Ημερολόγιο Γκαλερί Αναζήτηση Εγγραφή Σύνδεση 

[ +/- ] [ Τώρα είναι Σάβ 14 Δεκ 2019, 15:16 ]


 
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Βελτίωση 1.6 (110hp)
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 30 Απρ 2011, 19:31 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 13 Ιουν 2009, 12:48
Δημοσιεύσεις: 14112
Εικόνες: 3
:ot

Οχι Στελιος απλα,
Στελαρας!!!

:ot

_________________
Bravo Lima Alfa November Charlie
Citroën ZX 1.4i avantage
Renault Clio II phase2 1.4 16V Dynamique


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Βελτίωση 1.6 (110hp)
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 30 Απρ 2011, 20:52 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 18 Απρ 2010, 17:13
Δημοσιεύσεις: 723
Sorry για το off topic, αλλά να πω κάτι που δεν ξέρουν πολλοί για τον Στέλιο Καζαντζίδη (μια που το φερε η κουβέντα). Μετά θάνατον του απέδωσαν στην Γερμανία τίτλο πρύτανη καθηγητή πανεπιστημίου ορθοφωνίας, μιας κ κράτησε στις δεκαετίες '50, '60, '70 κ '80 την ορθή φωνητική χρήση της ελληνικής γλώσσας μέσα από τα τραγούδια του στους μετανάστες της Γερμανίας για 3 γενιές- κάτι που είναι απίθανο για οποιονδήποτε ξενιτεμένο λαό. Τους υπενθύμιζε πως προφέρονταν τα ελληνικά φωνήεντα σε εποχές που δεν υπήρχε το ιντερνετ, η δορυφορική τηλεόραση κ η φθηνή επικοινωνία με την πατρίδα.. Συνέχισαν οι άνθρωποι να μιλούν σωστά την ελληνική γλώσσα.

Καλή πρωτομαγιά παιδιά.


Κορυφή 
 
 
ΔημοσίευσηΑυτή η δημοσίευση διαγράφηκε μέσω zx lover στις Κυρ 01 Μάιος 2011, 12:12.
 
 
ΔημοσίευσηΑυτή η δημοσίευση διαγράφηκε μέσω zx lover στις Κυρ 01 Μάιος 2011, 12:12.
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Βελτίωση 1.6 (110hp)
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 01 Μάιος 2011, 01:36 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 26 Ιουν 2007, 02:20
Δημοσιεύσεις: 6118
Τοποθεσία: Πισω σου και παίζω φώτα
pelekis έγραψε:
θελω να μου λεισετε και μια τελευταια απορια..σε περιπτωση που ηταν οντως 150 αλογα θα μπορουσε να περασει το 207 rallye που βγαζει επισης 150 αλλα τουρμπατα??? διοτι μας το εχει πει 2-3 φορες αυτο!! εγω πιστευω για κανενα λογο..μπορει ατομσφαιρα να περασει τουρμπο οτν ειναι στα ιδια κιβυκα και αλογα?? εφόσον το τουρμπο τραβαει απο πιο χαμηλα??? και χει καλυτερες ρεμπριζ..


207 Rallye με φίλτρο πρόγραμμα εξάτμιση βέβαια (210 σύμφωνα με τον ιδιοκτήτη) από στάση τον πέρασα στην 1η με τέλεια εκκίνηση, με μάζεψε στην 2η και όταν κούμπωσε 3η τον έχασα και από ρολλαριστές μου έπεσαν τα αυτιά. Κι εγώ ήμουν με δίλιτρη ΖΧ με 167 άλογα και 21 κιλά ροπής σε αμάξωμα 1050 κιλών.
Αν εξακολουθεί να ανοίγει με την βενζίνη στο 1.70 και το επιχειρήσει πες του να πάρει κυάλια για να το βλέπει...Ακόμα και η C4 THP που είναι πιο βαριά θα του κάνει πλάκα... Τα 24 και πόσω μάλλον τα 30+κιλά ροπής από χαμηλά τραπέζι μέχρι ψηλά δεν αστειεύονται.
sent from my E10i using Tapatalk while doing 230km/hr

_________________
ex GS 1220 club
ex ZX 1.4 Avantage
ex ΖΧ 2.0 16v
ex Xsara VTS 1.6 16v

Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Βελτίωση 1.6 (110hp)
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 01 Μάιος 2011, 10:18 
Χωρίς σύνδεση
Assistant
Assistant
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 30 Αύγ 2008, 23:47
Δημοσιεύσεις: 14930
Τοποθεσία: Ριο (Πατρας) - Καλλιθεα (Αθηνα)
Λευτερη, προσεχε, σου ξεφυγε 3πλο ποστ. :laugh

Παντως εχεις απολυτο δικιο. Τα καινουρια τουτου με turbo, με αλογα φυσικα (δεν μιλω για τα "τυπου" TSI 1,2 και 1,4 με το πολυ 122 αλογα...) αλλα για τα 140-155 +κτλ εχουν τρομακτικα μεγαλη γραμμικοτητα και τραβηγμα απο χαμηλα, με πολυ καλη ομοιομορφια επιταχυνσης. Αρα ακομα και ενα ελαφρυ 125-130 αλογων αυτοκινητακι, δνε εχει μελλον μπροστα του, το πολυ μεχρι την 3η. Μετα η διαφορα ειναι χαωδης υπερ του τουρμπατου, αφου απο τα χιλιομετρα της 3ης και μετα, δεν παιζουν τα αλογα, αλλα η ροπη.

_________________
ΕικόναΕικόνα
Citroen XantiaΙΙ VSX 1.8i16V,1998,276100kmΕικόνα
Citroen ΒΧ14Ε,1985,177000km
Renault MeganeI 1.4eClima/Lux,1998,114000km


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Βελτίωση 1.6 (110hp)
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 08 Μάιος 2011, 10:12 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Πέμ 18 Σεπ 2008, 22:09
Δημοσιεύσεις: 67
Τοποθεσία: Τρίκαλα
costasc4vts έγραψε:
μια λυση αξιοπιστη και αναλογη του αυτοκινητου υπαρχει ,κατα εμενα και ακουει στο ονομα σιτροεν-σπορτ.θεωρω τον εαυτο μου τον πιο τρελαμενο γαλλο που υπαρχει στο κοσμο και απο τους πιο ψαγμενους στις γαλλιδουλες μας...γιαυτο φωναζω οταν ακουω για κομπρεσορες και τουρμπο(ουστ γερμαναραδες....).ποιο αλλο 2λιτρο στο κοσμο βγαζει 180 καθαρα ατμοσφαιρικα....ουτε στα καλητερα ονειρα τους...Ας οψετε ο κεντρικος εισαγωγεας της σιτροεν-ελλας που δεν ενδιαφερετε για το σπορτ κομματι εισαγωγης...η μονη χωρα της ευρωπης χωρις σπορτ τμημα στις αντιπροσωπιες...ενδεικτικα θα αναφερω οτι,συμφωνα με απαντητηκη επιστολη που ελαβα απο γαλλια,το 1.6 φτανει με κιτ τα 172 καθαρα(χωρις τουρμποκομπρεσορες) και το 2.0 τα 245 καθαροαιμα με αντιστοιχο κιτ...το κοστος οπως καταλαβενετε αντιστοιχα υψηλο(αξια κιτ,εξοδα εισαγωγης κ μεταφορας κ.τ.λ).τι διαφορα θα ειχε αν τα ειχαμε διαθεσημα... :s .για οποιον ενδιαφερετε ο καταλογος με τα ανταλακτικα σπορτ υπαρχουν στις επισημες αντιπροσωπιες...οποιος εχει κολητο θα καταφερει να τις δει,γιατι απαγορευετε να τις δουμε η να ξερουμε οτι υπαρχουν καν... :rant :ysteric


μπωρης να το ψαξης και για τημες???? και τη περηλαμβαμη το cit?????? 1.6 by loeb εκδοση??

_________________
citroen για πάντα μόρε!!!!!!!!


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Βελτίωση 1.6 (110hp)
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 17 Μάιος 2011, 09:02 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 10 Σεπ 2010, 09:56
Δημοσιεύσεις: 51
Εικόνες: 3
τελικα υπαρχουν παρα πολυ λοποδιτες προγραμματιστες στην αγορα.
δεν θα πω ονοματα.ξανα το τονιζω ξανα εβαλα προγραμμα τελικα στη περιοχη μου αυτη την φορα σε ενα καινουριο οικο που ανοιξε.πρωτον τ πρωτο προγραμμα π ειχα βαλει δεν υπηρχε πουθενα αρα.... 400 ευροπουλα πεταμενα το δε καινουριο εδεσε και με τα αλλα πρααγματα π εχω βαλει .εχει παρει δυναμη στα χαμηλα βαζεις δευτερα και απο 2000 στροφες το νιωθεις ο κοφτης πηγε στις 7300 και εδωσα 300 ευρω και τελος της βδομαδας θα παω για να ρυθμισουμε τα γραναζια στο δυναμομετρο οπως και θα σας το κατεβασω να το δειτε.θα τραβηξω και σχετικο βιντεακι με 0 - 150 σε συγκριση με το παλιο βιντεο που εχω τραβηξει.
η καταναλωση σε πορεια επεσε , μεσα στην πολη καιει ναι , και αν πατησεις κοφτες αστο καλητερα.προσοχη στους λοποδιτες.
και μια ερωτηση ο μαστορας που θα ρυθμιση τα γραναζια που εχω στο δυναμομετρο θα μου δωσουν δυναμη στα χαμηλα αλλα θα χασω ψηλα και το αντιθετο.αυτο ισχυει΄και αν ισχυει που θα ηταν καλητερο να παρει δυναμη το αμαξι;


Το/Τα ακόλουθα μέλος ευχαρίστησε agrinioc4 148hp για την δημοσίευση του/της: PANOSP
Κορυφή 
 
 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Βελτίωση 1.6 (110hp)
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 17 Μάιος 2011, 19:09 
Χωρίς σύνδεση
Club Member
Club Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 16 Αύγ 2010, 19:36
Δημοσιεύσεις: 20734
Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Εικόνες: 1
Ο μάστορας που θα στο ρυθμίσει,θα ξεκινήσει την πρώτη φορά,φτάνοντας στο max της ιπποδύναμης,βλέποντας όμως και τα κιλά της ροπής.Αυτό θα το πετύχει,δίνοντας προπορεία στον εξαγωγής και αργοπορεία στον εισαγωγής.Δηλαδή με λίγα λόγια εκείνη τη στιγμή θα μεγαλώσει όσο μπορεί το overlap,των εκκεντροφόρων.
Μετά κατεβάζοντάς το,θα στο φέρει σε ένα σημείο,που θα είναι ο.κ και η δύναμη και η ροπή.
Εάν θέλεις την γνώμη μου,όλα τα αυτοκίνητά μου,τα έχω πάντα να βγάζουν καλή ροπή,όχι να στροφάρουν τρελλά.
Είναι πιο ευκολοοδήγητα μέσα στην πόλη,χωρίς πολλές αλλαγές ταχυτήτων και το κυριότερο,αν το στήσεις σε καμμιά κοντρίτσα,θα κερδίζεις "μέτρα",στο δρόμο πιο πολλά,απο ότι αν το είχες στροφαρισμένο.

_________________
Η ΓΝΩΣΗ ΔΙΝΕΙ ΔΥΝΑΜΗ ΚΑΙ Ο ΧΑΡΑΚΤΗΡΑΣ ΣΕΒΑΣΜΟ.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Βελτίωση 1.6 (110hp)
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 17 Μάιος 2011, 19:17 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 10 Σεπ 2010, 09:56
Δημοσιεύσεις: 51
Εικόνες: 3
:agree


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Βελτίωση 1.6 (110hp)
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 02 Δεκ 2011, 19:25 
Άβαταρ μέλους
Γεια σας παιδια διαβασα κ της 24 σελιδες αλλα ειδα οτι η αποψεις του ενος με του αλλου ειναι τελειως διαφορετικες θελω να μου πει καποιος που να το εχει δοκιμασει κ εχει καταληξει σε μια πετυχημενη συνταγη πως να βελτιωσω την C4 μου για ατμοσφαιρα παντα ενα ενα τα βηματα απο την αρχη μεχρι το τελος και αν γινετε με λεπτομεριες.Οπως εγραψα και στα πρωτα μου βηματα εχω μια C4 By Loeb 2008 μοντελο το 1,6.

Υ.Γ Συγνωμη που δεν εχω βαλει τονους η αν υπαρχει καποιο ορθογραφικο
:c4


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Βελτίωση 1.6 (110hp)
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 03 Δεκ 2011, 05:08 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 24 Ιουν 2007, 00:50
Δημοσιεύσεις: 1990
Εικόνες: 3
Δε ξερω σε τι σταδιο θελεις να φτασεις τη βελτιωση στο C4 σου αλλα μια λυση (και σχετικα οικονομικη) ειναι ο παραλληλος εγκεφαλος στο αντιστοιχο θεματακι..
viewtopic.php?f=60&t=5585&start=45 , σελιδα 4.
Μιλαμε παντα για μαμα αυτοκινητο,εντελως μαμα ομως,οχι με αλλαγμενα φιλτρα κ εξατμισεις..

_________________
Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Βελτίωση 1.6 (110hp)
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 17 Δεκ 2011, 21:41 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Πέμ 05 Φεβ 2009, 22:02
Δημοσιεύσεις: 482
Τοποθεσία: ΑΛΜΥΡΌΣ ΒΌΛΟΣ
Εικόνες: 0
Giorgosc4byloeb έγραψε:
Γεια σας παιδια διαβασα κ της 24 σελιδες αλλα ειδα οτι η αποψεις του ενος με του αλλου ειναι τελειως διαφορετικες θελω να μου πει καποιος που να το εχει δοκιμασει κ εχει καταληξει σε μια πετυχημενη συνταγη πως να βελτιωσω την C4 μου για ατμοσφαιρα παντα ενα ενα τα βηματα απο την αρχη μεχρι το τελος και αν γινετε με λεπτομεριες.Οπως εγραψα και στα πρωτα μου βηματα εχω μια C4 By Loeb 2008 μοντελο το 1,6.

Υ.Γ Συγνωμη που δεν εχω βαλει τονους η αν υπαρχει καποιο ορθογραφικο
:c4

Πηγαινε στην παρουσιαση του αυτοκινήτου μου κ θα τα βρεις ολα βημα βημα κ αναλυτικά... :agree ...
Οπως ειπες ο καθενας εχει διαφορετικα θελω κ αποψεις...κ παντα στο μυαλό σου να εχεις οτι τα πιο πολλα C4 φτιαχτηκαν σε εποχες που δεν τα ακουμπαγαν πολλοι κ σε οποιον ελεγες,ακομα κ εδω για βελτιωση,επερνες ενα μεγαλοπρεπες "Δεν Γινετε"....Χρημα να εχεις και του σπανου τα γενια γίνονται... :)

_________________
400.000 + χλμ - 350.000 + tuned :P


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Βελτίωση 1.6 (110hp)
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 28 Απρ 2018, 18:29 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 30 Ιουν 2013, 14:58
Δημοσιεύσεις: 57
Καλησπέρα σας,

ανοίγω το θέμα μετά απο κοντά 7 χρόνια και θέλω την βοήθεια σας.
Ένας φίλος πήρε μόλις ένα 1.6 με τα 109 άλογα. Τι μπορεί να κάνει για να ανεβάσει την ιπποδύναμη και την ροπή του αυτοκινήτου?
Με αυτά που διαβάσαμε καταλάβαμε πως πρέπει να αλλάξει όλη την εξάτμιση και καταλύτη, το φίλτρο αέρα, κάποιο πρόγραμμα εγκεφάλου. Επίσης κάτι για εκκεντροφόρους, speed booster κλπ κλπ.

Μετά από τόσα χρόνια φαντάζομαι θα γνωρίζετε ακριβώς τι και πως.

Επίσης όταν λέμε αλλαγή πολλαπλής ...που να κοιτάξουμε? τι να βάλουμε?

Ευχαριστώ

_________________
Carbon Maniac


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Βελτίωση 1.6 (110hp)
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 28 Απρ 2018, 19:55 
Χωρίς σύνδεση
Club Member
Club Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 16 Αύγ 2010, 19:36
Δημοσιεύσεις: 20734
Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Εικόνες: 1
Πιο μοτέρ φοράει λεβέντη?

_________________
Η ΓΝΩΣΗ ΔΙΝΕΙ ΔΥΝΑΜΗ ΚΑΙ Ο ΧΑΡΑΚΤΗΡΑΣ ΣΕΒΑΣΜΟ.


Κορυφή 
 
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 
 Σελίδα 24 από 25 [ 373 Δημοσιεύσεις ] Μετάβαση στην σελίδα Προηγούμενη  1 ... 21, 22, 23, 24, 25  Επόμενο



Συναφή θέματα

Βελτιωση Xsara 1.6
Δ. Συζήτηση: Βελτιώσεις Xsara
Συγγραφέας: Anonymous
Απαντήσεις: 181
Βελτίωση SAXO 1.4VTS
Δ. Συζήτηση: Βελτιώσεις Saxo
Συγγραφέας: Anonymous
Απαντήσεις: 10
Βελτιωση φρενων
Δ. Συζήτηση: Βελτιώσεις C1
Συγγραφέας: Anonymous
Απαντήσεις: 7
Σχετικα οικονομική βελτιωση για το c4
Δ. Συζήτηση: Βελτιώσεις C4
Συγγραφέας: Anonymous
Απαντήσεις: 97
βελτιωση σε vtr
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C2
Συγγραφέας: blackvtr
Απαντήσεις: 12
Κορυφή
 


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 3 επισκέπτες

 
 

 
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Σύνδεση
Όνομα μέλους:

Εγγραφή
Κωδικός:

Ξέχασα τον κωδικό μου
Αποστολή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ενεργοποίησης πάλι
Αυτόματη σύνδεση σε κάθε επίσκεψη
Απόκρυψη των στοιχείων μου κατά την διάρκεια της σύνδεσης

Για να συνδεθείτε πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Η εγγραφή γίνεται σε λίγα μόνο λεπτά, αλλά σας παρέχει αυξημένες δυνατότητες. Επίσης οι διαχειριστές μπορεί να χορηγούν επιπρόσθετα δικαιώματα στα εγγεγραμμένα μέλη. Πριν συνδεθείτε, σιγουρευτείτε ότι γνωρίζετε τους όρους χρήσης και τις σχετικές τακτικές. Παρακαλούμε να διαβάσετε τους κανόνες της Δ. Συζήτησης κατά την πλοήγησή σας σε αυτό.

Όροι χρήσης | Προσωπικό απόρρητο

 
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ
 
cron