Ημερολόγιο Γκαλερί Αναζήτηση Εγγραφή Σύνδεση 

[ +/- ] [ Τώρα είναι Παρ 29 Μαρ 2024, 03:24 ]


 
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Λάδια
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 03 Αύγ 2010, 14:31 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 05 Αύγ 2008, 11:28
Δημοσιεύσεις: 442
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
αχαχα...καλά έτσι όπως το'πε ο φίλος εγώ κατάλαβα
να βάλω κάνα δεύτερο ψυγείο λαδιού, εκτός απ'αυτό που έχει.
Κάτι σαν ιντερκούλερ ένα πράμα, που να βγαίνει "μπαμ" μπροστά
απ'τον ανεμμιστήρα του μοτέρ με βγαλμένη τη μάσκα φυσικά
ένα τεράστιο πράμα μπροστά απ'τον ανεμιστηρα για να κρυώνει το λάδι
αααααχαχαααχαχχαχαχαχαχχα.......

:lol :lol :lol :lol :lol :lol :lol

καλά..φαντάζεσαι να έκαμνα τέτοιο πράμα με τη τζέσι????....:s :s ε ρε γλεντια

_________________
Keep the shiny side up


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Λάδια
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 03 Αύγ 2010, 16:10 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 13 Ιουν 2009, 12:48
Δημοσιεύσεις: 14107
Εικόνες: 3
billaras έγραψε:
Πεσατε και οι 2 αδιαβαστοι μοιυ φαινεται........ :mrgreen
Τα Boxer μοτερ της Citroen εχουν απο την μανα τους ψυγειο λαδιου σχεδον οριζοντια και προς το δεξι μισο της μηχανης. Και απρολα αυτα η κανονικη θερμοκρασια λειτουργιας ειναι ~100oC αν δεν κανω λαθος... :thumb

Ομολογω οτι δεν το ξερα, αρα δεν ειμαι αδιαβαστος...δεν ειχε γινει καν παραδωση μαθηματος! :lol
Τωρα που εγινε, ΘΑ ΤΟ ΘΥΜΑΜΑΙ!

Θενξ Bill :thumb

_________________
Bravo Lima Alfa November Charlie
Citroën ZX 1.4i avantage
Renault Clio II phase2 1.4 16V Dynamique


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Λάδια
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 03 Αύγ 2010, 19:13 
Χωρίς σύνδεση
Assistant
Assistant
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 30 Αύγ 2008, 23:47
Δημοσιεύσεις: 14930
Τοποθεσία: Ριο (Πατρας) - Καλλιθεα (Αθηνα)
Και μαλιστα κανει τρομακτικη δουλεια αυτο το μικρο (μαλλον κανονικο για τα κυβικα του δλδ) ψυγειο, αφου και να το σκιζεις δεν ανεβαζει θερμοκρασια. Βεβαια αν ειανι συντηρημενο σωστα, με σωστα λαδια, καλης ποιοτητος και το ψυγειο λαδιου καθαρο. Zach8 εχεις καθαρισει ποτε το κατω μερος του ψυγειου λαδιου σου; Γιατι ολα μα ολα μα ολα τα συγκεκριμμενα ψυγεια (και στα GS/GSA και στα 2CV κτλ κτλ και οπου μπαιναν αυτα τα boxer μοτερ ειτε δυκυλινδρα ειτε τετρακυλινδρα) γεμιζουν λασπη απο κατω οι κυψελες του ψυγειου και ετσι δεν κυκλοφορει ο αερας για να ψυξει το λαδι. Μηπως τελικα εχεις κανα τετοιο θεμα και στο εμφανησε τωρα με το καλοκαιρι; :scratch Αν δεν το εχεις καθαρισει παντως δεν γινεται να μην ειναι τελειως φραγμενες οι κυψελες.....

_________________
ΕικόναΕικόνα
Citroen XantiaΙΙ VSX 1.8i16V,1998,276100kmΕικόνα
Citroen ΒΧ14Ε,1985,177000km
Renault MeganeI 1.4eClima/Lux,1998,114000km


Τελευταία επεξεργασία από billaras και Τετ 04 Αύγ 2010, 09:13, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά

Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Λάδια
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 03 Αύγ 2010, 21:17 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 05 Αύγ 2008, 11:28
Δημοσιεύσεις: 442
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
:scratch :scratch :scratch :scratch :scratch :scratch
να και κάτι που δε το σκέφτηκα.......
είδες ο παλιός! ! ! ! !
:thumb :thumb

_________________
Keep the shiny side up


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Λάδια
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 03 Αύγ 2010, 21:28 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 02 Αύγ 2010, 18:14
Δημοσιεύσεις: 297
Τοποθεσία: Λαρισα
Συγνώμη,έχω μια απορία ως αρχάριος: ακούω για λάδια 0-40 , 0-30 , 0-20!!! Για το xsara 1600 ας πούμε γιατι η citroen βάζει 10-40?δεν ξέρει? και τι γίνεται το καλοκαίρι με 40 βαθμούς υπό σκιά? δεν φοβάστε όταν η θερμοκρασία μηχανής κοντέβει να πιάσει κόκκινο ? Είναι φυσιολογική θερμοκρασία 120-125 c ?
Αυτά τα λίγα ήθελα να ρωτήσω! :) Όποιος θέλει μου απαντάει!


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Λάδια
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 03 Αύγ 2010, 22:03 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 14:24
Δημοσιεύσεις: 5576
Τοποθεσία: Τρίπολη
xsararider έγραψε:
Συγνώμη,έχω μια απορία ως αρχάριος: ακούω για λάδια 0-40 , 0-30 , 0-20!!! Για το xsara 1600 ας πούμε γιατι η citroen βάζει 10-40?δεν ξέρει? και τι γίνεται το καλοκαίρι με 40 βαθμούς υπό σκιά? δεν φοβάστε όταν η θερμοκρασία μηχανής κοντέβει να πιάσει κόκκινο ? Είναι φυσιολογική θερμοκρασία 120-125 c ?
Αυτά τα λίγα ήθελα να ρωτήσω! :) Όποιος θέλει μου απαντάει!

To 10W40 δεν το λέει η citroen αλλα η αντιπροσωπεία σου. Σωστά;

H citroen απλά σου λέει τι λάδι παίρνει κάθε κινητήρας, απο ΄κει και πέρα εσύ βάζεις αυτό που σε βολεύει...
Π.χ. για τους ΤU/ET κινητήρες
Εικόνα

_________________
Εικόνα


Το/Τα ακόλουθα μέλος ευχαρίστησε agiorgitis για την δημοσίευση του/της: xsararider
Κορυφή 
 
 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Λάδια
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 03 Αύγ 2010, 22:31 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 13 Ιουν 2009, 12:48
Δημοσιεύσεις: 14107
Εικόνες: 3
xsararider έγραψε:
Συγνώμη,έχω μια απορία ως αρχάριος: ακούω για λάδια 0-40 , 0-30 , 0-20!!! Για το xsara 1600 ας πούμε γιατι η citroen βάζει 10-40?δεν ξέρει? και τι γίνεται το καλοκαίρι με 40 βαθμούς υπό σκιά? δεν φοβάστε όταν η θερμοκρασία μηχανής κοντέβει να πιάσει κόκκινο ? Είναι φυσιολογική θερμοκρασία 120-125 c ?
Αυτά τα λίγα ήθελα να ρωτήσω! :) Όποιος θέλει μου απαντάει!

Καταρχας +1 στον agiorgiti!

Σε καταλαβαινω απολυτα και συμεριζομαι τον προβληματισμο σου...και λογικο να εχεις μπερδευτει με οσα γραφονται, ευτυχως ομως λεμε για ποια μοντελα συζητουμε για τα λαδια τους, οποτε ξεκαθαριζουμε λιγακι το τοπιο! Δε βαζεις ενα λαδι (τυπο) σε ολους τους κινητηρες και σε ολα τα κλιματα! :wink:
Η Xsara σου καταρχας ειναι 16V ή 8V??? (ΚΑΙ αυτο παιζει ρολο)
Η θερμοκρασια στην οποια αναφερεσαι να φανταστω ειναι λαδιου, σωστα? Ποτε την παρατηρησες? Χειμωνα? Καλοκαιρι? Μετα απο ενα καλο καλο "σκισιμο"?

Αν θες βοηθησε με λιγο (τουλαχιστον εμενα) να καταλαβω με αυτες τις ερωτησουλες και μετα το ξανασυζηταμε!

Υ.Γ: Το 10W-40 παρολαυτα, ειτε 16V ειναι, ειτε 8V...ειναι μια πολυ καλη λυση ΚΑΙ για χειμωνα ΚΑΙ για καλοκαιρι!

_________________
Bravo Lima Alfa November Charlie
Citroën ZX 1.4i avantage
Renault Clio II phase2 1.4 16V Dynamique


Το/Τα ακόλουθα μέλος ευχαρίστησε Blanc για την δημοσίευση του/της: xsararider
Κορυφή 
 
 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Λάδια
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 04 Αύγ 2010, 09:20 
Χωρίς σύνδεση
Assistant
Assistant
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 30 Αύγ 2008, 23:47
Δημοσιεύσεις: 14930
Τοποθεσία: Ριο (Πατρας) - Καλλιθεα (Αθηνα)
Τα πιο "χοντρα" λαδια το καλοκαιρι κραταν περισσοτερο πανω στις επιφανειες σε σχεση με τα πιο λεπτα και ετσι ψυχουν και ψυχονται και καλυτερα, αρα δεν υπαρχει περιπτωση να χτυπησεις 120oC με τα 10W40 το καλοκαιρι, εκτος αν το σκιζεις σε πιστα καταμεσημερο με καυσωνα. Πιο πιθανο ειναι να χτυπησει τετοια θερμοκρασια αν του βαλεις λεπτοτερο οπως 0W30 στις ιδιες συνθηκες και οχι με το 10W40. Οι θερμοκρασιες που ανεφερα στο παραπανω ποστ ειναι για τις θερμοκρασιες λειτουργιας των Citroen Boxer μοτερ το καλοκαιρι και οχι για καποιο αλλο μοτερ.

:agree Σωστοι και οι 2 προαναφερθεντες. :thumb

_________________
ΕικόναΕικόνα
Citroen XantiaΙΙ VSX 1.8i16V,1998,276100kmΕικόνα
Citroen ΒΧ14Ε,1985,177000km
Renault MeganeI 1.4eClima/Lux,1998,114000km


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Λάδια
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 06 Αύγ 2010, 12:03 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 02 Αύγ 2010, 18:14
Δημοσιεύσεις: 297
Τοποθεσία: Λαρισα
agiorgitis έγραψε:
xsararider έγραψε:
Συγνώμη,έχω μια απορία ως αρχάριος: ακούω για λάδια 0-40 , 0-30 , 0-20!!! Για το xsara 1600 ας πούμε γιατι η citroen βάζει 10-40?δεν ξέρει? και τι γίνεται το καλοκαίρι με 40 βαθμούς υπό σκιά? δεν φοβάστε όταν η θερμοκρασία μηχανής κοντέβει να πιάσει κόκκινο ? Είναι φυσιολογική θερμοκρασία 120-125 c ?
Αυτά τα λίγα ήθελα να ρωτήσω! :) Όποιος θέλει μου απαντάει!

To 10W40 δεν το λέει η citroen αλλα η αντιπροσωπεία σου. Σωστά;

H citroen απλά σου λέει τι λάδι παίρνει κάθε κινητήρας, απο ΄κει και πέρα εσύ βάζεις αυτό που σε βολεύει...
Π.χ. για τους ΤU/ET κινητήρες
Εικόνα


Οκ,μπορείτε να μου πείτε εμένα τι κινητήρας είναι? xsara vtr 1600 16v 2003 .
Δηλαδή μπορώ να βάλω και 0-30,οκ,αλλά πότε και για πόσα χιλιόμετρα? Η μεταχείρηση του αυτοκινήτου θα την έλεγα κανονική,χωρίς σκισίματα.Σας ευχαριστώ όλους και πάλι παίδες για την διαφώτιση! :)


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Λάδια
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 06 Αύγ 2010, 12:10 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 02 Αύγ 2010, 18:14
Δημοσιεύσεις: 297
Τοποθεσία: Λαρισα
Σε καταλαβαινω απολυτα και συμεριζομαι τον προβληματισμο σου...και λογικο να εχεις μπερδευτει με οσα γραφονται, ευτυχως ομως λεμε για ποια μοντελα συζητουμε για τα λαδια τους, οποτε ξεκαθαριζουμε λιγακι το τοπιο! Δε βαζεις ενα λαδι (τυπο) σε ολους τους κινητηρες και σε ολα τα κλιματα! :wink:
Η Xsara σου καταρχας ειναι 16V ή 8V??? (ΚΑΙ αυτο παιζει ρολο)
Η θερμοκρασια στην οποια αναφερεσαι να φανταστω ειναι λαδιου, σωστα? Ποτε την παρατηρησες? Χειμωνα? Καλοκαιρι? Μετα απο ενα καλο καλο "σκισιμο"?

[/quote]

Einai 16v.Βασικά την παρατήρησα σε ταξίδι και ενώ είχα γράψει 10000+ χλμ από την προηγούμενη αλλαγή λαδιών.Υποθέτω μάλλον τα χαν παίξει τα λάδια!

Τώρα έβαλα τα Cyclon x100 10w-40 semisynthetic.Μου παν οτι ειναι για 10000 χλμ,αλλά καλά θα ταν να τα αλλάξω στα 8000.
καλά,βέβαια,θα ταν να τα αλλάζω κάθε 4000 ή και 2000 χλμ!αλλά περνάμε και μια κρίση!χαχαχα!Ακούω τυχόν απόψεις επί του θέματος.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Λάδια
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 06 Αύγ 2010, 14:12 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 13 Ιουν 2009, 12:48
Δημοσιεύσεις: 14107
Εικόνες: 3
Δεν υπαρχει λογος να αλλαζεις λαδια τοοοσο συχνα, δηλαδη καθε 2.000km ή καθε 4.000km...οχι οτι κανεις κακο στο αυτοκινητο, αντιθετα μαλιστα...απλα δεν υπαρχει λογος, δεν εχει προλαβει καν το λαδι να..."χαλασει" να το πω και ετσι! Περιτα εξοδα!

Την επομενη φορα προτιμησε Total παντως :wink: τα προτεινει και η "μαμα"! :mrgreen
10W-40 και εισαι μια χαραααα!!!

_________________
Bravo Lima Alfa November Charlie
Citroën ZX 1.4i avantage
Renault Clio II phase2 1.4 16V Dynamique


Το/Τα ακόλουθα μέλος ευχαρίστησε Blanc για την δημοσίευση του/της: xsararider
Κορυφή 
 
 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Λάδια
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 06 Αύγ 2010, 14:49 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 05 Αύγ 2008, 11:28
Δημοσιεύσεις: 442
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
ώστε 10-40 παίρνει το TU5 ε??....κι ότι ήθελα να το ρωτήσω.

:lol :lol


ωστόσο.....το θεματάκι του μηχανικού που μας λέει
"για πόσα χιλιόμετρα λάδι θες" παραμένει.
Δε ξέρω αν το βλέπω πολύ περίεργα αλλά έχει κάποια βάση αυτό?
Δηλαδή εγώ που έβαλα στο GS λάδι για 5000 χλμ
αυτό σημαίνει πως σε 5000 χλμ θα χαλάσει? Και δε θα λυπαίνει?
Και αν χαλάσει, με ποιες προϋποθέσεις? με οδήγημα σαν κότα
που πάω τώρα ή με το γκάζι στο πάτωμα?

Ποτέ δε μου άρεσε αυτή η ερώτηση απο το μηχανικό ρε παιδί μου
μου φέρνει στο μυαλό πονηρούς μηχανικούς που θέλουν να μου τα πάρουν.
Δε ξέρω, είναι έτσι ή συμβαίνει κάτι άλλο?

_________________
Keep the shiny side up


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Λάδια
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 06 Αύγ 2010, 15:10 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 13 Ιουν 2009, 12:48
Δημοσιεύσεις: 14107
Εικόνες: 3
Εμενα φιλτατε Σαλονικιε, μου φερνει στο μυαλο μου πονηρους μηχανικους, στην πραγματικοτητα ζωα, που βαριουνται ακομα και που ζουν κτλ κτλ για να μην επεκταθω!

Ενα λαδι πραγματι χανει τις ιδιοτητες του μετα το περας καποιων χιλιομετρων-καιρου, ποιες ειναι αυτες? Να λυπενει επαρκως το μοτερ σου, να το "ξεκαπνιζει" μπακαλιστικα ή να το καθαριζει κτλ και αυτο εχει και ως αποτελεσμα την αλλαγη του χρωματος του, την απωλεια των ιδιοτητων του (βγαινει με αλλο ιξωδες απ οτι μπαινει) κτλ κτλ, χημικος μηχανικος δεν ειμαι!

Μια καλη συχνοτητα αλλαγης ειναι τα 7-8-9.000km (προς τα κατω δεν κανει και κακο, προς τα πανω...πανω απο 9-10-11.000 εγω δε το συνιστω), εγω προσωπικα αναμεσα σε αυτο το οριο παω για αλλαγη, προτιμω φουλ συνθετικα (κρατανε πιο καλα απο τα ημι + πιο πολλα χιλιομετρα) και δεν κανω τη ζωη μου δυσκολη με το να ψαχνομαι συνεχως με τα λαδια κανοντας πειραματα...ειμαι ενας απλος οδηγος και οχι τρομερα απαιτητικος!
Ολοι εχουμε ενα βιβλιαρακι που εκει μεσα (οσοι το χουν διαβασει) λεει τι προτεινει η Citroen, απο κει και περα ο καθενας μπορει να λεει το μακρυ του και το κοντο του, οπως και γω και ολοι...αλλα λιγη σημασια εχει οταν η εταιρια που κατασκευασε το μοτερ σου, σου προτεινει συγκεκριμενο τυπο λαδιου! :thumb

_________________
Bravo Lima Alfa November Charlie
Citroën ZX 1.4i avantage
Renault Clio II phase2 1.4 16V Dynamique


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Λάδια
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 06 Αύγ 2010, 21:55 
Χωρίς σύνδεση
Assistant
Assistant
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 30 Αύγ 2008, 23:47
Δημοσιεύσεις: 14930
Τοποθεσία: Ριο (Πατρας) - Καλλιθεα (Αθηνα)
Blanc Ange έγραψε:
Εμενα φιλτατε Σαλονικιε, μου φερνει στο μυαλο μου πονηρους μηχανικους, στην πραγματικοτητα ζωα, που βαριουνται ακομα και που ζουν κτλ κτλ για να μην επεκταθω!

Ενα λαδι πραγματι χανει τις ιδιοτητες του μετα το περας καποιων χιλιομετρων-καιρου, ποιες ειναι αυτες? Να λυπενει επαρκως το μοτερ σου, να το "ξεκαπνιζει" μπακαλιστικα ή να το καθαριζει κτλ και αυτο εχει και ως αποτελεσμα την αλλαγη του χρωματος του, την απωλεια των ιδιοτητων του (βγαινει με αλλο ιξωδες απ οτι μπαινει) κτλ κτλ, χημικος μηχανικος δεν ειμαι!

Μια καλη συχνοτητα αλλαγης ειναι τα 7-8-9.000km (προς τα κατω δεν κανει και κακο, προς τα πανω...πανω απο 9-10-11.000 εγω δε το συνιστω), εγω προσωπικα αναμεσα σε αυτο το οριο παω για αλλαγη, προτιμω φουλ συνθετικα (κρατανε πιο καλα απο τα ημι + πιο πολλα χιλιομετρα) και δεν κανω τη ζωη μου δυσκολη με το να ψαχνομαι συνεχως με τα λαδια κανοντας πειραματα...ειμαι ενας απλος οδηγος και οχι τρομερα απαιτητικος!
Ολοι εχουμε ενα βιβλιαρακι που εκει μεσα (οσοι το χουν διαβασει) λεει τι προτεινει η Citroen, απο κει και περα ο καθενας μπορει να λεει το μακρυ του και το κοντο του, οπως και γω και ολοι...αλλα λιγη σημασια εχει οταν η εταιρια που κατασκευασε το μοτερ σου, σου προτεινει συγκεκριμενο τυπο λαδιου! :thumb

:agree
Αν και τα 16ν αλλαζουν σε περισσοτερα χιλιομετρα τα λαδια τους, γιατι ειναι "νεοτερης" κοπης και ταλαιπορουν λιγοτερο τα λαδια τους σε σχεση με παλαιοτερα μοτερ. Π.χ. τα 8ν αλλαζουν συνηθως καθε 7500 χιλιομετρα, καθε 20000 κανουν σερβις. Ενω στο δικο μου 1,8i 16ν το βιλιο αναφερει καθε 15000 λαδια και καθε 30000 σερβις. Φυσικα και εγω δεν τα κρατω τοσο πολυ, αλλα καθε 9000-9500 τα αλλαζω και καθε δευτερη αλαγη κανω σερβις.

_________________
ΕικόναΕικόνα
Citroen XantiaΙΙ VSX 1.8i16V,1998,276100kmΕικόνα
Citroen ΒΧ14Ε,1985,177000km
Renault MeganeI 1.4eClima/Lux,1998,114000km


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Λάδια
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 07 Αύγ 2010, 00:38 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 14:24
Δημοσιεύσεις: 5576
Τοποθεσία: Τρίπολη
Kι εγώ Βασίλη (blanc) σου λέω οτι τα ΤΟΤΑl είναι πολύ κατώτερα άλλων εταιριών. Μπορώ και τα συγκρίνω με τα Amsoil που έχω τώρα και είναι μέρα με τη νύχτα.

Η citroen, και γενικά η κάθε εταιρία, δε σου λέει οτι θα βάζεις το "Total", αλλά λάδι συγκεκριμένων προδιαγραφών π.χ. ACEA A3/B3.
Το οτι η citroen συνεργάζεται με την Τotal, (μπορεί να είναι και μέλος του PSA - ποιός ξέρει) είναι καθαρά θέμα οικονομικό...

_________________
Εικόνα


Κορυφή 
 
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 
 Σελίδα 8 από 39 [ 584 Δημοσιεύσεις ] Μετάβαση στην σελίδα Προηγούμενη  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 39  Επόμενο



Συναφή θέματα

Λάδια THP
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά DS3
Συγγραφέας: jnk
Απαντήσεις: 152
ΚΑΙΕΙ ΛΑΔΙΑ
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά DS3
Συγγραφέας: ipgalgad
Απαντήσεις: 48
Πρόβλημα με τα λάδια?
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C4
Συγγραφέας: chrisman28
Απαντήσεις: 3
Αναμειξη νερών με λάδια κινιτήρα....
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά Xsara
Συγγραφέας: Bafralis
Απαντήσεις: 13
Καίει λάδια απο καινούριο
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά Xsara
Συγγραφέας: vagelis piccaso
Απαντήσεις: 25
Κορυφή
 


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 8 επισκέπτες

 
 

 
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Σύνδεση
Όνομα μέλους:

Εγγραφή
Κωδικός:

Ξέχασα τον κωδικό μου
Αποστολή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ενεργοποίησης πάλι
Αυτόματη σύνδεση σε κάθε επίσκεψη
Απόκρυψη των στοιχείων μου κατά την διάρκεια της σύνδεσης

Για να συνδεθείτε πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Η εγγραφή γίνεται σε λίγα μόνο λεπτά, αλλά σας παρέχει αυξημένες δυνατότητες. Επίσης οι διαχειριστές μπορεί να χορηγούν επιπρόσθετα δικαιώματα στα εγγεγραμμένα μέλη. Πριν συνδεθείτε, σιγουρευτείτε ότι γνωρίζετε τους όρους χρήσης και τις σχετικές τακτικές. Παρακαλούμε να διαβάσετε τους κανόνες της Δ. Συζήτησης κατά την πλοήγησή σας σε αυτό.

Όροι χρήσης | Προσωπικό απόρρητο

 
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ
 
cron