα τι εννοείς...


Στάλθηκε από το ONEPLUS 6 χρησιμοποιώντας Tapatalk


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Λάδια
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 12 Οκτ 2018, 09:38 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 15 Μάιος 2017, 11:52
Δημοσιεύσεις: 1130
Τοποθεσία: Λαμία
Εικόνες: 0
nontaskatsaras έγραψε:
MeddlingMageGR έγραψε:
Tzakos έγραψε:
Έξτρα χρήματα(TBN),για κάτι ξεπερασμένο!!! :laugh

Μπράβο Μήτσε. :clap
Μπα;;; Εσένα πριν 3 χρόνια έσταζε μέλι το στόμα σου για το TBN, και μας έγραφες ολόκληρα σεντόνια... Τώρα είναι περσινά ξινά σταφύλια;

Στάλθηκε από το ONEPLUS 6 χρησιμοποιώντας Tapatalk
Ειρωνικά το λέει για την πρόσφατη κουβέντα με τον jalbanis.

jalbanis @ Τρί 18 Σεπ 2018 έγραψε:
Η ASTM D4739 εφαρμόζεται στα λάδια που είναι σε χρήση με σκοπό τον έλεγχό τους για τον προσδιορισμό της εναπομείνασας "ζωής" τους, και δίνει μικρότερες τιμές TBN σε σχέση με την ASTM D2896 η οποία εφαρμόζεται στα λάδια όταν είναι καινούργια με σκοπό τον καθορισμό προδιαγραφών κατά κάποιο τρόπο προβλέποντας το πόσο θα "ζήσουν" όταν χρησιμοποιηθούν μέχρι να φτάσουν να απαιτηθεί αλλαγή τους.

jalbanis @ Τρί 18 Σεπ 2018 έγραψε:
έχει επικρατήσει οι βιομηχανίες να χρησιμοποιούν την ASTM D2896 για τα παραγόμενα λιπαντικά τους και οι φορείς ελέγχου την ASTM D4739 για τα λιπαντικά αυτά όταν είναι σε χρήση, και κάπου εκεί εδράζονται οι διαβουλεύσεις και οι προβληματισμοί.

jalbanis @ Τρί 18 Σεπ 2018 έγραψε:
Η τάση όπως καταλαβαίνω, είναι αυτή που είπα και χθες, να παραμείνει ο TBN ως χρήσιμη εργαστηριακή παράμετρος ελέγχου, συνδυαζόμενος πάντα με τις υπόλοιπες παραμέτρους για την εξαγωγή ασφαλούς συμπεράσματος για τη "ζωή" ενός λαδιού.

Παραθέτω λοιπόν αυτά που είχα πει τότε για τον TBN, για να βγάλει ο καθένας τα συμπεράσματά του, κι αν πάει πίσω στις αναρτήσεις της Τρίτης 18 Σεπτεμβρίου και τις δει ολόκληρες ακόμη καλύτερα.
Ούτε εγώ είπα ποτέ για ξεπερασμένο TBN, ούτε του Δημήτρη (MeddlingMageGR) του έκανε με έξτρα χρήματα η BlackStone (ο ανεξάρτητος φορέας ελέγχου) κάτι διαφορετικό από αυτό που έλεγα τότε. Της έστειλε δείγμα του χρησιμοποιημένου λαδιού και υπολογίζοντάς του τον TBN έβγαλε ότι είχε ακόμη ζωή μέχρι να απαιτηθεί αλλαγή του.

[Ζητώ από τους διαχειριστές να μη σβήσουν τίποτα, όπως είχα πει και τότε -ξέρει ο συνομιλητής- η κοινότητα πρέπει να τα αντέχει κάτι τέτοια φόρα παρτίδα, για να βγάζει τα σωστά συμπεράσματά της για μερικούς, οπότε αυτό που είπε ο Tzakos ειρωνικό-ξεειρωνικό πρέπει να μείνει εδώ στη συζήτηση όπως του έκοψε και το έβαλε.]

Αυτά τα λίγα και αρκετά, δεν χρειάζεται και δεν πρόκειται να επανέλθω. Συνεχίζουμε να μιλάμε για λάδια, όπως κάνουμε άλλωστε.

_________________
◆◆◆◆◆◆◆◆ Γιάννης ◆◆◆◆◆◆◆◆
★★★ C4 1.6 BlueHDi 100 Feel ★★★

★★★★★★ Εικόνα ★★★★★★


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Λάδια
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 12 Οκτ 2018, 18:14 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 16 Αύγ 2010, 19:36
Δημοσιεύσεις: 20859
Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Εικόνες: 1
Έχω πεί εδώ και πάρα πολλά χρόνια οτι το Tbn,εμένα προσωπικά με ενδιαφέρει πιο πολύ απο τα άλλα στοιχεία μιας ανάλυσης.
Όποιος θέλει το ακολουθεί,όποιος δεν θέλει,απλά το αγνοεί.

_________________
Η ΓΝΩΣΗ ΔΙΝΕΙ ΔΥΝΑΜΗ ΚΑΙ Ο ΧΑΡΑΚΤΗΡΑΣ ΣΕΒΑΣΜΟ.


Κορυφή 
 
 
ΔημοσίευσηΑυτή η δημοσίευση διαγράφηκε μέσω nontaskatsaras στις Τρί 21 Ιαν 2020, 15:09.
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Λάδια
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 21 Ιαν 2020, 15:19 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 06 Οκτ 2017, 00:09
Δημοσιεύσεις: 651
Κάποιος έχει μπροστά του τα εξής λιπαντικά, χωρίς να ξέρει τη φίρμα του κάθε λιπαντικού: https://drive.google.com/file/d/1TaHQez ... sp=sharing
Μοτέρ ένα γερασμένο TU1
Τι θα επιλέγατε;


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Λάδια
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 21 Ιαν 2020, 18:53 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 01 Ιουν 2013, 18:48
Δημοσιεύσεις: 10558
Τοποθεσία: Σουφλί, Έβρος
Λιπαντικό 6 και μόνο.
Πρώτη αλλαγή στις 5Κ.
Από κει και πέρα κάθε 10Κ-15Κ.

Αν θες και το γιατί, μπορώ να στο εξηγήσω.

_________________
C4 1.6 e-HDi SST MCP - 115hp (2013) "Clara" / C4 1.6 BlueHDi SST Feel - 100 hp (2017) "Michelle"
Εικόνα...Εικόνα


Είχαμε ένα C4, πήραμε και δεύτερο.......

Ευάγγελος

Να κοιτάς εκεί που θες να πας, αλλιώς θα πας εκεί που κοιτάς.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Λάδια
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 21 Ιαν 2020, 18:59 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 06 Οκτ 2017, 00:09
Δημοσιεύσεις: 651
Εννοείται πως θέλω bakevang! Ακριβώς αυτός είναι ο σκοπός της ανάρτησης, να μάθουμε κ κάτι...


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Λάδια
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 21 Ιαν 2020, 22:26 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 01 Ιουν 2013, 18:48
Δημοσιεύσεις: 10558
Τοποθεσία: Σουφλί, Έβρος
Το συγκεκριμένο λιπαντικό, σε σχέση με όλα τα υπόλοιπα, βλέπω ότι έχει το υψηλότερο VI (Viscosity Index), που με λίγα λόγια, μας δείχνει την ικανότητα ενός λιπαντικού να προσαρμόζεται γρήγορα σε διαφορές της θερμοκρασίας. Όσο πιο μικρό το VI, τόσο πιο πολύ επηρεάζεται το ιξώδες του λιπαντικού από τις εναλλαγές θερμοκρασιών. Τι ζητάμε εμείς; Ζητάμε το ιξώδες του λιπαντικού να είναι σταθερό καθ'όλη τη διάρκεια χρήσης του μέσα στον κινητήρα μας. Οπότε, υψηλό VI. Μειώνεται και η κατανάλωση λαδιού.

Μου αρέσει που έχει (σε σχέση με τα υπόλοιπα) χαμηλό κινηματικό ιξώδες 40 βαθμών. Τέλος, ωραία νούμερα σημείων ροής και ανάφλεξης.

_________________
C4 1.6 e-HDi SST MCP - 115hp (2013) "Clara" / C4 1.6 BlueHDi SST Feel - 100 hp (2017) "Michelle"
Εικόνα...Εικόνα


Είχαμε ένα C4, πήραμε και δεύτερο.......

Ευάγγελος

Να κοιτάς εκεί που θες να πας, αλλιώς θα πας εκεί που κοιτάς.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Λάδια
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 21 Ιαν 2020, 22:36 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 06 Οκτ 2017, 00:09
Δημοσιεύσεις: 651
Ωραίος, θενξ. Κοντά σε αυτά που σκεφτόμουν...

Sent from my Redmi Note 7 using Tapatalk


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Λάδια
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 16 Φεβ 2020, 17:28 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 16 Αύγ 2010, 19:36
Δημοσιεύσεις: 20859
Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Εικόνες: 1
nontaskatsaras έγραψε:
Εννοείται πως θέλω bakevang! Ακριβώς αυτός είναι ο σκοπός της ανάρτησης, να μάθουμε κ κάτι...



Γιατί μπλέκεσαι με τέτοια θέματα εσύ?

_________________
Η ΓΝΩΣΗ ΔΙΝΕΙ ΔΥΝΑΜΗ ΚΑΙ Ο ΧΑΡΑΚΤΗΡΑΣ ΣΕΒΑΣΜΟ.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Λάδια
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 16 Φεβ 2020, 18:02 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 06 Οκτ 2017, 00:09
Δημοσιεύσεις: 651
Tzakos έγραψε:
nontaskatsaras έγραψε:
Εννοείται πως θέλω bakevang! Ακριβώς αυτός είναι ο σκοπός της ανάρτησης, να μάθουμε κ κάτι...



Γιατί μπλέκεσαι με τέτοια θέματα εσύ?
Μικρόβιο, Μάνθο. Απλά όρεξη για επιμόρφωση!

Sent from my Redmi Note 7 using Tapatalk


Κορυφή 
 
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 
 Σελίδα 39 από 39 [ 584 Δημοσιεύσεις ] Μετάβαση στην σελίδα Προηγούμενη  1 ... 35, 36, 37, 38, 39



Συναφή θέματα

Γιατι τρεμόπαιξαν οι ενδείξεις του ταμπλό; Λάδια-Νερά
Δ. Συζήτηση: ZX
Συγγραφέας: George_Ioan
Απαντήσεις: 29
Stop-Μηχανή-Λάδια
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά Xsara
Συγγραφέας: Waldo_Vrs
Απαντήσεις: 14
Λάδια για DS3. Πόσο και ποια.
Δ. Συζήτηση: Γενική συζήτηση DS3
Συγγραφέας: sakis
Απαντήσεις: 49
ΛΑΔΙΑ
Δ. Συζήτηση: Τα πρώτα σας βήματα!
Συγγραφέας: ΑΝΤΩΝΗΣ
Απαντήσεις: 18
Μαϊμού λάδια.
Δ. Συζήτηση: Γενικές συζητήσεις
Συγγραφέας: vpafi
Απαντήσεις: 11
Κορυφή
 


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 11 επισκέπτες

 
 

 
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Σύνδεση
Όνομα μέλους:

Εγγραφή
Κωδικός:

Ξέχασα τον κωδικό μου
Αποστολή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ενεργοποίησης πάλι
Αυτόματη σύνδεση σε κάθε επίσκεψη
Απόκρυψη των στοιχείων μου κατά την διάρκεια της σύνδεσης

Για να συνδεθείτε πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Η εγγραφή γίνεται σε λίγα μόνο λεπτά, αλλά σας παρέχει αυξημένες δυνατότητες. Επίσης οι διαχειριστές μπορεί να χορηγούν επιπρόσθετα δικαιώματα στα εγγεγραμμένα μέλη. Πριν συνδεθείτε, σιγουρευτείτε ότι γνωρίζετε τους όρους χρήσης και τις σχετικές τακτικές. Παρακαλούμε να διαβάσετε τους κανόνες της Δ. Συζήτησης κατά την πλοήγησή σας σε αυτό.

Όροι χρήσης | Προσωπικό απόρρητο

 
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ