Ημερολόγιο Γκαλερί Αναζήτηση Εγγραφή Σύνδεση 

[ +/- ] [ Τώρα είναι Παρ 29 Μαρ 2024, 03:20 ]


 
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Βελτίωση 1.6 (110hp)
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 28 Απρ 2011, 15:52 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 13 Ιουν 2009, 12:48
Δημοσιεύσεις: 14107
Εικόνες: 3
Το μοτερ θεωρητικα βγαζει 110 αλογα, για να πας +40 αλογα σε μια ατμοσφαιρικη βελτιωση, θα πρεπει να κανεις παρα πολλες αλλαγες, σε καμια περιπτωση με ενα φιλτρο και με μια εξατμιση δεν παιρνεις τοσα πολλα αλογα.

Γενικα η ατμοσφαιρικη βελτιωση ειναι κομματακι δυσκολη, δεν ειναι οπως οι turbo κινητηρες που αλλαζεις ελαχιστα και εισαι ηδη 40+ αλογα παραπανω ετσι με το καλημερα.

Πολυ πολυ προσφατη περιπτωση ηταν δυο 1.400αρια αυτοκινητα τα οποια το ενα ηταν εντελως εργοστασιακο και το αλλο ειχε ενα βαρελακι στην εισαγωγη και μια πιο ελευθερη εξατμιση. Ημουν μπροστα στο γεγονος.
Αποτελεσμα ισοπαλο μεχρι αηδειας!!! 5 φορες τα εβαλαν στην ευθεια και τις 5 φορες πηγαιναν ακριβως το ιδιο...στα σημεια να μη σου πω οτι το εργοστασιακο ηταν καλυτερο!

Στις δε ρεπριζ? Το εργοστασιακο ηταν μπροστα μισο αυτοκινητο. :D Τυχαιο?

_________________
Bravo Lima Alfa November Charlie
Citroën ZX 1.4i avantage
Renault Clio II phase2 1.4 16V Dynamique


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Βελτίωση 1.6 (110hp)
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 28 Απρ 2011, 16:02 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 04 Απρ 2011, 12:44
Δημοσιεύσεις: 68
δεν νομιζω :D :D :D δεν ξερω ρε φιλε αλλα πραγματικα αν το πει μερικες φορες ακομα οτι ειναι 150 θα εκνευριστω και θα με κανει να αγορασω μελανι για τον εκτυπωτη, να εκτυπωσω και τις 23 σελιδες που εχει το θεμα.. *10 φορες την καθε μια και να αρχισω να τις μιραζω σε οσους το εχει πει..


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Βελτίωση 1.6 (110hp)
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 28 Απρ 2011, 16:36 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 30 Ιαν 2010, 11:20
Δημοσιεύσεις: 2125
Τοποθεσία: Λάρισα
προγραμμα και εξατμιση 40+ :surprised εχει μια λογικη ομως γιατι το evo με ενα προγραμμα ειναι 30+ ? τι παραπανω εχει το evo? :D

_________________
Ζούμε σε μια κοινωνία που η πίτσα φτάνει στο σπίτι σου πριν από την αστυνομία

προσεχε οταν περνω απο κει
και μαζεψε το μπρικι
γιατι συνηθως βιαζομαι
και κανω παντιλικι

parakalo min grafete me agglikous xaraktires apagoreyete apo toys kanones tou forum


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Βελτίωση 1.6 (110hp)
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 28 Απρ 2011, 23:01 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 14:24
Δημοσιεύσεις: 5576
Τοποθεσία: Τρίπολη
pelekis έγραψε:
δηλαδη αυτο το γραφει στο μπροστινο τζαμι?? που ακριβως??.

Στο δικό σου, απ'έξω, στη μεριά του οδηγού, δίπλα στον υαλοκαθαριστήρα, δεν γράφει κάτω απο το τζάμι τον αριθμό πλαισίου; Ε το ίδιο είναι και στο 206 (και βασικά σε όλα τα αυτοκίνητα). Αν δεν είναι στου οδηγού θα είναι στου συνοδηγού, αλλά σίγουρα θα είναι κάπου στην κάτω μεριά του παρπρίζ...

_________________
Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Βελτίωση 1.6 (110hp)
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 29 Απρ 2011, 14:22 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 13 Ιουν 2009, 12:48
Δημοσιεύσεις: 14107
Εικόνες: 3
Εξαρταται Γιαννη μου, στα συγχρονα αυτοκινητα ετσι ειναι οπως τα λες...στα πιο παλια δεν ισχυε αυτο νομιζω.

_________________
Bravo Lima Alfa November Charlie
Citroën ZX 1.4i avantage
Renault Clio II phase2 1.4 16V Dynamique


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Βελτίωση 1.6 (110hp)
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 30 Απρ 2011, 01:58 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 04 Απρ 2011, 12:44
Δημοσιεύσεις: 68
agiorgitis έγραψε:
Ο 1.6 με τα 110 είναι ο TU5JP4. Υπάρχει όμως περίπτωση του φίλου σου να φοράει τον TU5JP4S (που έμπαινε και στα C2 VTS) και ο οποίος βγάζει 120 άλογα.

Μπορείς να κοιτάξεις το VIN του (κωδικό πλαισίου) στο παρπρίζ και δες το 6ο/7ο/8ο γράμμα.
Αν είναι NFU τότε είναι με τα 110
Αν είναι NFS τότε είναι με τα 120

Ή αν έχει 3 άλλα γράμματα, πόσταρε εδώ να σου πούμε τι κινητήρας είναι...


φιλε agioriti nfu ειναι αρα 110 αλογα, το κοιταξα σημερα... :laugh :laugh :laugh..ουτε καν ο 120αρης που την μια ηταν 120αρης και την αλλη 130αρης-135αρης(μαμα τωρα ολα αυτα) οτι να ναι..αρα ποσα αλογα να χει ανεβει?? 115?? το πολυ..


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Βελτίωση 1.6 (110hp)
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 30 Απρ 2011, 10:19 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 14:24
Δημοσιεύσεις: 5576
Τοποθεσία: Τρίπολη
Ωραία! Τουλάχιστον λυθηκε το μυστήριο! :mrgreen

ΥΓ: agiorgitis, όχι agioritis. Δεν είμαι απο το άγιο όρος! :mrgreen

_________________
Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Βελτίωση 1.6 (110hp)
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 30 Απρ 2011, 10:26 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 13 Ιουν 2009, 12:48
Δημοσιεύσεις: 14107
Εικόνες: 3
115 και αν λοιπον... :D
Δε βαζετε ενα στοιχηματακι? Τραβα τον σε ενα δυναμομετρο και πες του αμα βγαλει πανω απο 120 αλογα, πληρωνω εγω τη δυναμομετρηση. Αν δεν ξεπερασει τα αλογα αυτα, πληρωνεις τη δυναμομετρη και βαζεις ενα τεραστιο αυτοκολλητο στο αυτοκινητο που να λεει: Ειμαι ψευτης και σαλτσας!!! :laugh :laugh :laugh

agiorgitis έγραψε:
ΥΓ: agiorgitis, όχι agioritis. Δεν είμαι απο το άγιο όρος! :mrgreen

Εχω το ιδιο προβλημα με το Blanc και Black! :D
Ψηνεσαι να αλλαξουμε ονοματα? Θα μας ερθει και πιο φτηνα. :laugh

_________________
Bravo Lima Alfa November Charlie
Citroën ZX 1.4i avantage
Renault Clio II phase2 1.4 16V Dynamique


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Βελτίωση 1.6 (110hp)
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 30 Απρ 2011, 12:16 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 10 Σεπ 2006, 15:40
Δημοσιεύσεις: 1200
Τοποθεσία: Athenshire
Το έχετε κάνει μπάχαλο με τις ιπποδυνάμεις και τους κωδικούς των κινητήρων.

TU5J4 = NFX = Saxo VTS/106 Rallye 16v/106 GTi/ΒΧ (Crazywolf edition) = 120BHP
TU5JP4 = NFU = Xsara/C2 (OXI VTS)/C3/C4 MkI/Berlingo/206/307/Partner = 110BHP
TU5JP4S = NFS = C2 VTS KAI MONO = 125BHP.-

Βάζω και το λινκ για future reference: http://www.autoweb-france.com/index.php?rub=22&cat=3

Οι εικασίες γύρω από την πραγματική ιπποδύναμη του NFU προήλθαν από τη δυναμομέτρηση της Xsara MkII που είχαν δοκιμάσει οι 4Τ το 2000, όταν είχε πρωτοβγεί (όπου και είδαμε τον κινητήρα αυτό για πρώτη φορά στο group), οπότε και έλεγαν ότι στην πράξη ο κινητήρας αυτός αποδίδει κοντά στους 120 ίππους. Εκτοτε πολλοί θεωρούν την ιπποδύναμη αυτή ως βάση για την εξέλιξη του συγκεκριμένου κινητήρα.

_________________
oısɹəʌəɹ :ʇıɔsəɹolɟ ɐʇɐqoɹd snʇɹıʌ


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Βελτίωση 1.6 (110hp)
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 30 Απρ 2011, 12:58 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 04 Απρ 2011, 12:44
Δημοσιεύσεις: 68
agior'g'itis εχο μεγαλη οθονη και φενονται τα γραμματα σαν ψειρακια :lol ..

blanc ange θα του πω επισης αν χασει να μου βαλει φυμε στη c4 και καμια εξατμιση... :laugh :laugh ..βασικα δεν παιζει να το παει για δυναμομετρηση...

n_olympios εστω και 120 να βγάζει καθαρα ο κινητηρας και πάλι αντε να ναι 125..εγω θα βάλω στη ξεφτίλα 130..που δεν ειναι για κανενα λογο..

θελω να μου λεισετε και μια τελευταια απορια..σε περιπτωση που ηταν οντως 150 αλογα θα μπορουσε να περασει το 207 rallye που βγαζει επισης 150 αλλα τουρμπατα??? διοτι μας το εχει πει 2-3 φορες αυτο!! εγω πιστευω για κανενα λογο..μπορει ατομσφαιρα να περασει τουρμπο οτν ειναι στα ιδια κιβυκα και αλογα?? εφόσον το τουρμπο τραβαει απο πιο χαμηλα??? και χει καλυτερες ρεμπριζ..


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Βελτίωση 1.6 (110hp)
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 30 Απρ 2011, 12:59 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 18 Απρ 2010, 17:13
Δημοσιεύσεις: 723
http://www.youtube.com/watch?v=PRHp-FcuA0U

:laugh :laugh


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Βελτίωση 1.6 (110hp)
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 30 Απρ 2011, 13:20 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 10 Σεπ 2006, 15:40
Δημοσιεύσεις: 1200
Τοποθεσία: Athenshire
pelekis έγραψε:
θελω να μου λεισετε και μια τελευταια απορια..σε περιπτωση που ηταν οντως 150 αλογα θα μπορουσε να περασει το 207 rallye που βγαζει επισης 150 αλλα τουρμπατα??? διοτι μας το εχει πει 2-3 φορες αυτο!! εγω πιστευω για κανενα λογο..μπορει ατομσφαιρα να περασει τουρμπο οτν ειναι στα ιδια κιβυκα και αλογα?? εφόσον το τουρμπο τραβαει απο πιο χαμηλα??? και χει καλυτερες ρεμπριζ..

Αν εννοείς για κόντρα, δεν ασχολούμαι. Πάντως φαντάζομαι πως με επιτάχυνση από στάση σε ευθεία (και ίσιωμα ή κατηφόρα), θα μπορούσε να συμβεί, καθώς το προβάδισμα της ροπής από χαμηλά του turbo δε χρησιμοποιείται. Από "ρολαριστές" 2ες ή 3ες όμως (έτσι δεν το λένε?) τότε το ατμοσφαιρικό δύσκολα θα μπορούσε να ακολουθήσει το υπερτροφοδοτούμενο.

Και φυσικά παίζουν πολλά, η κουλαμάρα των οδηγών, το πόσο μεγάλη (θέλουν να λένε πως) την έχουν, αν υπήρχαν μάρτυρες, αν ο Ερμής ήταν ανάδρομος, αν τα φύλλα είχαν πέσει λόγω φθινοπώρου, και άλλα τόσα.

_________________
oısɹəʌəɹ :ʇıɔsəɹolɟ ɐʇɐqoɹd snʇɹıʌ


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Βελτίωση 1.6 (110hp)
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 30 Απρ 2011, 15:45 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 04 Απρ 2011, 12:44
Δημοσιεύσεις: 68
:laugh :laugh :laugh :laugh :laugh :laugh :laugh :laugh :laugh :laugh :laugh εχω λιωσει...λοιπον ευχαριστω ολους σας για τις απαντησεις..


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Βελτίωση 1.6 (110hp)
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 30 Απρ 2011, 18:56 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 13 Ιουν 2009, 12:48
Δημοσιεύσεις: 14107
Εικόνες: 3
GEMI έγραψε:

:agree Φοβερος! Που το θυμηθηκες? :laugh :laugh :laugh

_________________
Bravo Lima Alfa November Charlie
Citroën ZX 1.4i avantage
Renault Clio II phase2 1.4 16V Dynamique


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Βελτίωση 1.6 (110hp)
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 30 Απρ 2011, 19:22 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 18 Απρ 2010, 17:13
Δημοσιεύσεις: 723
Είναι συγγενής μου κ συγχωριανός μου ο Στέλιος, (Μουριές Κιλκίς) αύριο λέω να ανέβω πάνω για πρωτομαγιά.


Κορυφή 
 
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 
 Σελίδα 23 από 25 [ 373 Δημοσιεύσεις ] Μετάβαση στην σελίδα Προηγούμενη  1 ... 20, 21, 22, 23, 24, 25  Επόμενο



Συναφή θέματα

ΕΣΩΤΕΡΙΚΗ / ΕΞΩΤΕΡΙΚΗ ΒΕΛΤΙΩΣΗ & ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΚΙΝΗΤΗΡΑ ΣΕ XS
Δ. Συζήτηση: Βελτιώσεις Xsara
Συγγραφέας: Anonymous
Απαντήσεις: 8
βελτίωση c4 vts 2.0i
Δ. Συζήτηση: Βελτιώσεις C4
Συγγραφέας: dimitrisc4vts
Απαντήσεις: 68
ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΣΕ XSARA 1.8VTS
Δ. Συζήτηση: Βελτιώσεις Xsara
Συγγραφέας: Anonymous
Απαντήσεις: 3
Fuel Shark Saver: Βελτίωση στην κατανάλωση ή απάτη;;
Δ. Συζήτηση: Βελτιώσεις C4
Συγγραφέας: Kostas75
Απαντήσεις: 41
Βελτίωση Xsara Picasso
Δ. Συζήτηση: Βελτιώσεις Xsara
Συγγραφέας: Giorgos
Απαντήσεις: 9
Κορυφή
 


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 6 επισκέπτες

 
 

 
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Σύνδεση
Όνομα μέλους:

Εγγραφή
Κωδικός:

Ξέχασα τον κωδικό μου
Αποστολή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ενεργοποίησης πάλι
Αυτόματη σύνδεση σε κάθε επίσκεψη
Απόκρυψη των στοιχείων μου κατά την διάρκεια της σύνδεσης

Για να συνδεθείτε πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Η εγγραφή γίνεται σε λίγα μόνο λεπτά, αλλά σας παρέχει αυξημένες δυνατότητες. Επίσης οι διαχειριστές μπορεί να χορηγούν επιπρόσθετα δικαιώματα στα εγγεγραμμένα μέλη. Πριν συνδεθείτε, σιγουρευτείτε ότι γνωρίζετε τους όρους χρήσης και τις σχετικές τακτικές. Παρακαλούμε να διαβάσετε τους κανόνες της Δ. Συζήτησης κατά την πλοήγησή σας σε αυτό.

Όροι χρήσης | Προσωπικό απόρρητο

 
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ
 
cron