Ημερολόγιο Γκαλερί Αναζήτηση Εγγραφή Σύνδεση 

[ +/- ] [ Τώρα είναι Παρ 19 Απρ 2024, 16:03 ]


 
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 16 Οκτ 2006, 21:14 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 15:36
Δημοσιεύσεις: 5915
Τοποθεσία: Π.Φαληρο
παιδια μιας και το θεμα ειναι σκουπακι φαρασακι κ.τ.λ. .....

θα ηθελα γνωμες και αποψεις για να καθαρισω το βαρελακι που εχω,

εχω ακουσει τρεις διαφορετικες μεθοδους:

1) ειδικο λαδι
2) να το ψεκασω με αερα
και 3) ακουσων ακουσων!!! :shock: να το βαλω κατω απο τη βρυση με νερο :shock: :shock:


τι προτεινετε??? και οδηγιες πως θα το κανω??

thanks in advance :iconcool

_________________
Να είσαι καλά και να μας προσέχεις από εκεί ψηλά....
ΜΙΧΑΛΗΣ ΒΑΤΡΑΝΗΣ 04/12/1981 - 27/03/2010
http://www.youtube.com/watch?v=3yFJfgvglnA


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 16 Οκτ 2006, 21:34 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 16:21
Δημοσιεύσεις: 1014
Τοποθεσία: πτολεμαιδα,θεσσαλονικη
με το ειδικο λαδι της bmc το καθαριζει παρα πολυ καλα...τωρα οδηγειες δν ειναι κατι δυσκολο ρε συ


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 16 Οκτ 2006, 22:38 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Πέμ 31 Μαρ 2011, 10:04
Δημοσιεύσεις: 2781
Τοποθεσία: MAKRIA POLU MAKRIA
Το καλύτερο πάνε πάρε το κιτ καθαρισμού για K&N είναι πολύ καλό εγώ το πλένω με χλιαρό νερό καμιά ώρα να μουλιάσει και μετά στέγνωμα όχι στον ήλιο ούτε με αέρα απλά σε μια γωνία έξω και όταν στεγνώσει το ψεκάζω με το ιδικό λάδι της K&N

_________________
ΕικόναΕπιτρέπεται να πέσεις...επιβάλλεται να σηκωθείς


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 17 Οκτ 2006, 00:45 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 10 Σεπ 2006, 18:18
Δημοσιεύσεις: 1311
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Προσ θεου όχι με πεπιεσμένο αέρα!!! Θα χαλάσει η πλέξη του φίλτου.

Εγώ το πλένω με το ειδικό καθαριστικό+νερό το αφήνω να στεγνώσει του βάζω λίγο λαδάκι και ξανά στο αμάξι.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 17 Οκτ 2006, 00:59 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Πέμ 31 Μαρ 2011, 10:04
Δημοσιεύσεις: 2781
Τοποθεσία: MAKRIA POLU MAKRIA
Ριξε μια ματια εδω
http://www.knfilters.com/clningins.htm

_________________
ΕικόναΕπιτρέπεται να πέσεις...επιβάλλεται να σηκωθείς


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 17 Οκτ 2006, 20:17 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 08 Οκτ 2006, 19:09
Δημοσιεύσεις: 680
Τοποθεσία: πειραιάς
εγώ πιστεύω ότι τα λαδάκια κτλ κτλ είναι μπούρδες απλά για να δίνεις και άλλα λεφτά.....με σκέτο νερό είσαι μιά χαρά ;)

_________________
c2 vts
τελικό GROUP N
custom σκούπα με φιλτροχοάνη GREEN


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 17 Οκτ 2006, 23:35 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Πέμ 31 Μαρ 2011, 10:04
Δημοσιεύσεις: 2781
Τοποθεσία: MAKRIA POLU MAKRIA
Το λάδι δεν είναι για τον καθαρισμό αλλά για να κολλάει επάνω η σκόνη και να μην περνάει μέσα από της μικρές τρύπες

_________________
ΕικόναΕπιτρέπεται να πέσεις...επιβάλλεται να σηκωθείς


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 18 Οκτ 2006, 16:26 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 08 Οκτ 2006, 19:09
Δημοσιεύσεις: 680
Τοποθεσία: πειραιάς
alexandros έγραψε:
Το λάδι δεν είναι για τον καθαρισμό αλλά για να κολλάει επάνω η σκόνη και να μην περνάει μέσα από της μικρές τρύπες

και πόσο θα κρατήσει το λάδι για να μη μπεί η σκόνη;1 μερα;ζήτημα είναι!αμέσως στεγνώνει!Το φίλτρο έτσι και αλλιώς είναι πιο ελεύθερο από το "μαμά",λογικό να περνάει περισσότερη σκόνη,ή θα έχεις το μαμά με καθόλου καλή εισαγωγή αέρα και καθόλου σκόνη ή ελεύθερο φίλτρο με καλή εισαγωγή αέρα αλλά και σκονη μαζί. :rtfm

_________________
c2 vts
τελικό GROUP N
custom σκούπα με φιλτροχοάνη GREEN


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 18 Οκτ 2006, 19:04 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 19:08
Δημοσιεύσεις: 1576
Τοποθεσία: ΝΙκαια
Το λαδι σε θερμοκρασια περιβαλοντος δεν εξατμιζετε!
Μονο αν φραξει απο σκονη και οχι σε μια ημερα.
Μεχρι και τα 4Χ4 που πανε στα χωραφια δεν εχουν προβλημα,απλα θελουν πιο τακτικο πλυσιμο-λαδωμα.
Το φιλτρο γαζας μπορει να φιλτραρει και καλυτερα απο ενα χαρτινο ενω προβαλουν στον αερα λιγοτερη αντισταση.Τα εργοστασια δεν το τοποθετουν λογω κοστους αλλα και στο οτι θελουν συντηρηση.Σκεψου να πας για σερβις και να σου πλενουν το φιλτρο!
Το Honda civic vti εχει φιλτρο με λαδι απο τη μανα του,αλλα κοστοιζει 30-40 ευρω.Ακριβο για καθε 20000χλμ που το πετας.

_________________
Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 12 Φεβ 2007, 23:31 
Άβαταρ μέλους
ερώτηση. θέλω σκούπα της green και εγώ για το C4 1.6 που έχω. ποσο κάνει και που μπορώ να βρω.έψαξα στο net και βρήκα μονο το "αμρικανικανικο" site της green και δεν δίνει αντιπρόσωπο.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 12 Φεβ 2007, 23:35 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 22 Ιαν 2007, 21:35
Δημοσιεύσεις: 1404
Τοποθεσία: Λοφος Σκουζε
ελληνικα γιαννη, ελληνικα!


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 12 Φεβ 2007, 23:46 
Άβαταρ μέλους
συγνωμη εχω συνηθισει με τα chat . :schraeg


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 07 Μαρ 2007, 15:45 
Άβαταρ μέλους
121 ΑΛΟΓΑΤΑ ΒΓAIΝΟΥΝ MONO ΜΕ ΟΛΟ ΤΟ ΣΕΤ ΚΟΜΠΛΕ....ΔΥΝΑΜΟΜΕΤΡΗΜΕΝΟ ΤΟ ΔΙΚΟ ΜΟΥ ΜΕ ΣΚΟΥΠΑ GREEN,ΜΕΣΑΙΟ,ΤΕΛΙΚΟ,ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΑΛΟΥΜΙΝΙΟΥ Κ ΕKΚΕΝΤΡΟΦΟΡΟΥΣ ΤΟΥ C2VTS.....

Κωστα όχι κεφαλαία. Μόνο μικρά Ελληνικά...
agiorgitis


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 08 Μαρ 2007, 12:33 
Άβαταρ μέλους
Καλημερα σε ολους.Παιδια τι παιζει για εξατμιση και φιλτρο για c 4 2.0?Ειδικα το εργοστασιακο φιλτρο ειναι μαλλον αεροφρενο!!Για το saxo εβρισκες τα παντα ακομα και στο..περιπτερο!


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 09 Μαρ 2007, 10:32 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 15:34
Δημοσιεύσεις: 3561
Τοποθεσία: θεσσαλονικη
Petran


τι εκανες στο C4 σου εβγαλες την μεσεα γριλια και εβαλες σιτα ?

_________________
Η αγάπη και τα δικαιώματα δεν εξαγοράζονται, κερδίζονται !!!


Κορυφή 
 
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 
 Σελίδα 5 από 20 [ 296 Δημοσιεύσεις ] Μετάβαση στην σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 20  Επόμενο



Συναφή θέματα

To C3 αποφάσισε να αλλάξει μυαλά;
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C3
Συγγραφέας: tarrash
Απαντήσεις: 7
Κορυφή
 


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 6 επισκέπτες

 
 

 
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Σύνδεση
Όνομα μέλους:

Εγγραφή
Κωδικός:

Ξέχασα τον κωδικό μου
Αποστολή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ενεργοποίησης πάλι
Αυτόματη σύνδεση σε κάθε επίσκεψη
Απόκρυψη των στοιχείων μου κατά την διάρκεια της σύνδεσης

Για να συνδεθείτε πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Η εγγραφή γίνεται σε λίγα μόνο λεπτά, αλλά σας παρέχει αυξημένες δυνατότητες. Επίσης οι διαχειριστές μπορεί να χορηγούν επιπρόσθετα δικαιώματα στα εγγεγραμμένα μέλη. Πριν συνδεθείτε, σιγουρευτείτε ότι γνωρίζετε τους όρους χρήσης και τις σχετικές τακτικές. Παρακαλούμε να διαβάσετε τους κανόνες της Δ. Συζήτησης κατά την πλοήγησή σας σε αυτό.

Όροι χρήσης | Προσωπικό απόρρητο

 
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ