Ημερολόγιο Γκαλερί Αναζήτηση Εγγραφή Σύνδεση 

[ +/- ] [ Τώρα είναι Πέμ 18 Απρ 2024, 07:44 ]


 
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Tuning στα 1400cc
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 28 Ιουν 2010, 22:09 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 28 Ιουν 2010, 20:05
Δημοσιεύσεις: 16
Τοποθεσία: ΑΓ.ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ (ΑΘΗΝΑ)
ναι οκ.διαφορα μεγάλη δεν θα δω..με ατμοσφαιρα..Γιαυτο ηθελα την Turbo λύση..Απλα δεν βρίσκω πουθενα κανα έτοιμο Kit (δεν είναι και ibiza-leon-golf ect.. το αμάξι που υπάρχουν 100,000 κιτ για αυτά..) που συνίθως είναι ποιο Low-end και δεν πιέζουν τρομερά το μοτερ...και έλεγα αν έχει δοκιμάσει κανείς από δώ τίποτα..
Η άλλη λύση λέγετε ελληνική πατέντα..Να πάρω κομμάτi κομμάτι aftermarket parts και να είναι custom το τούρμπο...ή (εδώ μπαίνει πατέντα..) να πάρω parts από μαμά turbo αμάξια όπως punto gt - colt - 207 κλπ μαμά τουρμπάτα και με λίγη δουλειά να φτιάξουμε την μετατροπή μας...Άλλωστε πιστεύω ότι το ποιο σημαντικό είναι η ρύθμιση του εγκεφάλου για το turbo + η πίεση που θα σηκώνει...
Απο κεί και πέρα δεν με πολυ ενδιαφέρει πόσο θα αντέξει....(καλά όχι και σε 20,000km να πετάξω το μοτερ..να μου βγάλει κανα 50,000km και το πετάω με χαρά μετά..Η τουρμπίνα δεν με ενδιαφέρει πόσο θα αντέξει..άλλωστε τουρμπίνες υπάρχουν παντού και σε καλές τιμές..)
Άρα υπολογίζω max 3,000€ το τούρμπισμα..Για 120-130 άλογα..Με λίγη τύχη παίζει και πιο πολλά...
Ξέρει κανείς όμως τι parts μπορώ να πάρω και από που για το turbaki..ή θα με φάει το ψάξε ψάξε και δοκίμασε...
(ps* εμένα δεν με χάλαγε το 1,6 16v saxo ή 106 γιατί τα βρίσκεις με 1,000€ μεταχείρα και με άλλα 4,000€ βγάζεις 180+hp...ή με 6-7κ € βγάζεις 190+ και το κάνεις και τρενάκι στη στροφή ΄) ..Αλλά τώρα αυτό έχουμε και κοιτάμε να δούμε μπας και το κάνουμε να τσουλίσει λιγάκι...) ** agiorgitis όλα εκτώσ απ΄το 1 δεν τα έχω κάνει...


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Tuning στα 1400cc
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 28 Ιουν 2010, 22:14 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 13 Ιουν 2009, 12:48
Δημοσιεύσεις: 14107
Εικόνες: 3
Με 1.000€ βρισκεις μονο το μοτερ...
Οι τιμες τους κιμαινονται απο 4.000, 4.500€ εως 6.000 και 7.000€! Για ψαξε καλυτερα να δεις και ποσο μαλλον αν αξιζουν σημερα τα λεφτα τους!

Αν επιλεξεις λοιπον την λυση του τουρμπο, κοιτα ποιος θα σου την κανει την μετατροπη ! ! !

_________________
Bravo Lima Alfa November Charlie
Citroën ZX 1.4i avantage
Renault Clio II phase2 1.4 16V Dynamique


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Tuning στα 1400cc
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 28 Ιουν 2010, 23:31 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 11 Σεπ 2006, 08:06
Δημοσιεύσεις: 2852
Τοποθεσία: Phoenix - LineageII official Server
vagos2222 έγραψε:
ναι οκ.διαφορα μεγάλη δεν θα δω..με ατμοσφαιρα..Γιαυτο ηθελα την Turbo λύση..Απλα δεν βρίσκω πουθενα κανα έτοιμο Kit (δεν είναι και ibiza-leon-golf ect.. το αμάξι που υπάρχουν 100,000 κιτ για αυτά..) που συνίθως είναι ποιο Low-end και δεν πιέζουν τρομερά το μοτερ...και έλεγα αν έχει δοκιμάσει κανείς από δώ τίποτα..
Η άλλη λύση λέγετε ελληνική πατέντα..Να πάρω κομμάτi κομμάτι aftermarket parts και να είναι custom το τούρμπο...ή (εδώ μπαίνει πατέντα..) να πάρω parts από μαμά turbo αμάξια όπως punto gt - colt - 207 κλπ μαμά τουρμπάτα και με λίγη δουλειά να φτιάξουμε την μετατροπή μας...Άλλωστε πιστεύω ότι το ποιο σημαντικό είναι η ρύθμιση του εγκεφάλου για το turbo + η πίεση που θα σηκώνει...
Απο κεί και πέρα δεν με πολυ ενδιαφέρει πόσο θα αντέξει....(καλά όχι και σε 20,000km να πετάξω το μοτερ..να μου βγάλει κανα 50,000km και το πετάω με χαρά μετά..Η τουρμπίνα δεν με ενδιαφέρει πόσο θα αντέξει..άλλωστε τουρμπίνες υπάρχουν παντού και σε καλές τιμές..)
Άρα υπολογίζω max 3,000€ το τούρμπισμα..Για 120-130 άλογα..Με λίγη τύχη παίζει και πιο πολλά...
Ξέρει κανείς όμως τι parts μπορώ να πάρω και από που για το turbaki..ή θα με φάει το ψάξε ψάξε και δοκίμασε...
(ps* εμένα δεν με χάλαγε το 1,6 16v saxo ή 106 γιατί τα βρίσκεις με 1,000€ μεταχείρα και με άλλα 4,000€ βγάζεις 180+hp...ή με 6-7κ € βγάζεις 190+ και το κάνεις και τρενάκι στη στροφή ΄) ..Αλλά τώρα αυτό έχουμε και κοιτάμε να δούμε μπας και το κάνουμε να τσουλίσει λιγάκι...) ** agiorgitis όλα εκτώσ απ΄το 1 δεν τα έχω κάνει...


Λοιπον επειδη ψάχνεσαι κ εσύ για τούρμπο, να ρωτήσεις τον @SterI. Είναι... αστέρι σε αυτά. Συμβουλέψου το πόστ του εδώ : viewtopic.php?f=52&t=7360


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ξυπνημα C4 1.400cc
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 29 Ιουν 2010, 10:24 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 28 Ιουν 2010, 20:05
Δημοσιεύσεις: 16
Τοποθεσία: ΑΓ.ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ (ΑΘΗΝΑ)
οκ το Pm έφυγε..Όσο για το με πόσο βρίσκεις το 4πετάλουδο rallye-saxo..Με 6χιλ το έχεις με το κλειδί στο χέρι..και με 180+hp στο καπό...Αν είναι και turbo στα ίδια χρήματα με 300+Hp στο καπό...Την έχω ψάξει πάααρα πολύ την δουλειά με τα rallye αλλά δεν έκατσε..Οπότε να τσουλίσουμε το 1,4 c4 τώρα..Περιμένω απάντηση από το παιδί..Αλήθεια γιατί το πουλάει το c4??Μόλις έβαλε turbo?Στην αγγελία πάντως δεν δίνει και το turbo μαζί...


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ξυπνημα C4 1.400cc
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 29 Ιουν 2010, 12:17 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 13 Ιουν 2009, 12:48
Δημοσιεύσεις: 14107
Εικόνες: 3
Καποιες μικρες ερωτησουλες απο μενα για να μου φυγουν και καποιες αποριες...
Εχεις συναισθηση τι ειναι 300 αλογα να μεταδιδοντε στους μπροστα τροχους και να κινουν 900κιλα αυτοκινητο???
Εχεις ξανα οδηγησει κατι τετοιο???
Εχεις σκοπο να τρεξεις σε dragster???
Γιατι δε βαζεις 7.000€ επιπελον να παρεις την C4 THP ή το Peugeot 207 Rallye (το οποιο ειναι και σχετικα φθηνο) ή καποιο αλλο της κατηγοριας???
Προτιμας πραγματικα να δωσεις 7.000€ (γιατι τοσα και παραπανω θα δωσεις) για ενα αυτοκινητο 10ετιας που δε του χουν φερθει και με τον καλυτερο τροπο???
Διαβαζεις περιοδικα του τυπου, tuning απο μικρη ηλικια???


Τι να πω, για μενα που τα 7.000€ ειναι σοβαρο ποσο, θα κοιτουσα να τα επενδυσω σε κατι καλο και ασφαλες πανω απ ολα! Αν ηταν και γρηγορο, ακομα καλυτερα...

_________________
Bravo Lima Alfa November Charlie
Citroën ZX 1.4i avantage
Renault Clio II phase2 1.4 16V Dynamique


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ξυπνημα C4 1.400cc
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 29 Ιουν 2010, 12:36 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 10 Σεπ 2006, 13:04
Δημοσιεύσεις: 7375
Τοποθεσία: αθηνα
για να κανεις σωστη δουλεια θες
1.πολαπλη για να κατσει η τουρμπινα πανω,αν βαλεις λουκανικο πας κανα 200αρι αν βαλεις σωστη πας στα 800
2.τουρμο που βρισκεις οπου θες οτι θες αλα μια κενουργια τουρμπινα εχει καπου στα 600-700 αν μιλαμε για garret
3.down pipe και εξατμιση μεχρι πισω δεν ειναι κατι το ηδιετερο κανα 150 αρι πας εκει
4.σωληνακια υψηλης για την λιπανση του τουρμπο αν παρεις garret θες 2 σωληνακια για νερα και τα αναλογα μεταλικα για τα κοψε ραψε στις μαμα σωληνωσεις και 2 μεταλικα το ενα θα φευγει απο την μουφα του φ.λαδιου προς το τουρμπο και το αλο θα πηγενει στο καρτερ οπου πρεπει να το τριπισεις και να κολισεις μια μουφα να βιδωσει το σωληνακι.εδω υπολογιζεις ενα 400αρι
5.θες εναν εξατμισα να σου φιαξει κουρμπες και σωληνωσεις ανωξιδοτες για το intercooler εδω κολαρα και σωλινωσεις ενα 300αρι για πλακα χωρις να βαλεις καλα πραγματα
6.θες σκαστρα οποτε πας σε κανα 60 αρι για μια καλη
7.και τωρα το ακαταορθωτο,θες καποιον να σου φιαξει τον εγκεφαλο.η πας και κανεις επαναπρογραμματισμο και δεν προκιτε να δουλεψει ποτε μα ποτε η βαζεις παραληλο.στον παραληλο η στον επαναπρογραμματισμο θες αλο μαπ γιατι απο υποπιεση πας υπερπληρωση θες αλους αισθητηρες λαμδα,ενα πηρομετρο ισως,σιγουρα αλα μπεκ και μπεκιερα,θες αλον ρυθμιστη πιεσης,αλη αντλια να ταιζει τα μπεκ και αλη πολαπλη γιατι η πλαστικη θα σπασει
8.αν δουλεψεις στο 0.6 δεν θες τπτ απο το μοτερ θα αντεχει μια χαρα αλα μην ψαξεις πανω απο 60-70 αλογα εκει με τπτ
9.αν θες 1-1.2 μπαρ ετημασου για το χερι βαθια στην τσεπη φλατζες ροικη εμβολα κατεργασια στις μπιελες αλα μεταλα να αντεξουν κτλ
δεν ξερω αν μετα απο οτι ακουσες θες να σηνεχισεις με το ενχηρημα.οσους ξερω που το εχουν κανει εχουν καταλιξει στον τοντη για νεο μοτερ και αλαγη.............παρε ενα ετημο να τελιωνει η παρε ενα ατμοσφερικο ραλακι μπαροσετο τουμπανιασε το και πεξε με ασφαλεια

_________________
SAY YES TO A SAFE RACE
SAY NO TO A STREET RACE!!!
CITROEN ZX COUPE 2000 EE11
CITROEN BERLINGO MULTISPACE
CITROEN C3 FURIO
Εικόνα Εικόνα


Το/Τα ακόλουθα μέλος ευχαρίστησε zxpanos για την δημοσίευση του/της: vagos2222
Κορυφή 
 
 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ξυπνημα C4 1.400cc
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 29 Ιουν 2010, 13:24 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 28 Ιουν 2010, 20:05
Δημοσιεύσεις: 16
Τοποθεσία: ΑΓ.ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ (ΑΘΗΝΑ)
φίλε πάνο σε ευχάριστώ πολύ για τις συμβουλές σου.Μία τέτοια απάντηση έψαχνα και γω..Με κατατόπισες πολύ καλά..Φίλε ange δεν ξέρω τι να σου πω..Ναι έχω οδηγήσει και τέτοιο και πολύ πολύ δυνατότερο αμάξι.Όσο για τα 300hp turbo αυτά είναι για dragster για τα 180+ ατμόσφαιρα δεν είναι για dragster...Αλλά για ένα πολύ γρήγορο και νευρικό αμάξι που στρίβει τέλεια στις στροφές και σε κάνει κάθε στιγμή πολύ χαρούμενο..Αποψή μου πάντα ετσι..
Όσι για τα 7χιλ θα τα έδινα για κάτι τέτοιο..αν τα είχα πρώτον και άν μπορούσα να το πάρω..Τώρα έχω το c4 μου όμως και δεν αλλάζει τίποτα...Λογικά θα πάω στην λύση που προτείνει ο πάνος..Πάνο μέχρι 0,4-,05 ήθελα αλλά άμα πάει και 0,6 safe δεν θα πώ όχι ΄)
Όσο για τα 60άλογα πολλά μου ακούγονται για 0,5-0,6over..πίεση αλλά οκ.Εμένα μου φτάνουν και μου περισσεύουν..Οπότε πάω για τούρμπισμα τελικά με όσο τον δυνατόν ποιο φτηνά υλικά..Και όσο αντέξει..Μετά βλέπουμε..Α!μια ερώτηση..Το 1,6 turbo που μπαίνει στο νέο c4 πόσο κάνει το μοτέρ...έτσι για να ξέρω πόσο θα μου πάρει να το βάλω στο c4 μου..λέω τώρα άμα...


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ξυπνημα C4 1.400cc
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 29 Ιουν 2010, 13:28 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 13 Ιουν 2009, 12:48
Δημοσιεύσεις: 14107
Εικόνες: 3
Αν βρεις απο κανα τρακαρισμενο...δε θα σου παει τουλαχιστον 1.500€ με 2.000€ ???
Καπου εκει πιστευω!
Ειναι πολυ νεο το μοτερ και γι αυτο ισως κανει κατι παραπανω... :roll

_________________
Bravo Lima Alfa November Charlie
Citroën ZX 1.4i avantage
Renault Clio II phase2 1.4 16V Dynamique


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ξυπνημα C4 1.400cc
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 29 Ιουν 2010, 14:01 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 26 Ιουν 2007, 02:20
Δημοσιεύσεις: 6098
Τοποθεσία: Πισω σου και παίζω φώτα
Τα τριπλα τουλαχιστον Βασιλη...

_________________
ex GS 1220 club
ex ZX 1.4 Avantage
ex ΖΧ 2.0 16v
ex Xsara VTS 1.6 16v

Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ξυπνημα C4 1.400cc
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 29 Ιουν 2010, 14:52 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 28 Ιουν 2010, 20:05
Δημοσιεύσεις: 16
Τοποθεσία: ΑΓ.ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ (ΑΘΗΝΑ)
σιγά ρε συ...6,000€ για ένα μοτερ..Είπαμε...Παιδί στο forum μας το δίνει 2500 και κάτω.Και γώ θα το πληρώσω 6,000???max 3.000€ να δώσω για το μοτέρ...Και έκανα μία σκέψη..είπα άμα μπορύσα να το αλλάξω..Αλλά σχεδον stadar στην λύση του turbo θα πάω να τελειώνουμε..Σας ευχαριστώ όλους.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ξυπνημα C4 1.400cc
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 29 Ιουν 2010, 18:34 
Χωρίς σύνδεση
Super Moderator
Super Moderator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 14 Απρ 2009, 19:53
Δημοσιεύσεις: 7471
Τοποθεσία: Βόλος
Χωρίς να ξέρω πολλά πράγματα για βελτιώση είμαι της γνώμης ότι αν δεν υπάρχει μεγάλη δυνατότητα οικονομικών ποτέ μην μπαίνεις σε ξένα χωράφια.Το c4 (εκτός το turbo γιατί εκεί αλλάζουν τα πράγματα) μηχανικά δεν αποτελεί και ιδιαίτερα προτιμητέο αμάξι για φτιάξιμο άρα δεν υπάρχουν πολλά project και εμπειρία.Κρίμα να γίνεις εσύ δοκιμαστής.Λες δεν σε πειράζει να κλατάρει αρκεί να αντέξει κάμποσο καιρό.Μα σε ένα φτιαγμένο αμάξι δεν νομίζω να ξέρεις και ακριβώς πότε θα γίνει αυτό ή αν θα είσαι σε φάση να το φτιάξεις.Απλά πραγματάκια μπορεί να χαλάσουν και να ζοριστείς.Μου είχε χαλάσει το μπουτόν του πορτ-μπαγκάζ και επειδή είχαν μου τύχει και άλλα δεν μπορούσα να δώσω το 50(εκτός εγγύησης) να το φτιάξω εκείνη την στιγμή.Και άμα δεν χαλάσει πως θα το πουλήσεις;Ποιος παίρνει φτιαγμένο ή πόσοι άρχισαν ήδη να σκέφτονται καταναλώσεις;Θες επιδόσεις και καλά κάνεις αλλά τις παραπάνω φθορές τις σκέφτηκες;Π.χ ο συμπλέκτης βρωμοκοπάει για πλάκα δεν νομίζω να αντέξει παραπάνω άλογα.Λάστιχα φρένα θα φαγωθούν πολύ νωρίτερα.Με το θέμα της βελτίωσης πιστεύω ότι αν αρχίσεις δεν τελειώνεις ποτέ και ειδικά είναι κρίμα να χαλάς λεφτά στην ουσία για ένα αμάξι που δεν πολύ γουστάρεις.Δεν κάνω κύρηγμα προς θεού απλά εκφράζω την γνώμη μου! :thumb

_________________
Αν ο παράδεισος είχε στροφές ο θεός θα είχε vts
ΕικόναΕικόνα
My Citroen C4


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ξυπνημα C4 1.400cc
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 29 Ιουν 2010, 21:31 
Άβαταρ μέλους
Καλησπερα... Ειμαι και εγω κατοχος C4 1.400 Coupe και θελω να ρωτησω το εξης: Γνωριζεις κανεις για καποιο προγραμμα και για εκκεντροφορους???


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ξυπνημα C4 1.400cc
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 29 Ιουν 2010, 21:43 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 13 Ιουν 2009, 12:48
Δημοσιεύσεις: 14107
Εικόνες: 3
Sir_vaggos έγραψε:
Καλησπερα... Ειμαι και εγω κατοχος C4 1.400 Coupe και θελω να ρωτησω το εξης: Γνωριζεις κανεις για καποιο προγραμμα και για εκκεντροφορους???

Διαβασε εδω viewtopic.php?f=60&t=669&start=180 τα δυο τελευταια ποστ συγκεκριμενα!

_________________
Bravo Lima Alfa November Charlie
Citroën ZX 1.4i avantage
Renault Clio II phase2 1.4 16V Dynamique


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ξυπνημα C4 1.400cc
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 29 Ιουν 2010, 21:56 
Άβαταρ μέλους
δεν καταλαβα ποιο ποστ λες :P


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ξυπνημα C4 1.400cc
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 29 Ιουν 2010, 22:21 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 11 Σεπ 2006, 08:06
Δημοσιεύσεις: 2852
Τοποθεσία: Phoenix - LineageII official Server
ε ενταξει, διαβασε το ολο τοτε
απλα πραγματα


Κορυφή 
 
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 
 Σελίδα 10 από 14 [ 203 Δημοσιεύσεις ] Μετάβαση στην σελίδα Προηγούμενη  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14  Επόμενο





Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 4 επισκέπτες

 
 

 
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Σύνδεση
Όνομα μέλους:

Εγγραφή
Κωδικός:

Ξέχασα τον κωδικό μου
Αποστολή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ενεργοποίησης πάλι
Αυτόματη σύνδεση σε κάθε επίσκεψη
Απόκρυψη των στοιχείων μου κατά την διάρκεια της σύνδεσης

Για να συνδεθείτε πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Η εγγραφή γίνεται σε λίγα μόνο λεπτά, αλλά σας παρέχει αυξημένες δυνατότητες. Επίσης οι διαχειριστές μπορεί να χορηγούν επιπρόσθετα δικαιώματα στα εγγεγραμμένα μέλη. Πριν συνδεθείτε, σιγουρευτείτε ότι γνωρίζετε τους όρους χρήσης και τις σχετικές τακτικές. Παρακαλούμε να διαβάσετε τους κανόνες της Δ. Συζήτησης κατά την πλοήγησή σας σε αυτό.

Όροι χρήσης | Προσωπικό απόρρητο

 
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ