Σελίδα 1 από 1 [ 12 Δημοσιεύσεις ]
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
baul
|
Θέμα δημοσίευσης: Αναβάθμιση μοτέρ c3 από 1,1 σε 1,4 Δημοσιεύτηκε: Τρί 04 Οκτ 2016, 14:44 |
|
|
Καλημέρα στην ομάδα,
Ενδιαφέρομαι να αλλάξω μοτέρ του c3 μου από 1,1 σε 1,4. Εκτός από ένα μοτέρ τι άλλο θα χρειαστώ (εγκέφαλος, πολλαπλή κλπ...) ?
|
|
|
|
|
nik0laus
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Αναβάθμιση μοτέρ c3 από 1,1 σε 1,4 Δημοσιεύτηκε: Τρί 04 Οκτ 2016, 16:50 |
|
Εγγραφή: Τετ 26 Δεκ 2012, 17:53 Δημοσιεύσεις: 1221
|
The Ace έγραψε: Τίποτα από αυτά, μόνο περίπου 1000€ για να πας από την πώληση του 1100κε σε αγορά ενός 1400κε Τέτοιες εποχές αν κάνεις την αλλαγή από 1100 σε 1400 θα σου περισσέψουν χρήματα από την αγοραπωλησία ....
_________________ Άντε και καλή μας Βούτα
www.historic-mini.gr
|
|
|
|
|
barracuda
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Αναβάθμιση μοτέρ c3 από 1,1 σε 1,4 Δημοσιεύτηκε: Τρί 04 Οκτ 2016, 17:44 |
|
Εγγραφή: Τρί 26 Απρ 2011, 10:48 Δημοσιεύσεις: 5966 Τοποθεσία: Ιωάννινα Εικόνες: 3
|
βαλε ενα διλιτρο επανω να πιασει και τοπο και να σου ερθει και ποιο φθηνα...
_________________ DS3 THP
|
|
|
|
|
Πράκτορας
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Αναβάθμιση μοτέρ c3 από 1,1 σε 1,4 Δημοσιεύτηκε: Τρί 04 Οκτ 2016, 20:38 |
|
Εγγραφή: Παρ 24 Δεκ 2010, 12:03 Δημοσιεύσεις: 15531 Τοποθεσία: Θεσ/νικη
|
Βασικα πετα ενα V6 στα πισω καθισματα, να γινει ανταγωνιστης του clio.
Στάλθηκε απο το LG-V10 H960 μου
_________________ -Πράκτορας ΑΚΑ Βλέπω ΚΑΙ πίσω από το βουνό, μέσα από το τούνελ, ας έχει και ομίχλη!
1985 GSA - 1986 BX 1.6 TRS - 1991 GS Pallas - 2001 BX Atout - 2003 Saxo 1.1 Furio - 2007 C2 1.4 VTR - 2008 C4 1.6 16v Exclusive - 2010 C4 1.4 16v Elegance - 2011 Xsara 1,6 16v VTS - 2012 C3 1.6 e-HDI Eco Chic, και πλέον 2016 Peugeot 308 SW THP Premium Pack
|
|
|
|
|
gregxsara
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Αναβάθμιση μοτέρ c3 από 1,1 σε 1,4 Δημοσιεύτηκε: Τρί 04 Οκτ 2016, 20:50 |
|
Εγγραφή: Κυρ 23 Σεπ 2007, 14:38 Δημοσιεύσεις: 917 Τοποθεσία: PALLHNH Εικόνες: 3
|
Η αλλάζει μονο τον κορμο. Βέβαια το κοστος μεγαλο
_________________ Xsara 1.6. 16v
|
|
|
|
|
barracuda
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Αναβάθμιση μοτέρ c3 από 1,1 σε 1,4 Δημοσιεύτηκε: Τρί 04 Οκτ 2016, 20:51 |
|
Εγγραφή: Τρί 26 Απρ 2011, 10:48 Δημοσιεύσεις: 5966 Τοποθεσία: Ιωάννινα Εικόνες: 3
|
ειναι πολλα τα λεφτα για 15 ιππους..
_________________ DS3 THP
|
|
|
|
|
gregxsara
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Αναβάθμιση μοτέρ c3 από 1,1 σε 1,4 Δημοσιεύτηκε: Τρί 04 Οκτ 2016, 20:54 |
|
Εγγραφή: Κυρ 23 Σεπ 2007, 14:38 Δημοσιεύσεις: 917 Τοποθεσία: PALLHNH Εικόνες: 3
|
Το καλυτερο είναι πουλημα
_________________ Xsara 1.6. 16v
|
|
|
|
|
xantiamanolis
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Αναβάθμιση μοτέρ c3 από 1,1 σε 1,4 Δημοσιεύτηκε: Τρί 04 Οκτ 2016, 23:57 |
|
Εγγραφή: Σάβ 01 Δεκ 2007, 05:05 Δημοσιεύσεις: 8107 Τοποθεσία: Pablo Escobar Preveza
|
πουλατο και παρε κατι πιο γρηγορο οχι σιτροεν σε αυτα τα κυβικα...
_________________ 1995 Citroen Visa I '79 652cc ως το 2001 1998 Citroen Visa II '84 652cc ως το 2006 2001 Fiat Brava SX '01 1.2cc 16v ως το 2005 2005 Citroen Xantia II ΄99 1,6cc 8v Lpg ως το 2019 2006 Fiat Seicento ΄01 1.1cc Sporting Abarth ως το 2007 2009 Honda Jazz ΄09 1,2cc ως το 2020 2020 Citroen Xantia II '00 1.8cc 16v Lpg 2020 Citroen Xsara II '03 1.4cc 8v Lpg
|
|
|
|
|
baul
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Αναβάθμιση μοτέρ c3 από 1,1 σε 1,4 Δημοσιεύτηκε: Τετ 05 Οκτ 2016, 08:32 |
|
|
Καλημέρα σε όλους και ευχαριστώ για τις άμεσες γνώμες σας!!
Διαθέτω και τον χώρο και τα εργαλεία και τις μπύρες για την εργασία. Το θέμα είναι εάν κάνεις απλά swap του κινητήρες η εάν χρειάζεσαι και έναν σκασμό παρελκόμενα. Και εννοείται ότι δεν θα γίνει ενημέρωση της άδειας!!!
Με 350ε βρήκα ένα καλό 1,4 με 40κ.
|
|
|
|
|
vil
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Αναβάθμιση μοτέρ c3 από 1,1 σε 1,4 Δημοσιεύτηκε: Τετ 05 Οκτ 2016, 12:27 |
|
Εγγραφή: Τετ 24 Ιουν 2009, 18:35 Δημοσιεύσεις: 4428 Τοποθεσία: Θεσσαλονικη Εικόνες: 3
|
η ευκολοτερη λυση (βγαλε-βαλε) αν ειναι ηλεκτρογκαζο 1,1 κοιτας για ηλεκτρογκαζο 1,4 αν ειναι ντιζατο κοιτας για ντιζατο μοτερ, σε καθε περιπτωση, μαζι με πλεξουδα(κινητηρα) και εγκεφαλο, (για μενα καλο θα ηταν να ειχε και την πολλαπλη εξαγωγης γιατι, αν δεν κανω λαθος, εχει διαφορα και στην διαμετρο αλλα και στο μηκος των αυλών). αν βρεις μονο μοτερ χωρις παρελκομενα( εισαγωγη, πλεξουδα, εξαγωγη, αισθητηρες) βαζεις απ το δικο σου μοτερ τα παντα......το προβλημα ειναι στον εγκεφαλο που ειναι χαρτογραφιμενος για 1,1 και δεν ξερω τι θα κανει στο 1,4. απο δικη μου εμπειρια παντος στο Saxo 1,1 β' εξαμηνο του 2000 και μετα η εισαγωγη και η πεταλουδα του ειναι ιδια με αυτη του 1,4 (xsara KFW)..... για C3 και δεν εχω προσωπικη εμπειρια!!!
_________________ Βασίλης AX Gti
Το/Τα ακόλουθα μέλος ευχαρίστησε vil για την δημοσίευση του/της: Επισκέπτης
|
|
|
|
|
Σελίδα 1 από 1 [ 12 Δημοσιεύσεις ]
Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση : Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης |
|
|
|
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
|
|
|
Γίνε σήμερα club member και απέκτησε ΜΟΝΑΔΙΚΑ προνόμια |
|