Σελίδα 1 από 2

Αποστάτες ελατηριου πίσω ανάρτησης (ανάμεσα στις σπείρες)

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 09 Αύγ 2012, 16:40
από MeddlingMageGR
Διαβάστε παρακαλώ το παρακάτω λινκ κ θα ήθελα την άποψη σας. Έχετε κάποια εμπειρία για αυτούς τους αποστάτες ? Λέτε να ενεργούν θετικά στην απόσβεση κραδασμών? Θεωρητικά πως πιστεύετε να λειτουργούν στον ημιάκαμπτο ?

http://www.autogasforum.gr/viewtopic.php?t=1288

Re: Αποστάτες ελατηριου πίσω ανάρτησης (ανάμεσα στις σπείρες)

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 09 Αύγ 2012, 16:56
από Kilomeater
εμπειρια δεν εχω - δεν τους εχω βαλει

πιστευω δεν αξιζει, βαζανε παλαια καποιοι στα ελατηρια απο τα τρανσαλπ γιατι καθοτανε γρηγορα με τον καιρο, ενταξει κατι εκανε αλλα αμα δε αλλαζες με κανα aftermarket ελατηριο δουλεια δεν εκανες

Re: Αποστάτες ελατηριου πίσω ανάρτησης (ανάμεσα στις σπείρες)

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 09 Αύγ 2012, 18:53
από Tzakos
Δημήτρη,εγώ λέω ναί και θα τα βάλω κιόλας,εάν συνεχιστεί το πρόβλημα που έχω τώρα και με την αλλαγή σε Bilstein.

Όχι όμως για το θέμα του υγραερίου,αλλά επειδή το φορτώνω πολλά χαρτοκιβώτια.

Re: Απ: Αποστάτες ελατηριου πίσω ανάρτησης (ανάμεσα στις σπείρες

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 09 Αύγ 2012, 19:33
από MeddlingMageGR
Ούτε εμένα Μάνθο με ενδιαφέρει να μην κάθεται το αμάξι... αν κ θα έβλεπα βελτίωση κ σε αυτόν τον τομέα. Με ενδιαφέρει όμως αν ενισχύει έστω κ λίγο την απόσβεση (είναι ελαστικοί σύνδεσμοι), να περιορίσω το γκαπγκουπ, κ αν θα μειώσει την κλίση στις στροφές.

Sent from my HTC Desire HD A9191 using Tapatalk 2

Re: Αποστάτες ελατηριου πίσω ανάρτησης (ανάμεσα στις σπείρες)

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 09 Αύγ 2012, 19:39
από Tzakos
Θα το περιορίσει το γκαπ-γκουπ,γιατί δεν αφήνει να τερματίσει το αμορτισέρ.

Re: Αποστάτες ελατηριου πίσω ανάρτησης (ανάμεσα στις σπείρες)

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 09 Αύγ 2012, 20:51
από MeddlingMageGR
Για να τερματίσει το αμορτισέρ, δεν πρεπει πρώτα να τερματίσει το ελατήριο ? Εννοώ... ταυτόχρονα δεν γίνονται αυτα ?

Re: Αποστάτες ελατηριου πίσω ανάρτησης (ανάμεσα στις σπείρες)

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 09 Αύγ 2012, 20:54
από Tzakos
Υπάρχουν φορές που δεν το προλαβαίνει,γιατί επεμβαίνει το μπάμ στόπ.

Re: Αποστάτες ελατηριου πίσω ανάρτησης (ανάμεσα στις σπείρες)

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 09 Αύγ 2012, 22:37
από GEMI
Αυτό το συστημα έχει κ τα μειονεκτήματά του. Μόλις φθαρουν λίγο το σασί ταλαντώνει ανομοιόμορφα στις στροφές με ότι αυτό συνεπάγεται. Θα πρότεινα αποστάτες πάνω κάτω από τα ελατήρια. Τα δοκίμασα στο φιεστα που είχε ημίκαμπτο άξονα πίσω κ κράτησαν μέχρι κ σήμερα ακόμα σε συνδυασμό με σκληρότερα ελατήρια κ σφιχτά αμορτισέρ. Η αίσθηση που σου δίνει είναι ότι αν κ σκληρό κ ακουνητο το πίσω μέρος δε κοπανάει στις λακούβες κ δε μεταφέρει κραδασμούς στην καμπίνα.

Re: Αποστάτες ελατηριου πίσω ανάρτησης (ανάμεσα στις σπείρες)

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 09 Αύγ 2012, 23:49
από agiorgitis
Το καλύτερο είναι αυτό που λέει ο Gemi, και το έχω κάνει, διότι αν βάλεις ανάμεσα στις σπείρες το μόνο που θα καταφέρεις είναι να κάνεις πιο σκληρό το ελατήριο. Λογικό δεν είναι;
Ενώ αν βάλεις πάνω-κάτω, προσθέτεις έξτρα ελαστικότητα-απόσβεση-διαδρομή στο ελατήριο.

Για να μπεί επάνω θέλει λίγο πατέντα (που δεν ξέρω αν κάποιος έχει την όρεξη να το κάνει - εγώ έφαγα πέρυσι 1 ολόκληρη μέρα), ενώ για το κάτω θέλει ή αλλο σύστημα ή ελάχιστο λάστιχο για να μην βγεί το κάτω άκρο απο τη βάση του, και μετά ψάχνετε τα ελατήρια στην εθνική....

Τα αποτελέσματα πάντως είναι αρκετά καλά. Δεν περνάνε τα κοπανήματα στο σασί, ενώ σε μικρές-μέτριες ανωμαλίες του δρόμου, δεν καταλαβαίνεις τίποτα.
Για καλύτερα αποτελέσματα, πρεπει να μπεί και λάστιχο ανάμεσα στις βάση του ημιάκαμπτου και το σασί. Βασικά ενα σάντουιτς τύπου σασί-λάστιχο-βάση-λάστιχο-βίδα. Αλλά θέλει παραπάνω χρόνο και εχω βαρεθεί να το κάνω.

Το μόνο "κακό" είναι οτι ενώ γενικά ψάχνεστε για συστήματα και βελτιώσεις, τελικά όλα μένουν στα λόγια και στο τέλος δεν κάνετε τίποτα...

Re: Αποστάτες ελατηριου πίσω ανάρτησης (ανάμεσα στις σπείρες)

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 09 Αύγ 2012, 23:59
από GEMI
Το λάστιχο ανάμεσα στον ημίκαμπτο κ σασί θα προκαλεί αστάθεια με το παιξιμο του τιμονιου κ όταν έχει βάρος πίσω. Καλό είναι να μπουν σκληρά σινεμπλοκ με χαμηλοπρόφιλα ελάχιστα απο το μαμά λάστιχα αν θέλει κανείς το τέλειο. Αυτά σε συνδυασμό με αποστάτες ελατηρίων ημίσκληρα ελατήρια κ σφιχτά αμορτισέρ μετατρέπουν ένα άχαρο κ επικινδυνο στην γρήγορη οδήγηση οικογενειακό αυτοκίνητο σε σπορ με κρατήματα κ αίσθηση στιβαρότητας χωρίς ταλαντώσεις κ κραδασμούς.

Re: Αποστάτες ελατηριου πίσω ανάρτησης (ανάμεσα στις σπείρες)

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 10 Αύγ 2012, 00:06
από MeddlingMageGR
GEMI, το έσκισες το θέμα... μπέρδεψες σινεμπλόκ, αποστάτες, ημίσκληρα ελατήρια, σφιχτά αμορτισέρ, χαμηλοπρόφιλα ελαστικά... ήρεμα λίγο. Αμα είναι να το πετάξω το ριμάδι να πάρω το GTR. Ούτε αποστάτες θέλω να βάλω ούτε να πληρώσω για άλλα ελατήρια ούτε φυσικά να αλλάξω λάστιχα. Εγω ρωτάω κάτι απλό, και δε θέλω να το κάνουμε "επιστήμη". Τα ελατήρια αυτά, αξίζουν τα 60 ευρω τους? Θα υπάρξει βελτίωση στην ποιότητα κύλησης ?

Re: Αποστάτες ελατηριου πίσω ανάρτησης (ανάμεσα στις σπείρες)

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 10 Αύγ 2012, 00:11
από MeddlingMageGR
agiorgitis έγραψε:
Το καλύτερο είναι αυτό που λέει ο Gemi, και το έχω κάνει, διότι αν βάλεις ανάμεσα στις σπείρες το μόνο που θα καταφέρεις είναι να κάνεις πιο σκληρό το ελατήριο. Λογικό δεν είναι;
Ενώ αν βάλεις πάνω-κάτω, προσθέτεις έξτρα ελαστικότητα-απόσβεση-διαδρομή στο ελατήριο.

Για να μπεί επάνω θέλει λίγο πατέντα (που δεν ξέρω αν κάποιος έχει την όρεξη να το κάνει - εγώ έφαγα πέρυσι 1 ολόκληρη μέρα), ενώ για το κάτω θέλει ή αλλο σύστημα ή ελάχιστο λάστιχο για να μην βγεί το κάτω άκρο απο τη βάση του, και μετά ψάχνετε τα ελατήρια στην εθνική....

Τα αποτελέσματα πάντως είναι αρκετά καλά. Δεν περνάνε τα κοπανήματα στο σασί, ενώ σε μικρές-μέτριες ανωμαλίες του δρόμου, δεν καταλαβαίνεις τίποτα.
Για καλύτερα αποτελέσματα, πρεπει να μπεί και λάστιχο ανάμεσα στις βάση του ημιάκαμπτου και το σασί. Βασικά ενα σάντουιτς τύπου σασί-λάστιχο-βάση-λάστιχο-βίδα. Αλλά θέλει παραπάνω χρόνο και εχω βαρεθεί να το κάνω.

Το μόνο "κακό" είναι οτι ενώ γενικά ψάχνεστε για συστήματα και βελτιώσεις, τελικά όλα μένουν στα λόγια και στο τέλος δεν κάνετε τίποτα...


Γιάννη δεν "ψάχνεται" κανείς έτσι όπως το εννοείς εσυ. Δεν θέλω να μπώ σε αυτη τη διαδικασία που περιγράφεις, γιατι δεν υπάρχουν λεφτά για τίποτα. Ούτε καν τα 60 ευρω πυο κάνουν τα λάστιχα που ρωτάω. Απλα επειδή με ενδιαφέρει το θέμα, αν είναι να μην κοπανάει τόσο για... 60 ευρώ, θα κάνω οικονομίες να τα μαζέψω να τα δώσω.

Πλζ μην αποπροσανατολίζεται το θέμα γιατι ο καθένας θα γράφει το μακρύ του και το κοντό του σχετικά με το πώς φαντάζεται οτι μπορει να καλυτερέψει ο πίσω άξονας!!!

Re: Αποστάτες ελατηριου πίσω ανάρτησης (ανάμεσα στις σπείρες)

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 10 Αύγ 2012, 00:14
από GEMI
Ρε άσχετε άμα δε μπορείς να κάνεις τις επιλογές που σου προτείναμε βάλε τουλάχιστον σκληρά ελατήρια να γλυτώσεις το βάρκα κούνα τι να σου κάνουν τα λαστιχάκια στα αμορτισέρ ? Στα μεταχειρισμένα, ελατήρια από μεγαλύτερο μοντέλο έχουν δεν έχουν ένα πενηντάρικο.
Εδώ σου προτείνουμε ολοκληρωμένες λύσεις για τον θερμοσίφωνα που έβαλες κ μας την λες..
Μήπως σε ενοχλεί που παρεμβαίνουμε :hmm

Re: Αποστάτες ελατηριου πίσω ανάρτησης (ανάμεσα στις σπείρες)

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 10 Αύγ 2012, 00:27
από MeddlingMageGR
GEMI έγραψε:
Ρε άσχετε MeddlingMageGR άμα δε μπορείς να κάνεις τις επιλογές που σου προτείναμε βάλε τουλάχιστον σκληρά ελατήρια να γλυτώσεις το βάρκα κούνα τι να σου κάνουν τα λαστιχάκια στα αμορτισέρ ? Στα μεταχειρισμένα ελατήρια από μεγαλύτερο μοντέλο έχουν δεν έχουν ένα πενηντάρικο.
Εδώ σου προτείνουμε ολοκληρωμένες λύσεις για τον θερμοσίφωνα που έβαλες κ μας την λες..
Μήπως σε ενοχλεί που παρεμβαίνουμε :hmm


Μα δεν έχω βαρκα-κούνα ρε συ GEMI... το αυτοκίνητο είναι το 2λιτρο VTS το οποιο ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ ΜΟΝΤΕΛΟ ΑΠΟ ΑΥΤΟ. ΤΕΛΕΙΑ. Αρα απο πού να πάρω μεταχειρισμένα ελατήρια? Λάθος πρώτο.
Λάθος 2ο, δεν έχω βάλει θερμοσίφωνα εχω βάλει ντόνατ.
Λάθος 3ο, δεν σου ζήτησα ΠΟΤΕ, και επαναλαμβάνω ΠΟΤΕ, να μου πείς ολοκληρωμένες λύσεις. Αρα μη με λές "άσχετο" και μή μου λές οτι "σου τη λέω" γιατι εγω ρωτάω να μου απαντήσετε για το Α θέμα, και εσυ μου λές ιστορίες απο το Β εως το Ω.

Και όχι, δεν με ενοχλεί που παρεμβαίνεις. :clap :clap

Re: Αποστάτες ελατηριου πίσω ανάρτησης (ανάμεσα στις σπείρες)

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 10 Αύγ 2012, 01:09
από agiorgitis
MeddlingMageGR έγραψε:
Γιάννη δεν "ψάχνεται" κανείς έτσι όπως το εννοείς εσυ. Δεν θέλω να μπώ σε αυτη τη διαδικασία που περιγράφεις, γιατι δεν υπάρχουν λεφτά για τίποτα. Ούτε καν τα 60 ευρω πυο κάνουν τα λάστιχα που ρωτάω. Απλα επειδή με ενδιαφέρει το θέμα, αν είναι να μην κοπανάει τόσο για... 60 ευρώ, θα κάνω οικονομίες να τα μαζέψω να τα δώσω.

Πλζ μην αποπροσανατολίζεται το θέμα γιατι ο καθένας θα γράφει το μακρύ του και το κοντό του σχετικά με το πώς φαντάζεται οτι μπορει να καλυτερέψει ο πίσω άξονας!!!

Mε λίγα λόγια:
1)Αυτοί οι αποστάτες ΔΕΝ θα σου κάνουν τη ζωή καλύτερη γιατί μειώνουν τη διαδρομή του ελατηρίου και όταν θα πέφτεις σε λακούβες θα είναι πιο σκληρό
2)Θέλεις αποστάτες ανάμεσα στο σασί και στο ελατήριο
3)Το κόστος είναι απο ελάχιστο έως λίγο, αναλόγως το τί λάστιχα θα βάλεις. Εγώ είχα απο κάτι παλιές αρβύλες. Κόστος κατασκευής: 0 ευρώ (*)

Όρεξη, ιδέες, και ανυψωτικό χρειάζεται. Όχι χρήμα... ;)

Αλλά σε προειδοποιώ οτι οτιδήποτε και να του κάνεις, όσο και να βελτιωθεί, την άνεση άλλων αυτοκινήτων δεν την φτάνει. Ψωνίσαμε απο σβέρκο βλέπεις...
Χίλιες φορές μάζεψε λεφτά και πάρε ενα C5 με υδρό, να γλυτώσεις τις πατέντες και την ταλαιπωρία. Αν είχα λίγο περισσότερη οικονομική άνεση θα το είχα ήδη κάνει...


(*) Κόστος φιλοδωρήματος στο παιδί στο συνεργείο που με βοήθησε: 20 ευρώ για μια μπύρα