Σελίδα 1 από 25

Βελτίωση 1.6 (110hp)

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 08 Μαρ 2007, 21:47
από costasc4vts
μια λυση αξιοπιστη και αναλογη του αυτοκινητου υπαρχει ,κατα εμενα και ακουει στο ονομα σιτροεν-σπορτ.θεωρω τον εαυτο μου τον πιο τρελαμενο γαλλο που υπαρχει στο κοσμο και απο τους πιο ψαγμενους στις γαλλιδουλες μας...γιαυτο φωναζω οταν ακουω για κομπρεσορες και τουρμπο(ουστ γερμαναραδες....).ποιο αλλο 2λιτρο στο κοσμο βγαζει 180 καθαρα ατμοσφαιρικα....ουτε στα καλητερα ονειρα τους...Ας οψετε ο κεντρικος εισαγωγεας της σιτροεν-ελλας που δεν ενδιαφερετε για το σπορτ κομματι εισαγωγης...η μονη χωρα της ευρωπης χωρις σπορτ τμημα στις αντιπροσωπιες...ενδεικτικα θα αναφερω οτι,συμφωνα με απαντητηκη επιστολη που ελαβα απο γαλλια,το 1.6 φτανει με κιτ τα 172 καθαρα(χωρις τουρμποκομπρεσορες) και το 2.0 τα 245 καθαροαιμα με αντιστοιχο κιτ...το κοστος οπως καταλαβενετε αντιστοιχα υψηλο(αξια κιτ,εξοδα εισαγωγης κ μεταφορας κ.τ.λ).τι διαφορα θα ειχε αν τα ειχαμε διαθεσημα... :s .για οποιον ενδιαφερετε ο καταλογος με τα ανταλακτικα σπορτ υπαρχουν στις επισημες αντιπροσωπιες...οποιος εχει κολητο θα καταφερει να τις δει,γιατι απαγορευετε να τις δουμε η να ξερουμε οτι υπαρχουν καν... :rant :ysteric

Ιδέες για αύξηση ίππων σε C4 1.6

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 16 Απρ 2007, 11:01
από arhontisk
Καλημερα παίδες.επειδη ζητώ σαν τρελλος γνώμες..ξέρει κανείς πως να κάνουμε το C4 1.6 καμια 10-15 αλογάκια παραπάνω χωρίς να πειραξούμε μηχανή????δηλαδή οτι μεταβολή-βελτίωση παίρνει, ωστε να μην χασουμε την εγγύηση????κ αν ναι,μπορουμε να το προσδιορίσουμε τιμολογικά το πακετο αυτο????????????? :s

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 16 Απρ 2007, 11:43
από PANOSP
Πρόγραμμα,φίλτρο ελευθέρας,μεσαίο-τελικό=750ευρέος.Αλλά για 15 άλογα δεν σε βλέπω.Είσε και για εκκεντροφόρους.

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 16 Απρ 2007, 16:45
από Daravigos Andreas
Με το πρόγραμμα ρε συ PANOSP χάνεται η εγγύηση...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 16 Απρ 2007, 17:04
από SoCrazy
Daravigos Andreas έγραψε:
Με το πρόγραμμα ρε συ PANOSP χάνεται η εγγύηση...


και με την εξατμιση απο μπροστα μεχρι πισω το ιδιο.

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 17 Απρ 2007, 08:51
από PANOSP
Εγώ αυτά τα έβαλα τον 3ο μήνα.Τους ρότησα εδώ Χαλκίδα και μου είπαν μόνο να μην λείσω μοτέρ.Κάντα arhontisk και έλα Χαλκίδα άμα χρειαστείς την εγγύηση.

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 17 Απρ 2007, 10:00
από rigma
Γεια σας εχω C4 coupe 1.6 και εβαλα Πολαπλη (χταποδι),εκκεντροφορους,BMC βαρελακι,καταλυτη αγωνιστικο και τελικο (και sprint bouster).Ακομη δεν το εχω κανει δυναμομετρηση αλλα ειδα μεγαλη διαφορα στην ροπη.Αναμενω για προγραμμα,εχει βγει κατι?
Δεν ξερω αν ειναι good value for money αλλα ειμαι αρκετα ευχαριστημενος.

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 17 Απρ 2007, 15:04
από Manos
rigma έγραψε:
Γεια σας εχω C4 coupe 1.6 και εβαλα Πολαπλη (χταποδι),εκκεντροφορους,BMC βαρελακι,καταλυτη αγωνιστικο και τελικο (και sprint bouster).Ακομη δεν το εχω κανει δυναμομετρηση αλλα ειδα μεγαλη διαφορα στην ροπη.Αναμενω για προγραμμα,εχει βγει κατι?
Δεν ξερω αν ειναι good value for money αλλα ειμαι αρκετα ευχαριστημενος.

Που πως ποσο κοστισαν ολα αυτα? Χωρις το βαρελακι και το Sping booster(τα εχω αυτα).
Τον καταλυτη που το εβαλες?Ειναι μαζι με το εργοστασιακο χταποδι.
Χταποδι που βρηκες? Ειχε το καλουπι?
Ποσο τελικη εδωσε παραπανω?

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 17 Απρ 2007, 17:05
από NO_FEAR-VTS
Στανταρ τα εβαλε στον αγγλοπουλο μακρια απο αυτον.Το χταποδι ειναι χειροπειητο οπως μου ειπαν και εμενα και κατεβασμα στον καταλυτη τιμη 600 ευρω για αυτα τα 2.Το BMC το πηρα 150 ευρω με μερικα παζαρια οπως και το ΒΟΟSTER αλλα 180 ευρω.Τελικα universal αλλα το κλασικο που φωραν ολα οβαλ σχημα 110 ευρω κανε μια σουμα και δες.600 + 150 + 180 + 110 = 1040 ευρω συνολο.

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 17 Απρ 2007, 17:14
από Manos
Πολλα τα 600 και για τα δυο δεν ειναι?

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 17 Απρ 2007, 17:17
από NO_FEAR-VTS
δεν ειναι καθολου πολλα αμα σκεφτεις οτι ειναι χειροποιητα και τα 2 μαζι!i!i!i!i!i

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 18 Απρ 2007, 16:07
από rigma
1000 ευρωπουλα ολα ,και γυρω στα +400ευρω τα γραναζια και εκκεντροφορο απο Rallye που εχω παραγγηλει.
Πολλαπλη καζανακι και εξατμιση ολα χειροποιητα με εγγυηση 2ετη.
ΝΑΙ τα περασα στην Λαρισα στον Αγγλοπουλο.
Τελικη ειχα πριν τα βαλω ολα αυτα 190km/h διοτι εχω 17'' (AEZ)με 215 λαστιχο προφιλ 45.
Τωρα την 200 την πιανω.
Σημασια εχει ομως οτι το αμαξι εχει πολυ καλη ροπη πλεον σε ολο το φασμα των στροφων.

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 18 Απρ 2007, 16:33
από Manos
rigma έγραψε:
Τελικη ειχα πριν τα βαλω ολα αυτα 190km/h διοτι εχω 17'' (AEZ)με 215 λαστιχο προφιλ 45.
Τωρα την 200 την πιανω.
Σημασια εχει ομως οτι το αμαξι εχει πολυ καλη ροπη πλεον σε ολο το φασμα των στροφων.

Μην με λες τετοια και παω να το κανω και εγω. Και απο καταναλωση τι λεει? Το ιδιο.......... δεν νομιζω

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 18 Απρ 2007, 23:45
από smeta
Πολλά λεφτά χωρίς ιδιαίτερο λόγο... το 1.6 έχει απείρακτο τελική 211 στο κοντέρ - 207 μετρημένο με gps (κόφτης στην πέμπτη)... Το θέμα είναι να βρεθεί κάτι το οποίο να δώσει πραγματικά άλογα και περισσότερη ροπή πιο χαμηλά...
Σε γαλλικό site (που δεν το βρίσκω ξανά αλλά είχε την λέξη citroen στο οναμά του) είχαν φτάσει τον κινητήρα c41.6 με ρυθμίσεις παρόμοιες με αυτές που έχει το C2 125 άλογα με ελάχιστη διαφορά στην κατανάλωση. Οι μετρήσεις που είχε παραήταν εντυπωσιακές για να ήταν πραγματικές...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 19 Απρ 2007, 07:25
από KarlBarks
citroen-c-club ?