SO CRAZY δεν αντιλεγω ειναι δυσκολο οντως να ανεβασεις αλογα σε ενα αυτοκινητο αλλα οχι και αδυνατο........
επισης οσο πιο πολλα κυβικα ειναι ενα αυτοκινητο τοσο πιο ευκολα περνει βελτιωση οχι οτι τα λιγοτερα κυβικα δεν περνουν καθολου απλα πιο πολα εξοδα.
ημουν σε μια κοντρα παιδια και ειδα το εξης ενα
saxo 1.6 VΤS να παταει αλυπητα ενα seat ibiza cupra
το saxo to εχει φτασει 165 αλογα περιπου με τρελη ροπη και χωρις προγραμμα ακομα το παλευει για το προγραμμα......
γιαυτο σας λεω ολα γινοντε
οσο για το προγραμμα με τα 15 αλογα που ειπα και την χαμηλωτερη καταναλωση αυτο γινετε γιατι το προγραμμα (επαναχαρτογραφηση)δεν εχει να κανει με επιπλεον ψεκασμο -αερα-τροφοδοσια,εχει να κανει μονο με το πως ο εγκεφαλος διαχηριζετε τα σημεια ελεγχου του κινητηρα(τους αισθητηρες δηλ.) το προγραμμα αυτο που ειναι γνωστο πετυχαινει γρηγοροτερους χρονους υπολογισμου και ετσι πετυχενετε η αυξηση των 15hp και των 2,5κιλων ροπης
οσοι το εχουν κανει σε 1,6 μου εχουν πει μεγαλη διαφορα ακομα και στο ξεκινημα (ηλεκτρογκαζο πιο αμεσο)
για μενα ειναι λιγα τα αλογα που δινει σε σχεση με κατι αλλα τουρμπατα που μερνουν απο 20 και πανω
το σημαντικο της ιστοριας αυτης ειναι οτι τα 5 χρονια εγγυηση ειναι στην διαθεση του καθενα να παει να κανει δυναμομετρηση και να δει αν οντως τα εχει κερδισει η οχι και να πραξει αναλογως
και αυτο δεν το λεω εγω το λενε οι τυποι εκει ....!!!