Σελίδα 1 από 3

Ελαστικά 195/40/17. Εντυπώσεις

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 21 Μάιος 2007, 23:14
από dog80
Σήμερα έβαλα στο C4 μία τετράδα Pirelli Pzero Nero 195/40/17 81W. Ο λόγος που τα επέλεξα είναι οτι ήθελα να βελτιώσω την συμπεριφορά του αυτοκινήτου και η συγκεκριμένη διάσταση εχει το δεύτερο πιό χαμηλό προφίλ που βγαίνει για 17άρα ζάντα (78mm). Απ όσο γνωρίζω, μόνο η Pirelli και Continental (SportContact3) βγάζουν λάστιχα σε αυτή τη διάσταση.

Υπάρχουν και τα 215/35/17 που έχουν 3 χιλιοστά χαμηλότερο προφίλ (75mm), αλλά προτίμησα τα 195 καθώς όταν βάζεις στενό λάστιχο σε φαρδιά ζάντα βελτιώνεται η ακαμψία του πλαινού.

Εντυπώσεις:

-Η πρώτη διαφορά που διαπίστωσα είναι οτι το τιμόνι ελάφρυνε σημαντικά.

-Στο δρόμο σε μικροανωμαλίες και μικρές λακούβες δέν έχει μεγάλη διαφορά στην άνεση. Επίσης τώρα πλέον νοιώθω ανωμαλίες στο δρόμο που δέν ένοιωθα πρίν.

-Σε μεγάλες λακούβες τα πράγματα είναι διαφορετικά. Πχ, δοκίμασα να περάσω απο ένα καπάκι υπονόμου το οποίο είναι 3-4 πόντους κάτω απο το επίπεδο της ασφάλτου και την άκουσα στερεοφωνικά. Με τα παλιά λάστιχα περναγα απο το ίδιο σημείο και το καταλάβαινα ελάχιστα. Σε μεγαλύτερη λακούβα είμαι σίγουρος οτι θα πάρω λάστιχο-ζάντα-ψαλίδι στο χέρι. Επομένως πλέον χρειάζεται μεγάλη προσοχή.

-Απο βελτίωση στην επιτάχυνση ελάχιστα πράγματα. Η όλη βελτίωση έγινε στις στροφές. Αν και ο δρόμος είχε νερά οπότε δέν το πίεσα πολύ, οι πρώτες εντυπώσεις είναι απόλυτα θετικές. Το αυτοκίνητο κρατάει απίστευτα. Οι κλίσεις έχουν μειωθεί και οι τάσεις αστάθειας και κάτι ψιλο-χοροπηδητά που έκανε μέσα στην στροφή έχουν εξαφανιστεί. Το αμάξι δείχνει πιό δεμένο και σταθερό απο ποτέ. Με ένα σετ πιό σφιχτά ελατήρια-αμορτισέρ (κάτι το οποίο θα τοποθετηθεί λίαν συντόμως) είμαι σίγουρος οτι θα σκοτώνει οτιδήποτε κινείται στο δρόμο.


Εικόνα

Εικόνα

Το εργοστασιακό Exalto σε σύγκριση με το Pzero

Εικόνα

Το F1 σε 225/45/17 που είχα στο αυτοκίνητο (έχει ίδιο προφίλ με το 205/50/17)

Εικόνα

Το Pzero. Ο θόλος δείχνει λίγο άδειος τώρα.

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 22 Μάιος 2007, 00:52
από crazywolf
Λιγο!?!?!?!?
Πολυ αδειος...
Δεν νομιζω να το εκανα αυτο, αλλα ο καθενας με τις προτυμισεις του... hmmm
Μολις τα δεις και σε στεγνο, και στροσουν και λιγο περιμενουμε και αλλα σχολια... :yhoo :thumbup

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 22 Μάιος 2007, 09:15
από Apostolos
Δεν ξέρω αν αξίζει τον κόπο και τα χρήματα.. Δεν μπορώ να πω ότι μου αρέσει! Ο θόλος άδειασε πολύ.. Βέβαια αν σε ενδιαφέρει το όποιο όφελος αναφορικά με την συμπεριφορά του αυτοκινήτου στο δρόμο τότε πάσο.. hmmm

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 22 Μάιος 2007, 13:26
από Devil_7
Όντως δείχνει πολύ άσχημο. Ίσως με ένα χαμήλωμα να έδειχνε πολύ καλύτερα.

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 22 Μάιος 2007, 18:26
από acpro
Σίγουρα δείχνει σαν να φοράς ρεζέρβα. Προχώρησε και με ελατήρια αμορτισέρ και πες μας εντυπώσεις. Δεν ήταν λίγο τσουχτερά τα Zero Nero?

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 22 Μάιος 2007, 18:45
από KarlBarks
αυτο σε κανενα c2 που εχει μικρότερο θολό θα έδειχνε πολυ καλύτερα .


να σε πω αφου στενεψες το λαστοιχο δεν έπρεπε να μεγαλώσεις το προφίλ ?

τωρα πρεπει να το χαμηλωσεις 100%


δωσε μια φωτο ολλο το αμαξι να φενονται και οι 2 ροδες .

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 24 Μάιος 2007, 15:42
από antonisk7
εγώ λέω να βάλω ενα 225/55/17 το είδα σε ενα audi allroad και ήταν φανταστικό, κι εσυ πας και τα μικραίνεις ?

:-?

πλάκα κάνω παιδια, αλλάζει τελείως η γεωμετρια , μονη αντίστοιχη επιλογη ειναι να πας 225/45/17 αλλα κι αυτο έχει τα αρνητικά του...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 24 Μάιος 2007, 15:50
από `GiAnNiS`
antonisk7 έγραψε:
εγώ λέω να βάλω ενα 225/55/17 το είδα σε ενα audi allroad και ήταν φανταστικό, κι εσυ πας και τα μικραίνεις ?

:-?

πλάκα κάνω παιδια, αλλάζει τελείως η γεωμετρια , μονη αντίστοιχη επιλογη ειναι να πας 225/45/17 αλλα κι αυτο έχει τα αρνητικά του...

Ε δεν αλλάζει και τίποτα όσον αφορά βήμα και τέτοια.....Αλλά για 225/45/17 στην resolfen ούτε λόγος να γίνεται γιατί θα πάς να στρίψεις και θα πας ευθεία από ξεζαντάρισμα :-?

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 24 Μάιος 2007, 16:49
από Manos
Απολκλειεται να μπουν 225-45-17 στις ζαντες μας. Ειναι 6.5 ιντσες δεν μπαινει

Re: Ελαστικά 195/40/17. Εντυπώσεις

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 24 Μάιος 2007, 19:59
από KarlBarks
dog80 έγραψε:
Το εργοστασιακό Exalto σε σύγκριση με το Pzero

Εικόνα

Το F1 σε 225/45/17 που είχα στο αυτοκίνητο (έχει ίδιο προφίλ με το 205/50/17)

Εικόνα

Το Pzero. Ο θόλος δείχνει λίγο άδειος τώρα.



χωρις παρεξηγηση ετσι

πως ειναι οταν πας για κουρεμα και σε κουρευει παρα πολυ ο κουρεας και λες ε δεν πειραζει τρίχες ειναι θα μεγαλώσουν σε λίγο καιρό .

ε κατι τετοιο . μεγαλο κεφαλι με μικρες τριχες .


χωρις παρεξίγηση ισως και να μην δενει τοσο καλα με το συνολο .

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 25 Μάιος 2007, 09:27
από sotiris14
προσωπικη μου αποψη: δεν μου αρεσει καθολου

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 25 Μάιος 2007, 10:19
από tony78
Μάλλον σε κανέναν μας δεν αρέσει...

Αλλά ο λόγος που το έκανε ο dog δεν νομίζω ότι εμπεριέχει και την αισθητική...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 25 Μάιος 2007, 18:55
από Daravigos Andreas
Πόσες φορές έριξες καντήλια λόγω λακούβας? Και πόσες φορές ίσιωσες τις ζάντες σου?

Σίγουρα το τιμόνι έγινε ακόμα πιο ξυράφι αλλά με ποιό κόστος?
hmmm hmmm hmmm hmmm

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 25 Μάιος 2007, 18:56
από n_olympios
Για να δώσω μια εξήγηση για το όλο θέμα, έχει ως εξής: ο άνθρωπος το κάνει ως επάγγελμα και πειραματίζεται. Γιατί το κάνει? Επειδή μπορεί. :iconcool

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 25 Μάιος 2007, 19:46
από KarlBarks
n_olympios έγραψε:
Για να δώσω μια εξήγηση για το όλο θέμα, έχει ως εξής: ο άνθρωπος το κάνει ως επάγγελμα και πειραματίζεται. Γιατί το κάνει? Επειδή μπορεί. :iconcool



ε τοτε καλα κανει .