Σελίδα 1 από 1

πυρομετρο και εμπειριες απο θερμοκρασιες

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 27 Δεκ 2013, 22:38
από vasilisalessia
καλησπερα.εχω βαλει φπε και πυρομετρο σε ενα 1.4 16ν.και θα ηθελα αν καποιος με παρομοιο κινητηρα και πυρομετρο να μου πει τις εμπειριες απο οδηγηση και θερμοκρασιες.πχ εγω με 110 και πεμπτη εχω 600βαθμους με 140 700βαθμους αλλα με 180+ δε ξεπερνα τους 810.με τιποτα!με 4η και κοφτη δε παιρνα τους 800.απλα σε μεγαλο ταξιδι ειμαι σε μια μεση τιμη σε ανηφορα 650-700αλλα με 130-140.σε κατηφορα πεφτη στην ιδια ταχυτητα στους 550-600.και μεσα στη πολη εχει απο 400-500.χαλαρα παντα..
θαθελα να ξερω αν καποιος με 1.4 εχει βαλει πυρομετρο και τι θερμοκρασιες εχει.ευχαριστω.δεν το ειχα βαλει οταν ητανε μανατο το αμαξι και δε ξερω διαφορες.
κατα τη δικη μου αποψη το θεωρω σημαντικο οργανακι.

Re: πυρομετρο και εμπειριες απο θερμοκρασιες

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 27 Δεκ 2013, 23:21
από Haris_c4_1.4
Ενδιαφερον θεματακι! Προσωπικα δεν εχω βαλει πυρομετρο,αναμενουμε τις αποψεις των παιδιων εδω!

Re: πυρομετρο και εμπειριες απο θερμοκρασιες

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 28 Δεκ 2013, 21:09
από vasilisalessia
χαρη εγω θα σου ελεγα να βαλεις ενα.και να βλεπεις μεχρι που σε παιρνει να ζορισεις το αμαξι σου.συν οτι βλεπεις αν η βενζινη που εβαλες ειναι καλη η οχι.για βελτιωμενα αμαξια με προγραμμα ειναι ενα σημαντικο οργανακι.

Re: πυρομετρο και εμπειριες απο θερμοκρασιες

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 28 Δεκ 2013, 22:47
από NEKTARIOS C5
Πόσο πήγε το πυρομετρο και πιο έχεις βάλει??

Sent from my ST26i using Tapatalk

Re: πυρομετρο και εμπειριες απο θερμοκρασιες

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 29 Δεκ 2013, 10:23
από vasilisalessia
depo racing-50 ευρω απο αγγλια το πηρα.

Re: πυρομετρο και εμπειριες απο θερμοκρασιες

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 29 Δεκ 2013, 21:02
από Tzakos
vasilisalessia έγραψε:
χαρη εγω θα σου ελεγα να βαλεις ενα.και να βλεπεις μεχρι που σε παιρνει να ζορισεις το αμαξι σου.συν οτι βλεπεις αν η βενζινη που εβαλες ειναι καλη η οχι.για βελτιωμενα αμαξια με προγραμμα ειναι ενα σημαντικο οργανακι.



Πώς σου δείχνει το πυρόμετρο ρε φίλε,οτι η βενζίνη είναι ο.κ? :hmm
Πώς καταλαβαίνεις μέχρι που να ζορίσεις? :hmm
Πάντα μιλάμε για ατμόσφαιρα,έτσι?

Re: πυρομετρο και εμπειριες απο θερμοκρασιες

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 30 Δεκ 2013, 17:07
από vasilisalessia
το πυρομετρο μετρα θερμοκρασιες καυσαεριων.χονδρικα να το πω..ενας ατμοσφαιρκος κινητηρας λειτουργει με ενα οριο θερμοκρασιας μεχρι 900 το πολυ βαθμους κελσιου.και αυτο οταν εισαι στα ορια!!!
οταν βαζει καποιος πυρομετρο με τη προυποθεση οτι γνωριζει την υγεια του κινητηρα του και εχει καθαρα συστηματα και παροχες και και,και βαλει καλη βενζινη,τοτε θα δει το πυρομετρο σε πληρη επιταχυνση να ανεβαινει καπως γρηγορα μεχρι τους 600-700 βαθμους μετα καποια στιγμη ανεβαινει αργα και σε καποιο σημειο σκαλωνει.δεν ανεβαινει αλλο(εκει εμπλουτιζει ο κινητηρας με καυσιμο)και βλεπεις στο τριπ να ανεβαινει η καταναλωση ακομα και σταθερο γκαζι και στο πυρομετρο να πεφτει λιγο η θερμοκρασια.
αν εχεις θερμοκρασιες αρκετα υψηλες ακομα και σε χαλαρες καταστασεις η οταν κανεις πληρη επιταχυνση βλεπεις οτι παρολο που εμπλουτιζει ο κινητηρας,το πυρομετρο ανεβαινει και δε σταματα στους 850 περιπου η τους ξεπερνα τοτε κοβεις αμεσως.για τον απλουστατο λογο οτι οι θερμοκρασιες αυτες ειναι επικινδυνες για το κινητηρα.εκει καταλαβαινεις οτι η η βενζινη ειναι νοθευμενη η η αντλια σου σε αποχαιρετα..η κατι συμβαινει με τα μπεκ.βεβαια ολα ειναι σχετικα..πρεπει να γνωριζεις το αμαξι σου και πως δουλευει.σε τι κατασταση ειναι τα μπεκ αντλιες κ.λ.π.γι αυτο μιλαω για ενα καλο οργανακι ειδικα σε φτιαγμενα αμαξια.
αν εχεις 140 χλμ και το πυρομετρο χτυπα 800βαθμους κοβεις.αυτο εννοω οτι σου δινει μια ασφαλεια.βεβαια πρεπει να ξερεις να το διαβαζεις.φασεις εμπλουτισμου πχ..και να ξερεις πως δουλευει και με τι θερμοκρασιες συνηθως.
με καπως παρομοια φιλοσοφια λειτουργει κα στα τουρμπο απο αυτα που ξερω.
δεν ειμαι μηχανικος.και εμενα μου τα μαθανε.
δε σου βγαζει μυνημα οτι η βενζινη ειναι νοθευμενη..απλα αν ξερεις να το διαβαζεις..σου δινει ολα τα απαραιτητα στοιχεια.

Re: πυρομετρο και εμπειριες απο θερμοκρασιες

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 30 Δεκ 2013, 22:24
από nbackal
Επειδή σαν δεύτερο αμάξι έχω ενα STI και έχω βάλει πυρόμετρο, βιοχηχανικό όργανο ακριβείας. Εχω βάλει και knock link για έλεγχο πυρακίων.Σε αυτοκίνητο turbo έχει νόημα λόγω του τρόπου λειτουργίας των συγκεκριμένων κινητήρων.

Αν θέλεις να δείς αν η βενζίνη είναι καλή βάζεις wideband για να βλέπεις ανα πάσα στιγμή τα μιγματά σου. Το πυρόμετρο δεν νομίζω οτι θα σου δείξει κάτι σοβαρό σε ατμοσφαιρικό αμάξι. Σημασία επίσης έχει και που θα βάλεις το πυρόμετρο. Για παράδειγμα σε Subaru το έχω στον 3ο κύλινδρο στο χταπόδι. Αλλοι το βάζουν στο uppipe του turbo. Πιο ψαγμένοι βελτιωτές φοράνε και ακουστικά για εντοπισμό πυρακίων κατά τη ρύθμιση.

Το τι βλέπεις στο 1,4 είναι σχετικό. Οταν το βελτίωσαν το δυναμομέτρησαν ; Είχαν βάλει wideband και αποτύπωσαν το AFR στην καμύλη ροπής και ισχύος για να δείς πόσο φτωχαίνει το μίγμα βενζίνης για να πάρει δύναμη ; Ξέρεις το στοιχειομετρικό σου AFR εαν είναι αυτο που πρέπει ;

Για παράδειγμα σου λέω οταν το αμάξι μου τουρμπίζει ή σε πάτημα φτάνει το AFR 11.2 και το πυρόμετρο θα δείξει και 850 βαθμούς. Σε cruising με 160 χλμ δείχνει 750. Σε κρύο καιρό έχω δεί και 11.6 AFR σε πάτημα ακαριαία και πέφτει μετά πρός το κόφτη. 11.6 AFR είναι πολύ φτωχό αλλά είναι θέμα ρύθμισης

Στο ατμοσφαιρικό τι περιμένεις να δείς ; Δεν νομίζω οτι χωρίς wideband μπορείς να καταλάβεις τι παίζει με την ποιότητα καυσίμου.
Επίσης αμα θές να δεις τι κάνει το αμάξι πήγαινε σε ενα δυναμόμετρο και θα δείς εκεί τα μίγματα και θα πάρεις μια γεύση
του τι έχει κεδρίσει το αμάξι σε σχέση με το μαμά και πώς έχουν μεταβληθεί οι παράμετροι AFR.

Προσωπικά δεν θα έβαζα πυρόμετρο σε ατμοσφαιρικό αμάξι.

Re: πυρομετρο και εμπειριες απο θερμοκρασιες

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 30 Δεκ 2013, 23:11
από Tzakos
Βασίλη σε ατμόσφαιρα,δεν έχει νόημα.
Σε τουρμπίσιο μαμά,πάλι δεν έχει νόημα.
Κάπου κάνεις λάθος.
Για να σώσεις το μοτέρ σου και να ελέγχεις τα καύσιμά σου,τότε θέλεις fuel trim οργανάκι τίποτε άλλο.
Λιανά,θέλεις έναν λάμδα,για να βλέπεις που είσαι πλούσιος και που φτωχός.

Re: πυρομετρο και εμπειριες απο θερμοκρασιες

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 30 Δεκ 2013, 23:24
από vasilisalessia
Παιδια ψαχτε το λιγο καλύτερα.παρα πολλα παιδια με πεζω thp οπως και καποια ατμοσφαιρικα εχουνε πυρομετρο.το πυρομετρο σωνει κατα τη γνωμη μου.ακομα και εδω στο εξωτερικο πολλοι βελτιωτες κοιτανε πυρομετρα γιασωστες καυσεις.μετα απο προγραμματα.και βελτιωσεις.ο δικος μου κοιτα το πυρομετρο πολλες φορες για να δει που εμπλουτιζει το αμαξι.εχει περισσοτερη εφαρμογη σε ενα τουρμπο αλλα και στο ατμοσφαιρικο ειναι πολυ σημαντικο.
Γνωμη των δικων μου γνωριμιων και βελτιωτων παντα.δε θελω να πεταξω ενα σωρο χρηματα γι αυτο το κινητηριακι.εβαλα χταποδι συν καποια αλλα καλουδια και δειχνει οτι εχει καλη ψυχη.ηθελα απλα να δω αν καποιο παιδι με παρομοιο αμαξι εχει εμπειριες.εμαθα να το λειτουργω και ειναι ενδιαφέρον.
Φιλε μου μη μπερδευεσαι.για το στι και τα μεταλλα ειναι ισως λογικες οι θερμοκρασιες που μου λες.μιλαμε για απλο ατμοσφαιρικο που επιανε 800 και μεχρι 150 χλμ.και μετα το προγραμμα πιανει 810 με 820 με 180χλμ

Re: πυρομετρο και εμπειριες απο θερμοκρασιες

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 30 Δεκ 2013, 23:56
από nbackal
Τώρα αναφέρεσαι σε THP που είναι τουρμπάτα.

Οι γνώμες είναι σεβαστές άλλωστε τα φόρουμ για αυτό το σκοπό είναι.

Ταπεινή μου γνώμη είναι να δυναμομετρήσεις το αυτοκίνητο. Εκεί βάλε ενα wideband έστω δανεικό, να δείς τα μιγματά σου στο ρελαντύ και στα φορτία. Να δείς και το πυρόμετρο τι σου δείχνει σε κάθε κατάσταση αφού το θεωρείς σημαντικό. Επίσης θα δείς και στην ουσία την δύναμη που πήρε το αυτοκίνητο απο την βελτίωση και πως κινούνται οι παράμετροι θερμοκρασιών και δεικτών AFR καθώς και οι καμπύλες ισχύος / ροπής.

Και δεν μπερδεύομαι καθόλου. 7 χρόνια βελτιωμένο αμάξι 350 αλόγων κυκλοφοράω και επετρεψέ μου να έχω άποψη στο τι όργανο κάνει τι πού χρησιμεύει. Στο Saxo VTS που είχα και είχα χαζοβελτιώσει και μου έλεγαν τα διάφορα, οταν το δυναμομέτρησα είδα οτι είχα πάρει 2 άλογα με ροπές ψιλοχάλια. Μαμά το αμάξι ήταν 114 άλογα και 115,8 βελτιωμένο.

Δεν λέει κανένας να πετάξεις λεφτά. Πήγαινε το π.χ. στο δυναμόμετρο του Μαραβέλια που είναι απο τα πιο αυστηρά και θα ξέρεις που κινείται το αμάξι.

Καλή χρονιά σου εύχομαι και πάντα φιλικά.

Νίκος.

Re: πυρομετρο και εμπειριες απο θερμοκρασιες

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 31 Δεκ 2013, 00:27
από vasilisalessia
αναφερθηκα στους τουρμπο γιατι ο αγαπητος φιλος πιο πανω εγραψε οτι δε λεει τιποτα ουτε στους τουρμπο.πραγμα που κατα τι γνωμη μου δεν ειναι αληθες.προς θεου δεν αντιλεγω στα περι δυναμομετρησεων κλπ.εχει μπει προγραμμα σε ατομο που εβαλε σε παρομοιο αμαξι και δυναμομετρηθηκε.συν καποια αλλαγη λογω 97αρας βενζινης που χρησιμοποιοω..απλα εγω δεν το δυναμομετρησα.λεω απλα οτι δεν ειναι το ιδιο ενα αμαξι με 350 αλογα που εχει καποιες ανοχες με ενα 1400 με φπε.
παντως παραξενο που το το ντς το σαξο σου το δυναμωσες και πηρες μονο 2 αλογα.γνωριζω ατομα που πηρανε καλαααα αλογα απο σαξο 106 ραλυ 206 με nfu κλπ που εχουνε παρομοιο κινητηρα..βεβαια εξαρταται και το ποσο που το καθε ατομο διαθετει.
τελωσπαντων δεν ειμαι μηχανικος.ηθελα απλα να δω μηπως υπαρχουνε αναλογες εμπειριες με θερμοκρασιες.
καλη χρονια νασαι καλα.
εννοειται παντα φιλικα.

Re: πυρομετρο και εμπειριες απο θερμοκρασιες

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 31 Δεκ 2013, 00:37
από nbackal
Ο Μάνθος αναφέρθηκε σε μαμά τουρμπάτα τα οποία συνήθως δεν είναι ρυθμισμένα απο το εργοστάσιο για "μπούνια" λόγω ρύπων κυρίως.
Το πυρόμετρο είναι χρήσιμο σε τούρμπο γαργαλημένο.

Το Saxo για να πάρει γύρω στα 10 άλογα ήθελε εξάτμιση, εκκεντροφόρους. Στο δικό μου δεν είχα βάλει εξάτμιση γιατί μου άρεσε να είναι κυριλέ στα ταξίδια. Το είχα δυναμομετρήσει απο τσαντίλα γιατί ο τύπος που μου ρύθμισε το εγκεφαλάκι ισχυριζόταν οτι το αμάξι πήρε 10 άλογα, και του είπα μάλλον έμειναν στον σταύλο του :D γιατί δεν τα είδα πουθενά. Αλλωστε το Saxo ενα μπουρί είχε το τελικό το μαμά μάζευε τον θόρυβο.