Συγγραφέας |
Μήνυμα |
`GiAnNiS`
|
Θέμα δημοσίευσης: Δημοσιεύτηκε: Δευτ 23 Απρ 2007, 18:34 |
|
Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 23:11 Δημοσιεύσεις: 2098 Τοποθεσία: Θεσσαλονικη
|
arhontisk έγραψε: ρε παλληκάρια να παω στο Φέσσα ,αλλα απο την Στάτους πήρα το αυτοκίνητο...γίνεται να κανω το οτιδήποτε στο Φέσσα???δηλαδη αν μακρια απο μας ,γίνει κατι στο αμάξι μες την εγγύηση μπορω να παω στο Φέσσα να μου το φτιάξουν.???μονο απο κει που το αγόρασες δεν σου επιδιορθώνουν την βλάβη????? εσεις παιδιά βαλλατε τπτ extra στ αμάξι ????ειδικα οσο ειχατε εγγύηση?? κια αν ναι σας δημιούργησε η εταιριά πρόβλημα?και οι δύο απ το φέσσα το πήρατε??????
Για τον Ανδρέα δεν ξέρω,νομίζω από STATUS το πήρε και έχει μπόλικη εμπειρία(κακή) όπως και άλλοι εδώ μέσα και από εξυπηρέτηση και από δουλειά...Βλάβη στο αυτοκίνητο μπορούν να σου διωρθώσουν σε οποιαδήποτε citroen εφ όσον το αυτοκίνητο σου είναι μέσα στην εγγύηση Και στην Κρήτη που λέει ο λόγος να πας θα στο κάνουν το αυτοκίνητο...Απλά στον Φέσσα εγώ μπορώ να πώ ότι υπάρχει εμπειρία εκεί μέσα.Πάω τακτικές επισκέψεις και βλέπω τι γίνεται και πως σε αντιμετωπίζουν.. Τώρα για το extra να σου πώ ότι συναγερμό δικό τους τον πέρασα μόνος μου στο αυτοκίνητο και δεν φέραν καμία αντίρησση..Όπως επίσης πράγματα που άλλάξαμε στην εγγύηση(κάτι πλαστικά εσωτερικού χώρου) τα πήρα και τα πέρασα μόνος μου σπίτι..Απλά να ξέρεις ισχύει το εξής....Όπως τους συμπεριφέρεσαι σε συμπεριφέρονται...
_________________
Δεν πατάω γκάζι,για να έχω φίλους :(
|
|
|
|
|
elteo
|
Θέμα δημοσίευσης: Δημοσιεύτηκε: Δευτ 23 Απρ 2007, 18:49 |
|
|
arhontisk έγραψε: ρε παλληκάρια να παω στο Φέσσα ,αλλα απο την Στάτους πήρα το αυτοκίνητο...γίνεται να κανω το οτιδήποτε στο Φέσσα???δηλαδη αν μακρια απο μας ,γίνει κατι στο αμάξι μες την εγγύηση μπορω να παω στο Φέσσα να μου το φτιάξουν.???μονο απο κει που το αγόρασες δεν σου επιδιορθώνουν την βλάβη????? εσεις παιδιά βαλλατε τπτ extra στ αμάξι ????ειδικα οσο ειχατε εγγύηση?? κια αν ναι σας δημιούργησε η εταιριά πρόβλημα?και οι δύο απ το φέσσα το πήρατε??????
η εγγύηση ισχύει παντού.... εννοείται.
|
|
|
|
|
georgep800
|
Θέμα δημοσίευσης: Δημοσιεύτηκε: Τετ 25 Απρ 2007, 00:52 |
|
Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 15:15 Δημοσιεύσεις: 932 Τοποθεσία: ΚΡΗΤΗ
|
`GiAnNiS` έγραψε: Και στην Κρήτη που λέει ο λόγος να πας θα στο κάνουν το αυτοκίνητο... Θα έρθει στην Κρήτη και θα του φτιάξουν το αυτοκίνητο;;;;;;;;; Που να πρώτο πάει; Στο Ηράκλειο που αποτελούν τον ορισμό του απατεώνα ή στο Ρέθυμνο που αποτελούν τον ορισμό της κοροϊδίας;;;; Δυόμιση μήνες τώρα(εξαιτίας της κοροϊδίας) προσπαθώ να κλείσω ραντεβού για να κάνω αλλαγή στις πίσω δαγκάνες... `GiAnNiS` έγραψε: Όπως τους συμπεριφέρεσαι σε συμπεριφέρονται...
Εδώ διαφωνώ. Δεν μπα να είσαι ο πιο ευγενικός και φιλικός! Για αυτούς αποτελείς κορόιδο...
_________________
|
|
|
|
|
tony78
|
Θέμα δημοσίευσης: Δημοσιεύτηκε: Τετ 25 Απρ 2007, 13:25 |
|
Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 16:58 Δημοσιεύσεις: 1146 Τοποθεσία: Αμφιάλη
|
elteo έγραψε: arhontisk έγραψε: ρε παλληκάρια να παω στο Φέσσα ,αλλα απο την Στάτους πήρα το αυτοκίνητο...γίνεται να κανω το οτιδήποτε στο Φέσσα???δηλαδη αν μακρια απο μας ,γίνει κατι στο αμάξι μες την εγγύηση μπορω να παω στο Φέσσα να μου το φτιάξουν.???μονο απο κει που το αγόρασες δεν σου επιδιορθώνουν την βλάβη????? εσεις παιδιά βαλλατε τπτ extra στ αμάξι ????ειδικα οσο ειχατε εγγύηση?? κια αν ναι σας δημιούργησε η εταιριά πρόβλημα?και οι δύο απ το φέσσα το πήρατε?????? η εγγύηση ισχύει παντού.... εννοείται.
Σάββα, τίποτα δεν εννοείται... Με τους μαλάκες του επίσημου δικτύου Citroen τίποτα δεν εννοείται...
Θυμάσαι που έτρεχα με το καπό; Το είχαν δει στα κεντρικά και μου είχαν πει ότι είναι απαίσια βαμμένο. Κι όμως, μου είπαν ότι η εγγύηση ναι μεν ισχύει, αλλά έπρεπε να το πήγαινα εκεί όπου είχε βαφτεί αρχικά...
Επίσης τα αμορτισερ που άλλαξα στο πορτμπαγκαζ, κι αυτά τα πλήρωσα (στα κεντρικά) γιατί η εγγύηση θα ίσχυε μόνο αν πήγαινα εκεί από όπου το πήρα...
Η εγγύηση ισχύει όταν και όπου τους έρθει (για να μην πω τίποτα χειρότερο...)
Γι'αυτό θα το σκεφτώ πολύ να ξαναπάρω Citroen...
_________________
|
|
|
|
|
cliodriver
|
Θέμα δημοσίευσης: Δημοσιεύτηκε: Τετ 25 Απρ 2007, 15:34 |
|
|
Για να πάμε ξανά ον-τόπικ...
Λοιπόν, πρώτα απ' όλα, και για να ξέρουμε τι λέμε, ως τελική ορίζεται η μέγιστη ταχύτητα σε επίπεδο δρόμο, όχι σε κατηφόρα / ανηφόρα / γκρεμίδι, κλπ!
Στην κατηφόρα Κορίνθου-Αθήνας έχω δει 180 με το παλιό μου 106 1.1!! Δεν σημαίνει αυτό ότι το 106 1.1 έχει τελική 180!!!
Στα του C4 1.6 τώρα, παιδιά το βάρος και τα 5 αστέρια έχουν κάνει το "θαύμα" τους. Τέτοιος κινητήρας στο ZX ή στο 306 / 309 θα "έσκαβε", εδώ η Xsara έκανε 0-100 κάτω από 10"!! Στο C4 απλώς "πάει" με - ας πούμε - κάποια αξιοπρέπεια.
Ώρες-ώρες, σκυλομετανιώνω που δεν περίμενα έναν, ενάμιση χρόνο να χτυπήσω κανένα γκολφ TSI...
22 κιλά ροπή... να τ' αφήσω;;
|
|
|
|
|
LeRoi
|
Θέμα δημοσίευσης: Δημοσιεύτηκε: Πέμ 26 Απρ 2007, 01:09 |
|
Εγγραφή: Τρί 10 Απρ 2007, 15:31 Δημοσιεύσεις: 193 Τοποθεσία: Άλιμος / Βόλος
|
cliodriver έγραψε: Ώρες-ώρες, σκυλομετανιώνω που δεν περίμενα έναν, ενάμιση χρόνο να χτυπήσω κανένα γκολφ TSI...
22 κιλά ροπή... να τ' αφήσω;;
Και τα 24 χιλιάρικα που κοστίζει "γυμνό" να τ' αφήσεις? Και τον turbo κινητήρα που δουλεύει στα 2,5 bar πίεση και σε 5 χρονάκια με εξασθενημένο κινητήρα το Golfάκι θα έχει χειρότερη αξία μεταπώλησης κι απο Alfa Romeo να τ' αφήσεις? Και τα έξοδα της υποχρεωτικής super αμόλυβδης να τ' αφήσεις? Εγώ πάντως θα τ' άφηνα για ένα 2λιτρό C4. Μπορεί να μην αρπάζει χαμηλά,αλλά για τα λεφτά του τα έχει όλα!
|
|
|
|
|
cliodriver
|
Θέμα δημοσίευσης: Δημοσιεύτηκε: Πέμ 26 Απρ 2007, 10:38 |
|
|
LeRoi έγραψε: cliodriver έγραψε: Ώρες-ώρες, σκυλομετανιώνω που δεν περίμενα έναν, ενάμιση χρόνο να χτυπήσω κανένα γκολφ TSI...
22 κιλά ροπή... να τ' αφήσω;;
Και τα 24 χιλιάρικα που κοστίζει "γυμνό" να τ' αφήσεις? Και τον turbo κινητήρα που δουλεύει στα 2,5 bar πίεση και σε 5 χρονάκια με εξασθενημένο κινητήρα το Golfάκι θα έχει χειρότερη αξία μεταπώλησης κι απο Alfa Romeo να τ' αφήσεις? Και τα έξοδα της υποχρεωτικής super αμόλυβδης να τ' αφήσεις? Εγώ πάντως θα τ' άφηνα για ένα 2λιτρό C4. Μπορεί να μην αρπάζει χαμηλά,αλλά για τα λεφτά του τα έχει όλα!
Φίλε μου, μιλάω για το TSI, όχι για το GT!!
Αυτό σημαίνει κόστος γύρω στα 19 χιλιαρικάκια, καμμία σχέση με τα 24 που λες. Όχι πως τα 19 είναι αμελητέο κόστος, αλλά είναι πολύ κοντά σ' αυτά που έδωσα εγώ για το Coupe 1.6 VTR Pack. Καμμία σχέση στον εξοπλισμό, το ξέρω, αλλά στο κάτω-κάτω προτιμώ τα προαναφερθέντα 22 κιλάκια ροπής και ένα ράδιο-CD, από τα αυτόματα φώτα / καθαριστήρες και τα "μεγαλοπρεπή" 15 κιλά ροπής.
Όσο γι' αυτά που λες περί αξιοπιστίας των TSI μοτέρ.. μόνο ο χρόνος θα δείξει. Εγώ πάντως θα έκανα την κίνηση χωρίς δεύτερη σκέψη.
Επίσης, δεν υπάρχει περίπτωση να μην έχει καλή μεταπωλητική αξία ένα Γκολφ, ιδίως στην Ελλάδα.
Και κάτι άλλο, περί του 2λιτρου C4: Ρίξε μια ματιά στα τέλη κυκλοφορίας (μόνο αυτά, άσε την ασφάλεια) για τα 2000 κυβικά, και μετά έλα πες μου πως θα έπαιρνες 2λιτρο με ελαφριά την καρδιά...
|
|
|
|
|
LeRoi
|
Θέμα δημοσίευσης: Δημοσιεύτηκε: Πέμ 26 Απρ 2007, 12:00 |
|
Εγγραφή: Τρί 10 Απρ 2007, 15:31 Δημοσιεύσεις: 193 Τοποθεσία: Άλιμος / Βόλος
|
cliodriver έγραψε:
Όσο γι' αυτά που λες περί αξιοπιστίας των TSI μοτέρ.. μόνο ο χρόνος θα δείξει. Εγώ πάντως θα έκανα την κίνηση χωρίς δεύτερη σκέψη
Όντως, για τα λεφτά που λές είναι καλή περίπτωση. Πώς θα έβρισκε αλλιώς η VW πειραματόζωα για να δοκιμάσει τους νέους της κινητήρες; Δεν σου κίνησε καθόλου την περιέργεια το γεγονός ότι το δοκιμασμένο 1,6 FSI είναι ακριβότερο; cliodriver έγραψε: Επίσης, δεν υπάρχει περίπτωση να μην έχει καλή μεταπωλητική αξία ένα Γκολφ, ιδίως στην Ελλάδα. Είναι γνωστό πλέον ότι ο Ελληνάρας χωρίς Golf και χωρίς BMW δεν μπορεί να κυκλοφορήσει. Δεν θα έλεγα ότι η επιεικώς αναφερόμενη ηλίθια νοοτροπία του λαού μας, θα έπρεπε να λαμβάνεται υπ΄όψιν στο εν λόγω μοντέλο. cliodriver έγραψε: Και κάτι άλλο, περί του 2λιτρου C4: Ρίξε μια ματιά στα τέλη κυκλοφορίας (μόνο αυτά, άσε την ασφάλεια) για τα 2000 κυβικά, και μετά έλα πες μου πως θα έπαιρνες 2λιτρο με ελαφριά την καρδιά...
Μήπως φίλε clio έριξες μία ματιά στην κατανάλωση του TSI και στο γεγονός ότι το εν λόγω Golfάκι έχει στομάχι... πολυτελείας και καταπίνει μόνο super unleaded. Αυτό πιστεύω αντισταθμίζει εν πολλοίς τα επιπλέον 150€ των τελών κυκλοφορίας και τα επιπλέον 150€ της ασφάλειας ετησίως.
Τελευταίο και ίσως σημαντικότερο, πόσο κοστίζουν τα service στην VW;
Υ.Γ. Εκφράζω καθαρά προσωπικές απόψεις και σέβομαι οποιαδήποτε κοινή ή αντίθετη γνώμη.
Cliodriver,χαίρομαι για τον δημιουργικό μας διάλογο φίλε,ειλικρινά
|
|
|
|
|
cliodriver
|
Θέμα δημοσίευσης: Δημοσιεύτηκε: Πέμ 26 Απρ 2007, 16:23 |
|
|
Φίλε μου LeRoi, είμαι ένας κατ' εξοχήν "γαλλόφιλος" οδηγός, το C4 είναι το 3ο κατά σειρά Γαλλικό αυτοκίνητο που παίρνω - τα άλλα δύο είναι ένα 106 και ένα κλιό, εξ ου και το όνομα!
Όντας λοιπόν λάτρης της Γαλλικής "νοοτροπίας" στα αυτοκίνητα - το κοινώς λεγόμενο "πίσω-γλέντι" - κι' εγώ δεν βλέπω με τόσο καλό μάτι έναν Γερμανό, πόσο μάλλον το Γκολφ που έχει καταντήσει "κουλουράκι" μιας και σχεδόν όλοι έχουν από ένα!
Δεν μπορώ όμως να μην επαινέσω τη VW για την κίνησή της να προσφέρει "φτηνές" επιδόσεις (το "φτηνές" γιατί 20.000 ευρώ ΔΕΝ είναι λίγα λεφτά), και μάλιστα σε ένα πακέτο που μας βολεύει τους Έλληνες πολύ, στα 1.400 κυβικά!
Τώρα, όπως είπα και πριν, την αξιοπιστία του θα τη δούμε στο βάθος του χρόνου. Σε καμμία περίπτωση όμως δεν πιστεύω ότι ένας κατασκευαστής με τις παγκόσμιες πωλήσεις της VW θα προχωρούσε στο "πλασάρισμα" τέτοιων κινητήρων χωρίς προηγουμένως να έχει κάνει εξαντλητικές δοκιμές. Σοβαρά προβλήματα λοιπόν πιστεύω ότι ΔΕΝ θα παρουσιάσει. Μη σοβαρά προβλήματα παρουσιάζουν άλλο λιγότερο - άλλο περισσότερο, όλα τα αυτοκίνητα.
Εξ άλλου, δεν πρόκειται δα και για καμμιά "διαστημική" τεχνολογία! Δοκιμασμένες λύσεις είναι και ο κομπρέσορας και το τούρμπο. Καινούρια είναι η ταυτόχρονη χρήση που τους κάνει η VW. Ουσιαστικά, το φρέσκο είναι τα ηλεκτρονικά που κάνουν τη διαχείριση.
Όσο για την αυξημένη πίεση, μη ξεχνάς ότι μιλάμε για κινητήρες άμεσου ψεκασμού, οι οποίοι μπορούν ούτως ή άλλως να δουλεύουν σε υψηλότερες συμπιέσεις και πιέσεις από τους κλασικούς. Μια πιο γερή κατασκευή του μποκ και της κεφαλής αρκεί. Αυτό συμβαίνει εδώ και χρόνια στα ντήζελ, που δουλεύουν σε "απίστευτες" συμπιέσεις.
Τέλος, να πω ότι κι' εγώ ευχαριστιέμαι ιδιαίτερα έναν καλό διάλογο!
|
|
|
|
|
Petran
|
Θέμα δημοσίευσης: Δημοσιεύτηκε: Πέμ 26 Απρ 2007, 17:19 |
|
Εγγραφή: Δευτ 22 Ιαν 2007, 21:35 Δημοσιεύσεις: 1404 Τοποθεσία: Λοφος Σκουζε
|
εγω παντως θα παρεμβω και θα πω οτι συμφωνω απολυτα με τον LeRoi..
εχω εναν φιλο ο οποιος δουλευει σε ενα συνεργειο που κανει σερβις σε vw. στη δειαρκεια της τρεχουσας εβδομαδας εχουν ερθει δυο tsi με καμμενη φλατζα... και ενα gt σπασμενο πανω σε γερανο...να μην μιλησω για τις προηγουμενες εβδομαδες....
οποιος δεν με πιστευει πιστευει ας μου στειλει πμ να του πω που ειναι το συνεργιο (μην κανω και διαφημιση) να παμε και μαζι να τα δουμε τα τεραστιας αξιοπιστιας vw.
η συζητηση να τελειωσει εδω ομως γιατι βγηκαμε OFF TOPIC..
_________________ Life is too short to drink cheep beer... cheers mate!!
Τελευταία επεξεργασία από Petran και Πέμ 26 Απρ 2007, 17:21, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
|
|
|
|
|
`GiAnNiS`
|
Θέμα δημοσίευσης: Δημοσιεύτηκε: Πέμ 26 Απρ 2007, 20:53 |
|
Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 23:11 Δημοσιεύσεις: 2098 Τοποθεσία: Θεσσαλονικη
|
tony78 έγραψε: Υπερβάλετε...
Η VW (την οποία δεν θα έλεγα ότι πολυσυμπαθώ) έφτιαξε έναν απίστευτα δυνατό και οικονομικό κινητήρα, δεδομένων των οικονομικών μεγεθών και της κατηγορίας στην οποία απευθύνεται...
Και σαν επιδόσεις, άντε γεια... (σε σχέση με όλα τα υπόλοιπα μικρομεσαία)...
Δίκιο έχεις..είναι value for money..Αλλά Αντώνη είναι πιεσμένα Είναι και η χρήση βέβαια που το κάνεις ..Αλλά σπάσαν(Βασικά υπάρχει μια τέτοιου είδους συζήτηση και αλλού εδώ μέσα για να μην φεύγουμε από το τόπικ )
_________________
Δεν πατάω γκάζι,για να έχω φίλους :(
|
|
|
|
|
PANOURAMIX
|
Θέμα δημοσίευσης: Δημοσιεύτηκε: Πέμ 26 Απρ 2007, 23:13 |
|
Εγγραφή: Παρ 23 Μαρ 2007, 21:58 Δημοσιεύσεις: 273 Τοποθεσία: ΘΗΒΑ
|
παιδια αν θελετε να βγαλετε αλογα απο τα μοτερ σας εστω και καμια 15αρια την εγγυηση θα πρεπει να την ξεχασετε,δυσκολο να βρεθει αντιπρωσωπος που να μην δει το ελευθερο φιλτρο και την πειραγμενη εξατμιση
ΠΡΟΤΑΣΗ για τους κατοχους C4 1,6.
ο κινητηρας ειναι ιδιος με τις xsara 1,6 οποτε μια value for money επεμβασει θα ηταν η τοποθετηση reprofile εκεντροφορον στις 257 μοιρες που δεν απαιτουν προγραμμα ενα καλο συστημα εξατμισης χωρις τον καταλυτη πανω στην πολλαπλη εξαγωγης και φυσικα ενα καλο φιλτρο,κατα προτιμηση ενα ελευθερο μεσα στο μαμισιο φιλτροκουτι αφου αφαιρεθουν οι πνιχτες.βεβαια θα χρειαστειται και ενα booster στο πεταλι του γκαζιου για να παει το lag περιπατο.ολα αυτα με κοστος καπου στα 900euro και αποδοση περι τους +20hp.
_________________ ΑΜΑΞΙ ΓΡΗΓΟΡΟ,ΜΠΥΡΑ ΚΡΥΑ ΚΑΙ ΓΥΝΑΙΚΑ ΖΕΣΤΗ!
|
|
|
|
|
Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 4 επισκέπτες |
|
|
|
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
|
|
|
Γίνε σήμερα club member και απέκτησε ΜΟΝΑΔΙΚΑ προνόμια |
|