Κλασική περίπτωση εμπόρου που σου βγάζει λίγα άλογα στο αμάξι για να μεγιστοποιήσει το κέρδος απο το ματζαφλέρι που πουλάει.
Σταματήστε να δίνεται τζάμπα λεφτά στους μαστοράντζες και πάρτε ένα gtech.
www.gtechpro.com.
Έτσι θα μετράται μόνοι σας, θα έχετε συγκριτικά αποτελέσματα, θα ξέρετε τι σας γίνεται... και άμα λάχει κάνετε και μία δυναμομέτρηση στον μαστοράντζα για να δείτε αν σας λέει την αλήθεια.
Κατα αρχήν να ξέρετε ότι μετράει πάρα πολύ η εξωτερική θερμοκρασία στις μετρήσεις .. μιλάμε για διαφορά μέχρι και 3-4 άλογα!!!!!
Άρα μετράμε πάντα στην ίδια θερμοκρασία. Κοντά στους 20 βαθμούς.
Λοιπόν επί της ουσίας εγώ μετά από αλλαγή του φίλτρου με panel , του τελικού της εξάτμισης και επαναχαρτογράφηση .. κέρδισα 6 ολόκληρα άλογα και 0,7kg ροπή .......βέβαια οι καμπύλες είναι 3-6 άλογα πάνω σε όλο το φάσμα και η ροπή το ίδιο......
Επίσης το 0-100 έπεσε από τα 10,6 - 10,9 σε 10,1 - 10,4..... και το 400άρι από 17,5-17,7sec. σε 17,1-17,4sec
Έτσι γίνονται τα σωστά συγκριτικά.
Παρεπιπτόντως με το Gtech με κατάλληλα trick μπορώ να σου δείξω ότι έχω 125 άλογα .........
Αν με μία σκούπα πήρε 15 άλογα ......... να το πούμε στην citroen να αλλάξει το σύστημα εισαγωγής!!!!!
Παρεπιπτόντως η σκούπα δουλεύει καλύτερα σε open road... άρα αν πήρε 15 άλογα στο δυναμόμετρο.... σε ανοιχτό δρόμο θα πέρνει 20!!!!!!! Αν βάλει πρόγραμμα και εκκεντροφόρους θα φτάσει τα 180 άλογα