Ημερολόγιο Γκαλερί Αναζήτηση Εγγραφή Σύνδεση 

[ +/- ] [ Τώρα είναι Πέμ 28 Μαρ 2024, 15:58 ]


 
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Βελτίωση 1.6 (110hp)
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 22 Απρ 2011, 13:23 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 10 Σεπ 2010, 09:56
Δημοσιεύσεις: 51
Εικόνες: 3
παω πασο.
απλα εγω το εχω φτιαξει μεχρι τελους για μενα μηχανικα .
τωρα μαλλον θα αρχισω να του ριξω κανα λεφτο και μεσα με κανα δερμα μπορντο και εξωτερικα θα του πεταξω στον ουρανο το καρω μαυρο λευκο αλλα ds3


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Βελτίωση 1.6 (110hp)
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 22 Απρ 2011, 13:34 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 18 Απρ 2010, 17:13
Δημοσιεύσεις: 723
O άνθρωπος ρωτά για μια απλή βελτίωση πως θα την κάνει κ ο καθένας βγάζει τα σώψυχά του :laugh ..!

Φίλε μπορείς πολλά να κάνεις στον κινητήρα σου, ανάλογα με το κασέ που έχεις σκοπό να βάλεις. Σε κάθε περίπτωση πρέπει να έχεις ξεκαθαρίσει ακτός από το ποσό που θα βάλεις, το τι ζητάς από το αμάξι σου κ αν θα είσαι ικανοποιημένος μόλις πάρεις τα άλογα που θέλεις. Αν δηλ. δεν έχεις σκοπό να το κρατήσες τσάμπα κόπο θα κάνεις.
Η αύξηση της δύναμης του κινητήρα γίνεται με πλήρωση του θαλάμου καύσης. Δηλ. πρέπει όσο το δυνατό να "μπει" περισσότερο μίγμα στο χώρο καύσης κ να εκτονωθεί δίνοντας περισσότερη ώθηση στα πιστόνια.
Γϊνεται με 3 τρόπους τα λεγόμενα 3 στάδια βελτίωσης :

1. Είναι το λεγόμενο ΦΠΕ (Φίλτρο, πρόγραμμα , εξάτμιση+χταπόδι), κόστος 300-500 € κ αύξηση 5-10 % της ροπής κ ιπποδύναμης.

2. Είναι ο εκκεντροφόρος. Θα χρειαστείς κ πρόγραμμα, κόστος 500-1000 €, αύξηση +20 %.

3. Είναι με τουρμπο ή κπμπρέσορα, κόστος 4.000 κ άνω , αύξηση 50-200 %.

Στον 8v, μπορείς απ' όσο ξέρω στο 1ο στάδιο φτάνει μέχρι 115-120 Hp με πολύ καλή αύξηση της ροπής στις μεσαίες. Στο 2 στάδιο θα πας μέχρι 130-140 άλογα οριακά. Η κατανάλωση θα αυξηθεί περίπου στο +10-15%. θα χρειαστείς καλύτερο σύστημα ψύξης, ενισχυμένα μπουζοκαλώδια κ πλατινένια μπουζί.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Βελτίωση 1.6 (110hp)
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 22 Απρ 2011, 14:29 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 10 Σεπ 2010, 09:56
Δημοσιεύσεις: 51
Εικόνες: 3
πρωτον το πρωτο πακετο δεν υπαρχει πουθενα με 300- 500 ευρω.στα αλογα εισαι μεσα.δευτερον στο 2 πακετο χωρισ ροικη δεν πας πουθενα μενεις στα ιδια αλογα που εχεισ για να φτασεις 130 - 140 θες και ροικη κ πολλα αλλα.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Βελτίωση 1.6 (110hp)
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 22 Απρ 2011, 15:12 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 24 Απρ 2010, 11:16
Δημοσιεύσεις: 140
agiorgitis έγραψε:
:agree
Γιατί πριν 10 χρόνια θα υπήρχε ο εξής διάλογος: "Έλα μωρέ που θα βελτιώσεις τον 1.6 με τα 55 άλογα. Τζάπα λεφτά για + 2 άλογα που θα πάρεις. Καλύτερα πάρε τον 1.8 με τα 75(!) και ρίξτου ενα πρόγραμμα να τον κάνεις 79 άλογα!!! Να σπέρνει!"

Και σε 10 χρόνια στο μέλλον θα λέμε: "Έλα μωρέ που θα βελτιώσεις τον 1.3 με τα 175 άλογα. Σιγά ...για να πάρεις +50 άλογα μόνο; Πεταμένα λεφτά. Καλύτερα πάρε τον 1.8 με τα 380 και με το πρόγραμμα θα φτάσει τα 450!"


aiolos έγραψε:
agiorgitis έγραψε:
:agree
Γιατί πριν 10 χρόνια θα υπήρχε ο εξής διάλογος: "Έλα μωρέ που θα βελτιώσεις τον 1.6 με τα 55 άλογα. Τζάπα λεφτά για + 2 άλογα που θα πάρεις. Καλύτερα πάρε τον 1.8 με τα 75(!) και ρίξτου ενα πρόγραμμα να τον κάνεις 79 άλογα!!! Να σπέρνει!"

Και σε 10 χρόνια στο μέλλον θα λέμε: "Έλα μωρέ που θα βελτιώσεις τον 1.3 με τα 175 άλογα. Σιγά ...για να πάρεις +50 άλογα μόνο; Πεταμένα λεφτά. Καλύτερα πάρε τον 1.8 με τα 380 και με το πρόγραμμα θα φτάσει τα 450!"


Ε ναι, και με την τιμή της βενζίνης στα 6€ το λίτρο θα παίρνεις το βελτιωμένο με τους 450 και θα πηγαίνεις με πρώτη μέχρι το περίπτερο γιατί παρακάτω θα θέλεις δάνειο για να το γεμίσεις. :D


Γραψατε και οι δυο...ελιωσα.... :clap :clap :clap :clap :laugh :laugh :laugh :laugh :laugh :laugh


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Βελτίωση 1.6 (110hp)
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 22 Απρ 2011, 15:13 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 24 Απρ 2010, 11:16
Δημοσιεύσεις: 140
agrinioc4 148hp έγραψε:
πρωτον το πρωτο πακετο δεν υπαρχει πουθενα με 300- 500 ευρω.στα αλογα εισαι μεσα.δευτερον στο 2 πακετο χωρισ ροικη δεν πας πουθενα μενεις στα ιδια αλογα που εχεισ για να φτασεις 130 - 140 θες και ροικη κ πολλα αλλα.


Σωστος με 500 ευρω δεν τα βαζεις ολα αυτα...


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Βελτίωση 1.6 (110hp)
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 22 Απρ 2011, 18:59 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 30 Ιαν 2010, 11:20
Δημοσιεύσεις: 2125
Τοποθεσία: Λάρισα
:laugh το παιδι ειπε να δει λιγο παραπανω ζωντανια και εμεις τον φτασαμε στα 500 αλογα με ροικες τουρμπο νιτρα σφυριλατα κτλ. :laugh με πρωτο ενοχο εμενα

_________________
Ζούμε σε μια κοινωνία που η πίτσα φτάνει στο σπίτι σου πριν από την αστυνομία

προσεχε οταν περνω απο κει
και μαζεψε το μπρικι
γιατι συνηθως βιαζομαι
και κανω παντιλικι

parakalo min grafete me agglikous xaraktires apagoreyete apo toys kanones tou forum


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Βελτίωση 1.6 (110hp)
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 22 Απρ 2011, 20:32 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 18 Απρ 2010, 17:13
Δημοσιεύσεις: 723
agrinioc4 148hp έγραψε:
πρωτον το πρωτο πακετο δεν υπαρχει πουθενα με 300- 500 ευρω.στα αλογα εισαι μεσα.δευτερον στο 2 πακετο χωρισ ροικη δεν πας πουθενα μενεις στα ιδια αλογα που εχεισ για να φτασεις 130 - 140 θες και ροικη κ πολλα αλλα.


Υπάρχει στα μεταχειρισμένα- κρίση έχουμε.. Ένα χταποδάκι με 120-150 €, τελικό με 50-80 € κ πρόγραμμα με 100 € το πολύ. Έχει αμέσως +15 άλογα κ ροπή αξιόλογη που μεταμορφώνει τη συμπεριφορά του κινητήρα.
Για τη ροική μην είσαι κ τόσο σίγουρος. Ένας εκκεντροφόρος από μόνος του δίνει τέτοια δύναμη ψηλά που νομίζεις ότι οδηγάς μοτοσυκλέτα. Φυσικά πρέπει να διορθώσεις τα μίγματα με προγραμμα κ να του δώσεις αέρα με ελεύθερη χοάνη. Εσύ τι έκανες κ πήγες στα 148, νίτρο του βαλες :laugh


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Βελτίωση 1.6 (110hp)
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 22 Απρ 2011, 21:16 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 30 Ιαν 2010, 11:20
Δημοσιεύσεις: 2125
Τοποθεσία: Λάρισα
GEMI εσυ που βρηκες χταποδάκι με 120-150 €, τελικό με 50-80 € κ πρόγραμμα με 100 € το πολύ? :hmm φιλος με 2λιτρο 180hp προγραμμα, εξατμιση απο χταποδι και πισω (χταποδι εχει εργοστασιακο) χωρις καταλυτη, εκεντροφορια, ροικη, kit φιλτρο της kn http://www.hspnnews.com/images/uploads/KN_CitroenC4.jpg ελαφρομενο βολαν και 100αρα (απαραιτητη μετα την ροικη λογο συμπιεσης) δισκο τριφτερο εμβολα-μπιελες ελαφρητερες με την ιδια φλατζα για να μην χασει συμπιεση και εβγαλε δυναμομετρημενα 197hp. πολλα λεφτα για το τιποτα. μονο ροικη που ρωτησα για το 2λιτρο εχει 1600. προσοχη ομως με την ροικη υπαρχει περιπτωση να χασεις αντι να κερδισεις.

_________________
Ζούμε σε μια κοινωνία που η πίτσα φτάνει στο σπίτι σου πριν από την αστυνομία

προσεχε οταν περνω απο κει
και μαζεψε το μπρικι
γιατι συνηθως βιαζομαι
και κανω παντιλικι

parakalo min grafete me agglikous xaraktires apagoreyete apo toys kanones tou forum


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Βελτίωση 1.6 (110hp)
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 22 Απρ 2011, 21:45 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 18 Απρ 2010, 17:13
Δημοσιεύσεις: 723
Θέλει ψάξιμο..
Καλό Πάσχα παιδιά.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Βελτίωση 1.6 (110hp)
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 23 Απρ 2011, 07:54 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 10 Σεπ 2010, 09:56
Δημοσιεύσεις: 51
Εικόνες: 3
148 μ ειχαν βγαλει στη δυναμομετρηση στην πατρα π ειχα κανει.στην αθηνα που ανεβηκα δεν προλαβα να κανω
εγω σου λεω οτι επεσε εξω γιατι ειχα αμαξι μ τοσα αλογα πριν και ξερω αν ειναι τοσα εγω σ λεω μ ολα αυτα πας 130 με 135.
και παλι επιμενω χταποδι προγρααμα και εξατμιση κατω απο 800 ολα μαζι δεν νομιζω να παιζει πουθενα και με την τοποθετηση μαζι.εχω ανεβασει και σχετικο βιντεακι στο οποιο μπορειτε να δειτε πως παει τ αμαξι μ τ πραγματα π εχω βαλει.
μεχρι την τριτη ταχυτητα παει πολυ καλα μετα μ τ χαλαει λιγο αλλα τ ν κανεις δεν γινεται ν τ εχουμε ολα.
για μενα η καλυτερη βελτιωση που μπορει να κανει καποιος ειναι προγραμμα σκουπα εξατμιση ολοκληρη απο μπροστα χωρις η με καταλυτη εγω εχω χωρις ( με αναμενο λαμπακι μηχανης). και θα δεις την διαφορα.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Βελτίωση 1.6 (110hp)
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 28 Απρ 2011, 13:39 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 04 Απρ 2011, 12:44
Δημοσιεύσεις: 68
έκατσα και διαβασα στα γρηγορα και τις 22 σελιδες του θεματος..και θέλω να κανει καποιος τον κοπο έτσι για να συνοψισουμε και να μου πει στον κινητηρα 1,6 110 ps του πεζο 206 (απότι ξέρω είναι ο ίδιος με του c4), για να βγείς απο τα 110 στα 150 τι ακριβώς χρειάζετε και πόσα λεφτα περίπου στο σύνολο...καντε καποιος τον κοπο..pls..


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Βελτίωση 1.6 (110hp)
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 28 Απρ 2011, 14:53 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 13 Ιουν 2009, 12:48
Δημοσιεύσεις: 14107
Εικόνες: 3
Χρειαζονται πολλα λεφτα, πανω απο 2.000€ και μετα ξεχνας σιγουρα την απλη καθημερινοτητα του αυτοκινητου σου, μιας και θα καιει τα εντερα του και θα δουλευει σαν αγροτικο μηχανημα.

Αν ολα αυτα τα εχεις σκεφτει, ξεκινα:
Αλλη εισαγωγη, απο C2 VTS νομιζω ειναι η καλυτερη λυση.
Αλλους εκκεντρεφορους, Peugeot Sport νομιζω εχουν βαλει καποια μελη.
Αλλη συμπιεση, μεγαλυτερη.
Σκουπα και εξατμιση ολοσωμη. Η σκουπα σου να παιρνει αερα απο καπου ομως...
Ενα ωραιο προγραμμα για να δουλεψουν ολα σωστα ή ακομα και αγραφο εγκεφαλο.

Τα ωστηρια δεν ξερω αν χρειζουν αλλαγης...και αν δουλευει το μοτερ σου με μεγαλη συμπιεση κτλ, ισως θα ηταν καλο να το θωρακισεις. Πιστονια/μπιελες, δεν ξερω αν χρειαστεις...

Αυτα γρηγορα γρηγορα μου ερχονται στο μυαλο, ας με συμπληρωσει και καποιος αλλος αν ξεχναω πραγματα, που σιγουρα ξεχναω καποια.

Γενικα το ολο project σου θα πρεπει να ειναι παραλληλο με οσα ακριβως κανουν και στα Saxo VTS. Αλλωστε αφου διαβασες ολες τις σελιδες και καλο θα ηταν να κοιταξεις και τα θεματα του Saxo, εχεις μια ιδεα στο πανω κατω και στις τιμες.

_________________
Bravo Lima Alfa November Charlie
Citroën ZX 1.4i avantage
Renault Clio II phase2 1.4 16V Dynamique


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Βελτίωση 1.6 (110hp)
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 28 Απρ 2011, 15:30 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 04 Απρ 2011, 12:44
Δημοσιεύσεις: 68
φίλε μου να σαι καλα..ολο αυτο δεν εχει καμια σχεση με εμενα..ρωταω απλα για να μαθαινω και να ξερω ποσα αλογα δίνει το καθε πραμα..ετσι ωστε να ξερω πως να απανταω σε καποιους Π@π@ρες που λενε το το οχημα τους εχει 150 αλογα επειδη εχει μια σκουπα και ενα χταποδι, είμαι ασχετος επι του θεματος μπορω να καταλαβω ομως οτι δεν κερδιζεις ετσι ευκολα αλογα..σωστα??..δεν νομιζω οτι θα εδιναν πανω απο 10 αλογα ετσι δεν ειναι?? αφορα πεζο 206 1,6 γνωστου ο οποιος υποστηριζε οτι εβγαινε 120-130 αλογα μαμα ενω ξερω οτι εβγαινε 110, οτι θελει λεει καθε φορα..μιλαμε για τρελα σαλια..τωρα πως πηγε 150??? μαλλον θα γεννανε συχνα οι φοραδες του... :P


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Βελτίωση 1.6 (110hp)
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 28 Απρ 2011, 15:44 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 14:24
Δημοσιεύσεις: 5576
Τοποθεσία: Τρίπολη
Ο 1.6 με τα 110 είναι ο TU5JP4. Υπάρχει όμως περίπτωση του φίλου σου να φοράει τον TU5JP4S (που έμπαινε και στα C2 VTS) και ο οποίος βγάζει 120 άλογα.

Μπορείς να κοιτάξεις το VIN του (κωδικό πλαισίου) στο παρπρίζ και δες το 6ο/7ο/8ο γράμμα.
Αν είναι NFU τότε είναι με τα 110
Αν είναι NFS τότε είναι με τα 120

Ή αν έχει 3 άλλα γράμματα, πόσταρε εδώ να σου πούμε τι κινητήρας είναι...

_________________
Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Βελτίωση 1.6 (110hp)
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 28 Απρ 2011, 15:51 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 04 Απρ 2011, 12:44
Δημοσιεύσεις: 68
α μπραβω σκεφτομουν και γω μηπως είναι με τα 120..αν ειναι παντως ο ιδιος με ενος φιλου μου ειναι 110..οκ φιλε..δηλαδη αυτο το γραφει στο μπροστινο τζαμι?? που ακριβως?? οκ ελπιζω να τον δω σημερα..


Κορυφή 
 
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 
 Σελίδα 22 από 25 [ 373 Δημοσιεύσεις ] Μετάβαση στην σελίδα Προηγούμενη  1 ... 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25  Επόμενο



Συναφή θέματα

βελτιωση C3 diesel
Δ. Συζήτηση: Βελτιώσεις C3
Συγγραφέας: ΣΠΥΡΟΣ
Απαντήσεις: 121
μοτερ 1600 110hp
Δ. Συζήτηση: Βελτιώσεις Xsara
Συγγραφέας: Anonymous
Απαντήσεις: 4
Βελτιωση Citroen C3 Hdi 110Ps
Δ. Συζήτηση: Βελτιώσεις C3
Συγγραφέας: Anonymous
Απαντήσεις: 17
βελτίωση c4 vts 2.0i
Δ. Συζήτηση: Βελτιώσεις C4
Συγγραφέας: dimitrisc4vts
Απαντήσεις: 68
Βελτίωση SAXO 1.4VTS
Δ. Συζήτηση: Βελτιώσεις Saxo
Συγγραφέας: Anonymous
Απαντήσεις: 10
Κορυφή
 


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 8 επισκέπτες

 
 

 
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Σύνδεση
Όνομα μέλους:

Εγγραφή
Κωδικός:

Ξέχασα τον κωδικό μου
Αποστολή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ενεργοποίησης πάλι
Αυτόματη σύνδεση σε κάθε επίσκεψη
Απόκρυψη των στοιχείων μου κατά την διάρκεια της σύνδεσης

Για να συνδεθείτε πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Η εγγραφή γίνεται σε λίγα μόνο λεπτά, αλλά σας παρέχει αυξημένες δυνατότητες. Επίσης οι διαχειριστές μπορεί να χορηγούν επιπρόσθετα δικαιώματα στα εγγεγραμμένα μέλη. Πριν συνδεθείτε, σιγουρευτείτε ότι γνωρίζετε τους όρους χρήσης και τις σχετικές τακτικές. Παρακαλούμε να διαβάσετε τους κανόνες της Δ. Συζήτησης κατά την πλοήγησή σας σε αυτό.

Όροι χρήσης | Προσωπικό απόρρητο

 
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ
 
cron