Ημερολόγιο Γκαλερί Αναζήτηση Εγγραφή Σύνδεση 

[ +/- ] [ Τώρα είναι Παρ 19 Απρ 2024, 15:04 ]


 
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 13 Σεπ 2006, 10:12 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 11 Σεπ 2006, 08:44
Δημοσιεύσεις: 214
Τοποθεσία: ΠΕΡΙΣΤΕΡΙ ΑΘΗΝΑ
τρελαμενοι citroenakides
ισως να ειναι υπερβολη τα 10 αλογα και τα2 κιλ ροπη αλλα
αυτο εχει ξαναγινει στο παρελθον με το xsara 1,6
ειχε βγαλει η JR φιλτροσκουπα και δυναμομετρημενα ανεβασμενο το xsara
κατα 12 αλογα :shock:
ΣΤΗΝ WEBBER!
εγω ειχα το 1,4 και λεω αντε θα μου δωσει 6 αλογα :lol:
που θελω να καταληξω διαφορα ηδα αρκετη και στην επιταχυνση αλλα και στην εθνικη ααααααααλααα ειναι μεχρι να ζεσταθει η σκουπα

αυτο ειναι το προβλημα με τις σκουπες κανουν οντως καλη δουλια αλλα
λογω του οτι ειναι μεσα στον χωρο του κινητηρα ζεστενετε(βραζει το φιλτρο) και μετα πεφτει πολυ η αποδοση αισθητα και εκνευριστικα..

_________________
C4 VTS 2.0
Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 13 Σεπ 2006, 10:20 
Άβαταρ μέλους
Κλασική περίπτωση εμπόρου που σου βγάζει λίγα άλογα στο αμάξι για να μεγιστοποιήσει το κέρδος απο το ματζαφλέρι που πουλάει.

Σταματήστε να δίνεται τζάμπα λεφτά στους μαστοράντζες και πάρτε ένα gtech. www.gtechpro.com.

Έτσι θα μετράται μόνοι σας, θα έχετε συγκριτικά αποτελέσματα, θα ξέρετε τι σας γίνεται... και άμα λάχει κάνετε και μία δυναμομέτρηση στον μαστοράντζα για να δείτε αν σας λέει την αλήθεια.

Κατα αρχήν να ξέρετε ότι μετράει πάρα πολύ η εξωτερική θερμοκρασία στις μετρήσεις .. μιλάμε για διαφορά μέχρι και 3-4 άλογα!!!!!

Άρα μετράμε πάντα στην ίδια θερμοκρασία. Κοντά στους 20 βαθμούς.

Λοιπόν επί της ουσίας εγώ μετά από αλλαγή του φίλτρου με panel , του τελικού της εξάτμισης και επαναχαρτογράφηση .. κέρδισα 6 ολόκληρα άλογα και 0,7kg ροπή .......βέβαια οι καμπύλες είναι 3-6 άλογα πάνω σε όλο το φάσμα και η ροπή το ίδιο......
Επίσης το 0-100 έπεσε από τα 10,6 - 10,9 σε 10,1 - 10,4..... και το 400άρι από 17,5-17,7sec. σε 17,1-17,4sec

Έτσι γίνονται τα σωστά συγκριτικά.
Παρεπιπτόντως με το Gtech με κατάλληλα trick μπορώ να σου δείξω ότι έχω 125 άλογα ......... :lol: :lol:

Αν με μία σκούπα πήρε 15 άλογα ......... να το πούμε στην citroen να αλλάξει το σύστημα εισαγωγής!!!!!
Παρεπιπτόντως η σκούπα δουλεύει καλύτερα σε open road... άρα αν πήρε 15 άλογα στο δυναμόμετρο.... σε ανοιχτό δρόμο θα πέρνει 20!!!!!!! Αν βάλει πρόγραμμα και εκκεντροφόρους θα φτάσει τα 180 άλογα :lol: :lol:


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 13 Σεπ 2006, 12:40 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 20:14
Δημοσιεύσεις: 105
Τοποθεσία: Ηρακλειο
hmmm Σωστοτατος νομιζω! :thumbup


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 13 Σεπ 2006, 13:22 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 11 Σεπ 2006, 08:44
Δημοσιεύσεις: 214
Τοποθεσία: ΠΕΡΙΣΤΕΡΙ ΑΘΗΝΑ
πολυ καλο το εργαλειο gtech

τελειο!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

_________________
C4 VTS 2.0
Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 13 Σεπ 2006, 20:19 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 10 Σεπ 2006, 07:56
Δημοσιεύσεις: 103
Τοποθεσία: ΠΕΡΑΜΑ-ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Νομιζω πως ειναι και θεμα ψυχολογιας. Πας για μια βελτιωση και θες να πιστεψεις πως με λιγα λεφτα και ενα τρικ θα κανεις το μικρο θαυμα. Το γνωριζω καλα αφου αρκετοι φιλοι μου στο παρελθον που ειμαστε μικροτεροι σε ηλικια νομιζαμε πως με μια σκουπα θα καναμε το αλμα. Τελικα αγριευε ο ηχος λογω της εισαγωγης κερδιζαμε και κατι σε <<ιππους>> και στο τελος ο κινητηρας εφτανε να μην λειτουργει και τοσο σωστα. Με αλλα λογια ναι στη σκουπα που σιγουρα βοηθαει αλλα σε αναλογο συνδιασμο με αλλα πραγματα πιο δραστικα.

_________________
ΠΡΟΣΟΧΗ ΣΤΟΥΣ ΔΡΟΜΟΥΣ


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 14 Σεπ 2006, 11:06 
Άβαταρ μέλους
Σε συνδυασμο με σπασμενο εγκέφαλο γινεται κάτι??? :lup
Απο 406 εμαθα οτι κατι γινεται..(απο επισημη πηγη) :D


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 14 Σεπ 2006, 13:39 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 16:58
Δημοσιεύσεις: 1146
Τοποθεσία: Αμφιάλη
boulis έγραψε:
Νομιζω πως ειναι και θεμα ψυχολογιας. Πας για μια βελτιωση και θες να πιστεψεις πως με λιγα λεφτα και ενα τρικ θα κανεις το μικρο θαυμα. Το γνωριζω καλα αφου αρκετοι φιλοι μου στο παρελθον που ειμαστε μικροτεροι σε ηλικια νομιζαμε πως με μια σκουπα θα καναμε το αλμα. Τελικα αγριευε ο ηχος λογω της εισαγωγης κερδιζαμε και κατι σε <<ιππους>> και στο τελος ο κινητηρας εφτανε να μην λειτουργει και τοσο σωστα. Με αλλα λογια ναι στη σκουπα που σιγουρα βοηθαει αλλα σε αναλογο συνδιασμο με αλλα πραγματα πιο δραστικα.


+1

Οι περισσότεροι έχω την εντύπωση πως δεν ξέρουν τι θέλουν να κάνουν, απλά βάζουν διάφορα "πραγματάκια" πιστεύοντας ότι βελτίωσαν το αμαξάκι τους... Μάλλον ορισμένοι έχουν μπερδέψει τον άγριο ήχο με τη βελτίωση...


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: ...
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 14 Σεπ 2006, 15:23 
Άβαταρ μέλους
Μην ξεχνάτε ότι δεν έχουν όλα τα κράτη την ιδια νομοθεσία σχετικά με την φορολογιση ενος αυτοκινητου , και η Γαλλια ειναι μια χώρα που οι Ιπποι θέλουν και βαθια τσεπη... το ξέρεται ότι σε ποσοστο επι τις 100, των Citroen saxo Που κυκλοφορουσαν στην Ελλαδα και την Γαλλια , εδω στην Ελλαδαρα ειχαμε μεγαλύτερο ποσοστο vts απο εκεινους? κατι λέει αυτο...

Τα Γαλλικά αυτοκίνητα ειναι φιμωμένα... όπως και άλλα Ευρωπαικα... όπως και τα καινουρια Ιαπωνεζικα... βλέπεις type r φιλτρο εξατμιση 230άλογα ... :wink:
Αυτο σημαινει ότι όποιος βάλει την σωστη σκούπα στο σωστο μέρος ναι... θα κερδισει σε ενα c4 1.6 4-5 άλογα και μπορει να φτάσει και 7-8 στο 2λιτρο... αλλά τα 2 κιλά ροπης και τα 10+ που αναφέρει το παλικάρι , μου φαινονται πολλά... ίσως και να του έκατσε...

το θεμα ειναι η Powerchips δεν ειναι διασημη για τις σκουπες της αλλα γι αυτο που λέει το όνομα της... :wink: , και ποιος απο εσας θα έδινε 300 ευρω για σκουπα και περιπου τα μισα ακόμα για πριν και μετα δυναμομέτρηση? hmmm ... η μήπως η powerchips με αγορα σκούπας κανει δωρο και 2 μετρήσεις στα ράουλα... :roll:

το παλικάρι τσιπαρε το αμαξι κι εβαλε και σκουπα αλλα δεν ειπε όλη την αλήθεια... πάντως μακρια απο τσιπαρισματα...άλλο τσιπαρισμα αλλο επαναχαρτογράφιση η οποία μπορει να γινει και στον δρόμο... :thumbup

φιλικα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 15 Σεπ 2006, 06:56 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 20:14
Δημοσιεύσεις: 105
Τοποθεσία: Ηρακλειο
Σκεφτομαι στο αμεσο μελλον να τοποθετησω εκκεντρα στο αμαξι για να παρει λιγα αλογα. Συγκεκριμενα σκεφτομαι για εκκεντροφορους απο saxorallo. γνωριζει κανεις αν για αυτη τη μετατροπη πρεπει να αλλαξει και η συμπιεση? Δεν θα ηθελα με τιποτα να ανοιξω καπακι. (τουλαχιστον οχι ακομα!).


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 15 Σεπ 2006, 09:02 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 15:14
Δημοσιεύσεις: 5150
Τοποθεσία: Somewhere far beyond
Και πανω που σκευτωμουν οτι το παλικαρι που εχει το C4 δεν κανει κεφι το club, με περνει χτες τηλ, για να παμε το σαββατο να βαλει εξατμηση... :evil:
Οποτε θα μαθω και το τι παιζει, αν δεν μπει και μας πει ο ιδιος ;)

_________________
Τα καλά πράγματα τα εκτιμάς όταν τα χάνεις...


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 15 Σεπ 2006, 09:47 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 16:37
Δημοσιεύσεις: 2092
Τοποθεσία: 3 αμάξια μπροστά σου!!!
crazywolf έγραψε:
Και πανω που σκευτωμουν οτι το παλικαρι που εχει το C4 δεν κανει κεφι το club, με περνει χτες τηλ, για να παμε το σαββατο να βαλει εξατμηση... :evil:
Οποτε θα μαθω και το τι παιζει, αν δεν μπει και μας πει ο ιδιος ;)


Άντε μάθε τι παίζει με την κατάστασή του να μας φύγει και η απορία hmmm

_________________
ΖΥΓΟΣ Κυδαθηναίων 22, Πλάκα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 15 Σεπ 2006, 18:09 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 19:08
Δημοσιεύσεις: 1576
Τοποθεσία: ΝΙκαια
desmo έγραψε:
γνωριζει κανεις αν για αυτη τη μετατροπη πρεπει να αλλαξει και η συμπιεση?


Δεν ειναι απαρετητο, απλα δεν θα εχεις το αναλογο οφελως σε ροπη.

_________________
Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 16 Σεπ 2006, 11:16 
Άβαταρ μέλους
Moυ ειπε ενας τυπος οτι σπασμενος εγκεφαλος απο 406 ταιριαζει απολυτα σε C4..To Δοκιμασε μου ειπε και τρελλαθηκε μαλιστα..αυτο μεσα απο το επισημο της CITROEN.. hmmm hmmm hmmm
YΓ Μαλιστα μου ανεφερε για βελτιωση της κλιμακας 20-25 αλογων..
ΙS THIS TRUE OR NOT???


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 30 Σεπ 2006, 16:25 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 19:15
Δημοσιεύσεις: 242
Τοποθεσία: Λαρισα
Δεν ξερω τι να πω για ολο αυτο το θεμα αλλα και εγω ειχα σκοθπα και την εβγαλα διοτι δεν εκανε δουλεια στις ψιλες στροφες του κινητηρα για την ακριβεια μετα τισ 5.500 ζωριζοταν παρα πολυ το αμαξι να ανεβαζει.Απο οτι καταλαβα το παλικαρι πρεπει να πουλαει παραμυθια.Και οσο για το προγραμμα καντε καλυτερα μια επαναχαρτογραφηση.Ειναι πολυ εκυκολη και να γινει δεν χρειαζετε τπτ μονο μια ευθια το αμαξι και εσας.3η στο κιβωτιο ταχητων και 4.500 στροφες τα πραγματα ειναι απλα.Οσο για το διαγραμα το κοβω και εγω να ειναι μουφα.Το αμαξι μαμα εχει 115.4 αλογα.Μονο αυτο λεω.Με την σκουπα που εβαλα προσφατα θελω να παω να το κανω εναν ελενγχο ποσο ειμαι τωρα σε αλογα αν και δεν πιστευω να πηρα πανω απο 5.Και με μια σκουπα μπορεσε να παρει οσα πηρα.Μηπως πουλαει παραμυθακι ο τυπος.περιμενω να δω τι θα γινει???


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 01 Οκτ 2006, 13:29 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 10 Σεπ 2006, 07:56
Δημοσιεύσεις: 103
Τοποθεσία: ΠΕΡΑΜΑ-ΠΕΙΡΑΙΑΣ
καπως ετσι πιστευω οτι ειναι κι εγω. Αν δεν σπασεις λεει αυγα δεν κανεις ομελετα. Δηλαδη μια σκουπα δεν φερνει την Ανοιξη.

_________________
ΠΡΟΣΟΧΗ ΣΤΟΥΣ ΔΡΟΜΟΥΣ


Κορυφή 
 
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 
 Σελίδα 3 από 20 [ 296 Δημοσιεύσεις ] Μετάβαση στην σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 20  Επόμενο



Συναφή θέματα

To C3 αποφάσισε να αλλάξει μυαλά;
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C3
Συγγραφέας: tarrash
Απαντήσεις: 7
Κορυφή
 


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 5 επισκέπτες

 
 

 
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Σύνδεση
Όνομα μέλους:

Εγγραφή
Κωδικός:

Ξέχασα τον κωδικό μου
Αποστολή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ενεργοποίησης πάλι
Αυτόματη σύνδεση σε κάθε επίσκεψη
Απόκρυψη των στοιχείων μου κατά την διάρκεια της σύνδεσης

Για να συνδεθείτε πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Η εγγραφή γίνεται σε λίγα μόνο λεπτά, αλλά σας παρέχει αυξημένες δυνατότητες. Επίσης οι διαχειριστές μπορεί να χορηγούν επιπρόσθετα δικαιώματα στα εγγεγραμμένα μέλη. Πριν συνδεθείτε, σιγουρευτείτε ότι γνωρίζετε τους όρους χρήσης και τις σχετικές τακτικές. Παρακαλούμε να διαβάσετε τους κανόνες της Δ. Συζήτησης κατά την πλοήγησή σας σε αυτό.

Όροι χρήσης | Προσωπικό απόρρητο

 
Γίνε σήμερα club member και απέκτησε ΜΟΝΑΔΙΚΑ προνόμια
Γίνε σήμερα club member και απέκτησε ΜΟΝΑΔΙΚΑ προνόμια