Σήμερα έβαλα στο C4 μία τετράδα Pirelli Pzero Nero 195/40/17 81W. Ο λόγος που τα επέλεξα είναι οτι ήθελα να βελτιώσω την συμπεριφορά του αυτοκινήτου και η συγκεκριμένη διάσταση εχει το δεύτερο πιό χαμηλό προφίλ που βγαίνει για 17άρα ζάντα (78mm). Απ όσο γνωρίζω, μόνο η Pirelli και Continental (SportContact3) βγάζουν λάστιχα σε αυτή τη διάσταση.
Υπάρχουν και τα 215/35/17 που έχουν 3 χιλιοστά χαμηλότερο προφίλ (75mm), αλλά προτίμησα τα 195 καθώς όταν βάζεις στενό λάστιχο σε φαρδιά ζάντα βελτιώνεται η ακαμψία του πλαινού.
Εντυπώσεις:
-Η πρώτη διαφορά που διαπίστωσα είναι οτι το τιμόνι ελάφρυνε σημαντικά.
-Στο δρόμο σε μικροανωμαλίες και μικρές λακούβες δέν έχει μεγάλη διαφορά στην άνεση. Επίσης τώρα πλέον νοιώθω ανωμαλίες στο δρόμο που δέν ένοιωθα πρίν.
-Σε μεγάλες λακούβες τα πράγματα είναι διαφορετικά. Πχ, δοκίμασα να περάσω απο ένα καπάκι υπονόμου το οποίο είναι 3-4 πόντους κάτω απο το επίπεδο της ασφάλτου και την άκουσα στερεοφωνικά. Με τα παλιά λάστιχα περναγα απο το ίδιο σημείο και το καταλάβαινα ελάχιστα. Σε μεγαλύτερη λακούβα είμαι σίγουρος οτι θα πάρω λάστιχο-ζάντα-ψαλίδι στο χέρι. Επομένως πλέον χρειάζεται μεγάλη προσοχή.
-Απο βελτίωση στην επιτάχυνση ελάχιστα πράγματα. Η όλη βελτίωση έγινε στις στροφές. Αν και ο δρόμος είχε νερά οπότε δέν το πίεσα πολύ, οι πρώτες εντυπώσεις είναι απόλυτα θετικές. Το αυτοκίνητο κρατάει απίστευτα. Οι κλίσεις έχουν μειωθεί και οι τάσεις αστάθειας και κάτι ψιλο-χοροπηδητά που έκανε μέσα στην στροφή έχουν εξαφανιστεί. Το αμάξι δείχνει πιό δεμένο και σταθερό απο ποτέ. Με ένα σετ πιό σφιχτά ελατήρια-αμορτισέρ (κάτι το οποίο θα τοποθετηθεί λίαν συντόμως) είμαι σίγουρος οτι θα σκοτώνει οτιδήποτε κινείται στο δρόμο.
Το εργοστασιακό Exalto σε σύγκριση με το Pzero
Το F1 σε 225/45/17 που είχα στο αυτοκίνητο (έχει ίδιο προφίλ με το 205/50/17)
Το Pzero. Ο θόλος δείχνει λίγο άδειος τώρα.