Ημερολόγιο Γκαλερί Αναζήτηση Εγγραφή Σύνδεση 

[ +/- ] [ Τώρα είναι Πέμ 28 Μαρ 2024, 15:57 ]


 
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ξυπνημα C4 1.400cc
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 03 Απρ 2011, 14:48 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 26 Ιαν 2009, 17:53
Δημοσιεύσεις: 16612
Τοποθεσία: Πατρα-Αθηνα-Δουβλινο
NEKTARIOS C5 έγραψε:
Αιολε το c2 φοραει το μοτερακι το 8v με τα 75ps ενω το c4 φοραει 16v με 90ps και μεταβλητο χρονισμο!!!

Νεκταριε εχω την εντυπωση οτι το 95αρι που πρωτοφορεθηκε στο 207 εχει σιγουρα μεταβλητο αλλα οχι το 90αρι στα πρωτα c4..Στα c4 fl ναι, γιατι ειναι και 95αρια..

_________________

Citroen Zx 1.4 Monte Carlo S coupe '95 229.000km - the first love
Citroen Xantia I 1.8 8v '94 239.682km - the sleeping beauty
Alfa Romeo 156 1.8 Ts '05 148.000km - the daily driver
Citroen Xantia I 2.0 Activa '96 215.000km - the donor car


Reizakos έγραψε:
Δεν πρέπει να ειρωνευόμαστε τα θεία, άρα ούτε την alfa :love


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ξυπνημα C4 1.400cc
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 03 Απρ 2011, 20:34 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 30 Μαρ 2011, 01:13
Δημοσιεύσεις: 1541
ναι παιδια,δεν εχει το 1.4 με τα 90 αλογα που εχω εγω, μεταλητο χρονισμο,στα 95αρια μπηκε.Παντος ευχαριστω για την υποστηριξη!! :)

_________________
1.4 - 102 hps VTRS
Peugeot 508 1.5 130hp bluehdi eat8 Gt-line
Citroen c3 1.4 75hp 402.000 χλμ


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ξυπνημα C4 1.400cc
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 03 Απρ 2011, 21:56 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 14:24
Δημοσιεύσεις: 5576
Τοποθεσία: Τρίπολη
Ο Νεκτάριος έχει δίκιο.
Ο κινητήρας 1.4 90hp που φοράνε τα πρώτα C4 είναι ο ΕΤ3J4, και έχει μεταβλητό χρονισμό στις βαλβίδες εισαγωγής.

_________________
Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ξυπνημα C4 1.400cc
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 03 Απρ 2011, 22:07 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 30 Μαρ 2011, 01:13
Δημοσιεύσεις: 1541
φιλε agiorgiti σοβαρα? εχω διαβασει σχετικα αρθρα,που δεν ακαφερουν κατι τετοιο,δεν διαφωνω ομως και θα μου αρεσε να ισχυει!

_________________
1.4 - 102 hps VTRS
Peugeot 508 1.5 130hp bluehdi eat8 Gt-line
Citroen c3 1.4 75hp 402.000 χλμ


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ξυπνημα C4 1.400cc
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 03 Απρ 2011, 22:17 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 30 Μαρ 2011, 01:13
Δημοσιεύσεις: 1541
Εγγραφή: Κυρ 12 Οκτ 2008, 10:26
Μοτερ PSA που εχουν μεταβλητο χρονισμο (μόνο στην εισαγωγή) είναι τα EW10J4S (c4 vts 2L 180ps) και το ET3J4 (c4 1.4 90ps). Δεν ξερω αν εχει ερθει στην ελλάδα το C2 με το ET3J4 έξω παντως κυκλοφορεί. Συνεργασία με την TOYOTA είναι το μοτερ του c1 (aygo,107)

...φιλε εχεις απολυτο δικιο..το βρηκα σε παλιοτερο αρθρο στα c2..κ εγω τοσα χρονια νομιζα πως ηταν χωρις μεταβλητο,κανενα αρθρο δεν το ανεφερε στα συν(+)! :agree

_________________
1.4 - 102 hps VTRS
Peugeot 508 1.5 130hp bluehdi eat8 Gt-line
Citroen c3 1.4 75hp 402.000 χλμ


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ξυπνημα C4 1.400cc
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 03 Απρ 2011, 22:20 
Χωρίς σύνδεση
Super Moderator
Super Moderator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 12 Ιαν 2009, 21:47
Δημοσιεύσεις: 13647
Τοποθεσία: Πειραιας
Εικόνες: 0
agiorgitis έγραψε:
Ο Νεκτάριος έχει δίκιο.
Ο κινητήρας 1.4 90hp που φοράνε τα πρώτα C4 είναι ο ΕΤ3J4, και έχει μεταβλητό χρονισμό στις βαλβίδες εισαγωγής.

:agree

_________________
C5 exclusive-C4 vtrs


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ξυπνημα C4 1.400cc
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 03 Απρ 2011, 22:35 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 30 Μαρ 2011, 01:13
Δημοσιεύσεις: 1541
νεκταριε ζωγραφισες φιλε!

_________________
1.4 - 102 hps VTRS
Peugeot 508 1.5 130hp bluehdi eat8 Gt-line
Citroen c3 1.4 75hp 402.000 χλμ


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ξυπνημα C4 1.400cc
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 05 Απρ 2011, 01:44 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 26 Ιαν 2009, 17:53
Δημοσιεύσεις: 16612
Τοποθεσία: Πατρα-Αθηνα-Δουβλινο
Εληφθη και συγγνωμη για την παραπληροφορηση.. :s :shy

_________________

Citroen Zx 1.4 Monte Carlo S coupe '95 229.000km - the first love
Citroen Xantia I 1.8 8v '94 239.682km - the sleeping beauty
Alfa Romeo 156 1.8 Ts '05 148.000km - the daily driver
Citroen Xantia I 2.0 Activa '96 215.000km - the donor car


Reizakos έγραψε:
Δεν πρέπει να ειρωνευόμαστε τα θεία, άρα ούτε την alfa :love


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ξυπνημα C4 1.400cc
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 23 Μάιος 2011, 15:56 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 23 Σεπ 2007, 14:38
Δημοσιεύσεις: 917
Τοποθεσία: PALLHNH
Εικόνες: 3
ενοητε πως εχει μεταβλητο χρονισμο βαλβιδων εισαγωγης απο τα πρωτα c4

_________________
Xsara 1.6. 16v


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ξυπνημα C4 1.400cc
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 18 Σεπ 2011, 16:50 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 30 Μαρ 2011, 01:13
Δημοσιεύσεις: 1541
παιδια εχω βρει μια σχετικα καλη τιμη απο chiptronik, με 250 ευρω ενα προγραμματακι με +7 αλογα, να το προχωρησω,αξιζει? κανεις να εχει δοκιμασει σε 1.400 με τα 90 αλογα ομως ??

_________________
1.4 - 102 hps VTRS
Peugeot 508 1.5 130hp bluehdi eat8 Gt-line
Citroen c3 1.4 75hp 402.000 χλμ


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ξυπνημα C4 1.400cc
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 19 Σεπ 2011, 00:22 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 24 Ιουν 2007, 00:50
Δημοσιεύσεις: 2141
Εικόνες: 3
Haris_c4_1.4 έγραψε:
παιδια εχω βρει μια σχετικα καλη τιμη απο chiptronik, με 250 ευρω ενα προγραμματακι με +7 αλογα, να το προχωρησω,αξιζει? κανεις να εχει δοκιμασει σε 1.400 με τα 90 αλογα ομως ??

Χάρη δε παίζει να στο βαλουν δοκιμαστικά να δεις πως πάει το αμάξι; :? :? :? Η VW απ'οσο ξέρω σου περνάει δοκιμαστικά ενα προγραμμα για καποιες μέρες και αν σ'αρέσει το αγοράζεις,γι'αυτό ρωτάω.
Με το πρόγραμμα καλό θα ήταν και ένα πιο ελεύθερο φίλτρο στο μαμά φιλτροκούτι γιατί αν το κάνεις μετά θα χάσεις πολύ σε δύναμη.
Πάντως αν το δοκιμάσεις πες μας τι παίζει,ενδιαφέρομαι και γω.
Παίζει τίποτα από etuners? :scratch Ρώτησες;

_________________
Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ξυπνημα C4 1.400cc
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 19 Σεπ 2011, 00:43 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 30 Μαρ 2011, 01:13
Δημοσιεύσεις: 1541
Φίλε μου,μονο με την συγγεκριμενη εταιρια ειδα μια καλυτερη συννενοηση σε συνδιασμο με τιμη.Ολοι οι αλλοι ειναι 100 ευρω ακριβοτεροι τουλαχιστον,αυτοι σου δινουν μια εβδομαδα αφου ομως το βαλεις να δεις πως παει το αμαξι,κ αν δεν σ αρεσει η δεν δεις τα αναμενωμενα,σου δινει πισω τα χρηματα σου. Μια βδομαδα ομως μονο. Εννοεις πως αν δεν βαλω ελευτερο φιλτρο και μεινω με το μαμα εχοντας βαλει το προγραμμα θα χασω σε δυναμη? γιατι αυτο..? (θα αλλαξει ο θορυβος με το ελευθερας? μ αρεσει ετσι που ειναι ευγενικος...)

_________________
1.4 - 102 hps VTRS
Peugeot 508 1.5 130hp bluehdi eat8 Gt-line
Citroen c3 1.4 75hp 402.000 χλμ


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ξυπνημα C4 1.400cc
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 19 Σεπ 2011, 00:56 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 24 Ιουν 2007, 00:50
Δημοσιεύσεις: 2141
Εικόνες: 3
Απλα εχω δει να βαζει καποιος φιλτρο-εξατμιση χωρις προγραμμα και εχασε δυναμη αντι να παρει!!!!!
Υποθετω για να δεις καλυτερο αποτελεσμα χρειαζεται και ενα πιο ελευθερο φιλτρο.Και καλο θα ηταν το προγραμμα να προσαρμοστει στο φιλτρο,ειτε μαμα ειτε aftermarket.Γιατι αν θελησεις να το αλλαξεις μετα στην ουσια ακυρωνεις το προγραμμα που εχεις πληρωσει και βαλει..
Α!Για το θορυβο μουγκριζει λιγο!!

_________________
Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ξυπνημα C4 1.400cc
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 19 Σεπ 2011, 01:07 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 30 Μαρ 2011, 01:13
Δημοσιεύσεις: 1541
Σωστα,κοιτα αυτοι εκει με 250 βαζουν το προγραμματακι,και με 300 σου κανει κ δυναμομετρηση πριν και μετα,αλλα δεν το θεωρω τοσο αξιοπιστο,καλυτερα τοτε το πενηνταρικο να παει σε ενα ελευθερας. απλα λιγο με την περιποιηση του καθε τοσο εχω προβλημα,καθαρισμα κτλ,εχω διαβασει ειναι λιγο μανικι..

_________________
1.4 - 102 hps VTRS
Peugeot 508 1.5 130hp bluehdi eat8 Gt-line
Citroen c3 1.4 75hp 402.000 χλμ


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ξυπνημα C4 1.400cc
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 19 Σεπ 2011, 19:40 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 24 Ιουν 2007, 00:50
Δημοσιεύσεις: 2141
Εικόνες: 3
Haris_c4_1.4 έγραψε:
εχω διαβασει ειναι λιγο μανικι..

Οχι μωρε οσοι εχουν βαλει δεν εχουν προβλημα,ενα καθαριστικο ριχνεις,το ξεπλενεις,μια χαρα.Και ξεχνας τις αλλαγες του μανισιου.

_________________
Εικόνα


Κορυφή 
 
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 
 Σελίδα 13 από 14 [ 203 Δημοσιεύσεις ] Μετάβαση στην σελίδα Προηγούμενη  1 ... 10, 11, 12, 13, 14  Επόμενο





Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 5 επισκέπτες

 
 

 
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Σύνδεση
Όνομα μέλους:

Εγγραφή
Κωδικός:

Ξέχασα τον κωδικό μου
Αποστολή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ενεργοποίησης πάλι
Αυτόματη σύνδεση σε κάθε επίσκεψη
Απόκρυψη των στοιχείων μου κατά την διάρκεια της σύνδεσης

Για να συνδεθείτε πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Η εγγραφή γίνεται σε λίγα μόνο λεπτά, αλλά σας παρέχει αυξημένες δυνατότητες. Επίσης οι διαχειριστές μπορεί να χορηγούν επιπρόσθετα δικαιώματα στα εγγεγραμμένα μέλη. Πριν συνδεθείτε, σιγουρευτείτε ότι γνωρίζετε τους όρους χρήσης και τις σχετικές τακτικές. Παρακαλούμε να διαβάσετε τους κανόνες της Δ. Συζήτησης κατά την πλοήγησή σας σε αυτό.

Όροι χρήσης | Προσωπικό απόρρητο

 
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ