Ημερολόγιο Γκαλερί Αναζήτηση Εγγραφή Σύνδεση 

[ +/- ] [ Τώρα είναι Σάβ 20 Απρ 2024, 04:24 ]


 
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: Παράλληλος Εγκέφαλος vs Επαναπρογραμματισμός ECU
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 14 Ιαν 2012, 22:16 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 27 Μαρ 2011, 20:31
Δημοσιεύσεις: 80
f15 έγραψε:
Blanc έγραψε:
sthom έγραψε:
Μακρια απο παραλληλα εγκεφαλακια...
Αν υπαρχει η λυση του προγραμματος,τοτε ειναι μλκια να μπει παραλληλος.

Καθαρα για λογους ασφαλειας και αξιοπιστιας παντα.


:agree

Μακρια μακρια απο παραλληλους εγκεφαλους.


Γιατί ? Έτσι απλά μπορούμε να πούμε μακριά και από προγράμματα ,δεν τεκμηριώνεις την απάντηση σου ...
Έχεις δοκιμάσει κάποιο παράλληλο και είχες πρόβλημα ασφάλειας η αξιοπιστίας ?

Ναι,εχω δοκιμασει και μαλιστα οχι εναν αλλα 3-4 διαφορετικους.
Μεχρι και Greddy E-Manage Ultimate δοκιμασα που ειναι ενας απο τους πολυ καλους παραλληλους της αγορας...

Τα παραλληλα εγκεφαλακια λειτουργουν σαν blinder/jammer στα σηματα των εργοστασιακων αισθητηρων.
Με λιγα λογια,αν πχ η ταση του λ ειναι 0,8mV,ο παραλληλος κανει τον μαμα εγκεφαλο να "βλεπει" 1 ή 0,5.
Κατι αναλογο γινεται και με την πιεση και με ενα σωρο χαρτες...

Ακριβως επειδη ειναι blinder και ο μαμα εγκεφαλος δεν "βλεπει" αυτα που πρεπει ωστε να μπει σε safe mode ή να πραξει αναλογα για να μην γινει το μοτερ ενα ματσο σιδερα,για αυτο και επιλεγουμε την λυση του προγραμματος.
Δεν διαφωνω οτι υπαρχουν κακα προγραμματα,ομως επισης υπαρχουν και κακοι παραλληλοι που αν και στα δυο παει κατι στραβα,οι πιθανοτητες να γινει το μοτερ τενεκες ειναι πολυ περισσοτερες με τον παραλληλο μιας και τα alert limits ειναι αλλιωμενα.

Απλα εγιναν μοδα στα diesel κυριως μοτερ μιας και η λειτουργια του πετρελαιου ειναι σαφως απλουστερη απο της βενζινης αλλα και παλι,τα μοτερ που φορεσαν τετοια εγκεφαλακια,σε βαθος χρονου πολυ πανω απο τα μισα εχουν βγαλει σοβαρο προβλημα.

f15 έγραψε:
Μάλλον δεν γνωρίζεις για τι πράμα συζητάμε ,ποιος είπε για κόψε ράψε σε πλεξούδες ?
Εγώ είπα για παράλληλο εγκέφαλο τον οποίο συνδέεται στο αυτοκίνητο με εργοστασιακές φισσες και ελέγχει πολλούς αισθητήρες στο αυτοκίνητο με αναβαθμιζόμενο πρόγραμμα και πολλά άλλα και λειτουργεί μόνο σε turbo αυτοκίνητα ,έχω δει και οδηγήσει προσωπικά αυτοκίνητο με τέτοιο σύστημα και είχα πολύ καλές εντυπώσεις.(Αυτοκίνητο οικογενειακού φίλου )
Εσύ από ότι κατάλαβα μιλάς για τα λεγόμενα κλεφτακια με αντιστάσεις και διόδους που έβαζαν παλιά κάποιοι κομπογιαννίτες για να οικονομήσουν.Αν κοιτάξεις αυτό που λέω εγώ δεν έχει καμιά σχέση με αυτά.
Άλλωστε πολλές μεγάλες εταιρείες και βελτιωτες χρησιμοποιούν παράλληλους εγκεφάλους πχ : MTM ,Hartge,Novitec κλπ
δες εδώ μερικά λινκ με τους παράλληλους που χρησιμοποιούν γνωστοί βελτιωτες :
http://www.mtm-online.de/en/products/mtm-cantronic
http://de.novitec.nl/webshop/alfa-romeo ... teigerung/
http://www.hartge.de/ (δες στο bmw F20 engine)

Όλοι αυτοί πουλάνε μπούρδες ?

Μαλλον εσυ δεν γνωριζεις πως ειναι ο παραλληλος... :hmm
Επειδη οι παραλληλοι ειναι universal ανταλλακτικα,ολοι ερχονται με δικη τους πλεξουδα την οποια την συνδεεις πανω στην εργοστασιακη με "κλεφτες".

Οσο για τα link που εβαλες,ο Hartge δεν ασχολειται καν με μηχανικες βελτιωσεις,πουλαει λυσεις αλλου,η Novitec εκτοτε πουλουσε προγραμματα και τσιπακια και προωθει παραλληλους μονον οπου δεν μπορει να βαλει χερι και οσο για την ΜΤΜ,ε,εδω δεν χρειαζεται να σου πω κατι...Οσοι εχουν VAG ξερουν πολυ καλα...

f15 έγραψε:
Γιατί να ρισκάρω και να γράψω τον εγκέφαλο σε ένα καινούργιο αυτοκίνητο(να χάσω πχ την εγγύηση αν καταλάβουν ότι έχει προγραμματιστεί ) και να μην βάλω ένα παράλληλο που κάνει ακριβός την ίδια δουλειά και όποτε θέλω να τον βγάζω μόνος μου.
Αυτός είναι νομίζω ένας καλός λόγος .

Για πολυ χαζους τους εχεις στις αντιπροσωπειες αν νομιζεις οτι ετσι και σπασει ενα μοτερ,δεν θα δουν την "πληγωμενη" πλεξουδα...


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Πρόγραμμα για THP
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 14 Ιαν 2012, 22:50 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 27 Ιουν 2007, 11:41
Δημοσιεύσεις: 3783
Τοποθεσία: serres
στέλιο τώρα πλέον τα δίνουν έτοιμα με κλέφτες .δηλαδή ξεκουμπώνεις τον εγκέφαλο ,κουμπώνεις τους κλέφτες πάνω στον εγκέφαλο κ πάνω στους κλέφτες κουμπώνεις την εργοστασιακή πλεξούδα.

κ δηλαδή για να καταλάβω αν κάποιος βάλει το παράλληλο με το σκεπτικό να μην χάσει την εγγύηση ,θα είναι συνέχεια στο βάλε βγάλε κάθε φορά που θα πηγαίνει αντιπροσωπεία? Εικόνα

το πρόγραμμα δεν φαίνεται πουθενά ,δεν μπορεί να το εντοπίσει η αντιπροσωπεία.

_________________
Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Πρόγραμμα για THP
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 14 Ιαν 2012, 22:57 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 14:24
Δημοσιεύσεις: 5576
Τοποθεσία: Τρίπολη
Πάντως για ντίζελ που ξέρω, παράλληλο εγκεφαλάκι που σου δίνει κάτι άλογα παραπάνω, μπαίνει στην μπεκιέρα και η εργοστασιακή φύσα κουμπώνει πάνω στο παράλληλο εγκεφαλάκι. Ούτε κλέφτες ούτε τίποτα. Η τεχνολογία προχωράει... Γιατί να κόψει κάποιος καλώδια; Παραγγέλνεις ανάλογα με το μοντέλο που έχεις, και σου έρχεται με έτοιμες τις φύσες.

Η λειτουργία της (υποθέτω) είναι να ξεγελάει την πίεση της μπεκιέρας (να δείχνει στο σύστημα λιγότερη), άρα ο μαμά εγκέφαλος ανεβάζει πίεση, και κατά τον ψεκασμό, στον ίδιο χρόνο ψεκάζει περισσότερη ποσότητα πετρελαίου. Υποθέσεις κάνω, δεν ξέρω λεπτομέριες...

_________________
Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Πρόγραμμα για THP
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 14 Ιαν 2012, 23:02 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 27 Μαρ 2011, 20:31
Δημοσιεύσεις: 80
Πως δεν μπορει ρε,αμα εχει κρατησει βλαβη ο εγκεφαλος λες να μην το δουνε;
Δεν ειναι και κανενας εγκεφαλος 106/Saxo να βγαζεις την πριζα του και να κανει reset...
Εδω το Peugeot Planet του Κωστα κραταει αρχειο των 5 τελευταιων πριζωματων.Τωρα αν η τιμη του χαρτη/βλαβης ειναι εντελως παραλογη ή οχι,αυτο ειναι αλλο καπελο,ομως δεν ειναι δυσκολο να το βρεις...
Τα καινουργια διαγνωστικα δειχνουν τα παντα,και οταν λεω τα παντα,το εννοω.

Οσο για τους κλεφτες,δεν εχουν ολοι ρε.
Πριν κανεναν χρονο ξαναπηρα δευτερο Greddy E-Manage και δεν αλλαξε κατι μιας και ειναι universal και απλα σου λεει ποιο καλωδιο να συνδεσεις που.
Απλα βγαινουν παραλληλα εγκεφαλακια για συγκεκριμενο αυτοκινητο για αυτο και τα πληρωνεις 500Ε+ γιατι σου στελνει μαζι τα παντα για να μπει χωρις κοψε-ραψε,για αυτο βεβαια και δεν σου δινει την δυνατοτητα να αλλαξεις κατα βουληση τις ρυθμισεις.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Πρόγραμμα για THP
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 14 Ιαν 2012, 23:04 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 27 Μαρ 2011, 20:31
Δημοσιεύσεις: 80
agiorgitis έγραψε:
Πάντως για ντίζελ που ξέρω, παράλληλο εγκεφαλάκι που σου δίνει κάτι άλογα παραπάνω, μπαίνει στην μπεκιέρα και η εργοστασιακή φύσα κουμπώνει πάνω στο παράλληλο εγκεφαλάκι. Ούτε κλέφτες ούτε τίποτα. Η τεχνολογία προχωράει... Γιατί να κόψει κάποιος καλώδια; Παραγγέλνεις ανάλογα με το μοντέλο που έχεις, και σου έρχεται με έτοιμες τις φύσες.

Η λειτουργία της (υποθέτω) είναι να ξεγελάει την πίεση της μπεκιέρας (να δείχνει στο σύστημα λιγότερη), άρα ο μαμά εγκέφαλος ανεβάζει πίεση, και κατά τον ψεκασμό, στον ίδιο χρόνο ψεκάζει περισσότερη ποσότητα πετρελαίου. Υποθέσεις κάνω, δεν ξέρω λεπτομέριες...

Σωστα το σκεφτεσαι απλα ειναι λιγο πιο περιπλοκο.

Οσο για την αξιοπιστια παντως,οσοι εχουν σχεση με την Nissan,ξερετε τι επαθαν με τα Navara και τα παραλληλα εγκεφαλακια που εσπαζε το ενα πισω απο το αλλο...
Και υποψιν οτι ο παραλληλος ηταν εργοστασιακη τοποθετηση.
Οποτε καταλαβαινετε για τι πραγμα μιλαμε...


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Πρόγραμμα για THP
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 14 Ιαν 2012, 23:13 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 14:24
Δημοσιεύσεις: 5576
Τοποθεσία: Τρίπολη
Εξαρτάται και απο την ρύθμιση που θα του κάνεις. Στο drakebox π.χ για diesel, έχει προρυθμισμένες 10 επιλογές/καμπύλες/αύξηση απόδοσης. Απο 0 έως 9, και επιλέγεις με ένα κουμπάκι τη ρύθμιση που σε βολεύει. Το 0 κάνει απλά bypass τον παράλληλο, ενώ το 9 είναι η μέγιστη επιλογή.
Αν κάποιος είναι θαρραλαίος και το βάλει στο 9, ή πάρει εναν παράλληλο που υπόσχεται +500% αύξηση ιπποδύναμης, ε λογικό είναι να πάρει το μοτέρ στο χέρι.

Πάντως θα συμφωνήσω οτι ένας επαναπρογραμματισμός εγκεφάλου -απο κάποιον που ξέρει τι κάνει- είναι το καλύτερο, γιατί δεν κάνει boost ένα μόνο πράγμα (π.χ. μπεκιέρα, τουρμπίνα κλπ) αλλά βελτιώνει όλα τα συστήματα και δίνει μια ισσοροπημένη αύξηση επιδόσεων...

_________________
Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Πρόγραμμα για THP
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 16 Ιαν 2012, 14:37 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Πέμ 10 Δεκ 2009, 00:19
Δημοσιεύσεις: 178
Τοποθεσία: Αθήνα
Πριν από μερικά χρόνια, πρωτού ξεκινήσω να ασχολούμαι με προγράμματα και τέτοιες ιστορίες, πάλι
με έτρωγε ο ποπός μου για βελτιώσεις.

Τί απλούστερο από ένα ωραίο εγκεφαλάκι που να παρεμβάλλεται ανάμεσα στους αισθητήρες του εγκεφάλου
και τον ίδιο;
Βάζεις/βγάζεις και είσαι έτοιμος μέσα σε 2 λεπτά. Ωραιότερη ιδέα δεν υπάρχει.

Ξεκινήσαμε λοιπόν να φτιάχνουμε ένα εγκεφαλάκι που θα ξεγελούσε τον MAF (Mass Air Flow sensor) ή/και
τον MAP (Manifold Absolute Pressure sensor) για να αυξάνει τις επιδόσεις.
Όταν το δοκιμάσαμε στο αυτοκίνητο παρουσιάστηκαν τα προβλήματα που λέω σε όλους ότι δημιουργούνται.

Ένας παράλληλος εγκέφαλος έχει τη δυνατότητα μόνο να κλέβει από το σήμα των αισθητήρων που παρακολουθεί.
Αυτό έχει ως αποτέλεσμα να πολλαπλασιάζει την κλίμακα φορτίου του κινητήρα. Γιατί εκεί θα που μέτραγε 100g/sec,
μετά τον παράλληλο θα βλέπει 80g/sec, που σημαίνει ότι ο εγκέφαλος θα βρίσκεται σε διαφορετικό σημείο ρυθμίσεων
αβανς, καυσίμου και πίεσης.
Λιγότερο φορτίο = περισσότερο αβανς στους χάρτες του εγκεφάλου

Παρότι αυτή η χονδροειδής προσέγγιση σε γενικές γραμμές αυξάνει τις επιδόσεις, δημιουργεί ένα τεράστιο πρόβλημα:
Η τροποποίηση της κλίμακας φορτίου μειώνει τον ψεκασμό σε σχέση με τη μάζα αέρα που περνάει από τον κινητήρα.
Έτσι προκαλεί στέγνωμα, το οποίο δεν μπορεί να διορθωθεί από πουθενά. Δεν υπάρχει τρόπος να αυξήσεις τον ψεκασμό
σε συγκεκριμένες στροφές πειράζοντας τον αισθητήρα Λ, γιατί ο εγκέφαλος παρακολουθεί και διορθώνει από μόνος του.

Στους παράλληλους εγκεφάλους για diesel, όντως αυξάνεται η ποσότητα ψεκασμού τροποποιώντας το σήμα από την πίεση
μπεκιέρας. Και βελτιώνονται λίγο οι επιδόσεις από αυτή την αλλαγή. Στους κινητήρες βενζίνης όμως κάτι τέτοιο δεν ισχύει.


Εν κατακλείδι, διαφορά επιδόσεων φέρνουν οι περισσότεροι παράλληλοι εγκέφαλοι. Αλλά ουδεμία σχέση έχουν με ένα
πρόγραμμα για τον εγκέφαλο μιας και οι δυνατότητές τους περιορίζονται από τους αισθητήρες που προσπαθούν να κλέψουν
και την πολυπλοκότητα του μοντέλου λειτουργείας του εγκεφάλου.

Αν δοκιμάσετε να βάλετε παράλληλο εγκέφαλο σε ένα Citroen DS3 με MEV / MED17, θα παρατηρήσετε ότι μέσα στο πρώτο
λεπτό ο εγκέφαλος θα κάνει reset και autocalibration στους αισθητήρες του, καταργώντας αμέσως την επίδραση του παράλληλου.
Μας μυρίστηκαν και έχουν μάθει να φυλάγονται! :)

Αν πάλι βάλετε πρόγραμμα, το πρόγραμμα πάντα μένει στον εγκέφαλο αφού είναι κομμάτι από το λειτουργικό του σύστημα.

_________________
http://www.etuners.gr


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Πρόγραμμα για THP
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 16 Ιαν 2012, 16:34 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 10 Σεπ 2006, 13:04
Δημοσιεύσεις: 7375
Τοποθεσία: αθηνα
antonios16v έγραψε:
Να πω και εγω την αποψη μου σχετικα με τα προγραμματα στα τουρμπο μοτερ σε συνδιασμο με τα οργισμενα νιατα?
Τα ρεκτιφιε εκει που ηταν για χρεωκοποια, τα σπασμενα μοτερ εδωσαν πνοη στον χωρο!!!

Αν καποιος το θελει απεγνωσμενα μονο απο σοβαρη και επωνυμη εταιρια και μετα συνεση στα γκαζια.

Γιατι οπως λεει και ο φιλος Μανθος "τα μοτερ στιγμιαιας ισχυος τα εχουν αυτα" :clap

μην μπερδευεσε με τα vw!κανενα thp δεν σπαει απο προγραμμα σοβαρο

_________________
SAY YES TO A SAFE RACE
SAY NO TO A STREET RACE!!!
CITROEN ZX COUPE 2000 EE11
CITROEN BERLINGO MULTISPACE
CITROEN C3 FURIO
Εικόνα Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Πρόγραμμα για THP
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 16 Ιαν 2012, 17:21 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 19:08
Δημοσιεύσεις: 1576
Τοποθεσία: ΝΙκαια
zxpanos έγραψε:
antonios16v έγραψε:
Να πω και εγω την αποψη μου σχετικα με τα προγραμματα στα τουρμπο μοτερ σε συνδιασμο με τα οργισμενα νιατα?
Τα ρεκτιφιε εκει που ηταν για χρεωκοποια, τα σπασμενα μοτερ εδωσαν πνοη στον χωρο!!!

Αν καποιος το θελει απεγνωσμενα μονο απο σοβαρη και επωνυμη εταιρια και μετα συνεση στα γκαζια.

Γιατι οπως λεει και ο φιλος Μανθος "τα μοτερ στιγμιαιας ισχυος τα εχουν αυτα" :clap

μην μπερδευεσε με τα vw!κανενα thp δεν σπαει απο προγραμμα σοβαρο


Ναι αμε τραγουδα :laugh
Ποσα 207 και 308 κλαινε με μαυρο δακρυ καλυτερα μην ξερεις!!Το συνθημα ειναι "αφου εσπασε πιστονι καντω σφυριλατο".

_________________
Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Πρόγραμμα για THP
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 17 Ιαν 2012, 07:20 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 10 Σεπ 2006, 13:04
Δημοσιεύσεις: 7375
Τοποθεσία: αθηνα
εγώ πάντως δόξα τον θεό δεν έχω δει ακόμα κανένα,σε αντίθεση με το ρεκτιφιέ μου που έχει πήξει στα βαγκ όπως και εγώ έχω βαρεθεί να βγάζω καπάκια βαγκ!όσο δεν τα θέλω τόσο ΜΑΖΕΥΟΝΤΑΙ!τες παν χτες ηρθε ενα gt που ειχε 110.000 με μια φορά ΑΛΛΑΓΗ μπουζί καθόλου ΑΛΛΑΓΗ βαλβολινες και το ίδιο φ.αέρα!και δούλευε μια χαρά,δεν μπορώ να το καταλάβω πως γίνετε αυτό πραγματικά

_________________
SAY YES TO A SAFE RACE
SAY NO TO A STREET RACE!!!
CITROEN ZX COUPE 2000 EE11
CITROEN BERLINGO MULTISPACE
CITROEN C3 FURIO
Εικόνα Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Πρόγραμμα για THP
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 17 Ιαν 2012, 17:23 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 16 Ιαν 2012, 17:02
Δημοσιεύσεις: 13
Χαιρετίζω όλα τα μέλη του φόρουμ.
Είναι το πρώτο μου post στο Citroen Forum . :salute

Εμείς σαν ειδικευμένη εταιρία στην ηλεκτρονική βελτίωση κινητήρων προμηθεύουμε στους πελάτες μας Tuning Software (πρόγραμμα στον εγκέφαλο) αλλά και παράλληλους εγκεφάλους .
Παρατήρησα στην συζήτηση ότι υπάρχει γενικά μια απωθητικότητα για τέτοιου είδους προϊόντα ,πιστεύω επίσης ότι μερικοί έχουν δίκιο για αυτό ,γιατί στα συστήματα που αναφέρθηκαν και περιέγραψαν μερικοί παραπάνω πράγματι με τέτοιο τρόπο δεν μπορεί να βελτιωθεί ένα turbo αυτοκίνητο .
Πχ είναι αδύνατο να βελτιώσεις νέους turbo κινητήρες κλέβοντας και αλλοιώνοντας σήματα από τους αισθητήρες ,πχ (maf,λ.)
Οι παράλληλοι εγκέφαλοι που χρησιμοποιούμε εμείς όμως ,είναι τελευταίας γενιάς και χρησιμοποιούνται από το 2009 και μετά.
Οι μοντέρνοι παράλληλοι δεν λειτουργούν παρασιτικά ως προς το μαμά ECU (όπως παλαιοτέρα), αλλά συμβιωτικά. Επικοινωνούν και "μιλούν" μέσω CANbus με τον εργοστασιακό εγκέφαλο .Δεν χρειάζεται πλέον να "κλέψει σήματα " αλλά ορίζει απευθείας εντολές στον εγκέφαλο (όπως δηλαδή θα έκανε η χαρτογράφηση)ο όποιος πλέον διαβάζει πραγματικές τιμές .
Το hardware των μοντέρνων παραλλήλων εγκεφάλων πλέον δεν έχει πικνοτακια και resistors , αλλά περιέχει microprocessors και διαβάζει ,υπολογίζει και εκτελεί διαρκώς διορθώσεις ανάλογα με τις συνθήκες, όποτε δεν τίθεται θέμα μπερδεμάτων η στεγνώματος του κινητήρα , καθώς όλα ρυθμίζονται δυναμικά μέσω αποθηκευμένων εντολών.
Να δώσω παράδειγμα με ένα πολύ μοντέρνο αυτοκίνητο που αναφέρθηκε το DS3 1.6 THP με εργοστασιακό εγκέφαλο Bosch Motronic Med17 .
Σε αυτό τον κινητήρα ο παράλληλος που χρησιμοποιούμε συνδέεται σε 4 βασικούς αισθητήρες :
1) Map sensor ,o οποίος ελέγχει την ποσότητα ,θερμότητα, πίεση αέρα στον κινητήρα
2) Turbo sensor ο οποίος ελέγχει την πίεση του αερα από την τουρμπίνα μέσα στον κινητήρα.
3) Rail pressure sensor ο οποίος ελέγχει την πίεση καύσιμου στην μπεκιερα του κινητήρα.(ρυθμίζει πίεση τις τρόμπας καύσιμου και γενικά το καύσιμο )
4) Pierburg turbo control valve η οποία ρυθμίζει την πίεση στo turbo
Ολόκληρο το σύστημα δίνεται με έτοιμη χαρτογράφηση εσωτερικά η οποία μπορεί να αλλάξει στα μέτρα του χρηστή η αν γίνουν αλλαγές στον κινητήρα (πχ αλλαγή downpipe με ελεύθερο καταλύτη ) και υπάρχει δυνατότητα να αλλάξουμε πολλούς ακόμα παραμέτρους πχ πιο μεγάλο overboost η πιο μεγάλο χρόνο στην διάρκεια της πίεσης .
Όλα αυτά φυσικά γίνονται και με χαρτογράφηση στον εγκέφαλο του αυτοκίνητου ,αλλά αναφέρθηκα στους παράλληλους εγκεφάλους (γιατί είναι γενικά ένα παρεξηγημένο σύστημα ) για το λόγο ότι είναι ένα αξιόπιστο σύστημα το οποίο εμείς το χρησιμοποιούμε στα πολύ μοντέρνα αυτοκίνητα σε πελάτες που θέλουν να βελτιώσουν το αυτοκίνητο τους χωρίς να’’ πειράξουν’’ τον εργοστασιακό εγκέφαλο ,πχ θέλουν να έχουν το ‘’κεφάλι τους ήσυχο’’ με την αντιπροσωπεία στο service ,η να μην επηρεάζονται από τις εργοστασιακές αναβαθμίσεις , η να απενεργοποιούν την βελτίωση μόνοι τους (υπάρχει δυνατότατα άνοιγμα/ κλείσιμο του εγκεφάλου με τηλεχειρισμό) κλπ
Είμαι στην διάθεση όποιου μέλους θέλει από το φόρουμ να έρθει στο κατάστημα μας να δει από κοντά τους παράλληλους εγκεφάλους που διαθέτουμε και επίσης μπορούμε να του τοποθετήσουμε δοκιμαστικά έναν εγκέφαλο και να κάνει μια δόκιμη σε πραγματικό χρόνο με το δικό του αυτοκίνητο , επίσης μπορούμε να του συνδέσουμε στο αυτοκίνητο του το Lexia (διαγνωστικό που χρησιμοποίει η ίδια η citroen) και να τσεκάρουμε αν δημιουργεί κάποιο πρόβλημα στα ηλεκτρικά συστήματα του αυτοκίνητου.
Επίσης μπορούμε να δοκιμάσουμε το αυτοκίνητο στο δυναμόμετρο και στον δρόμο και να μετρήσουμε τις αναλογίες αέρα καύσιμου (AFR) με την συσκευή λ (innovate lm2) που διαθέτουμε .

_________________
http://www.chiptronic.gr/ -Chip & eco tuning from Professionals-


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Πρόγραμμα για THP
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 17 Ιαν 2012, 17:27 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 13 Ιουν 2009, 12:48
Δημοσιεύσεις: 14107
Εικόνες: 3
Ασε μας ρε Αντωνη που εχουν τα βαγκ μοτερ! :D :D :D

_________________
Bravo Lima Alfa November Charlie
Citroën ZX 1.4i avantage
Renault Clio II phase2 1.4 16V Dynamique


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Πρόγραμμα για THP
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 17 Ιαν 2012, 18:28 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 23 Δεκ 2011, 18:14
Δημοσιεύσεις: 1180
C5 thp απο etuners stage 1 για super αμολυβδη και μετα απο 10000χλμ. χωρις τσικ. Φιλια Κρειτων.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Πρόγραμμα για THP
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 17 Ιαν 2012, 20:05 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 08 Οκτ 2010, 11:28
Δημοσιεύσεις: 177
Τοποθεσία: Κορυδαλλος
Εικόνες: 3
http://www.tuningestile.altervista.org/ ... ementi.htm


http://www.ebay.de/itm/Chiptuning-Box-C ... 3cbed6eb4f


Τοτε ποια διαφορα μεταξυ αυτων και των δικων σας και υπαρχει τοσο μεγαλη τιμολογιακη διαφοα!!!???! Α! Βγαλτε και καμια προσφορα για THP!!! είδα ειχατε για alfa romeo ;)

_________________
Tuned! Up to 210PS 365NM!


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Πρόγραμμα για THP
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 17 Ιαν 2012, 22:25 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 16 Ιαν 2012, 17:02
Δημοσιεύσεις: 13
STAM-DS3-THP έγραψε:
http://www.tuningestile.altervista.org/gara%20di%20kart1/turbobenzina%20inserzioni/incrementi%20turbobenzina/turbobenzinacitroenincrementi.htm


http://www.ebay.de/itm/Chiptuning-Box-C ... 3cbed6eb4f


Τοτε ποια διαφορα μεταξυ αυτων και των δικων σας και υπαρχει τοσο μεγαλη τιμολογιακη διαφοα!!!???! Α! Βγαλτε και καμια προσφορα για THP!!! είδα ειχατε για alfa romeo ;)


Έχουμε δοκιμάσει και τις δυο συσκευές .

Για το πρωτο : Το powerbox2,δεν λειτούργει σαν απόδοση και αν διαλέξεις κάποια ‘’επιθετική’’ ρύθμιση η απάντηση από τον εγκέφαλο είναι limpmode και error P2263 με το καλημερα στο 1.6 THP .

Για το δεύτερο: To συγκεκριμένο Chiptuning Box είναι γερμανικό και κυκλοφορεί με πολλές ονομασίες, η πραγματική κατασκευάστρια είναι η εταιρία: Techworld (Germany)
Καλό προϊόν αλλά πολύ light ,στο 1.6 THP δεν δίνει αρκετή πίεση turbo και δεν διαχειρίζεται καθόλου καύσιμο.
Η τιμολόγηση που έχουμε κάνει για το ChipBox της Seletron είναι η πιο ανταγωνιστική στην Ευρώπη (το ίδιο προϊόν σε σχέση με άλλους αντιπροσώπους πάντα ) ,οι τιμές μας ξεκινάμε από 450€ +φπα για τα νέα βενζινοκίνητα turbo και 360+φπα για turbo diesel .(Επίσης στη τιμή περιλαμβάνεται 2 χρόνια εγγύηση ,δωρεάν αναβαθμίσεις και δωρεάν τοποθέτηση και δυναμομετρηση αν γίνει στον δικό μας χώρο)
Δες εδώ σε ίδιο προϊόν στην Ολλανδία : http://www.efkaimport.nl/Chipbox/ (διάλεξε ένα 308 βενζινοκίνητο μοντέλο από την λίστα )
Για την προσφορά που αναφέρεις , (από χτες) έχουμε δώσει ήδη την προσφορά μας στο φόρουμ και πιστεύω οι admin να την ανακοινώσουν σύντομα.

_________________
http://www.chiptronic.gr/ -Chip & eco tuning from Professionals-


Τελευταία επεξεργασία από Chiptronic και Τρί 17 Ιαν 2012, 22:30, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά

Το/Τα ακόλουθα μέλος ευχαρίστησε Chiptronic για την δημοσίευση του/της: STAM-DS3-THP
Κορυφή 
 
 
 
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 
 Σελίδα 1 από 2 [ 26 Δημοσιεύσεις ] Μετάβαση στην σελίδα 1, 2  Επόμενο



Συναφή θέματα

Αγραφος ή παραλληλος?
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά Xsara
Συγγραφέας: JIMBoy1
Απαντήσεις: 2
ΕΓΚΕΦΑΛΟΣ ΧΑΝΤΙΑ 1.6
Δ. Συζήτηση: Γενική συζήτηση Xantia
Συγγραφέας: Σεραφειμ
Απαντήσεις: 19
BSI ή ΚΑΜΕΝΟΣ ΕΓΚΕΦΑΛΟΣ ΚΙΝΗΤΗΡΑ??????
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά Θέματα
Συγγραφέας: vaggelisblanas
Απαντήσεις: 10
ΕΓΚΕΦΑΛΟΣ C1 HELP
Δ. Συζήτηση: Γενική συζήτηση C1
Συγγραφέας: Anonymous
Απαντήσεις: 5
εγκεφαλος αν/ση
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά Xsara
Συγγραφέας: tasos
Απαντήσεις: 1
Κορυφή
 


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 16 επισκέπτες

 
 

 
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Σύνδεση
Όνομα μέλους:

Εγγραφή
Κωδικός:

Ξέχασα τον κωδικό μου
Αποστολή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ενεργοποίησης πάλι
Αυτόματη σύνδεση σε κάθε επίσκεψη
Απόκρυψη των στοιχείων μου κατά την διάρκεια της σύνδεσης

Για να συνδεθείτε πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Η εγγραφή γίνεται σε λίγα μόνο λεπτά, αλλά σας παρέχει αυξημένες δυνατότητες. Επίσης οι διαχειριστές μπορεί να χορηγούν επιπρόσθετα δικαιώματα στα εγγεγραμμένα μέλη. Πριν συνδεθείτε, σιγουρευτείτε ότι γνωρίζετε τους όρους χρήσης και τις σχετικές τακτικές. Παρακαλούμε να διαβάσετε τους κανόνες της Δ. Συζήτησης κατά την πλοήγησή σας σε αυτό.

Όροι χρήσης | Προσωπικό απόρρητο

 
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ