Σελίδα 20 από 20

Re: Σκουπακι, φαρασακι, και τα μυαλα στα καγκελα...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 12 Σεπ 2012, 18:52
από Haris_c4_1.4
830 χιλιομερα,πολη και εθνικη 50-50,περιπου, 7,3 l/100!!! 1,5 λιτρο πανω απο πετρελαιο χαχαχα :lol

Re: Σκουπακι, φαρασακι, και τα μυαλα στα καγκελα...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 12 Σεπ 2012, 19:24
από dimitrisc4vts
εγω πηγαινοντας εκνευριστικά με τα όρια ταχύτητας σε επαρχιακό δρομο εβγαλα καταναλωση 6.8λ/100 με αυτοματο πιλότο.

Re: Σκουπακι, φαρασακι, και τα μυαλα στα καγκελα...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 12 Σεπ 2012, 19:26
από Haris_c4_1.4
Nαι γινεται Δημητρη κ κατω απο 7! ανετα,απλα ειναι λιγο εκνευριστικο,ειμαι στο 7,3 προσεχοντας βεβαια αλλα οχι και απολυτα, 70-30 ας πουμε. Αυτοματο σπανια εχω βαλει,θα του κανω μια δοκιμη γιατι χρησιμοποιω εθνικη.

Re: Σκουπακι, φαρασακι, και τα μυαλα στα καγκελα...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 12 Σεπ 2012, 19:30
από dimitrisc4vts
εκνευριστικό δεν λες τιποτα καθε μιση ωρα και lexotanil :D δηλαδη δεν ειδες διαφορα χαρη με την βελτιωση στην καταναλωση?

Re: Σκουπακι, φαρασακι, και τα μυαλα στα καγκελα...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 12 Σεπ 2012, 19:41
από Haris_c4_1.4
oχι Δημητρη καμμια. Δεν υπαρχει διαφορα,αυτο εχω παρατηρησει μετα απο ενα χρονο πια.

Re: Σκουπακι, φαρασακι, και τα μυαλα στα καγκελα...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 13 Σεπ 2012, 01:23
από GeoC4Madness

Re: Σκουπακι, φαρασακι, και τα μυαλα στα καγκελα...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 13 Σεπ 2012, 07:08
από Bill30f
Και για να μιλάμε για ίδια αυτοκίνητα (1.4 βενζίνη δηλαδή) Εικόνα

Re: Σκουπακι, φαρασακι, και τα μυαλα στα καγκελα...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 13 Σεπ 2012, 14:39
από GeoC4Madness
LPG???

Re: Σκουπακι, φαρασακι, και τα μυαλα στα καγκελα...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 13 Σεπ 2012, 17:11
από Haris_c4_1.4
Α Ρ Χ Ο Ν Τ Ε Σ!!! :lol :)

Re: Σκουπακι, φαρασακι, και τα μυαλα στα καγκελα...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 13 Σεπ 2012, 17:14
από Bill30f
Βενζίνη απείραχτο, τα 310.6 που λέει ότι έχω κάνει, είναι πριν το μηδενίσω, μόλις γέμισε μου έβγαλε τόση αυτονομία, είχε κάνει 2000 χιλιόμετρα με βενζίνες του εξωτερικού και μιλάμε για τεράστια διαφορά, παρά κάτι κόντεψε με 1 γέμισμα να βγάλει 1200 χιλιόμετρα. Εκεί βέβαια τους ελέγχουν, και στο πρατήριο, και στο βυτίο και στο διυλιστήριο. Η διαφορά στην αυτονομία, λειτουργία, απόδοση και δύναμη του κινητήρα ήταν εμφανής από το πρώτο κιόλας γέμισμα στην Βουλγαρία.

Re: Σκουπακι, φαρασακι, και τα μυαλα στα καγκελα...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 01 Νοέμ 2013, 20:31
από Nick L
Συγωνμη ενα βιντεο που ειδα με μια δυναμομετρηση ενος C4 1.6 με σκουπα και εβγαλε 120 hp μοτερ και 90.7 τροχο 28.3 αλογα σε απωλειες που τα βρηκε το δυναμομετρο ; Τη δυναμομετρουσε 4κινητο ; Γιατι ο συγκεκριμενος τυπος που εχει το δυναμομετρο μην πω τι ειναι... απο προσωπικη μου εμπειρια παντα ! Ειχα παει με το δικο μου C2 1.4 και εβγαλε στο δικο του 96 αλογα μοτερ και τροχο 66 αλογα και μετα πηγα στου Δημητριαδη και εβγαλε 90 αλογα τροχο και οταν πηγα etuners για προγραμμα εβγαλε 96 με μαμα προγραμμα και 102 με προγραμμα στο μοτερ. Οι απωλειες ανερχονται στα 10-12% κατα κυριο λογο στα μπροστοκινητα.