Ημερολόγιο Γκαλερί Αναζήτηση Εγγραφή Σύνδεση 

[ +/- ] [ Τώρα είναι Παρ 26 Απρ 2024, 07:54 ]


 
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 06 Ιούλ 2008, 23:50 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 15 Σεπ 2007, 18:29
Δημοσιεύσεις: 293
Τοποθεσία: ΑΓ.ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΑΘΗΝΑ
v4mp1r3 έγραψε:
Έβαζα Shell Helix Ultra 10/40 αλλα τα άλλαξα με Motul 8100 x-cess 5/40 που είναι πολύ καλύτερα κατά τη γνώμη μου. (τα προτείνει και η motul ως best για αυτόν τον κινητήρα ;) )
τα ιδια βαζω


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 24 Σεπ 2008, 04:01 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 29 Ιουν 2008, 23:34
Δημοσιεύσεις: 1065
ειχα γραψει κατι ασχετο 2 ποστ πριν. δεν ειχα κατσει να διαβασω ουτε τα προηγουμενα ποστ ουτε να ψαχτω. λοιπον μου βαλανε λαδια στα 1500χλμ (οχι δεν χρειαζοταν αλλα τα αλλαξα για δικη μου ικανοποιηση) το βιβλιαρακι λεει απο 5w-30 εως 5w-40. το θεμα ειναι δεν ειδα τι μου εβαλαν. γκρρρρρρ...

εχω ακουσει και εγω οτι τα Motul x-cess 5w-40 ειναι πολυ καλο λαδι..


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Λάδια
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 09 Φεβ 2009, 17:28 
Άβαταρ μέλους
παιδες καλησπερα και απο εμενα καινουργιος ειμαι στο κλαμπ!
Οσον αφορα το θεμα με το καψιμο λαδιων φιλος μου εχει φιατ πουντο gt 1996 μοντελο και
καιει τα κερατα του ανα βδομαδα βαζει λαδια και του λεω πετα το ρε!!!
Και μια ερωτηση εχω το citroen 1.4 vtrs 95hp ξερει κανεις ποσο λαδι παιρνει μεσα το 3.5λιτρ.η 4λιτρ?το ρωταω γιατι θελω να δω αν με κλεβουν στα service και πληρωνω 4λιτ ενω αυτοι μπορει να βαζουν 3.5.
αν ειναι ετσι δεν μου δινουν το 0.5λιτρ.ευχαριστω εκ των προτερων και χαιρομαι που ενταχθικα και εγω στο κλαμπ!
:c4


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Λάδια
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 11 Φεβ 2009, 22:33 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 29 Νοέμ 2006, 15:33
Δημοσιεύσεις: 4076
Τοποθεσία: Θεσσαλονικη
kwstas έγραψε:
παιδες καλησπερα και απο εμενα καινουργιος ειμαι στο κλαμπ!
Οσον αφορα το θεμα με το καψιμο λαδιων φιλος μου εχει φιατ πουντο gt 1996 μοντελο και
καιει τα κερατα του ανα βδομαδα βαζει λαδια και του λεω πετα το ρε!!!
Και μια ερωτηση εχω το citroen 1.4 vtrs 95hp ξερει κανεις ποσο λαδι παιρνει μεσα το 3.5λιτρ.η 4λιτρ?το ρωταω γιατι θελω να δω αν με κλεβουν στα service και πληρωνω 4λιτ ενω αυτοι μπορει να βαζουν 3.5.
αν ειναι ετσι δεν μου δινουν το 0.5λιτρ.ευχαριστω εκ των προτερων και χαιρομαι που ενταχθικα και εγω στο κλαμπ!
:c4


Για σου Κωστα καλος ηρθες.
Ενταξει για punto δεν ειναι αναγκη να κανουμε συζητηση.Ολοι ξερουμε οτι ειναι φριτέζες.
Το c4 σου δεν δεν ξερω αν παιρνει 4 λιτρα ή λιγοτερο (καποιος που ξερει να πει).Αυτο που ξερω είναι ότι αναγκαστικά θα πληρώσεις 4 λιιτρα.
Παιζει ρολο που πας για service.Αν πας σε αντιπροσωπεία και δεν σου δινουν το περίσσευμα (αν υπαρχει περίσσευμα) τοτε σιγουρα καταλήγει στο σπιτι καποιου υπαλλήλου. Αν πας σε εξωτερικο συνεργειο κατα 90% εχει λαδι σε βαρελι και δεν ανοίγει μπουκαλακια οποτε δεν παιρνεις το περίσσευμα. Παντος σε οποιαδήποτε περίπτωση μπορεις να απαιτησεις να παιρνεις το περίσσευμα.Το σωστο αυτο ειναι.

_________________
SoCrazy
Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Λάδια
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 11 Φεβ 2009, 22:37 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Πέμ 05 Φεβ 2009, 22:02
Δημοσιεύσεις: 482
Τοποθεσία: ΑΛΜΥΡΌΣ ΒΌΛΟΣ
Εικόνες: 0
Περνει λιγοτερα απο 4 μπουκαλακια αν εχω καταφερει να προσεξω καλα.... :scratch ......ολες τις φορες μου εδειναν το μισομπουκαλο αλλα δεν το εχω παρει ποτε...το θεωρω το ιδιο σαν να δινω φιλοδωρημα στα παιδια στο σερβις......

_________________
400.000 + χλμ - 350.000 + tuned :P


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Λάδια
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 11 Φεβ 2009, 23:25 
Χωρίς σύνδεση
Assistant
Assistant
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 30 Αύγ 2008, 23:47
Δημοσιεύσεις: 14930
Τοποθεσία: Ριο (Πατρας) - Καλλιθεα (Αθηνα)
SoCrazy έγραψε:
kwstas έγραψε:
παιδες καλησπερα και απο εμενα καινουργιος ειμαι στο κλαμπ!
Οσον αφορα το θεμα με το καψιμο λαδιων φιλος μου εχει φιατ πουντο gt 1996 μοντελο και
καιει τα κερατα του ανα βδομαδα βαζει λαδια και του λεω πετα το ρε!!!
Και μια ερωτηση εχω το citroen 1.4 vtrs 95hp ξερει κανεις ποσο λαδι παιρνει μεσα το 3.5λιτρ.η 4λιτρ?το ρωταω γιατι θελω να δω αν με κλεβουν στα service και πληρωνω 4λιτ ενω αυτοι μπορει να βαζουν 3.5.
αν ειναι ετσι δεν μου δινουν το 0.5λιτρ.ευχαριστω εκ των προτερων και χαιρομαι που ενταχθικα και εγω στο κλαμπ!
:c4


Για σου Κωστα καλος ηρθες.
Ενταξει για punto δεν ειναι αναγκη να κανουμε συζητηση.Ολοι ξερουμε οτι ειναι φριτέζες.
Το c4 σου δεν δεν ξερω αν παιρνει 4 λιτρα ή λιγοτερο (καποιος που ξερει να πει).Αυτο που ξερω είναι ότι αναγκαστικά θα πληρώσεις 4 λιιτρα.
Παιζει ρολο που πας για service.Αν πας σε αντιπροσωπεία και δεν σου δινουν το περίσσευμα (αν υπαρχει περίσσευμα) τοτε σιγουρα καταλήγει στο σπιτι καποιου υπαλλήλου. Αν πας σε εξωτερικο συνεργειο κατα 90% εχει λαδι σε βαρελι και δεν ανοίγει μπουκαλακια οποτε δεν παιρνεις το περίσσευμα. Παντος σε οποιαδήποτε περίπτωση μπορεις να απαιτησεις να παιρνεις το περίσσευμα.Το σωστο αυτο ειναι.

:welc :welc Καλησπερα Κωστα, και καλως-ορισες στο club!!!!!!!
Εχω την εντυπωση οτι τα μοτερ τα 1,4 παιρνουν 3,5 κιλα χωρις αλλαγη φιλτρου λαδιου, και 4 με αλλαγη φιλτρου περιπου. Το μισο λιτρο περιπου μενει στο φιλτρο. Αυτο ισχυει για τα αυτοκινητα με το κλασικο φιλτρο του λαδιου που ειναι σαν βαρελακι (σαν γκαζακι υγραεριου). Τωρα για τα αυτοκινητα με το "καινουριο" συστημα με τον πλαστικο "γλομπο" και το φιλτρακι σαν της μοτοσικλετας σε μεγεθυνση, πρεπει να παιρνει 3,75 λιτρα.
:agree Απολυτο δικιο του SoCrazy στο οτι ΣΕ ΟΛΑ τα συνεργεια πληρωνεις τα "στρογγυλα" λιτρα, δλδ αν θες 3,5 πληρωνεις 4. Για το υπολοιπο που μενει, στις αντιπροσωπειες και στα εξουσιοδοτημενα συνηθως το κρατανε και σιγα σιγα το συμπληρωνουν και κανουν λιτρο, και φυσικα το πουλανε για ολοκληρο στον επομενο......
Αυτο γινεται φυσικα και σε μερικα "συνεργεια της γειτονιας", αλαλ πρεπει να το ανακαλυψεις να δεις αν το κανουν και αν στο κανου και εσενα (σαν πελατη τους)......
Για αυτα που τα πειρνουν σε βαρελι, το πληρωνεις με το λιτρο, και κανονικα λογω "χυμα" ποσοτητας, μπορεις να πληρωσεις και το μισο λιτρο, ανκαι δεν το κανουν συνηθως, σου τα λενε "χοντρα" και συνολικα, αρα δεν ξερεις τι εχουν κανει........
:agree ΣΩΣΤΟ΅στο οτι: "Παιζει ρολο που πας για service".............
ΛΑΘΟΣ στο οτι συμβαινει ΓΕΝΙΚΑ: ".......εξωτερικο συνεργειο κατα 90% εχει λαδι σε βαρελι και δεν ανοίγει μπουκαλακια......." ΔΕΝ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ σε τετοιο ποσοστο, ουτε τοσο συχνα. Αυτο συμβαινει σε συνεργεια που θελουν να "βγαλουν απο την μυγα ξυγκι".
Στο δικο μου που ειναι "συνεργειο της γειτονιας" και ειναι σχετικα μεγαλο σαν εξουσιοδοτημενο (παλιος σιτροενακιας απο γενια σε γενια - παιδια κτλ.....) εμενα μου βαζει TOTAL σε μπουκαλακια του λιτρου, τα οποια ειναι αρκετα καλα εως πολυ καλα λαδια (σε σχεση με SHELL HELIX που εχω βαλει και εκαναν θορυβο οι βαλβιδες και καιγονταν σαν νερο....σε ιδιας πηκτικοτητας λαδι) και αν περισεψει μου δινει ΕΜΕΝΑ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ το υπολοιπο του μπουκαλιου. Το ιδιο κανει και αν περισεψει και λαδι LHM απο την αναρτηση, αν χρειαστει να συμπληρωσω ή να αλλαξω.
Τωρα οι αλλοι τι κανουν.......δεν ξερω........... ΕΣΕΙΣ ΕΠΙΛΕΞΤΕ τα συνεργεια ΣΑΣ με τις ΔΙΚΕΣ ΣΑΣ προ'υ'ποθεσεις και κριτηρια. ΔΕΝ ειναι αναγκη να πηγαινετε σε αντιπροσωπειες, επειδη ειναι αντιπροσωπειες............ Υπαρχουν ΠΟΛΥ ΚΑΛΥΤΕΡΑ συνεργεια στις γειτονιες που κανουν την ΙΔΙΑ και ΚΑΛΥΤΕΡΗ δουλεια απο αυτες, με τα μισα λεφτα, και χωρις ραντεβου, και σου βρισκουν και ανταλλακτικα που οι αντιπτοσωπειες ΔΕΝ τα φερνουν λογω κοστους........
Παραδειγμα, στην αντιπροσωπεια, μου χρεωναν τον αοσθητηρα "λ" για το μοτερ το 1,8 16ν που φορα η Citroen -Peugeot στα 406 και Xantia, 175 ευρω + ΦΠΑ :lol :lol :lol :lol , και τον πηρα απο την BOSCH 100, με τοποθετηση, καινουριο, στο κουτι του. Εχω και αλλες εμπειριες, αλλα θα ξεφυγουμε........

_________________
ΕικόναΕικόνα
Citroen XantiaΙΙ VSX 1.8i16V,1998,276100kmΕικόνα
Citroen ΒΧ14Ε,1985,177000km
Renault MeganeI 1.4eClima/Lux,1998,114000km


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Λάδια
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 12 Φεβ 2009, 00:31 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 29 Νοέμ 2006, 15:33
Δημοσιεύσεις: 4076
Τοποθεσία: Θεσσαλονικη
billaras έγραψε:
ΛΑΘΟΣ στο οτι συμβαινει ΓΕΝΙΚΑ: ".......εξωτερικο συνεργειο κατα 90% εχει λαδι σε βαρελι και δεν ανοίγει μπουκαλακια......." ΔΕΝ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ σε τετοιο ποσοστο, ουτε τοσο συχνα. Αυτο συμβαινει σε συνεργεια που θελουν να "βγαλουν απο την μυγα ξυγκι".


Επετρεψε μου να διαφωνησω.Δεν σημαινει πως ενα συνεργειο που εχει βαρελι total 10 40 απο ενα αλλο που εχει total μπουκαλια προσπαθει να βγαλει απο τη μυγα ξυγκι.

Οι διαφορες τιμης ειναι μεγαλες, η ποιοτητα ιδια και αν μιλησουμε και για στοχους και δωρα στα πιο μεγαλα συνεργεια εκει ξεφευγει το θεμα.
Προσεξε ομως τι γινετε πολλα συνεργεια μοστραρουν μπροστα τα μπουκαλακια και πισω στην αποθηκη υπαρχει το βαρελι.

Το μπουκαλι φενετε καλητερα στο ματι του πελατη σε σχεση με το βαρελι με την κανουλα που μπορει μεσα να εχει οτιδηποτε....

_________________
SoCrazy
Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Λάδια
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 12 Φεβ 2009, 00:53 
Χωρίς σύνδεση
Assistant
Assistant
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 30 Αύγ 2008, 23:47
Δημοσιεύσεις: 14930
Τοποθεσία: Ριο (Πατρας) - Καλλιθεα (Αθηνα)
SoCrazy έγραψε:
billaras έγραψε:
ΛΑΘΟΣ στο οτι συμβαινει ΓΕΝΙΚΑ: ".......εξωτερικο συνεργειο κατα 90% εχει λαδι σε βαρελι και δεν ανοίγει μπουκαλακια......." ΔΕΝ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ σε τετοιο ποσοστο, ουτε τοσο συχνα. Αυτο συμβαινει σε συνεργεια που θελουν να "βγαλουν απο την μυγα ξυγκι".


Επετρεψε μου να διαφωνησω.Δεν σημαινει πως ενα συνεργειο που εχει βαρελι total 10 40 απο ενα αλλο που εχει total μπουκαλια προσπαθει να βγαλει απο τη μυγα ξυγκι.

Οι διαφορες τιμης ειναι μεγαλες, η ποιοτητα ιδια και αν μιλησουμε και για στοχους και δωρα στα πιο μεγαλα συνεργεια εκει ξεφευγει το θεμα.
Προσεξε ομως τι γινετε πολλα συνεργεια μοστραρουν μπροστα τα μπουκαλακια και πισω στην αποθηκη υπαρχει το βαρελι.

Το μπουκαλι φενετε καλητερα στο ματι του πελατη σε σχεση με το βαρελι με την κανουλα που μπορει μεσα να εχει οτιδηποτε....

Ενταξει, το ειπα χαριν και εν ρημη του λογου..... :mrgreen :mrgreen
Το αν το κανουν αυτο που λες με τα λαδια , δεν ξερω, μακαρι να μην γινεται σε κανεναν και να μην το κανουν σε ΚΑΝΕΝΑ μας.
Αλλα επετρεψε μου να ξερω καλυτερα τα λαδια του μηχανικου μου, αφου εγω του εχω ξεφορτωσει απο το φορτηγο που τον προμηθευει λιπαντικα κτλ, και του τα εχω τοποθετησει στο σταντ............. Και ειναι ΟΛΑ σε κλειστο κουτι σφραγισμενο. :thumb :thumb

_________________
ΕικόναΕικόνα
Citroen XantiaΙΙ VSX 1.8i16V,1998,276100kmΕικόνα
Citroen ΒΧ14Ε,1985,177000km
Renault MeganeI 1.4eClima/Lux,1998,114000km


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Λάδια
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 12 Φεβ 2009, 15:12 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 29 Ιουν 2008, 23:34
Δημοσιεύσεις: 1065
kwstas έγραψε:
Οσον αφορα το θεμα με το καψιμο λαδιων φιλος μου εχει φιατ πουντο gt 1996 μοντελο και
καιει τα κερατα του ανα βδομαδα βαζει λαδια και του λεω πετα το ρε!!!

μιλαμε για 1.400αρι Turbo (προφανως ξεσκισμενο) 13 ετων(!!!!!) το οτι λειτουργει κιολας ειναι μεγαλο θαυμα! τι συγκρινεις? εδω αλλα κ αλλα καινε 1 λιτρο στα 1000χλμ απο την ημερα που τα παιρνεις...


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Λάδια
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 12 Φεβ 2009, 19:45 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 16 Ιούλ 2007, 14:19
Δημοσιεύσεις: 4901
Τοποθεσία: Αθήνα
Εικόνες: 1
Τα λάδια σε βαρέλι πρέπει να είναι κάργα οξειδωμένα. Εκτός αν έχει καμια τρελή κίνηση και τελειώνει το βαρέλι μέσα σε μια βδομάδα.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Λάδια
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 15 Φεβ 2009, 15:18 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 16 Οκτ 2006, 14:23
Δημοσιεύσεις: 1897
Τοποθεσία: Πειραιάς
aiolos έγραψε:
Τα λάδια σε βαρέλι πρέπει να είναι κάργα οξειδωμένα. Εκτός αν έχει καμια τρελή κίνηση και τελειώνει το βαρέλι μέσα σε μια βδομάδα.


Πολύ σωστή η παρατήρησή σου Αίολε, αλλά μια που το ανέφερες και σίγουρα πολύ από εμάς, όπως και εγώ, δεν ξαιρουμε τι σημαινει οηειδωση του λαδιού, θέλεις να μας το εξηγησεις λίγο....? :? :? :?

_________________
Εικόνα

Όταν κάποιοι έβλεπαν βατράχους, ο Flaminio Bertoni είδε ένα αυτοκίνητο!!!


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Λάδια
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 15 Φεβ 2009, 20:10 
Χωρίς σύνδεση
Assistant
Assistant
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 30 Αύγ 2008, 23:47
Δημοσιεύσεις: 14930
Τοποθεσία: Ριο (Πατρας) - Καλλιθεα (Αθηνα)
Giorgos έγραψε:
aiolos έγραψε:
Τα λάδια σε βαρέλι πρέπει να είναι κάργα οξειδωμένα. Εκτός αν έχει καμια τρελή κίνηση και τελειώνει το βαρέλι μέσα σε μια βδομάδα.


Πολύ σωστή η παρατήρησή σου Αίολε, αλλά μια που το ανέφερες και σίγουρα πολύ από εμάς, όπως και εγώ, δεν ξαιρουμε τι σημαινει οηειδωση του λαδιού, θέλεις να μας το εξηγησεις λίγο....? :? :? :?

:agree :agree Πολυ Σωστος ο Θεος του Ανεμου. :thumb :thumb
Για να το πουμε απλα και κατανοητα, η οξειδωση, οπως φαινεται και απο το ονομα της, ειναι η αντιδραση ενος στοιχειου με το οξυγονο (πχ της ατμοσφαιρας που υπαρχει στον αερα που αναπνεουμε) με συνεπεια να αλλαζει "μορφη" και χημικη συσταση, αρα και χημικες ιδιοτητες (ρευστοτητα, αντοχη σε θερμοκρασιες, χρωμα, οσμη, κτλ).
Για παραδειγμα, η σκουρια που κανει ενα μεταλλικο αντικειμενο αβαφο και εκτεθημενο στα καιρικα φαινομενα της ατμοσφαιρας, σκουριαζει, ή αλλιως οξειδωνεται. :thumb
Το ιδιο παθαινουν και τα λαδια (βεβαια ΜΟΝΟ η επιφανεια του λαδιου που καθε φορα εκτειθεται στον ατμοσφαιρικο αερα) και αντιδρουν σιγα σιγα με τον αερα, οξειδωνονται και αλλαζουν συσταση (οχι τρομερα) αλλα αυτη η αλλαγη ειναι αρκετη για λαδια που θα ταλαιπορηθουν και για καμια 10ρια χιλιαδες χιλιομετρα σε θερμοκρασιες 140-150οC στο μοτερ ενος αυτοκινητου το οποιο μπορει να περιστρεφεται με 5000-7000 κτλ στροφες ανα λεπτο..... να μην το προστατευουν στον βαθμο που πρεπει. Μαλιστα τα οξειδωμενα λαδια και τα "βρασμενα" πολυ λαδια ενος μοτερ αποκτουν οξινες ιδιοτητες (οξυ= σαν το ξυδι) και "τρωει" το μεταλλο, τις τσιμουχες κτλ (δλδ αντιδρα με αυτα τα υλικα και τα καταστρεφει).........
Αληθεια, εχετε αναρρωτηθει :scratch , γιατι οταν κολλαμε με ηλεκτροσυγκολληση ενα μεταλλο, στο σημειο που κολλαμε το ηλεκτροδιο κανει μια κρουστα σαν φουσκαλλες και καληπτει την κολληση? Η οταν κολλαμε μεταλλα με κολληση με αεριο (Αργο) γιατι το χρησιμοποιουμε το αεριο αυτο??? Κανει ακριβως το ιδιο πραγμα με το να το βαφαμε με καποιο χρωμα, δλδ το καλυπτει και δεν αφηνει τον αερα να το οξειδωσει!!!!!!! :thumb

_________________
ΕικόναΕικόνα
Citroen XantiaΙΙ VSX 1.8i16V,1998,276100kmΕικόνα
Citroen ΒΧ14Ε,1985,177000km
Renault MeganeI 1.4eClima/Lux,1998,114000km


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Λάδια
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 16 Φεβ 2009, 14:51 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 16 Ιούλ 2007, 14:19
Δημοσιεύσεις: 4901
Τοποθεσία: Αθήνα
Εικόνες: 1
Πολυ σωστά όλα αυτά. Να προσθέσω οτι το λάδι σε ενα βαρέλι που ανοιγοκλείνει εκτίθεται συνεχως στο ατμοσφαιρικό οξυγόνο και οξειδώνεται γρηγορότερα απο το λάδι στον κινητήρα. Βέβαια τα σημερινά λάδια έχουν αντιοξειδωτικά συστατικά και δεν έχουν τόσο μεγάλο πρόβλημα οσο πριν απο αρκετά χρόνια, αλλά και πάλι η οξείδωση είναι ο κύριος λόγος που συστήνεται να αλλάζουμε λάδια κάθε χρόνο ακόμα και αν δεν έχουμε κάνει πολλά χιλιόμετρα.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Λάδια
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 16 Φεβ 2009, 15:07 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 14 Νοέμ 2008, 21:52
Δημοσιεύσεις: 238
Το μηχανικο λαδι πολυ σπανια οξειδωνεται...μονο αν εκτεθει σε υψηλες θερμοκρασιες και οταν ερχεται σε επαφη με μεταλλικα στοιχεια συνηθως τα κοινως λεγομενα γρεζια γι αυτο και στην πρωτη αγορα συνισταται πρωτη αλλαγη στα 2500 χλμ (συμφωνα παντα με τον κατασκευαστη).

_________________
C'EST GRANDE D'ETRE GREC


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Λάδια
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 18 Μαρ 2009, 13:55 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 05 Αύγ 2008, 11:28
Δημοσιεύσεις: 442
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Με κινήσατε το ενδιαφέρον βρε παιδιά και είπα να ψαξω μπας και βρω τίποτα στο ιντερνετ. Βρήκα ένα κειμενάκι που γράφει αρκετά ενδιαφέροντα για τα λάδια.


Servising and checking
For God's sake don't skimp on either of these. You can never check your engine oil too often.
Use the dipstick - that's what it's there for and don't run below the 'min' mark.
Below that, there isn't enough oil for the pump to be able to supply the top of the engine whilst keeping a reserve in the sump.
All oils, no matter what their type, are made of long-chained molecules which get sheared into shorter chains in a running engine.
This in turn means that the oil begins to lose it's viscosity over time, and it uses up the additives in it that prevent scuffing between cams and followers,
rings and cylinder walls etc etc. When this happens, fresh oil is the key. And don't worry about the engine oil turning black.
It will lose it's golden-brown colour within a few hundred miles of being put in to the engine. That doesn't mean it's not working.
Quite the contrary - it means it is working well. It changes colour as it traps oxidised oil, clots and the flakes of metal that pop off heavily loaded engine parts.
Just don't leave it too long between oil changes.

So how often should I change my oil?
You can never change your engine oil too frequently. The more you do it, the longer the engine will last.
The whole debate about exactly when you change your oil is somewhat of a grey area.
Manufacturers tell you every 10,000 miles or so. Your mate with a classic car tells you every 3,000 miles.
Ole' Bob with the bad breath who drives a truck tells you he's never once changed the oil in his car.
Fact is, large quantities of water are produced by the normal combustion process and, depending on engine wear,
some of it gets into the crank case. If you have a good crank case breathing system it gets removed from there PDQ,
but even so, in cold weather a lot of condensation will take place. This is bad enough in itself, since water is not noted for its lubrication qualities in an engine,
but even worse, that water dissolves any nitrates formed during the combustion process. If my memory of chemistry serves me right,
that leaves you with a mixture of Nitric (HNO3) and Nitrous (HNO2) acid circulating round your engine!
So not only do you suffer a high rate of wear at start-up and when the engine is cold,
you suffer a high rate of subsequent corrosion during normal running or even when stationary.
The point I'm trying to make is that the optimum time for changing oil ought to be related to a number of factors,
of which distance travelled is probably one of the least important in most cases. Here is my selection in rough order of importance:

1. Number of cold starts (more condensation in a cold engine)
2. Ambient temperature (how long before warm enough to stop serious condensation)
3. Effectiveness of crank case scavenging (more of that anon)
4. State of wear of the engine (piston blow-by multiplies the problem)
5. Accuracy of carburation during warm-up period (extra gook produced)
6. Distance travelled (well, lets get that one out of the way)

If you were clever (or anal) enough, you could probably come up with a really clever formula incorporating all those factors.
However, I would give 1, 2, and 3 equal top weighting. Items 1 to 3 have to be taken together
since a given number of "cold" starts in Dakar in summer is not the same as an equal number conducted in Fargo in January.
The effect in either case will be modified by how much gas gets past the pistons.
What we are really after is the severity and duration of the initial condensation period. All other things being equal,
that will give you how much condensate will be produced and I would suggest that more than anything else determines when the oil should be dumped.

Ολόκληρο το κείμενο είναι στη διεύθυνση

http://www.carbibles.com/engineoil_bible.html

_________________
Keep the shiny side up


Το/Τα ακόλουθα μέλος ευχαρίστησε Zach8 για την δημοσίευση του/της: xsararider
Κορυφή 
 
 
 
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 
 Σελίδα 5 από 39 [ 584 Δημοσιεύσεις ] Μετάβαση στην σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 39  Επόμενο



Συναφή θέματα

λαδια σε 1.6 16v
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά Xsara
Συγγραφέας: gregxsara
Απαντήσεις: 12
Τι λαδια βαζω σε c3 1.1?
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C3
Συγγραφέας: tzo
Απαντήσεις: 7
Λάδια κινητήρα: Τι, Πως και Γιατί;
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά Θέματα
Συγγραφέας: Πράκτορας
Απαντήσεις: 0
Γνώμες για τα λάδια Wistrol Γερμανίας παρακαλώ!!
Δ. Συζήτηση: Περιποίηση Αυτοκινήτου
Συγγραφέας: graphic1970
Απαντήσεις: 25
Λάδια και φίλτρο για GSA
Δ. Συζήτηση: CX / GS / SM
Συγγραφέας: Goldentie
Απαντήσεις: 8
Κορυφή
 


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 14 επισκέπτες

 
 

 
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Σύνδεση
Όνομα μέλους:

Εγγραφή
Κωδικός:

Ξέχασα τον κωδικό μου
Αποστολή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ενεργοποίησης πάλι
Αυτόματη σύνδεση σε κάθε επίσκεψη
Απόκρυψη των στοιχείων μου κατά την διάρκεια της σύνδεσης

Για να συνδεθείτε πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Η εγγραφή γίνεται σε λίγα μόνο λεπτά, αλλά σας παρέχει αυξημένες δυνατότητες. Επίσης οι διαχειριστές μπορεί να χορηγούν επιπρόσθετα δικαιώματα στα εγγεγραμμένα μέλη. Πριν συνδεθείτε, σιγουρευτείτε ότι γνωρίζετε τους όρους χρήσης και τις σχετικές τακτικές. Παρακαλούμε να διαβάσετε τους κανόνες της Δ. Συζήτησης κατά την πλοήγησή σας σε αυτό.

Όροι χρήσης | Προσωπικό απόρρητο

 
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ