Σελίδα 2 από 3

Re: Fuel Shark Saver: Βελτίωση στην κατανάλωση ή απάτη;;

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 23 Ιούλ 2014, 08:38
από bakevang
Φέρνω και πάλι το θέμα στο φως! Όταν είδα το μηχάνημα αυτό είπα πως αποκλείεται να κάνει αυτά που υπόσχεται και απλά το προσπέρασα.. Κακώς βέβαια γιατί με τα 1.800cc έχω κάνει συνέταιρο τον βενζινά.... Αλλά, ήρθε ένας φίλος δικηγόρος από Καβάλα με ένα Nissan Xtrail 2000cc και τον πήγα στην Ανδριανούπολη από το Σουφλί. Είχε αυτό το μηχάνημα στο αυτοκίνητό του και δεν μπορείτε να φανταστείτε την έκβαση της δοκιμής μας. Όταν πηγαίναμε στη γειτονική χώρα το είχαμε συνδεδεμένο.. Ο δείκτης της βενζίνης έπεσε πάρα πολύ λίγο, ούτε καν μία γραμμούλα. Αδιανόητο για μένα. Στην επιστροφή το αποσυνδέουμε και είδα πως ο δείκτης της βενζίνης έπεσε 2 ολόκληρες γραμμές!!!!!!! Οσονούπω θα έχετε και την έκβαση των δικών μου δοκιμών με αυτό το μηχανηματάκι.

Φιλικά,
Βαγγέλης

Re: Fuel Shark Saver: Βελτίωση στην κατανάλωση ή απάτη;;

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 23 Ιούλ 2014, 09:55
από Πράκτορας
Ή εντελώς τυχαίο, ή έχει "κωνικό" τεπόζιτο και απλά έπεσε όσο έπεσε ο δείκτης του καυσίμου.

Όταν το πάρεις, κάνε το τεστ φουλάρισμα-χιλιόμετρα με και χωρίς το Fuel Shark Saver. Είναι ο μόνος τρόπος για να δεις αν δουλεύει. Που δεν πρόκειται αλλά λέμε τώρα. Αυτή είναι η πικρή αλήθεια.

Re: Fuel Shark Saver: Βελτίωση στην κατανάλωση ή απάτη;;

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 23 Ιούλ 2014, 10:27
από NickNT
Προφανώς και ισχύει αυτό που γράφει ο Πράκτορας, αλλά (συγγνώμη προκαταβολικά που θα ακουστώ επιθετικός) είναι δυνατόν μία αντίσταση στον ΑΝΑΠΤΗΡΑ του αυτοκινήτου να ρίχνει την κατανάλωση;!; Αν δεν έχει παρακολουθήσει κανείς ούτε μία μέρα στο γυμνάσιο, άντε να δεχτώ ότι μπορεί να το πιστέψει... ειδάλλως, τι να πω... άντε, μαγνητικά βραχιολάκια και χρυσό στη ρυθμική.

Όπως είχα αναφέρει στο fb group προ μηνών, είναι το ισοδύναμο του να πιστεύεις ότι θα πετάξεις επειδή ζωγράφισες φτερά στην πλάτη σου.

Re: Fuel Shark Saver: Βελτίωση στην κατανάλωση ή απάτη;;

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 23 Ιούλ 2014, 10:32
από bakevang
Πράκτορας έγραψε:
Ή εντελώς τυχαίο, ή έχει "κωνικό" τεπόζιτο και απλά έπεσε όσο έπεσε ο δείκτης του καυσίμου.

Σωστά! Δεν το χα σκεφτεί αυτό! Είδα το σχετικό βίντεο στο youtube που έκαναν test με διάφορα τέτοια gadgets, τα οποία ήταν όλα άχρηστα. Αντί να το αγοράσω, θα το δανειστώ από το φίλο μου για να κάνω το τεστ στο δικό μου αυτοκίνητο που γνωρίζω και θα σας πω! Και ανάλογα με το αποτέλεσμα θα κινηθώ στην αγορά ή μη αυτού.

NickNT πολύ σωστά το λες! Συμφωνώ απολύτως! Πάντως γενικά σε forum που έψαξα σήμερα το πρωί, μετά από αυτό που είδαν τα μάτια μου, λένε ότι έχει διάφορες αντιστάσεις που ισορροπεί το ρεύμα στη σωστή τάση σε όλο το αυτοκίνητο πχ. ράδιο, κλιματισμός αλλά και στο σύστημα ανάφλεξης. Και γι αυτό μπαίνω στη λογική να το δοκιμάσω και για κανέναν άλλο λόγο. Εξάλλου γιατί να μην κάνω μία δοκιμή στα χιλιόμετρα που ήδη γράφω;

Re: Fuel Shark Saver: Βελτίωση στην κατανάλωση ή απάτη;;

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 23 Ιούλ 2014, 11:03
από Πράκτορας
Αν είναι τζαμπαντάν, δοκίμασε το. Απλά και μόνο για το τεστ, να κάνουμε και κουβέντα ;)

Από την άλλη, οι αυτοκινητοβιομηχανίες σπαταλούν δις € για οικονομία στη μετακίνηση, θα ήταν τουλάχιστον κουτό για αυτούς να μην είχαν κάτι τέτοιο στον στάνταρ εξοπλισμό των οχημάτων τους...

Re: Απ: Fuel Shark Saver: Βελτίωση στην κατανάλωση ή απάτη;;

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 23 Ιούλ 2014, 11:06
από Lohias^
GeoC4Madness έγραψε:
http://jalopnik.com/the-fuelshark-wont-save-you-gas-because-it-runs-on-bul-1479542390
Διαβαστε το,ειναι αρκετα κατατοπιστικο.Το μηχανημα δεν αξιζει τιποτα.Καθαρη απατη


Νομίζω πως η τεχνική ανάλυση μαζί με το τεστ που περιέχει το παραπάνω άρθρο, τα λένε όλα. Το διάβασα όλο και αποδεικνύει με επιχειρήματα πως το εν λόγω σύστημα είναι μια απάτη.

Εν ολίγοις για κάποιον που δεν θέλει να διαβάσει το άρθρο ολόκληρο. Η Fuel Shark Co. υποστηρίζει πως η οικονομία επιτυγχάνεται, χάρη ενός πυκνωτή που έχει πάνω το σύστημα και ο οποίος αποθηκεύει ενέργεια.. Ο πυκνωτής αυτός είναι της τάξης των 1000μF (0.001F). Απλά η ενέργεια (0.0072 Joules) που μπορεί να αποθηκεύσει ένας τέτοιος πυκνωτής, ισοδυναμεί με την ενέργεια που χρειάζεται το λεντάκι της συσκευής FuelShark, για να παραμείνει 20" αναμμένο! Τίποτα δηλαδή! Επίσης φέρνει σε αντιστοιχία ένα παρόμοιο σύστημα της Mazda, όπου όμως ο πυκνωτής είναι 25F με δυνατότητα αποθήκευσης 25.000J! Το πιο αστείο της υπόθεσης στο άρθρο είναι πως ο τύπος που το έψαξε, έστειλε ένα μειλ στον πρόεδρο της FuelShark. Και σαν απάντηση πήρε ότι "τώρα οι εταιρίες χρησιμοποιούν πυκνωτές για οικονομία καυσίμου... το σύστημα της Mazda χρησιμοποιεί πυκνωτή 25V, ενώ το δικό μας 35V"!! Ασφαλώς όμως και τα βολτς δεν έχουν καμία σημασία. Σημασία έχουν τα Farads, όπου ένα κοινό σύστημα ανάκτησης ενέργειας μέσω πυκνωτή που χρησιμοποιείται από αυτοκινητοβιομηχανίες, έχει 120.000 περισσότερα Farad από το Fuelshark.

Re: Fuel Shark Saver: Βελτίωση στην κατανάλωση ή απάτη;;

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 23 Ιούλ 2014, 11:40
από bakevang
Θα δοκιμαστεί σε ταξίδι που θα κάνω σε λίγο καιρό και θα σας πω!!!

Re: Fuel Shark Saver: Βελτίωση στην κατανάλωση ή απάτη;;

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 23 Ιούλ 2014, 11:45
από Billopoulos
Εχουν κανει οι mythbusters κατι δοκιμες παλιοτερα με ο,τι τετοιο συστημα υπηρχε στην αγορα, προφανως τα αποτελεσματα της καταναλωσης ηταν ιδια (σε καποιες περιπτωσεις και χειροτερα).

Ελπιζω να μην τα πιστευετε ολα αυτα, αν υπηρχε κατι που μειωνει την καταναλωση τοσο ωστε να το καταλαβετε, η αυτοκινητοβιομηχανια που θα το ειχε βρει θα ειχε γινει παμπλουτη (μεχρι να βρεθει η επομενη εφαρμογη/τεχνολογια για περαιτερω μειωση της καταναλωσης).
Σιγα μην περιμεναν τετοιες εταιριες.

Re: Fuel Shark Saver: Βελτίωση στην κατανάλωση ή απάτη;;

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 23 Ιούλ 2014, 12:06
από NickNT
Εξακολουθώ να βγαίνω από τα ρούχα μου (που λέει ο λόγος, φιλικά μιλάμε πάντα) που αυτό το πράγμα υπάρχει ακόμη στην αγορά, παρότι προσβάλλει τη Λογική.

Αν δούμε ως παράδειγμα το σύστημα i-ELOOP της Mazda που αναφέρθηκε, πρόκειται για ένα σύστημα ανάκτησης ενέργειας πέδησης που χρησιμοποιεί ένα ειδικό δυναμό για να απαλλάσσει το κινητήρα από τις τριβές για την παραγωγή ρεύματος. Η πολυπλοκότητα του είναι μεγάλη, και τα οφέλη σαφώς μικρότερα από τα υποσχόμενα του FuelShark.

Πώς όμως είναι δυνατόν να αλλάξει ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ στη λειτουργία του κινητήρα (ήτοι περιορισμός τριβών) βάζοντας έναν πυκνωτή ΣΤΟΝ ΑΝΑΠΤΗΡΑ; ΣΤΟΝ ΑΝΑΠΤΗΡΑ, επαναλαμβάνω, ο οποίος δεν επηρεάζει ΣΕ ΤΙΠΟΤΑ τη λειτουργία του μοτέρ. Ούτε αποσυμπλέκεται το δυναμό, ούτε τίποτα - δεν υπάρχει κανένας μηχανισμός που να εξηγεί τη μείωση της κατανάλωσης, ακόμη και αν βάζαμε πυκνωτή από το Challenger.

Υπάρχει βέβαια πάντα και η εύκολη εξήγηση του στυλ "ενεργειακά/μαγνητικά πεδία" που χρησιμοποιείται για να "τεκμηριώσει" την κάθε π@π@ριά που σκέφτεται ο καθένας, από αστρολογία έως δε ξέρω κι εγώ τι.

Και φυσικά εννοείται ότι αν κάτι τέτοιο δούλευε ο Bill Gates θα πήγαινε για δανεικά στον εφευρέτη.

Re: Fuel Shark Saver: Βελτίωση στην κατανάλωση ή απάτη;;

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 23 Ιούλ 2014, 13:03
από Lohias^
Ναι, και επίσης ο πυκνωτής της Mazda είναι αρκετά μεγαλύτερος..

Κάτι άσχετο σχετικό. Το σύστημα e-hdi ξέρει κάνεις τι ακριβώς έχει; Έχει κι αυτό κάποιο πυκνωτή, που συγκεντρώνει ενέργεια κατά την πέδηση;

Tapatalking

Re: Fuel Shark Saver: Βελτίωση στην κατανάλωση ή απάτη;;

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 23 Ιούλ 2014, 14:41
από diesoulas
...και ο εγκέφαλος τί λέει για όλα αυτά??? Ή δεν έχει σχέση με τα ρεύματα?

Sent from my Lumia 1020 using Tapatalk

Re: Fuel Shark Saver: Βελτίωση στην κατανάλωση ή απάτη;;

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 23 Ιούλ 2014, 15:32
από aiolos
bakevang έγραψε:
Πράκτορας έγραψε:
NickNT πολύ σωστά το λες! Συμφωνώ απολύτως! Πάντως γενικά σε forum που έψαξα σήμερα το πρωί, μετά από αυτό που είδαν τα μάτια μου, λένε ότι έχει διάφορες αντιστάσεις που ισορροπεί το ρεύμα στη σωστή τάση σε όλο το αυτοκίνητο πχ. ράδιο, κλιματισμός αλλά και στο σύστημα ανάφλεξης.


Ο Χριστός και η Παναγία... ποιός έγραψε αυτές τις ψευδοεπιστημονικές μπούρδες;
Μου θυμίζει μια μέρα που με είχαν πάρει τηλέφωνο να μου πουλήσουν ενα μηχάνημα που μπαίνει στην πρίζα και εκτός απο οικονομία στο ρεύμα (ε φυσικά αυτό κολλάει παντού) διώχνει λέει και τη ραδιενέργεια που εκπέμπουν οι πρίζες....
Σημειωτέον είμαι φυσικός και δουλεύω στον τομέα πυρηνικής φυσικής στο πανεπιστήμιο Αθηνών. Είναι σαν να προσπαθείς να πουλήσεις πάγο σε εσκιμώο.

Τελοσπάντων όπως σου λέμε όλοι, τα μαγνητάκια, οι αντιστάσεις, οι πυκνωτές στον αναπτήρα αλλά και τα θαυματουργά ματζούνια που κρεμάς στον καθρέφτη δεν κάνουν το παραμικρό για την κατανάλωση.
Θα το διαπιστώσεις και μόνος σου αν κάνεις double blind test. Δηλαδή δεν θα πρέπει εσύ ο ίδιος να ξέρεις αν είναι εγκατεστημένο. Αλλιώς μπορεί η ψυχολογία που έχεις να επηρεάσει τον τρόπο που οδηγείς. Τώρα πως θα το κάνεις με κάτι που μπαίνει στον αναπτήρα και φαίνεται, μια ιδέα είναι να βάλεις ενα φίλο να βάλει απο μέσα ενα κομμάτι πλαστική σακούλα που δεν φαίνεται αλλά εμποδίζει την επαφή με τον αναπτήρα. Εννοείται οτι δεν θα ξέρεις αν την έβαλε η οχι.

Re: Fuel Shark Saver: Βελτίωση στην κατανάλωση ή απάτη;;

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 23 Ιούλ 2014, 15:45
από NickNT
diesoulas έγραψε:
...και ο εγκέφαλος τί λέει για όλα αυτά??? Ή δεν έχει σχέση με τα ρεύματα?


Τι εννοείς; Αν η ECU "διαβάζει" ότι "αποθηκεύεται ρεύμα" μέσω του αναπτήρα, και... και... δε μπορώ να φανταστώ τι! Δεν είμαι μηχανικός, ούτε ηλεκτρολόγος, αλλά δε μπορώ να φανταστώ πως η ECU θα "εκμεταλλευτεί" την αποθηκευμένη ενέργεια (άλλο που είναι απειροελάχιστη, εν προκειμένω).

Νομίζω δε ότι όλα τα kinetic energy recovery συστήματα έχουν κάποιας μορφής συμπλέκτη ή/και μηχανισμό μετατροπής της ηλεκτρικής ενέργειας σε κινητική. Σε αυτή την περίπτωση, κανείς μηχανισμός δε μπορεί, ούτε κατά φαντασία, να εξηγήσει το όφελος. Αν δούλευε, θα ήταν θαύμα!

Αναμφίβολα, δεν είναι (σχεδόν ποτέ) σωστό να είναι κανείς απόλυτος, αλλά, χωρίς παράλληλα να θέλω να προσβάλλω κανέναν, πόση ανοχή να δείξει κανείς στην απάτη;

Re: Fuel Shark Saver: Βελτίωση στην κατανάλωση ή απάτη;;

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 23 Ιούλ 2014, 23:15
από bakevang
Ιδού τα αποτελέσματα! Χωρίς το FuelShark: Σήμερα το απόγευμα ξεκίνησα για Αλεξανδρούπολη από Σουφλί. Μία διαδρομή περίπου 70 χιλιόμετρα. Ένα άτομο μέσα στο αυτοκίνητο, κλιματισμός, γεμάτο ντεπόζιτο με V-Power και μέση ταχύτητα 90 χλμ/ω χωρίς προσπεράσεις, χωρίς βίαιες επιταχύνσεις καθότι ήταν άδειος ο δρόμος. Φτάνω Αλεξανδρούπολη και φουλάρω ξανά με V-Power, παίρνει 9 ευρώ. ΛΟΓΙΚΟ! Μέση κατανάλωση το Trip 5.1 l/100km. Πίνω έναν καφέ στο μεταξύ, συναντώ τον φίλο μου, παίρνω το FuelShark και αμέσως το συνδέω. Επιστροφή με το FuelShark: Ακριβώς το ίδιο σκηνικό απλώς είχα μία μικρή σακούλα με πράγματα. Φουλάρω ξανά με V-Power στο Σουφλί και τώρα πήρε μέσα 12 ευρώ. Η τιμή της βενζίνης ακριβώς ίδια. Ούτε λεπτό διαφορά. Μέση κατανάλωση το Trip 6.8 l/100km. ΓΙΑΤΙ; Δεν νομίζω ότι έφταιγε η σακούλα με τα ψώνια... Απορρίφτηκε αυτό το πράγμα που ονομάζεται FuelShark. Άξιζε πάντως η δοκιμή...

Re: Απ: Fuel Shark Saver: Βελτίωση στην κατανάλωση ή απάτη;;

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 23 Ιούλ 2014, 23:58
από kobulis
Συχνα συμβαινει σε μια συγκεριμενη διαδρομη να έχεις αρκετά μεγάλη αποκλιση στην καταναλωση του allez με αυτην του retour.

Μπορεί να φαινεται περιεργο εκ πρωτης οψεως, αλλά γίνεται ακόμα και σε διαδρομές που περιλαμβανουν μόνο Εγνατία οδο, κλειστο αυτοκινητόδρομο με ακριβώς ίδια χαραξη, χωρίς φανάρια ή μπλοκαρίσματα.

Στάλθηκε από το LG-P700 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk 2