Θέμα δημοσίευσης: Re: Σκουπακι, φαρασακι, και τα μυαλα στα καγκελα...
Δημοσιεύτηκε: Κυρ 24 Μάιος 2009, 18:49
για σας και απο μενα ,πριν δυο μερες εβγαλα το μαμα συστημα εισαγωγης αερα, το φιλτρο του οποιου δεν ειχε αλλαχτει ποτε(78.000χλμ),και εβαλα πανω ενα βαρελακι της bmc!απο εντιπωσεις εχω να πω οτι φενεται να εγινε ποιο αμεσο και λιγο ποιο γρηγορο,βεβαια ο ηχος σε προκαλει να εισαι συνεχεια πλακομενος πραγμα που προσπαθω να αποφευγω,στην τοποθετηση δεν το κουρασα και πολυ το θεμα γιατι ξεκινησα αργα και ισα που προλαβα να κλεισω το καπο την ωρα που νυχτωσε και δεν εβλεπα τιποτα.φοτο πως ανεβαζω?λεει καπου μες το φορουμ?
Φιλαρα basp 1.6...καλοριζικο το βαρελακι κ δεν θα αρχισω τη γκρινια οτι τα γαλλικα θελουν σκουπα(που παρεπιπτωντως εχει τα ιδια λεφτα.... )....κρυο αερα ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΑ θα παρεις οπως κοιτας τη μηχανη δεξια κατω στο κενο,εκει που τραβαγε κ το εργοστασιακο....οπουδηποτε αλλου τραβαει ζεστο......κ αν θες να ακουσεις να ξαναπας στον εγκληματια που βαριωταν να ενωσει τις αναθυμιασεις με το βαρελακι να ξεβαρεθει κ να βγαλει το φιλτρακι απο εκει διοτι οπως μου ειπε μια ψυχη στα γαλλικα οι αναθυμιασεις πανε μεσα για να λυπαινουν τα εδρανα των βαλβιδων(δεν ξερω ουτε τι ειναι αυτο ουτε που ειναι,αλλα ακουγετε σωστο).....
Θέμα δημοσίευσης: Re: Σκουπακι, φαρασακι, και τα μυαλα στα καγκελα...
Δημοσιεύτηκε: Τρί 26 Μάιος 2009, 13:17
ευχαρηστω,αν και ο εγκληματιας ειμαι εγω στην προκημενη περιπτωση μιας και το τοποθετησα μονος μου,αυτο που λες φαινεται να στεκει,ομως το φιλτρο αναθημιασεων μου φαγε τον περισοτερο χρονο μιας και εχει πολυ παραξενη κατασκευη το σωληνακι που βλεπεις,αν βγαλεις το καπακι της μηχανης,θα δεις οτι εχει δυο σωληνες που ενωνοντε σε εναν(αυτος που φαινεται).επισης το κουμπωμα που εχει στην ακρη του για να ενωνεται με την μαμα εισαγωγη πριν την πεταλουδα ειναι πλαστικο χωρις ελαστηκοτητα(και δεν βγαινει με τιποτα),για αυτο και αναγκαστηκα να το κοψω ωστε να βαλω το φιλτρακι,μιας και η κοκινη γωνια δεν εχει πανω τσουτσουνι υποδοχης για να μπει το σωληνακι αναθημιασεων και να τις στελνει στην μηχανη,οποτε θελει πατεντα η καινουρια γωνια...,θα θελα καμια γνωμη ακομα πριν αρχησω να ξηλωνω και να ραβω παλι,ειναι τοσο σημαντηκο να επιστρεφουν οι αναθημιασεις στο μοτερ?γιατι ανχωθηκα τωρα
costasc4vts
Θέμα δημοσίευσης: Re: Σκουπακι, φαρασακι, και τα μυαλα στα καγκελα...
Δυστηχως οπως ο υποφαινομενος τα ξηλωσες να τα φτιαξεις πιο ομορφα....κ προσωπικα τα ξαναβαλά ολα οπως ηταν κ απλα το σωληνακι που πηγαινε στο μαμα φιλτροκουτι ξανακοπηκε πριν το συνδεσμο κ μπηκε στη σκουπα.....ολες οι ατμοσφαιρικες εφαρμογες σε γαλλικο κινητηρα εχουν τις αναθυμιασεις μεσα.....επισεις οσα σαξοραλα εχω δει οτι μετατροπες κ να εχουν κανει παντα μεσα τις εχουν τις αναθυμιασεις....βασικα εχω ξαναπει,δεν ειμαι ουτε εξπερ,ουτε μηχανικος...δεν ξερω κανα τι ειναι αυτα τα περιφημα εδρανα ....ρωτησα ομως παλιοσειρες σε σαξοραλα κ αυτο που ειπαν ειναι οτι σε ζεστη μερα αν ζορισεις το αμαξι,γκαζωματα,κοφτες κ ιστοριες εχεις σοβαρη περιπτωση η να κολησεις βαλβιδα η να τη πεταξει(αυτο δεν καταλαβα τι ειναι αλλα καλο δεν ακουγετε)....Τεσπα ειναι πολυ απλο θεμα να ενωθει το σωληνακι μεσα στη εισαγωγη για να μπαινεις σε διαδικασιες τι θα γινει αν.......
_________________ 400.000 + χλμ - 350.000 + tuned
unseen
Θέμα δημοσίευσης: Re: Σκουπακι, φαρασακι, και τα μυαλα στα καγκελα...
Δημοσιεύτηκε: Κυρ 05 Ιούλ 2009, 14:24
Να κάνω και εγώ με την σειρά μ τις ερωτήσεις μου... Για το c4 1.4 αξίζει να βάλεις σκούπα ή όχι ; με τον θόρυβο τι παίζει (θέλω να αγριέψει αλλα να κάθεσαι και μεσα μπαίνει και καμια μάνα μεσα που και που ) ; Απο τι κατάλαβα απο όσα διάβασα οι σκούπες της green είναι οι καλύτερες..
Αν αξίζει έχετε καμια πρόταση για κανα μάστορα;;;;;; ΑΑΑΑΑΑΑ και κόστος αν ξέρει κανείς
VeRDe
Θέμα δημοσίευσης: Re: Σκουπακι, φαρασακι, και τα μυαλα στα καγκελα...
Να κάνω και εγώ με την σειρά μ τις ερωτήσεις μου... Για το c4 1.4 αξίζει να βάλεις σκούπα ή όχι ; με τον θόρυβο τι παίζει (θέλω να αγριέψει αλλα να κάθεσαι και μεσα μπαίνει και καμια μάνα μεσα που και που ) ; Απο τι κατάλαβα απο όσα διάβασα οι σκούπες της green είναι οι καλύτερες..
Αν αξίζει έχετε καμια πρόταση για κανα μάστορα;;;;;; ΑΑΑΑΑΑΑ και κόστος αν ξέρει κανείς
μπα μην φανταζεσαι οτι κανει και πολυ ηχο. θα αποκτησει λιγο παραπανω νευρο το αυτοκινητο λογικα. οχι τιποτα τρομερα πραγματα.
Haris_c4_1.4
Θέμα δημοσίευσης: Re: Σκουπακι, φαρασακι, και τα μυαλα στα καγκελα...
Σε c4 μπαινει σκουπα της green? η γενικα καποια αξιολογη αλλης εταιριας? Εχω ρωτησει μερικα καταστηματα αλλα για c4 1.4 δεν βρηκα,πιο πολυ παιζει σε c2! ομως ειδα καποια παιδια εχουν βαλει παλαιοτερα,αν υπαρχει καποιος που να ξερει στην Αθηνα καποιον που να πουλαει (και ακομη καλυτερα να κανει και σωστη τοποθετηση!) θα ημουν ευγνωμον!
Να κάνω και εγώ με την σειρά μ τις ερωτήσεις μου... Για το c4 1.4 αξίζει να βάλεις σκούπα ή όχι ; με τον θόρυβο τι παίζει (θέλω να αγριέψει αλλα να κάθεσαι και μεσα μπαίνει και καμια μάνα μεσα που και που ) ; Απο τι κατάλαβα απο όσα διάβασα οι σκούπες της green είναι οι καλύτερες..
Αν αξίζει έχετε καμια πρόταση για κανα μάστορα;;;;;; ΑΑΑΑΑΑΑ και κόστος αν ξέρει κανείς
Εγώ έχω βάλει Κ&Ν φίλτρο που μπαίνει μέσα στο μαμά φιλτροκούτι, χωρίς να έχω βγάλει την μαμά εισαγωγή και έχει λίγο παραπάνω αέρα το αμάξι, λίγο καλύτερο τράβηγμα, και αυτόν τον ήχο:
Έχω το C4 1.4 VTR του 2007, και πέραν από το φίλτρο, καμία άλλη μετατροπή.
τελικα το φιλτρακι αλλαζει πολυ ομορφα τον ηχο του κινητηρα μας ε?! δεν το περιμενα! εγω ειμαι πρωτο σταδιο,(χταποδι,εξατμιση μπρος πισω,προγραμμα etuners) και σκεφτομαι καμμια εισαγωγουλα τυπου σκουπας,παντος το φιλτρακι το ακουω πολυ...ζορικο
Αυτό είναι το θέμα, ακούγεται, αλλά δεν... είναι, πάντως όχι τα τρελά νούμερα που δίνουν οι κατασκευαστές φίλτρων, σκουπών, φαρασιών κτλ. Το μόνο που έχω δει είναι λίγο περισσότερο τράβηγμα από τα χαμηλά αλλά τίποτα κοντά στα +2 +4 κτλ άλογα που τάζουν. Το μόνο που μου έδωσε είναι το τράβηγμα που ανέφερα που με γλυτώνει 1-2 κατεβάσματα.
καλοριζικο η σκουπα :yhoo :yhoo :yhoo :yhoo :yhoo :yhoo :yhoo :yhoo :yhoo :yhoo :yhoo :yhoo :yhoo :yhoo :yhoo :yhoo :yhoo :yhoo :yhoo (μπραβο χαρα) οριστε και φωτο για να μην λετε τιποτα ο παπας:mad και η σκουπα:yhoo
Τελικα, βρηκα το μαγαζι,και εκλεισα για αυριο,να βαλω την εν λογω σκουπα,με φιλτρακι green (ανοιχτο μπροστα μου ειπε,οχι με το μεταλικο να το ταπωνει). Θα σας πω εντυπωσεις! Πηρα και τον Salex(Στέλιο κοινώς),και μου ειπε πως δεν θα επιρρεαστει στο παραμικρο το αμαξι που φοραει προγραμμα e tuners,γιατι ειναι ρυθμισμενο ετσι ωστε να δεχτει τον παραπανω αερα της σκουπιτσας.Παντος μπραβο του,γιατι θα μπορουσε να μου πει,ελα να ξαναβαλουμε!
Μια ερώτηση Χάρη, αν επιτρέπεις, πόσα πήρες από όσα του έχεις βάλει επάνω και πόσα του έχεις ρίξει μέχρι στιγμής; Πιστεύεις ότι άξιζε τον κόπο; Ξέρεις ότι πλέον πας σε μαντρά και δίνεις το 1400σάρι και παίρνεις το δίλιτρο έτσι, και σου λέει και ευχαριστώ, μπορεί και να βγάλεις και τα ασφάλιστρα μιας χρονιάς. Και με αυτά που υπολογίζω ότι έδωσες, το έδινες αυτό και έπαιρνες ένα 1600 THP ή ένα 1400 πετρέλαιο όπως έχει καταντήσει η αγορά.
Ελα Βασιλη μου,θα σου πω βεβαιως, 600 εξατμισεις κλτ + 300 προγραμμα δλδ 900 ευρω. Τωρα η σκουπα επειδη ακομη δεν εχει μπει δεν την βαζω,μεχρι αυριο δεν ξερω αν ζω κιολλας Παντος 150 κανει. Τωρα μην πουμε για δυναμομετρησεις κτλ, εδειξε 100 ιππους,δεν με νοιαζει αυτο,το αμαξι εχει αλλαξει,καμμια σχεση με μαμα,νιωθω πολυ ικανοποιημενος γιατι δεν ζηταω κ πολλα στυλ τουρμπομετατροπες κλτ,καμμια σχεση. Το αμαξι δεν το πουλαω γιατι ακομα εχω 4 χρονια δοσεις,συν οτι μ αρεσει,δεν εχει εμφανισει κανεενα προβλημα ποτε,του εχω βαλει απο την αγορα του σαλονι δερματινο,θελω να πω με ικανοποιει στα γουστα μου,και επιπλεον δεν μπορω να αγορασω αλλο,αρα ας ευχαριστηθω αυτο που εχω.Σαφως αν μπορουσα να αγορασω καινουριο,δεν θα τα εκανα αυτα.
Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση : Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση