Ημερολόγιο Γκαλερί Αναζήτηση Εγγραφή Σύνδεση 

[ +/- ] [ Τώρα είναι Πέμ 28 Μαρ 2024, 11:11 ]


 
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Αλλαγη μοτερ
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 20 Φεβ 2018, 21:58 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 24 Ιουν 2009, 18:35
Δημοσιεύσεις: 4428
Τοποθεσία: Θεσσαλονικη
Εικόνες: 3
το thp το ξεχνας....
το άλλο πολύ άνετα αν έχεις τρομπετο από 2λιτρο, αν δεν εχεις ειναι παιδεμα!!!
μαλλον κανενας μαστορας δεν θα αναλαβει να σου κανει την μετατροπη χωρις τρομπετο ολοκληρο!!!
και μετρημενοι στα δαχτυλα του ενος χεριου αυτοι που θα στο κανουν ακομη και αν τους πας τρομπετο.
Μην μπεις στη διαδικασια να βρεις ενα μοτερ-σασμαν και να ξεκινησεις!!!

_________________
Βασίλης AX Gti


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Αλλαγη μοτερ
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 21 Φεβ 2018, 12:07 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 30 Ιουν 2013, 14:58
Δημοσιεύσεις: 58
Μάστορα έχω ευτυχώς.
Να ρωτήσω τώρα μια ανοησία?? Τροπέτο δεν παίζει να κάνει αυτό που φοράει; σίγουρα θέλει αλλαγή?

ΤHP γιατί όχι;

Υπάρχει γενικά στην αγορά κάποιο άλλο μοτέρ με 150+ άλογα που να ρχεται κουτι;

_________________
Carbon Maniac


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Αλλαγη μοτερ
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 21 Φεβ 2018, 13:22 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 25 Αύγ 2015, 22:56
Δημοσιεύσεις: 2772
Τοποθεσία: Αθήνα
Εικόνες: 0
Οταν λεει τροπετο ο Βασιλης, εννοει να βρεις ολοκληρο το μπροστινο μερος του αυτοκινητου.. μοτερ,σασμαν,πλεξουδα,εγκεφαλο κλπ.. που θα μπουν στο δικο σου (εξαγωγη απο το παλιο τροπετο και τοποθετηση στο δικο σου αυτοκινητο).

_________________
Εικόνα
C4 Coupe 1.6 16V LPG *253000 km


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Αλλαγη μοτερ
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 21 Φεβ 2018, 14:38 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 28 Ιουν 2013, 12:13
Δημοσιεύσεις: 691
BlackOz έγραψε:
ΤHP γιατί όχι;


Θα απαντήσω με μία σχετική αφέλεια και άνευ ουσιαστικών γνώσεων ή εμπειρίας: ο THP τοποθετήθηκε στο facelift C4 ('08-'10), όπερ σημαίνει ότι λογικά έγιναν και οι απαραίτητες αλλαγές στο πλαίσιο για να κουμπώσει το μοτέρ (και όλη η μετάδοση που είναι διαφορετική, φαντάζομαι). Άρα... μάλλον δεν "κουμπώνει" καν - και αυτό δεν το λέω ακριβώς από το μυαλό μου, είμαι σίγουρος ότι έχει ξανασυζητηθεί.

Επίσης, πώς θα παντρευτούν τα ηλεκτρονικά του pre-facelift με τον THP; Βέβαια, κι εδώ η απάντηση είναι "τροπέτο", αλλά τέλος πάντων δεν είναι αυτό το μείζον πρόβλημα.

Πολλοί έχουν σκεφτεί να αλλάξουν μοτέρ κάποια στιγμή, αλλά η συντριπτική πλειοψηφία εγκαταλείπει την ιδέα (τουλάχιστον όσο το κόστος παίζει ρόλο, που λογικά παίζει για την κατηγορία αυτοκινήτων για τα οποία μιλάμε). Νομίζω ότι στις μέρες μας μόνο ως project μπορεί να προσεγγίσει κανείς τέτοιου είδους upgrades, και όχι ως λογική "επένδυση". Δε ξέρω, ίσως μας έχει μείνει ως ιδέα από τα 80s/90s, όπου τόσο οι τεχνικές όσο και οι οικονομικές παράμετροι ήταν πολύ διαφορετικές.

Συνεπώς, αν δε σκοπεύεις να δώσεις το δικό σου και να ψάξεις για 2λιτρο ή THP f/l... μάλλον η ιδέα πρέπει να εγκαταλειφθεί (εκτός, λέω γω τώρα, κι αν είναι προσωπικό project όπου το κόστος και οι αναποδιές δεν παίζουν ιδιαίτερο ρόλο).

Α, παρεμπιπτόντως, το δίλιτρο (που κουμπώνει ας πούμε) έχει περισσότερες "αναβαθμίσεις" σε διάφορα σημεία σε σχέση με το THP (π.χ. ακόμη μεγαλύτερα φρένα), που σημαίνει ότι θέλει κάποια επιπλέον δουλειά για να πετύχεις "σωστό" αποτέλεσμα.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Αλλαγη μοτερ
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 21 Φεβ 2018, 19:31 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 01 Δεκ 2007, 05:05
Δημοσιεύσεις: 8103
Τοποθεσία: Pablo Escobar Preveza
ολα γινονται οπως ειπαν τα παιδια θες ενα τροπετο με την προυποθεση να γυρισεις το κλειδι και να παρει μπροστα οπως ειναι κομμενο αν ειναι.....μετα ξηλωνεις το δικο σου μεχρι και το τελευταιο πλαστικο και αρχιζεις και βαζεις τα αλλα απο το τροπετο απαραιτητη προυποθεση μηπως χρειαστεις και φανοποιο πιθανα για να κοψεις και να ραψεις καμια βαση....και παλι.....δε θα ειναι γνησιο........
το κοστος πιστευω απαγορευτικο.....αλλα η επιλογη δικη σου...υπαρχει και η αλλη λυση την καταλαβαινεις φερνεις ενα ιδιο αμαξι με το δικο σου χρωμα αριθμος πορτων καλπ κλπ απ εξω και η συνεχεια γνωστη...κοπτικη ραπτικη σε συγκεκριμενα κομματια

_________________
1995 Citroen Visa I '79 652cc ως το 2001
1998 Citroen Visa II '84 652cc ως το 2006
2001 Fiat Brava SX '01 1.2cc 16v ως το 2005
2005 Citroen Xantia II ΄99 1,6cc 8v Lpg ως το 2019
2006 Fiat Seicento ΄01 1.1cc Sporting Abarth ως το 2007
2009 Honda Jazz ΄09 1,2cc ως το 2020
2020 Citroen Xantia II '00 1.8cc 16v Lpg
2020 Citroen Xsara II '03 1.4cc 8v Lpg


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Αλλαγη μοτερ
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 21 Φεβ 2018, 19:55 
Χωρίς σύνδεση
Super Moderator
Super Moderator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 12 Ιαν 2009, 21:47
Δημοσιεύσεις: 13647
Τοποθεσία: Πειραιας
Εικόνες: 0
Περνεις αυτό και εκει τελειωνουν όλα.

https://www.car.gr/11704888-citroen-c4- ... full-extra

_________________
C5 exclusive-C4 vtrs


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Αλλαγη μοτερ
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 21 Φεβ 2018, 21:16 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 25 Αύγ 2015, 22:56
Δημοσιεύσεις: 2772
Τοποθεσία: Αθήνα
Εικόνες: 0
NEKTARIOS C5 έγραψε:
Περνεις αυτό και εκει τελειωνουν όλα.

https://www.car.gr/11704888-citroen-c4- ... full-extra

:thumb

_________________
Εικόνα
C4 Coupe 1.6 16V LPG *253000 km


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Αλλαγη μοτερ
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 21 Φεβ 2018, 21:41 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 24 Ιουν 2009, 18:35
Δημοσιεύσεις: 4428
Τοποθεσία: Θεσσαλονικη
Εικόνες: 3
:agree
η καλύτερη λύση!!!!

θες ενα τροπετο με την προυποθεση να γυρισεις το κλειδι και να παρει μπροστα οπως ειναι κομμενο αν ειναι.....μετα ξηλωνεις το δικο σου μεχρι και το τελευταιο πλαστικο και αρχιζεις και βαζεις τα αλλα απο το τροπετο

Αν δεν το κάνεις μόνος μην περιμένεις μάστορας να σου κάνει δουλειά σωστή, πολύ απλά γιατί αυτή η δουλειά δεν "πληρώνεται"....εκτός και αν ο μάστορας είναι ο "αδερφός" σου και το φτιάχνετε μαζί για την τρελά σας και χωρίς βιασύνες, με προϋπόθεση αυτό που είπε παραπάνω ο Μανώλης!!!
όσο για κόψε-ράψε δεν χρειάζεται τίποτα και πουθενά όσο αφορά τα ράμφοι και το σασί γενικότερα!!!!
φρένα και ανάρτηση μαζί με την εμπρός γέφυρα από το τρομπετο που θα έχεις!!!!

_________________
Βασίλης AX Gti


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Αλλαγη μοτερ
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 22 Φεβ 2018, 15:30 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 30 Ιουν 2013, 14:58
Δημοσιεύσεις: 58
Με καλύψατε πλήρως και σας ευχαριστώ πάρα πολύ.
Η αγγελία με το C4 2.0 φοβερή. Κούκλα το αμάξι...αν την έβλεπα πριν 1 μήνα ίσως το σκεφτόμουν :shift ...τώρα είναι αργά :lol

_________________
Carbon Maniac


Κορυφή 
 
 
ΔημοσίευσηΑυτή η δημοσίευση διαγράφηκε μέσω BlackOz στις Πέμ 22 Φεβ 2018, 15:30.
Αιτία: το διπλοπόσταρα
 
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 
 Σελίδα 2 από 2 [ 25 Δημοσιεύσεις ] Μετάβαση στην σελίδα Προηγούμενη  1, 2



Συναφή θέματα

αλλαγη μοτερ απο 1.6 16ν σε 1.6 THP 175hp
Δ. Συζήτηση: Βελτιώσεις C4
Συγγραφέας: Anonymous
Απαντήσεις: 1
Βάρος ζαντών και αλλαγή τους με ελαφρύτερες
Δ. Συζήτηση: Εσωτερικό-εξωτερικό C4
Συγγραφέας: MeddlingMageGR
Απαντήσεις: 16
Αλλαγή Mοχλού Ταχυτήτων
Δ. Συζήτηση: Εσωτερικό-εξωτερικό C4
Συγγραφέας: Anonymous
Απαντήσεις: 8
Αλλαγή Φαναριών Xsara
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά Xsara
Συγγραφέας: Anonymous
Απαντήσεις: 6
Αλλαγη εξωτερικων χερουλιων
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C2
Συγγραφέας: Tolis
Απαντήσεις: 6
Κορυφή
 


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 7 επισκέπτες

 
 

 
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Σύνδεση
Όνομα μέλους:

Εγγραφή
Κωδικός:

Ξέχασα τον κωδικό μου
Αποστολή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ενεργοποίησης πάλι
Αυτόματη σύνδεση σε κάθε επίσκεψη
Απόκρυψη των στοιχείων μου κατά την διάρκεια της σύνδεσης

Για να συνδεθείτε πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Η εγγραφή γίνεται σε λίγα μόνο λεπτά, αλλά σας παρέχει αυξημένες δυνατότητες. Επίσης οι διαχειριστές μπορεί να χορηγούν επιπρόσθετα δικαιώματα στα εγγεγραμμένα μέλη. Πριν συνδεθείτε, σιγουρευτείτε ότι γνωρίζετε τους όρους χρήσης και τις σχετικές τακτικές. Παρακαλούμε να διαβάσετε τους κανόνες της Δ. Συζήτησης κατά την πλοήγησή σας σε αυτό.

Όροι χρήσης | Προσωπικό απόρρητο

 
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ
 
cron