Ημερολόγιο Γκαλερί Αναζήτηση Εγγραφή Σύνδεση 

[ +/- ] [ Τώρα είναι Πέμ 28 Μαρ 2024, 21:51 ]


 
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: Αλλαγη μοτερ
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 26 Ιούλ 2014, 22:36 
Άβαταρ μέλους
Καλησπερα σε ολους!! Καταρχην γνωριζω οτι υπαρχει παρομοιο θεμα αλλα δεν με καλυπτει και θελω να ρωτησω κατι ποιο συγκεκριμενο.

Το θεμα μου εχει ως εξης..Εχω ενα citroen c4 1.6 05 μοντελο. Κινητηρας πολυ καλος αλλα πλεον θα ηθελα κατι ποιο δυνατο.Επειδη ομως ειμαι πολυ ευχαριστημενος απο το αυτοκινητο και δεν θελω να το αλλαξω σκεφτομουν κατι σε αλλαγη κινητηρα, και ποιο συγκεκριμενα τον 1.6 της Peugeot RC με τα 175 αλογα. Τα ερωτηματα μου εχουν ως εξης:

-ειναι εφικτο να μπει και τι αλλα θα χρειαστουν αλλαγη στο αυτοκινητο
-αν ειναι ευκολο να βρω τετοιο μοτερ
-και αν ειναι εφικτη η αλλαγη με βαση τον νομο

Ευχαριστώ εκ των προτέρων! :)


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Αλλαγη μοτερ
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 26 Ιούλ 2014, 22:53 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 28 Ιουν 2013, 12:13
Δημοσιεύσεις: 691
Θα σου απαντήσουν αναλυτικά όσοι έχουν τις γνώσεις περί των δυσκολιών παντρέματος μοτέρ με πλαίσιο, αλλά σε διαβεβαιώ ότι αυτή η κίνηση είναι παντελώς ασύμφορη οικονομικά. Λυπάμαι που το λέω έτσι κυνικά, αλλά θα δεις ότι θα εγκαταλείψεις την ιδέα για διάφορους λόγους.

Edit: Δε θα χρειαστείς και κιβώτιο;


Τελευταία επεξεργασία από NickNT και Κυρ 27 Ιούλ 2014, 04:44, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά

Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Αλλαγη μοτερ
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 26 Ιούλ 2014, 23:10 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 16 Ιούλ 2007, 14:19
Δημοσιεύσεις: 4897
Τοποθεσία: Αθήνα
Εικόνες: 1
Ίσως το καλύτερο είναι να ψάξεις στο internet αν το έχει κάνει ήδη κάποιος. Κοίτα σε αγγλικά site που έχουν κάνει διάφορα τέτοια.
Ούτε εγώ είμαι υπέρ τέτοιων κινήσεων πάντως εκτός απο ειδικές περιπτώσεις που είναι πολύ εύκολη η μετατροπή.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Αλλαγη μοτερ
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 27 Ιούλ 2014, 10:46 
Χωρίς σύνδεση
Super Moderator
Super Moderator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 24 Δεκ 2010, 12:03
Δημοσιεύσεις: 15531
Τοποθεσία: Θεσ/νικη
- Ναι είναι, σχεδόν τα πάντα όσον αφορά μοτέρ-σασμάν-διαφορικό-φρένα-άκρα, ταμπλό-πλεξούδες-εγκέφαλοι κλπ από C4 THP. Το RC έχει απλά διαφορετική χαρτογράφηση σε σχέση με το THP155.
- Σαφώς και είναι
- Επίσης είναι

-απλά θα σου βγει 10.000€+ και πάλι θα έχεις αυτοκίνητο του 2005.


Για δες εδώ:

http://www.car.gr/classifieds/cars/view/5257148/

Δίνεις το δικό σου 3000€, βάζεις άλλα 4000€ και το παίρνεις μαμά. Αυτά σε περίπτωση που έχεις 5θυρο.


Σε περίπτωση που έχεις 3θυρο δες εδώ, έχει πολλά:

http://www.car.gr/used-cars/citroen/c4. ... &postcode=


Προσοχή πάντως γιατί το μοτέρ που έχεις είναι μακράν πιο οικονομικό, λιγότερο "περίεργο" και γενικώς πιο αξιόπιστο.

_________________
-Πράκτορας ΑΚΑ Βλέπω ΚΑΙ πίσω από το βουνό, μέσα από το τούνελ, ας έχει και ομίχλη!

1985 GSA - 1986 BX 1.6 TRS - 1991 GS Pallas - 2001 BX Atout - 2003 Saxo 1.1 Furio - 2007 C2 1.4 VTR - 2008 C4 1.6 16v Exclusive - 2010 C4 1.4 16v Elegance - 2011 Xsara 1,6 16v VTS - 2012 C3 1.6 e-HDI Eco Chic, και πλέον 2016 Peugeot 308 SW THP Premium Pack


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Αλλαγη μοτερ
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 27 Ιούλ 2014, 17:50 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 26 Ιαν 2009, 17:53
Δημοσιεύσεις: 16612
Τοποθεσία: Πατρα-Αθηνα-Δουβλινο
Το πουλας ριχνεις κατι ψιλα και παιρνεις c4 fl thp και βαζεις και προγραμμα. Απλα πραγματα.

_________________

Citroen Zx 1.4 Monte Carlo S coupe '95 229.000km - the first love
Citroen Xantia I 1.8 8v '94 239.682km - the sleeping beauty
Alfa Romeo 156 1.8 Ts '05 148.000km - the daily driver
Citroen Xantia I 2.0 Activa '96 215.000km - the donor car


Reizakos έγραψε:
Δεν πρέπει να ειρωνευόμαστε τα θεία, άρα ούτε την alfa :love


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Αλλαγη μοτερ
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 28 Ιούλ 2014, 02:00 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 10 Αύγ 2010, 11:56
Δημοσιεύσεις: 6179
Τοποθεσία: Newcastle-Athens
Εικόνες: 6
+1


Sent from my iPhone -driving DS3

_________________
White and Black ,anti-retro.. powered by e-tuners and J&P-PRORACE(AUTOFIT ΧΑΙΔΑΡΙΟΥ)
ΕικόναΕικόναΕικόνα
Εικόνα 120 000 km tuned!


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Αλλαγη μοτερ
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 28 Ιούλ 2014, 09:13 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 21 Απρ 2014, 11:28
Δημοσιεύσεις: 1317
Αν δε κάνω λάθος Οι τιμές που βαζουν οι έμποροι για τα εισαγόμενα αυτοκίνητα στα σάιτ,νομίζω ότι επιβαρύνονται με διάφορα τέλη ,εισαγωγής,πινακίδων κλπ οπότε στο τέλος καταλήγουν πολύ ακριβότερα τηςαναγραφομενης.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Αλλαγη μοτερ
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 28 Ιούλ 2014, 10:00 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 28 Ιουν 2013, 12:13
Δημοσιεύσεις: 691
Δε ξέρω πόσα από τα παραπάνω είναι εισαγόμενα, αλλά είτε προστίθενται τέλη όπως αναφέρεις, είτε ακριβότερο καθότι "ελληνικό", ένα καλό C4 THP θα βγει φθηνότερο από ότι η μετατροπή. Ακόμη και αν γίνει ανταλλαγή με έμπορο (true story).

Επίσης, νομίζω ότι ο THP 175 έχει κάποιες αλλαγές σε περιφερειακά σε σχέση με τον 150άρη μας, όχι μόνο remap. Όχι ότι έχει κάποια σημασία βέβαια, εν προκειμένω.

Πολύ ωραία η ανάλυση του Πράκτορα - ό,τι πρέπει για να θάψει τα όνειρα του φίλου! :P


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Αλλαγη μοτερ
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 28 Ιούλ 2014, 10:24 
Χωρίς σύνδεση
Super Moderator
Super Moderator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 24 Δεκ 2010, 12:03
Δημοσιεύσεις: 15531
Τοποθεσία: Θεσ/νικη
Η μόνη διαφορά ανάμεσα στον 150 (ή 155) και 175, πέραν της χαρτογράφησης- είναι αυτή:

For the THP175 (EP6DTS, later EP6CDTS) maximum torque is 178 lb-ft (247 N·m) at 1600 rpm, remaining flat to 5000 rpm. Power output is 175 PS (173 hp/128 kW) at 5500 rpm. An overboost function is available which temporarily increases torque to 192 lb-ft (260 N·m) between 1700 rpm and 4500 rpm in gears 3 to 5.



Πηγή: http://en.wikipedia.org/wiki/Prince_eng ... rbocharged

_________________
-Πράκτορας ΑΚΑ Βλέπω ΚΑΙ πίσω από το βουνό, μέσα από το τούνελ, ας έχει και ομίχλη!

1985 GSA - 1986 BX 1.6 TRS - 1991 GS Pallas - 2001 BX Atout - 2003 Saxo 1.1 Furio - 2007 C2 1.4 VTR - 2008 C4 1.6 16v Exclusive - 2010 C4 1.4 16v Elegance - 2011 Xsara 1,6 16v VTS - 2012 C3 1.6 e-HDI Eco Chic, και πλέον 2016 Peugeot 308 SW THP Premium Pack


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Αλλαγη μοτερ
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 28 Ιούλ 2014, 10:51 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 28 Ιουν 2013, 12:13
Δημοσιεύσεις: 691
Δεν είμαι απόλυτα βέβαιος για αυτό... μπορεί βέβαια να έχεις δίκιο (μακάρι δηλαδή, γιατί κάνει το remap πιο "ασφαλή" ιδέα)! :D

Έχω διαβάσει πάντως ότι οι διαφορές ανάμεσα σε EP6DT και EP6DTS περιλαμβάνουν έως και διαφορετικό turbo (π.χ. εδώ για τους γαλλομαθείς: http://www.feline207.net/forum/viewtopi ... 1&start=90). Κάτι αντίστοιχο αναφέρεται κι εδώ μέσα σε ένα thread, από τους eTuners (αν δεν κάνω λάθος). Στο peugeot forum, αντίστοιχα, γίνεται αναφορά σε διαφορετικά έμβολα.

Από την άλλη, επειδή ο καθένας λέει και το μακρύ και το κοντό του και τα περισσότερα είναι μ@λ@κίες, δεν έχω κανένα λόγο να αμφισβητήσω αυτό που λες - αν βλέπαμε κωδικούς ανταλλακτικών θα ήμασταν σίγουροι (έλα όμως που η citroen δεν τον "παίζει" τον 175άρι).

Αλλιώς, θέλω κι εγώ "μαμά" upgraded software (και μετά μπουμ!). :P


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Αλλαγη μοτερ
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 28 Ιούλ 2014, 11:12 
Χωρίς σύνδεση
Super Moderator
Super Moderator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 24 Δεκ 2010, 12:03
Δημοσιεύσεις: 15531
Τοποθεσία: Θεσ/νικη
Ίσως και να υφίστανται λεπτομέρειες ή και ακόμη και τούρμπο διαφορετικό.

Παράδειγμα, από τη σελίδα των e-tuners:

Upgrading the turbine to the one from Peugeot 207 RC/GTI enables the 150hp engines to receive upgrade stages from 207RC/GTI.



Από την άλλη, φτάνεις άνετα τα 194 αλογάκια, ακόμη είσαι μαμά;;; :D :D :D

Citroen C4 1.6 Turbo - Upgrade stages-Stage 1 (194hp @ crank)

-98/100 octane fuel
-Stage 1 ECU remap
-Optional : Free Flow filter in the stock filterbox and blowoff valve upgrade

_________________
-Πράκτορας ΑΚΑ Βλέπω ΚΑΙ πίσω από το βουνό, μέσα από το τούνελ, ας έχει και ομίχλη!

1985 GSA - 1986 BX 1.6 TRS - 1991 GS Pallas - 2001 BX Atout - 2003 Saxo 1.1 Furio - 2007 C2 1.4 VTR - 2008 C4 1.6 16v Exclusive - 2010 C4 1.4 16v Elegance - 2011 Xsara 1,6 16v VTS - 2012 C3 1.6 e-HDI Eco Chic, και πλέον 2016 Peugeot 308 SW THP Premium Pack


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Αλλαγη μοτερ
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 28 Ιούλ 2014, 18:26 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 30 Ιουν 2014, 18:48
Δημοσιεύσεις: 356
το 150αρι εχει μικροτερη τουρμπινα...παντως αν δεν εχεις συναισθηματικους δεσμους με το συγκεκριμενο αυτοκινητο δωστο και παρε ενα ετοιμο οπως ειπαν και πιο πανω η διαφορα για ενα αλλο θα σου κοστισει λιγοτερο απο την μετατροπη και συν οτι ενδεχομενως να εχεις πολυ λιγοτερα προβληματα

_________________
Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Αλλαγη μοτερ
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 29 Ιούλ 2014, 02:41 
Άβαταρ μέλους
Καταρχην ευχαριστω για τις απαντησεις οι οποιες αν και αποκαρδιωτικες :) με βοηθησαν πραγματικα!!

Η αληθεια ειναι οτι δεν θα ηθελα να το αλλαξω το το αυτοκινητο γιατι κατα την αποψη μου ειναι εκπληκτικο σε θεματα κρατηματων, οδηγικης συμπεριφορας κτλπ.. απλα υστερει λογω βαρους σε επιδοσεις και ενα τετοιο μοτερ θα του εδινε πραγματικα νεο αερα..

Ακομα και καποιον μηχανικο που ρωτησα ,για την συγκεκριμενη αλλαγη, που ασχολειται με τετοια θεματα μου απαντησε οτι ο ιδιος δεν θα την εκανε ποτε την αλλαγη για πολλους λογους αλλα πιο συγκεκριμενα επειδη εκτος απο μοτερ και σασμαν θελει και αλλες πολλες αλλαγες και στην τελικη θα εβγαζε πολλα προβληματα..
Οποτε η λυση που θα κοιταξω τωρα ειναι κατι σε μεταχειρισμενο DS3 THP...
Ευχαριστω και παλι για τις αποψεις!!! :)


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Αλλαγη μοτερ
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 29 Ιούλ 2014, 06:30 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 10 Αύγ 2010, 11:56
Δημοσιεύσεις: 6179
Τοποθεσία: Newcastle-Athens
Εικόνες: 6
NickNT έγραψε:
Δεν είμαι απόλυτα βέβαιος για αυτό... μπορεί βέβαια να έχεις δίκιο (μακάρι δηλαδή, γιατί κάνει το remap πιο "ασφαλή" ιδέα)! :D

Έχω διαβάσει πάντως ότι οι διαφορές ανάμεσα σε EP6DT και EP6DTS περιλαμβάνουν έως και διαφορετικό turbo (π.χ. εδώ για τους γαλλομαθείς: http://www.feline207.net/forum/viewtopi ... 1&start=90). Κάτι αντίστοιχο αναφέρεται κι εδώ μέσα σε ένα thread, από τους eTuners (αν δεν κάνω λάθος). Στο peugeot forum, αντίστοιχα, γίνεται αναφορά σε διαφορετικά έμβολα.

Από την άλλη, επειδή ο καθένας λέει και το μακρύ και το κοντό του και τα περισσότερα είναι μ@λ@κίες, δεν έχω κανένα λόγο να αμφισβητήσω αυτό που λες - αν βλέπαμε κωδικούς ανταλλακτικών θα ήμασταν σίγουροι (έλα όμως που η citroen δεν τον "παίζει" τον 175άρι).

Αλλιώς, θέλω κι εγώ "μαμά" upgraded software (και μετά μπουμ!). :P


εχεις δικιο εχουν διαφορετικες τουρμπινες.. ειναι μεγαλυτερη αλλα εφαρμοζει ακριβως πανω στα 156αρια..

ο 200αρης φοραει εντελως αλλη τουρμπινα που θες και αλλα κολλαρα για να την βαλεις.

μπουμ δεν κανεις με remap..

_________________
White and Black ,anti-retro.. powered by e-tuners and J&P-PRORACE(AUTOFIT ΧΑΙΔΑΡΙΟΥ)
ΕικόναΕικόναΕικόνα
Εικόνα 120 000 km tuned!


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Αλλαγη μοτερ
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 20 Φεβ 2018, 21:46 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 30 Ιουν 2013, 14:58
Δημοσιεύσεις: 58
Καλησπέρα στην ομάδα,

ανοίγω ξανά το θέμα μετά από καιρό και θέλω τα φώτα σας. Έχω το C4 1.4 Coupe 2004-2011 και με ενδιαφέρουν τα 2 παρακάτω μοτέρ:
1) 1.6 THP 150ps
ή
2) 2.0 16V 177ps

Ποίο είναι το πιο απλό για να μπει? Δηλαδή τι έξτρα χρειάζεται και πόσο περίπου θα στοιχίσει?

Να ξεκαθαρίσω ότι δεν θέλω να πουλήσω και να αλλάξω αυτοκίνητο κλπ κλπ γιατί το "σκάφος" είναι διαμάντι με όλα τα έξτρα. Ηχοσυστήμα, σαλόνι, λάστιχα, χρώμα, πλαστικά όλα-όλα.

Ευχαριστώ.

_________________
Carbon Maniac


Κορυφή 
 
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 
 Σελίδα 1 από 2 [ 25 Δημοσιεύσεις ] Μετάβαση στην σελίδα 1, 2  Επόμενο



Συναφή θέματα

Αλλαγη με μπουζολακωδια MAGNECOR
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C4
Συγγραφέας: Anonymous
Απαντήσεις: 2
Αλλαγη πηγης.
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C2
Συγγραφέας: VAGOS
Απαντήσεις: 8
Αλλαγη μπαταριας
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C3
Συγγραφέας: aenaos15
Απαντήσεις: 8
Αλλαγή σφαιρών και εξαέρωση σε XANTIA II 1,8 16V
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά Xantia
Συγγραφέας: ΜΑΚΗΣ 66
Απαντήσεις: 37
Ταπετσερης για αλλαγη μοκετας ουρανου?
Δ. Συζήτηση: Περιποίηση Αυτοκινήτου
Συγγραφέας: johni41
Απαντήσεις: 4
Κορυφή
 


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 3 επισκέπτες

 
 

 
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Σύνδεση
Όνομα μέλους:

Εγγραφή
Κωδικός:

Ξέχασα τον κωδικό μου
Αποστολή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ενεργοποίησης πάλι
Αυτόματη σύνδεση σε κάθε επίσκεψη
Απόκρυψη των στοιχείων μου κατά την διάρκεια της σύνδεσης

Για να συνδεθείτε πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Η εγγραφή γίνεται σε λίγα μόνο λεπτά, αλλά σας παρέχει αυξημένες δυνατότητες. Επίσης οι διαχειριστές μπορεί να χορηγούν επιπρόσθετα δικαιώματα στα εγγεγραμμένα μέλη. Πριν συνδεθείτε, σιγουρευτείτε ότι γνωρίζετε τους όρους χρήσης και τις σχετικές τακτικές. Παρακαλούμε να διαβάσετε τους κανόνες της Δ. Συζήτησης κατά την πλοήγησή σας σε αυτό.

Όροι χρήσης | Προσωπικό απόρρητο

 
Γίνε σήμερα club member και απέκτησε ΜΟΝΑΔΙΚΑ προνόμια
Γίνε σήμερα club member και απέκτησε ΜΟΝΑΔΙΚΑ προνόμια