Σελίδα 1 από 20

Σκουπακι, φαρασακι, και τα μυαλα στα καγκελα...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 10 Σεπ 2006, 20:59
από crazywolf
Λοιπον, οσο ημουν στο camping, εκανα καποιες δημοσιες σχεσεις με ατομα του ειδους μας...(citroenακιδες...)
Και βρηκα εναν που ειχε C4 1.6 VTS αλλα! με αυτο:Εικόνα


Τωρα, μου εδειξε δηναμομετριση, πριν και μετα, και αποτελεσμα... 106,2 πριν, 119.0 μετα!!!!!!! :shock:

Τι λετε? παιζει? :?

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 10 Σεπ 2006, 21:57
από enginekiller
Καταρχας πες του να σταματησει να χρησιμοποιει το αυτοκινητο σαν μυγοσκοτοστρα... Επειτα πισω απο αυτο το νεροχυτη τι εχει; αν ειναι μονο κανα βαρελι-σκουπα μου φαινεται πολυ μεγαλη διαφορα και τοτε να μας πεις και τι μαρκα ειναι...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 10 Σεπ 2006, 22:29
από kostas2123
Αν ισχύουν τα 119 τότε C4άδες τρέχτε να την βάλετε :thumbup
Αν και έτσι όπως την βλέπω είναι ίδια με αυτήν που έχω εγώ της Green. Μήπως είναι η ίδια που μπαίνει στο Xsara και ταιριάζει και στο C4;

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 10 Σεπ 2006, 22:34
από antonios16v
Αχ να 'βγαιναν 13 αλογα με μια σκουπα δεν θα ειχαμε σκασει :!:

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 10 Σεπ 2006, 22:37
από kostas2123
antonios16v έγραψε:
Αχ να 'βγαιναν 13 αλογα με μια σκουπα δεν θα ειχαμε σκασει :!:


Εγώ σε περιοδικό που έχω με δυναμομετρήσεις Xsara με σκούπα της Green και πιο ελεύθερο τελικο έβγαζε 7 άλογα παραπάνω :wink: .

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 10 Σεπ 2006, 22:54
από crazywolf
Παιδια το διαγραμμα το εχω σπιτι και θα το φερω στο επομενο meeting...
Ειναι μαρκας green και δεν εχει τπτ αλλο πανω... :!:
Αμα μου πειτε πως να συμπιεσω την φωτο (γιατι ειναι 10MB απο σκαναρισμα :evil: ) θα την ποσταρω... την μετρηση...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 10 Σεπ 2006, 23:17
από agiorgitis
Απο τη φωτό παρατηρώ τα εξής:
Δεν έχει αμορτισεράκι
Δεν έχει ηχομονωτικό καπό
Του έχει φύγει η αριστερή τάπα του πλυστικού


crazywolf, να αποθηκεύσεις το διάγραμμα σαν jpeg...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 10 Σεπ 2006, 23:18
από georgep800
crazywolf έγραψε:
Παιδια το διαγραμμα το εχω σπιτι και θα το φερω στο επομενο meeting...
Ειναι μαρκας green και δεν εχει τπτ αλλο πανω... :!:
Αμα μου πειτε πως να συμπιεσω την φωτο (γιατι ειναι 10MB απο σκαναρισμα :evil: ) θα την ποσταρω... την μετρηση...



Μείωσε με κάποιο πρόγραμα την ανάλυση(πχ Photoshop).

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 10 Σεπ 2006, 23:28
από enginekiller
Μα ρε γαμωτο τοσα πολλα μονο απο σκουπα;;; Εχεις και διαγραμμα ροπης; Βαλτα οπωσδηποτε...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 11 Σεπ 2006, 08:51
από kostas2123
enginekiller έγραψε:
Μα ρε γαμωτο τοσα πολλα μονο απο σκουπα;;; Εχεις και διαγραμμα ροπης; Βαλτα οπωσδηποτε...


Και εγώ αυτή τη σκούπα έχω :D Ξέρω τι διαλέγω :thumbup :yhoo

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 11 Σεπ 2006, 14:13
από georgep800
Λίγο άσχετο, αλλα πως ακριβώς γίνοντε οι παραπάνω μετρήσεις;

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 11 Σεπ 2006, 15:56
από crazywolf
Λοιπον οι μετρισεις γυνωνται στα λεγομενα "Δυναμομετρα" Εικόνα
Να το διαγραμμα...: Εικόνα
Τα νουμερα δεν φενονται καθαρα, ειναι αρχικα 102,4Hp/6102Rpm (που οπως μου ειπε πετυχε και καλητερο, απλα εκει ειχε "αναψει"...) και 12,8Kgm/5309Rpm, και τελικο 119,0Hp/5949Rpm και 14,8Kgm/5305Rpm :shock: :shock:
Και ρωταω τωρα... Παιζει? :? (γιατι αν ναι, παιδια τρεχτε... :twisted: )

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 11 Σεπ 2006, 16:05
από agiorgitis
Δηλαδή εγώ που συνήθως το πάω μέχρι 4-5.000 είναι καλύτερο το εργοστασιακό... :thumbup

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 11 Σεπ 2006, 16:11
από crazywolf
agiorgitis έγραψε:
Απο τη φωτό παρατηρώ τα εξής:
Δεν έχει αμορτισεράκι
Δεν έχει ηχομονωτικό καπό
Του έχει φύγει η αριστερή τάπα του πλυστικού


crazywolf, να αποθηκεύσεις το διάγραμμα σαν jpeg...


Καλα, μηλαμε τετοια παρατιριση μονο εσυ θα μπορουσες να την κανεις :D :thumbup
Του ειπα και για το club, αλλα λεει δεν ξερει πολλα απο pc...
Παντος του αρεσε η ιδεα...
Παιζει να ειναι και αναμεσα στα μελη που απλα υπαρχουν... :?

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 11 Σεπ 2006, 17:50
από KarlBarks
παντως ειναι πολυ γραμμικο


δεν εχει ανομαλιες και ετσι και εχει φασμα ευρυ παντου !!!!!!!!



Pa mal pa mal