Σελίδα 1 από 2

Αλλαγη μοτερ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 26 Ιούλ 2014, 22:36
από panos_c4
Καλησπερα σε ολους!! Καταρχην γνωριζω οτι υπαρχει παρομοιο θεμα αλλα δεν με καλυπτει και θελω να ρωτησω κατι ποιο συγκεκριμενο.

Το θεμα μου εχει ως εξης..Εχω ενα citroen c4 1.6 05 μοντελο. Κινητηρας πολυ καλος αλλα πλεον θα ηθελα κατι ποιο δυνατο.Επειδη ομως ειμαι πολυ ευχαριστημενος απο το αυτοκινητο και δεν θελω να το αλλαξω σκεφτομουν κατι σε αλλαγη κινητηρα, και ποιο συγκεκριμενα τον 1.6 της Peugeot RC με τα 175 αλογα. Τα ερωτηματα μου εχουν ως εξης:

-ειναι εφικτο να μπει και τι αλλα θα χρειαστουν αλλαγη στο αυτοκινητο
-αν ειναι ευκολο να βρω τετοιο μοτερ
-και αν ειναι εφικτη η αλλαγη με βαση τον νομο

Ευχαριστώ εκ των προτέρων! :)

Re: Αλλαγη μοτερ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 26 Ιούλ 2014, 22:53
από NickNT
Θα σου απαντήσουν αναλυτικά όσοι έχουν τις γνώσεις περί των δυσκολιών παντρέματος μοτέρ με πλαίσιο, αλλά σε διαβεβαιώ ότι αυτή η κίνηση είναι παντελώς ασύμφορη οικονομικά. Λυπάμαι που το λέω έτσι κυνικά, αλλά θα δεις ότι θα εγκαταλείψεις την ιδέα για διάφορους λόγους.

Edit: Δε θα χρειαστείς και κιβώτιο;

Re: Αλλαγη μοτερ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 26 Ιούλ 2014, 23:10
από aiolos
Ίσως το καλύτερο είναι να ψάξεις στο internet αν το έχει κάνει ήδη κάποιος. Κοίτα σε αγγλικά site που έχουν κάνει διάφορα τέτοια.
Ούτε εγώ είμαι υπέρ τέτοιων κινήσεων πάντως εκτός απο ειδικές περιπτώσεις που είναι πολύ εύκολη η μετατροπή.

Re: Αλλαγη μοτερ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 27 Ιούλ 2014, 10:46
από Πράκτορας
- Ναι είναι, σχεδόν τα πάντα όσον αφορά μοτέρ-σασμάν-διαφορικό-φρένα-άκρα, ταμπλό-πλεξούδες-εγκέφαλοι κλπ από C4 THP. Το RC έχει απλά διαφορετική χαρτογράφηση σε σχέση με το THP155.
- Σαφώς και είναι
- Επίσης είναι

-απλά θα σου βγει 10.000€+ και πάλι θα έχεις αυτοκίνητο του 2005.


Για δες εδώ:

http://www.car.gr/classifieds/cars/view/5257148/

Δίνεις το δικό σου 3000€, βάζεις άλλα 4000€ και το παίρνεις μαμά. Αυτά σε περίπτωση που έχεις 5θυρο.


Σε περίπτωση που έχεις 3θυρο δες εδώ, έχει πολλά:

http://www.car.gr/used-cars/citroen/c4. ... &postcode=


Προσοχή πάντως γιατί το μοτέρ που έχεις είναι μακράν πιο οικονομικό, λιγότερο "περίεργο" και γενικώς πιο αξιόπιστο.

Re: Αλλαγη μοτερ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 27 Ιούλ 2014, 17:50
από nonos
Το πουλας ριχνεις κατι ψιλα και παιρνεις c4 fl thp και βαζεις και προγραμμα. Απλα πραγματα.

Re: Αλλαγη μοτερ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 28 Ιούλ 2014, 02:00
από ds3_ncl
+1


Sent from my iPhone -driving DS3

Re: Αλλαγη μοτερ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 28 Ιούλ 2014, 09:13
από Orestis
Αν δε κάνω λάθος Οι τιμές που βαζουν οι έμποροι για τα εισαγόμενα αυτοκίνητα στα σάιτ,νομίζω ότι επιβαρύνονται με διάφορα τέλη ,εισαγωγής,πινακίδων κλπ οπότε στο τέλος καταλήγουν πολύ ακριβότερα τηςαναγραφομενης.

Re: Αλλαγη μοτερ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 28 Ιούλ 2014, 10:00
από NickNT
Δε ξέρω πόσα από τα παραπάνω είναι εισαγόμενα, αλλά είτε προστίθενται τέλη όπως αναφέρεις, είτε ακριβότερο καθότι "ελληνικό", ένα καλό C4 THP θα βγει φθηνότερο από ότι η μετατροπή. Ακόμη και αν γίνει ανταλλαγή με έμπορο (true story).

Επίσης, νομίζω ότι ο THP 175 έχει κάποιες αλλαγές σε περιφερειακά σε σχέση με τον 150άρη μας, όχι μόνο remap. Όχι ότι έχει κάποια σημασία βέβαια, εν προκειμένω.

Πολύ ωραία η ανάλυση του Πράκτορα - ό,τι πρέπει για να θάψει τα όνειρα του φίλου! :P

Re: Αλλαγη μοτερ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 28 Ιούλ 2014, 10:24
από Πράκτορας
Η μόνη διαφορά ανάμεσα στον 150 (ή 155) και 175, πέραν της χαρτογράφησης- είναι αυτή:

For the THP175 (EP6DTS, later EP6CDTS) maximum torque is 178 lb-ft (247 N·m) at 1600 rpm, remaining flat to 5000 rpm. Power output is 175 PS (173 hp/128 kW) at 5500 rpm. An overboost function is available which temporarily increases torque to 192 lb-ft (260 N·m) between 1700 rpm and 4500 rpm in gears 3 to 5.



Πηγή: http://en.wikipedia.org/wiki/Prince_eng ... rbocharged

Re: Αλλαγη μοτερ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 28 Ιούλ 2014, 10:51
από NickNT
Δεν είμαι απόλυτα βέβαιος για αυτό... μπορεί βέβαια να έχεις δίκιο (μακάρι δηλαδή, γιατί κάνει το remap πιο "ασφαλή" ιδέα)! :D

Έχω διαβάσει πάντως ότι οι διαφορές ανάμεσα σε EP6DT και EP6DTS περιλαμβάνουν έως και διαφορετικό turbo (π.χ. εδώ για τους γαλλομαθείς: http://www.feline207.net/forum/viewtopi ... 1&start=90). Κάτι αντίστοιχο αναφέρεται κι εδώ μέσα σε ένα thread, από τους eTuners (αν δεν κάνω λάθος). Στο peugeot forum, αντίστοιχα, γίνεται αναφορά σε διαφορετικά έμβολα.

Από την άλλη, επειδή ο καθένας λέει και το μακρύ και το κοντό του και τα περισσότερα είναι μ@λ@κίες, δεν έχω κανένα λόγο να αμφισβητήσω αυτό που λες - αν βλέπαμε κωδικούς ανταλλακτικών θα ήμασταν σίγουροι (έλα όμως που η citroen δεν τον "παίζει" τον 175άρι).

Αλλιώς, θέλω κι εγώ "μαμά" upgraded software (και μετά μπουμ!). :P

Re: Αλλαγη μοτερ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 28 Ιούλ 2014, 11:12
από Πράκτορας
Ίσως και να υφίστανται λεπτομέρειες ή και ακόμη και τούρμπο διαφορετικό.

Παράδειγμα, από τη σελίδα των e-tuners:

Upgrading the turbine to the one from Peugeot 207 RC/GTI enables the 150hp engines to receive upgrade stages from 207RC/GTI.



Από την άλλη, φτάνεις άνετα τα 194 αλογάκια, ακόμη είσαι μαμά;;; :D :D :D

Citroen C4 1.6 Turbo - Upgrade stages-Stage 1 (194hp @ crank)

-98/100 octane fuel
-Stage 1 ECU remap
-Optional : Free Flow filter in the stock filterbox and blowoff valve upgrade

Re: Αλλαγη μοτερ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 28 Ιούλ 2014, 18:26
από Giannis307
το 150αρι εχει μικροτερη τουρμπινα...παντως αν δεν εχεις συναισθηματικους δεσμους με το συγκεκριμενο αυτοκινητο δωστο και παρε ενα ετοιμο οπως ειπαν και πιο πανω η διαφορα για ενα αλλο θα σου κοστισει λιγοτερο απο την μετατροπη και συν οτι ενδεχομενως να εχεις πολυ λιγοτερα προβληματα

Re: Αλλαγη μοτερ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 29 Ιούλ 2014, 02:41
από panos_c4
Καταρχην ευχαριστω για τις απαντησεις οι οποιες αν και αποκαρδιωτικες :) με βοηθησαν πραγματικα!!

Η αληθεια ειναι οτι δεν θα ηθελα να το αλλαξω το το αυτοκινητο γιατι κατα την αποψη μου ειναι εκπληκτικο σε θεματα κρατηματων, οδηγικης συμπεριφορας κτλπ.. απλα υστερει λογω βαρους σε επιδοσεις και ενα τετοιο μοτερ θα του εδινε πραγματικα νεο αερα..

Ακομα και καποιον μηχανικο που ρωτησα ,για την συγκεκριμενη αλλαγη, που ασχολειται με τετοια θεματα μου απαντησε οτι ο ιδιος δεν θα την εκανε ποτε την αλλαγη για πολλους λογους αλλα πιο συγκεκριμενα επειδη εκτος απο μοτερ και σασμαν θελει και αλλες πολλες αλλαγες και στην τελικη θα εβγαζε πολλα προβληματα..
Οποτε η λυση που θα κοιταξω τωρα ειναι κατι σε μεταχειρισμενο DS3 THP...
Ευχαριστω και παλι για τις αποψεις!!! :)

Re: Αλλαγη μοτερ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 29 Ιούλ 2014, 06:30
από ds3_ncl
NickNT έγραψε:
Δεν είμαι απόλυτα βέβαιος για αυτό... μπορεί βέβαια να έχεις δίκιο (μακάρι δηλαδή, γιατί κάνει το remap πιο "ασφαλή" ιδέα)! :D

Έχω διαβάσει πάντως ότι οι διαφορές ανάμεσα σε EP6DT και EP6DTS περιλαμβάνουν έως και διαφορετικό turbo (π.χ. εδώ για τους γαλλομαθείς: http://www.feline207.net/forum/viewtopi ... 1&start=90). Κάτι αντίστοιχο αναφέρεται κι εδώ μέσα σε ένα thread, από τους eTuners (αν δεν κάνω λάθος). Στο peugeot forum, αντίστοιχα, γίνεται αναφορά σε διαφορετικά έμβολα.

Από την άλλη, επειδή ο καθένας λέει και το μακρύ και το κοντό του και τα περισσότερα είναι μ@λ@κίες, δεν έχω κανένα λόγο να αμφισβητήσω αυτό που λες - αν βλέπαμε κωδικούς ανταλλακτικών θα ήμασταν σίγουροι (έλα όμως που η citroen δεν τον "παίζει" τον 175άρι).

Αλλιώς, θέλω κι εγώ "μαμά" upgraded software (και μετά μπουμ!). :P


εχεις δικιο εχουν διαφορετικες τουρμπινες.. ειναι μεγαλυτερη αλλα εφαρμοζει ακριβως πανω στα 156αρια..

ο 200αρης φοραει εντελως αλλη τουρμπινα που θες και αλλα κολλαρα για να την βαλεις.

μπουμ δεν κανεις με remap..

Re: Αλλαγη μοτερ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 20 Φεβ 2018, 21:46
από BlackOz
Καλησπέρα στην ομάδα,

ανοίγω ξανά το θέμα μετά από καιρό και θέλω τα φώτα σας. Έχω το C4 1.4 Coupe 2004-2011 και με ενδιαφέρουν τα 2 παρακάτω μοτέρ:
1) 1.6 THP 150ps
ή
2) 2.0 16V 177ps

Ποίο είναι το πιο απλό για να μπει? Δηλαδή τι έξτρα χρειάζεται και πόσο περίπου θα στοιχίσει?

Να ξεκαθαρίσω ότι δεν θέλω να πουλήσω και να αλλάξω αυτοκίνητο κλπ κλπ γιατί το "σκάφος" είναι διαμάντι με όλα τα έξτρα. Ηχοσυστήμα, σαλόνι, λάστιχα, χρώμα, πλαστικά όλα-όλα.

Ευχαριστώ.