Ημερολόγιο Γκαλερί Αναζήτηση Εγγραφή Σύνδεση 

[ +/- ] [ Τώρα είναι Παρ 29 Μαρ 2024, 17:05 ]


 
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Σκουπακι, φαρασακι, και τα μυαλα στα καγκελα...
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 24 Μάιος 2009, 18:49 
Άβαταρ μέλους
για σας και απο μενα ,πριν δυο μερες εβγαλα το μαμα συστημα εισαγωγης αερα, το φιλτρο του οποιου δεν ειχε αλλαχτει ποτε(78.000χλμ),και εβαλα πανω ενα βαρελακι της bmc!απο εντιπωσεις εχω να πω οτι φενεται να εγινε ποιο αμεσο και λιγο ποιο γρηγορο,βεβαια ο ηχος σε προκαλει να εισαι συνεχεια πλακομενος πραγμα που προσπαθω να αποφευγω,στην τοποθετηση δεν το κουρασα και πολυ το θεμα γιατι ξεκινησα αργα και ισα που προλαβα να κλεισω το καπο την ωρα που νυχτωσε και δεν εβλεπα τιποτα.φοτο πως ανεβαζω?λεει καπου μες το φορουμ?

-- Κυρ 24 Μάιος 2009, 20:04 --

[img][IMG]http://www.imageshack.gr/files/r6h9pfch7c3yeu1htaqk.jpg[/img][/img]
[img][IMG]http://www.imageshack.gr/files/ee4lcx1k47v64nr7loiu.jpg[/img][/img]
για πεστε την γνωμη σας ρε αδελφια,προσωπικα πιστευω πως ειναι δροσερος ο αερς που ρουφαει μιας και ειναι μακρια απ τη μηχανη και το χταποδι,εσεις πως την βλεπετε την μοντα?


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Σκουπακι, φαρασακι, και τα μυαλα στα καγκελα...
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 25 Μάιος 2009, 19:47 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Πέμ 05 Φεβ 2009, 22:02
Δημοσιεύσεις: 482
Τοποθεσία: ΑΛΜΥΡΌΣ ΒΌΛΟΣ
Εικόνες: 0
Φιλαρα basp 1.6...καλοριζικο το βαρελακι κ δεν θα αρχισω τη γκρινια οτι τα γαλλικα θελουν σκουπα(που παρεπιπτωντως εχει τα ιδια λεφτα.... :thumb )....κρυο αερα ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΑ θα παρεις οπως κοιτας τη μηχανη δεξια κατω στο κενο,εκει που τραβαγε κ το εργοστασιακο....οπουδηποτε αλλου τραβαει ζεστο......κ αν θες να ακουσεις να ξαναπας στον εγκληματια που βαριωταν να ενωσει τις αναθυμιασεις με το βαρελακι να ξεβαρεθει κ να βγαλει το φιλτρακι απο εκει διοτι οπως μου ειπε μια ψυχη στα γαλλικα οι αναθυμιασεις πανε μεσα για να λυπαινουν τα εδρανα των βαλβιδων(δεν ξερω ουτε τι ειναι αυτο ουτε που ειναι,αλλα ακουγετε σωστο).....

Υ.Γ. Διορθωση,τωρα ειδα ολη τη φωτο....απο εκει ακριβως περνεις κρυο αερακι....Σωστοςςςςς :thumb

_________________
400.000 + χλμ - 350.000 + tuned :P


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Σκουπακι, φαρασακι, και τα μυαλα στα καγκελα...
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 26 Μάιος 2009, 13:17 
Άβαταρ μέλους
ευχαρηστω,αν και ο εγκληματιας ειμαι εγω στην προκημενη περιπτωση μιας και το τοποθετησα μονος μου,αυτο που λες φαινεται να στεκει,ομως το φιλτρο αναθημιασεων μου φαγε τον περισοτερο χρονο μιας και εχει πολυ παραξενη κατασκευη το σωληνακι που βλεπεις,αν βγαλεις το καπακι της μηχανης,θα δεις οτι εχει δυο σωληνες που ενωνοντε σε εναν(αυτος που φαινεται).επισης το κουμπωμα που εχει στην ακρη του για να ενωνεται με την μαμα εισαγωγη πριν την πεταλουδα ειναι πλαστικο χωρις ελαστηκοτητα(και δεν βγαινει με τιποτα),για αυτο και αναγκαστηκα να το κοψω ωστε να βαλω το φιλτρακι,μιας και η κοκινη γωνια δεν εχει πανω τσουτσουνι υποδοχης για να μπει το σωληνακι αναθημιασεων και να τις στελνει στην μηχανη,οποτε θελει πατεντα η καινουρια γωνια...,θα θελα καμια γνωμη ακομα πριν αρχησω να ξηλωνω και να ραβω παλι,ειναι τοσο σημαντηκο να επιστρεφουν οι αναθημιασεις στο μοτερ?γιατι ανχωθηκα τωρα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Σκουπακι, φαρασακι, και τα μυαλα στα καγκελα...
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 28 Μάιος 2009, 07:37 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Πέμ 05 Φεβ 2009, 22:02
Δημοσιεύσεις: 482
Τοποθεσία: ΑΛΜΥΡΌΣ ΒΌΛΟΣ
Εικόνες: 0
Δυστηχως οπως ο υποφαινομενος τα ξηλωσες να τα φτιαξεις πιο ομορφα....κ προσωπικα τα ξαναβαλά ολα οπως ηταν κ απλα το σωληνακι που πηγαινε στο μαμα φιλτροκουτι ξανακοπηκε πριν το συνδεσμο κ μπηκε στη σκουπα.....ολες οι ατμοσφαιρικες εφαρμογες σε γαλλικο κινητηρα εχουν τις αναθυμιασεις μεσα.....επισεις οσα σαξοραλα εχω δει οτι μετατροπες κ να εχουν κανει παντα μεσα τις εχουν τις αναθυμιασεις....βασικα εχω ξαναπει,δεν ειμαι ουτε εξπερ,ουτε μηχανικος...δεν ξερω κανα τι ειναι αυτα τα περιφημα εδρανα :scratch ....ρωτησα ομως παλιοσειρες σε σαξοραλα κ αυτο που ειπαν ειναι οτι σε ζεστη μερα αν ζορισεις το αμαξι,γκαζωματα,κοφτες κ ιστοριες εχεις σοβαρη περιπτωση η να κολησεις βαλβιδα η να τη πεταξει(αυτο δεν καταλαβα τι ειναι αλλα καλο δεν ακουγετε)....Τεσπα ειναι πολυ απλο θεμα να ενωθει το σωληνακι μεσα στη εισαγωγη για να μπαινεις σε διαδικασιες τι θα γινει αν....... :thumb

_________________
400.000 + χλμ - 350.000 + tuned :P


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Σκουπακι, φαρασακι, και τα μυαλα στα καγκελα...
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 05 Ιούλ 2009, 14:24 
Άβαταρ μέλους
Να κάνω και εγώ με την σειρά μ τις ερωτήσεις μου... Για το c4 1.4 αξίζει να βάλεις
σκούπα ή όχι ; με τον θόρυβο τι παίζει (θέλω να αγριέψει αλλα να κάθεσαι και μεσα μπαίνει και καμια μάνα μεσα που και που ) ;
Απο τι κατάλαβα απο όσα διάβασα οι σκούπες της green είναι οι καλύτερες..

Αν αξίζει έχετε καμια πρόταση για κανα μάστορα;;;;;;
ΑΑΑΑΑΑΑ και κόστος αν ξέρει κανείς


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Σκουπακι, φαρασακι, και τα μυαλα στα καγκελα...
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 05 Ιούλ 2009, 14:50 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 29 Ιουν 2008, 23:34
Δημοσιεύσεις: 1065
unseen έγραψε:
Να κάνω και εγώ με την σειρά μ τις ερωτήσεις μου... Για το c4 1.4 αξίζει να βάλεις
σκούπα ή όχι ; με τον θόρυβο τι παίζει (θέλω να αγριέψει αλλα να κάθεσαι και μεσα μπαίνει και καμια μάνα μεσα που και που ) ;
Απο τι κατάλαβα απο όσα διάβασα οι σκούπες της green είναι οι καλύτερες..

Αν αξίζει έχετε καμια πρόταση για κανα μάστορα;;;;;;
ΑΑΑΑΑΑΑ και κόστος αν ξέρει κανείς
μπα μην φανταζεσαι οτι κανει και πολυ ηχο. θα αποκτησει λιγο παραπανω νευρο το αυτοκινητο λογικα. οχι τιποτα τρομερα πραγματα.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Σκουπακι, φαρασακι, και τα μυαλα στα καγκελα...
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 16 Οκτ 2011, 21:44 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 30 Μαρ 2011, 01:13
Δημοσιεύσεις: 1541
Πιστευω μια δοκιμη θα λυσει τις αποριες σου :thumb

_________________
1.4 - 102 hps VTRS
Peugeot 508 1.5 130hp bluehdi eat8 Gt-line
Citroen c3 1.4 75hp 402.000 χλμ


Τελευταία επεξεργασία από Haris_c4_1.4 και Τρί 10 Απρ 2012, 17:16, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά

Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Σκουπακι, φαρασακι, και τα μυαλα στα καγκελα...
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 17 Μαρ 2012, 13:06 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 30 Μαρ 2011, 01:13
Δημοσιεύσεις: 1541
Σε c4 μπαινει σκουπα της green? η γενικα καποια αξιολογη αλλης εταιριας? Εχω ρωτησει μερικα καταστηματα αλλα για c4 1.4 δεν βρηκα,πιο πολυ παιζει σε c2! ομως ειδα καποια παιδια εχουν βαλει παλαιοτερα,αν υπαρχει καποιος που να ξερει στην Αθηνα καποιον που να πουλαει (και ακομη καλυτερα να κανει και σωστη τοποθετηση!) θα ημουν ευγνωμον! :lol

_________________
1.4 - 102 hps VTRS
Peugeot 508 1.5 130hp bluehdi eat8 Gt-line
Citroen c3 1.4 75hp 402.000 χλμ


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Σκουπακι, φαρασακι, και τα μυαλα στα καγκελα...
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 18 Μαρ 2012, 03:31 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 30 Μαρ 2011, 01:13
Δημοσιεύσεις: 1541
:lol ΚΑΝΕΙΣ,,,!?

_________________
1.4 - 102 hps VTRS
Peugeot 508 1.5 130hp bluehdi eat8 Gt-line
Citroen c3 1.4 75hp 402.000 χλμ


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Σκουπακι, φαρασακι, και τα μυαλα στα καγκελα...
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 18 Μαρ 2012, 19:14 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 02 Μάιος 2011, 19:53
Δημοσιεύσεις: 3229
unseen έγραψε:
Να κάνω και εγώ με την σειρά μ τις ερωτήσεις μου... Για το c4 1.4 αξίζει να βάλεις
σκούπα ή όχι ; με τον θόρυβο τι παίζει (θέλω να αγριέψει αλλα να κάθεσαι και μεσα μπαίνει και καμια μάνα μεσα που και που ) ;
Απο τι κατάλαβα απο όσα διάβασα οι σκούπες της green είναι οι καλύτερες..

Αν αξίζει έχετε καμια πρόταση για κανα μάστορα;;;;;;
ΑΑΑΑΑΑΑ και κόστος αν ξέρει κανείς



Εγώ έχω βάλει Κ&Ν φίλτρο που μπαίνει μέσα στο μαμά φιλτροκούτι, χωρίς να έχω βγάλει την μαμά εισαγωγή και έχει λίγο παραπάνω αέρα το αμάξι, λίγο καλύτερο τράβηγμα, και αυτόν τον ήχο:






Έχω το C4 1.4 VTR του 2007, και πέραν από το φίλτρο, καμία άλλη μετατροπή.

_________________
Μάθε γιατί εγώ και 28 εκατομμύρια ακόμη χρήστες λατρεύουμε τη Revolut. Κάνε εγγραφή με τον παρακάτω σύνδεσμο: https://revolut.com/referral/?referral- ... JUN1-23-AR


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Σκουπακι, φαρασακι, και τα μυαλα στα καγκελα...
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 18 Μαρ 2012, 19:52 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 30 Μαρ 2011, 01:13
Δημοσιεύσεις: 1541
τελικα το φιλτρακι αλλαζει πολυ ομορφα τον ηχο του κινητηρα μας ε?! δεν το περιμενα! εγω ειμαι πρωτο σταδιο,(χταποδι,εξατμιση μπρος πισω,προγραμμα etuners) και σκεφτομαι καμμια εισαγωγουλα τυπου σκουπας,παντος το φιλτρακι το ακουω πολυ...ζορικο :thumb

_________________
1.4 - 102 hps VTRS
Peugeot 508 1.5 130hp bluehdi eat8 Gt-line
Citroen c3 1.4 75hp 402.000 χλμ


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Σκουπακι, φαρασακι, και τα μυαλα στα καγκελα...
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 18 Μαρ 2012, 20:25 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 02 Μάιος 2011, 19:53
Δημοσιεύσεις: 3229
Haris_c4_1.4 έγραψε:
ς,παντος το φιλτρακι το ακουω πολυ...ζορικο :thumb


Αυτό είναι το θέμα, ακούγεται, αλλά δεν... είναι, πάντως όχι τα τρελά νούμερα που δίνουν οι κατασκευαστές φίλτρων, σκουπών, φαρασιών κτλ. Το μόνο που έχω δει είναι λίγο περισσότερο τράβηγμα από τα χαμηλά αλλά τίποτα κοντά στα +2 +4 κτλ άλογα που τάζουν. Το μόνο που μου έδωσε είναι το τράβηγμα που ανέφερα που με γλυτώνει 1-2 κατεβάσματα.

_________________
Μάθε γιατί εγώ και 28 εκατομμύρια ακόμη χρήστες λατρεύουμε τη Revolut. Κάνε εγγραφή με τον παρακάτω σύνδεσμο: https://revolut.com/referral/?referral- ... JUN1-23-AR


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 21 Μαρ 2012, 17:34 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 30 Μαρ 2011, 01:13
Δημοσιεύσεις: 1541
JOE έγραψε:
καλοριζικο η σκουπα :yhoo :yhoo :yhoo :yhoo :yhoo :yhoo :yhoo :yhoo :yhoo :yhoo :yhoo :yhoo :yhoo :yhoo :yhoo :yhoo :yhoo :yhoo :yhoo (μπραβο χαρα)
οριστε και φωτο για να μην λετε τιποτα
ο παπας:mad
Εικόνα
και η σκουπα:yhoo
Εικόνα
Εικόνα


Τελικα, βρηκα το μαγαζι,και εκλεισα για αυριο,να βαλω την εν λογω σκουπα,με φιλτρακι green (ανοιχτο μπροστα μου ειπε,οχι με το μεταλικο να το ταπωνει). Θα σας πω εντυπωσεις! Πηρα και τον Salex(Στέλιο κοινώς),και μου ειπε πως δεν θα επιρρεαστει στο παραμικρο το αμαξι που φοραει προγραμμα e tuners,γιατι ειναι ρυθμισμενο ετσι ωστε να δεχτει τον παραπανω αερα της σκουπιτσας.Παντος μπραβο του,γιατι θα μπορουσε να μου πει,ελα να ξαναβαλουμε! :thumb

_________________
1.4 - 102 hps VTRS
Peugeot 508 1.5 130hp bluehdi eat8 Gt-line
Citroen c3 1.4 75hp 402.000 χλμ


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Σκουπακι, φαρασακι, και τα μυαλα στα καγκελα...
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 21 Μαρ 2012, 17:51 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 02 Μάιος 2011, 19:53
Δημοσιεύσεις: 3229
Μια ερώτηση Χάρη, αν επιτρέπεις, πόσα πήρες από όσα του έχεις βάλει επάνω και πόσα του έχεις ρίξει μέχρι στιγμής; Πιστεύεις ότι άξιζε τον κόπο; Ξέρεις ότι πλέον πας σε μαντρά και δίνεις το 1400σάρι και παίρνεις το δίλιτρο έτσι, και σου λέει και ευχαριστώ, μπορεί και να βγάλεις και τα ασφάλιστρα μιας χρονιάς. Και με αυτά που υπολογίζω ότι έδωσες, το έδινες αυτό και έπαιρνες ένα 1600 THP ή ένα 1400 πετρέλαιο όπως έχει καταντήσει η αγορά.

_________________
Μάθε γιατί εγώ και 28 εκατομμύρια ακόμη χρήστες λατρεύουμε τη Revolut. Κάνε εγγραφή με τον παρακάτω σύνδεσμο: https://revolut.com/referral/?referral- ... JUN1-23-AR


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Σκουπακι, φαρασακι, και τα μυαλα στα καγκελα...
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 21 Μαρ 2012, 17:59 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 30 Μαρ 2011, 01:13
Δημοσιεύσεις: 1541
Ελα Βασιλη μου,θα σου πω βεβαιως, 600 εξατμισεις κλτ + 300 προγραμμα δλδ 900 ευρω. Τωρα η σκουπα επειδη ακομη δεν εχει μπει δεν την βαζω,μεχρι αυριο δεν ξερω αν ζω κιολλας :) Παντος 150 κανει. Τωρα μην πουμε για δυναμομετρησεις κτλ, εδειξε 100 ιππους,δεν με νοιαζει αυτο,το αμαξι εχει αλλαξει,καμμια σχεση με μαμα,νιωθω πολυ ικανοποιημενος γιατι δεν ζηταω κ πολλα στυλ τουρμπομετατροπες κλτ,καμμια σχεση. Το αμαξι δεν το πουλαω γιατι ακομα εχω 4 χρονια δοσεις,συν οτι μ αρεσει,δεν εχει εμφανισει κανεενα προβλημα ποτε,του εχω βαλει απο την αγορα του σαλονι δερματινο,θελω να πω με ικανοποιει στα γουστα μου,και επιπλεον δεν μπορω να αγορασω αλλο,αρα ας ευχαριστηθω αυτο που εχω.Σαφως αν μπορουσα να αγορασω καινουριο,δεν θα τα εκανα αυτα. :)

_________________
1.4 - 102 hps VTRS
Peugeot 508 1.5 130hp bluehdi eat8 Gt-line
Citroen c3 1.4 75hp 402.000 χλμ


Κορυφή 
 
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 
 Σελίδα 15 από 20 [ 296 Δημοσιεύσεις ] Μετάβαση στην σελίδα Προηγούμενη  1 ... 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18 ... 20  Επόμενο



Συναφή θέματα

To C3 αποφάσισε να αλλάξει μυαλά;
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C3
Συγγραφέας: tarrash
Απαντήσεις: 7
Κορυφή
 


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση : Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης

 
 

 
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Σύνδεση
Όνομα μέλους:

Εγγραφή
Κωδικός:

Ξέχασα τον κωδικό μου
Αποστολή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ενεργοποίησης πάλι
Αυτόματη σύνδεση σε κάθε επίσκεψη
Απόκρυψη των στοιχείων μου κατά την διάρκεια της σύνδεσης

Για να συνδεθείτε πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Η εγγραφή γίνεται σε λίγα μόνο λεπτά, αλλά σας παρέχει αυξημένες δυνατότητες. Επίσης οι διαχειριστές μπορεί να χορηγούν επιπρόσθετα δικαιώματα στα εγγεγραμμένα μέλη. Πριν συνδεθείτε, σιγουρευτείτε ότι γνωρίζετε τους όρους χρήσης και τις σχετικές τακτικές. Παρακαλούμε να διαβάσετε τους κανόνες της Δ. Συζήτησης κατά την πλοήγησή σας σε αυτό.

Όροι χρήσης | Προσωπικό απόρρητο

 
Γίνε σήμερα club member και απέκτησε ΜΟΝΑΔΙΚΑ προνόμια
Γίνε σήμερα club member και απέκτησε ΜΟΝΑΔΙΚΑ προνόμια