BlackOz έγραψε:
ΤHP γιατί όχι;
Θα απαντήσω με μία σχετική αφέλεια και άνευ ουσιαστικών γνώσεων ή εμπειρίας: ο THP τοποθετήθηκε στο facelift C4 ('08-'10), όπερ σημαίνει ότι λογικά έγιναν και οι απαραίτητες αλλαγές στο πλαίσιο για να κουμπώσει το μοτέρ (και όλη η μετάδοση που είναι διαφορετική, φαντάζομαι). Άρα... μάλλον δεν "κουμπώνει" καν - και αυτό δεν το λέω ακριβώς από το μυαλό μου, είμαι σίγουρος ότι έχει ξανασυζητηθεί.
Επίσης, πώς θα παντρευτούν τα ηλεκτρονικά του pre-facelift με τον THP; Βέβαια, κι εδώ η απάντηση είναι "τροπέτο", αλλά τέλος πάντων δεν είναι αυτό το μείζον πρόβλημα.
Πολλοί έχουν σκεφτεί να αλλάξουν μοτέρ κάποια στιγμή, αλλά η συντριπτική πλειοψηφία εγκαταλείπει την ιδέα (τουλάχιστον όσο το κόστος παίζει ρόλο, που λογικά παίζει για την κατηγορία αυτοκινήτων για τα οποία μιλάμε). Νομίζω ότι στις μέρες μας μόνο ως project μπορεί να προσεγγίσει κανείς τέτοιου είδους upgrades, και όχι ως λογική "επένδυση". Δε ξέρω, ίσως μας έχει μείνει ως ιδέα από τα 80s/90s, όπου τόσο οι τεχνικές όσο και οι οικονομικές παράμετροι ήταν πολύ διαφορετικές.
Συνεπώς, αν δε σκοπεύεις να δώσεις το δικό σου και να ψάξεις για 2λιτρο ή THP f/l... μάλλον η ιδέα πρέπει να εγκαταλειφθεί (εκτός, λέω γω τώρα, κι αν είναι προσωπικό project όπου το κόστος και οι αναποδιές δεν παίζουν ιδιαίτερο ρόλο).
Α, παρεμπιπτόντως, το δίλιτρο (που κουμπώνει ας πούμε) έχει περισσότερες "αναβαθμίσεις" σε διάφορα σημεία σε σχέση με το THP (π.χ. ακόμη μεγαλύτερα φρένα), που σημαίνει ότι θέλει κάποια επιπλέον δουλειά για να πετύχεις "σωστό" αποτέλεσμα.