kobulis έγραψε:
Το σύστημα είναι υπέροχο, και αν μένεις σε δύσκολη περιοχή απο δυσκολία παρκαρισματος θα βγάλει τα χρήματά του.
Ακόμα κ να υπάρχουν οι ( απαραίτητοι πλέον) αισθητηρες παρκαρίσματος, με την κάμερα κάνεις καλύτερο παρκάρισμα.
Χρειάζεται όμως με το καλημέρα μια οθόνη με επιπλέον είσοδο βίντεο. Αν υπάρχει, καλώς. Αν όχι, ξεφεύγει η τιμή.
Αυτό που δεν κάνει το συγκεκριμένο σύστημα είναι να σε βοηθά στις διασταυρώσεις. Να έχει δλδ δυο επιπλέον κάμερες στις γωνίες του μπροστά προφυλακτήρα. Με το που φτάνεις στη διασταύρωση, βλέπεις τί έρχεται χωρίς να "βγάλεις μούρη".
Το είχα δει σε 7άρα bmw κ σε τελευταίο Volvo κ ήταν πολύ πρακτικό, ειδικά για αυτοκίνητο με μήκος καπό της C5.
Στάλθηκε από το σαβουροκινητό μου με χρήση Tapatalk
υπαρχουν και με 2 εξτρα καμερες διασταυροσεως, αν και η c4 δεν εχει και την υπερμακρυα μουρη για να τα χριαστει... στον κινεζο με ενα κοστος γυρω στα €600 μπορει να βρεθει ενα συστημα ποληγησης και να παρεις εξτρα και το παρκοσυστημα... οσον αφορα την χρησημοτητα των καμερών, θεωρω για μενα οτι εινα ενα χρησημο προσων, προχθες το βραδυ κατεβηκα κεντρο αθηνα, στο ξεπαρκαρισμα (παρκαρισμενα και στις 2 μεριες του δρομου) περασα απο το μπροστινο μου κυριολεκτικα στα χιλιοστα, αν δεν ανασηκονωμουν λίγο απο το καθισμα μου για να αλλαξω γωνια θεασης στον καθρεφτη του οδηγου, ωστε να δω χαμηλωτερα, θα ειχα ακουμπησει. Ετσι μου κινησε το ενδιαφερον το συγκεκριμμενο συστημα οπου θμηθηκα πως το ειχα δει και εγω σε bmw, θεωρω οτι μπορει να σε γλυτωσει απο πολλα χαζοχτυπηματα και χαζογρατζουνιες.
Αν προσπερασουμε το ζητημα αναγκαιοτητας ή οχι, το θεμα εγκαταστασης και απο ποιον ειναι πολυ σημαντικο, αφου η διαδικασια εγκαταστασης ειναι εκτεταμενη και εχει αρκετα ξηλωματα, ειδικα η εισοδος καλοδιωσης απο τους καθρεφτες στις πορτες, και απο το μπροστινο μερος.