Σελίδα 1 από 2

C4 VTS 2.0 KN POWER

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 21 Μάιος 2007, 17:58
από anubiss13
xairetw paidia...an kai sas parakolouthw kairo molis simera graftika ..exw ena c4 2.0 kai an kai eyxaristimenos ithela ligo akoma....etsi paragila ena set eisagwgis tis kn airfilters.mporw na pw oti paei kapws kalitera alla oxi kati trello..ektos vevaia apo ton hxo pou dinei resta..twra ektos apo e3atmisi p tah valw apo papadopoulo psaxnw gia programa..polla akougontai genikws gia aloga ktl alla apo oti 3eroume oloi dne einai stragalia..opote tha ithela apopseis kai empeiries apo tixon project pane se 2000cc vts

No greeklish...
[tony78]

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 21 Μάιος 2007, 18:06
από Petran
φιλε μου καλησπερα καταρχην απαγορευονται τα greeklish καταδευτερον περνα μια βολτα απο τα πρωτα σας βηματα να συστηθεις και να σε γνωρισουμε..
και τωρα στο προβλημα σου..
αφου εβαλες εισαγωγη το επομενο βημα ειναι η εξαγωγη προτεινω μια εξατμιση απο το καταλυτη και πισω καταλυτη δεν χρειαζεται να αλλαξεις οσο για προγραμμα δεν εχω ακουσει κατι ακομα για διλιτρο μονο φτιαχτο επανω σε δυναμομετρο που ειναι και το ποιο σωστο.. λιγο υπομονη..

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 05 Ιουν 2007, 13:14
από lefos
ειπαρχη προγραμμα για διλιτρο και οχι μονο
για ολα τα μοντελα ...........
για το διλιτρο συγκεκριμενα που εμαθα για μενα δινει 15 αλογα
2,5κιλα ροπης χαμηλοτερη καταναλωση και 5χρονια εγγυηση
απο καλο μαγαζι........LORINSER
αυτο ειναι πολυ καλο αποτι εχω μαθει
αλλα περιμενω πρωτα να αλαξω φιλτρο εξατμιση καταλυτη γιατι ολα αυτα τους τα δινεις με στοιχεια και κωδικους για να κερδισεις κιαλα αλογακια....

φιλε anubis welcome ειχα την απορια για το KN KIT και ημουν σιγουρος σχεδον πως δεν θα εκανε και τρελη δουλια.......
γιατι αυτο το ΚΙΤ ειναι ΚΙΤΣ...
μια φιλτροχοανη χυμα χωρις προστασια και με εναν σωληνα ο οπιος να φερνει αερα δροσερο στην φιλτροχωανη καθως τρεχει το αυτοκινητο .......
ε ειναι καπως χαζομαρα εκ μερους ΚΝ. περιμενω να βγαλει κανα πιο σοβαρο πραγμα αλλα μαλλον το βλεπω να βαζω GREEN η PIPERRCROSSη BMC βαρελακι.......

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 05 Ιουν 2007, 14:06
από SoCrazy
lefos πως γινετε με ενα προγραμμα να παρεις 15 αλογα με +2,5 ροπη και χαμηλη καταλαναλωση???????????

Μη σας παραμυθιαζουνε ρε παιδια.Τα αλογα δεν ειναι φυστικια.Υπαρχουν αυτοκινητα που βραζουν εκεντροφορους(νορμαλ σταδιο)με προγραμμα και εξατμιση απο την εισαγωγη και δεν βλεπουν 15 αλογα.

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 05 Ιουν 2007, 14:32
από crazywolf
Στο 2 λίτρο μπορεί και να παίζει... Το έχω δει και εγω να γίνεται...
(λογο μεταβλητού χρονισμού βαλβίδων...)

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 05 Ιουν 2007, 14:49
από anubiss13
διστυχωσ λογω ελειψεις χωρου και μονο το διλιτρο μονο χοανη η βαρελακι μπορει να παρει.θεωρω την kn πολυ σοβαρη εταιρια για να φτιαν=χνει κατι το οποιο δεν κανει δουλεια.απλα μονο με ενα φιλτρο δεν μπορεισ να πετυχεισ κατι καλυτερο.επειδη αυτο τον καιρο εχς σπασμενο ποδι διστυχωσ δεν μπορω να ανεβασω φοτο να το δειτε και μονοι σας.στο κιτ υπηρχε και μια σωληνα την οποια σκοπιμα δεν εβαλα διοτι βγαινει στο μπροστινο μεροσ του αυτοκινητου δηλαδη αν παρει νερα κατι που ειναι ευκολο σε αυτο το σημειο θα κλαιω μετα....αν βγαλετε τον παπα θα δειτε οτι υπαρχει μια σωλινα η οποια φερνει αερα στον παπα .στην ωμεγα (πρωην χανιαδακης) ενα απο τα παληκαρια εκει εχει ενα c4 vts 2.0 sto opoio φοραει το κιτ και το εχει αφησει χωρης σωληνα.
το θεμα ειναι οτι και εγω εχω ακουσει για ενα σωρο προγραματα αλλα θελω να το δω κιολας απο καποιον απο το club

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 06 Ιουν 2007, 08:51
από lefos
SO CRAZY δεν αντιλεγω ειναι δυσκολο οντως να ανεβασεις αλογα σε ενα αυτοκινητο αλλα οχι και αδυνατο........
επισης οσο πιο πολλα κυβικα ειναι ενα αυτοκινητο τοσο πιο ευκολα περνει βελτιωση οχι οτι τα λιγοτερα κυβικα δεν περνουν καθολου απλα πιο πολα εξοδα.
ημουν σε μια κοντρα παιδια και ειδα το εξης ενα
saxo 1.6 VΤS να παταει αλυπητα ενα seat ibiza cupra :shock:
το saxo to εχει φτασει 165 αλογα περιπου με τρελη ροπη και χωρις προγραμμα ακομα το παλευει για το προγραμμα......

γιαυτο σας λεω ολα γινοντε
οσο για το προγραμμα με τα 15 αλογα που ειπα και την χαμηλωτερη καταναλωση αυτο γινετε γιατι το προγραμμα (επαναχαρτογραφηση)δεν εχει να κανει με επιπλεον ψεκασμο -αερα-τροφοδοσια,εχει να κανει μονο με το πως ο εγκεφαλος διαχηριζετε τα σημεια ελεγχου του κινητηρα(τους αισθητηρες δηλ.) το προγραμμα αυτο που ειναι γνωστο πετυχαινει γρηγοροτερους χρονους υπολογισμου και ετσι πετυχενετε η αυξηση των 15hp και των 2,5κιλων ροπης
οσοι το εχουν κανει σε 1,6 μου εχουν πει μεγαλη διαφορα ακομα και στο ξεκινημα (ηλεκτρογκαζο πιο αμεσο)

για μενα ειναι λιγα τα αλογα που δινει σε σχεση με κατι αλλα τουρμπατα που μερνουν απο 20 και πανω
το σημαντικο της ιστοριας αυτης ειναι οτι τα 5 χρονια εγγυηση ειναι στην διαθεση του καθενα να παει να κανει δυναμομετρηση και να δει αν οντως τα εχει κερδισει η οχι και να πραξει αναλογως
και αυτο δεν το λεω εγω το λενε οι τυποι εκει ....!!!

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 06 Ιουν 2007, 09:03
από SoCrazy
lefos Συμφωνω σε αυτα που λες αλλα εχω να κανω καποιες παρατηρησεις.

1.Σιγουρα ενα μοτερ οσο πιο πολα κυβικα ειναι ,ειναι και πιο ευκολη η μετατροπη αλλα παιζει μεγαλο ρολο και ο τυπος του μοτερ.Καποια φτιαχνονται καποια αλλα οχι.

2.Το saxo αποκλειεται να δουλευε χωρις προγραμμα.Η ειχε προγραμμα η ειχε εγκεφαλο peugeot sport.

3.Μηπως ξερεις ποσο εχει το προγραμμα που υποσχετε 15 αλογα?

4.Το μετρανε σε δικο του δυναμομετρο η μπορεις να το πας εσυ οπου θες?


Ρε παιδια αν ηταν τοσο απλα τα πραγματα ολες η καθετες μοναδες θα εκαναν αυτη τη δουλεια και θα εβγαζαν τρελα χρηματα...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 06 Ιουν 2007, 09:14
από lefos
το saxo μαλλον εχει εγκεφαλο peugeut sport αλλα δεν ειμαι και σιγουρος
η τιμη για την αναβαθμιση ειναι 500 ευρα
δυναμομετρο δεν εχουν οπου θελεις το πας,

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 06 Ιουν 2007, 09:20
από SoCrazy
Το φανταστηκα.Την βρισκεις λογικη την τιμη?

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 06 Ιουν 2007, 09:27
από lefos
αν λες οτι ειναι ακριβα .........χμ
hmmm
για εναν ταλαιπωρο CITROENAKIA poy ψαχνει ψαχνει για βελτιωσεις
οχι δεν ειναι πολλα

προσωπικα για μενα ειναι λιγα τα 15 αλογα για 500 ευρα
γιαυτο και θα αλαξω πρωτα τα περιφερειακα /εξατμιση καταλυτη φιλτρο
και μετα θα παω για αναβαθμιση

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 06 Ιουν 2007, 11:24
από SoCrazy
Το σωστο ειναι αυτο που λες :thumbup

Κανονησε καμια μερα να πατησουμε να δουμε το αποτελεσμα χωρις τα πραγματα και μολις τα βαλεις παμε αλλη μια να δουμε και μετα τι διαφορες θα υπαρχουν :thumbup

Εισαγωγη αερα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 12 Ιουν 2007, 09:14
από johnc42.0
Καλημερα.Καλωηρθες.Ειμαι ο γιαννης.Εχω και γω διλιτρο,και το παω για service στην ωμεγα.Επειδη ψαχνω για συστημα αερα,μπορεις να μου πεις απο που το πηρες,και τον κωδικο του;Γιατι οπου και αν ρωτησα ακομα δεν ειχαν κατι για c4 2.0.Στην ωμεγα ποιος αλλος,εκτος απο το σοφοκλη(μπορντω c4) στη ρεσεψιον εχει διλιτρο;

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 12 Ιουν 2007, 13:27
από anubiss13
c4 διλιτρο μονο αυτος εχει νομιζω john.oson aφορα το κιτακι μπορεις να το βρεις στην ιστιοσελιδα της kn-airfilters oπου βαζεις το μομτελο του αυτοκινητου και σου βγαζει οτι εχει για αυτο.εγω το αγορασα 230 ευρω μαζι με τοποθετηση που ειναι γελοια να τιν κανεις και μονος σου

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 12 Ιουν 2007, 13:45
από SoCrazy
anubiss13 πες μας τη σιλεδα της ΚΝ