Ημερολόγιο Γκαλερί Αναζήτηση Εγγραφή Σύνδεση 

[ +/- ] [ Τώρα είναι Παρ 29 Μαρ 2024, 00:17 ]


 
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: Ξυπνημα C4 1.400cc
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 25 Μάιος 2007, 20:41 
Άβαταρ μέλους
Ενας φιλαρακι μου πηρε το C4 αλλα εκανε το λαθος να το παρει σε 1400..
Τωρα το αυτοκινητο το εχει παρει στα χερια του οποτε δεν μπορουμε να κανουμε κατι
Μακροπροθεσμα θα παει για μηχανη,αλλα για τωρα θελει λιγο να το "ξυπνησουμε" το εργαλειο.Μιλαω εκ μερους αυτου διοιτι δεν εχει ιντερνετ και δεν εχει ιδεα απο αυτοκινητα..
Σκεφτηκα λοιπον να ξεκινησουμε με ενα φιλτρακι Κ&Ν και αφαιρεση τους πνιχτες..Να βαλουμε εναν ευκαμπτο στην θεση εκεινου του κουτιου που κοβει τον αερα
Επειτα να παμε σε ενα τελικο
Για μεσαιο καλυτερα νομιζετε οριστικη αφαιρεση του ή καλυτερα ενα πιο ελευθερο?? hmmm
Sprint booster θα ηταν μια καλη λυση για να τραβαει αμεσως..
Ακουω τις αποψεις σας καθως δεν εχω ιδεα περι citroen.. ;)


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 25 Μάιος 2007, 21:01 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 14:24
Δημοσιεύσεις: 5576
Τοποθεσία: Τρίπολη
Mήπως να κρατήσει τα λεφτά και να τα ρίξει απευθείας σε νέα μηχανή?

_________________
Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 25 Μάιος 2007, 21:33 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 10 Σεπ 2006, 18:18
Δημοσιεύσεις: 1311
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Πεταμένα λεφτά. μόνο φασαρία θα κάνει.

Αν κάνει αυτά που λες θα πάρει ένα ιδιαιτέρως αισιόδοξο 4% επί της συνολικής ιπποδύναμης που είναι 3,2 άλογα με 300-400€ κόστος.

Λίγο ασύμφορο μου φαίνεται... hmmm

Τί λες?

_________________
C4 VTS 1.6+αεροτομή+αισθητήρες εμπρός+συναγιαρμό+JBL παλιά!!
Τώρα C4 VTS 2.0+πανοραμική+δερμα+JBL
Έχω γίνει Μίτς Μπιουκάνον... Παλιά!
Τώρα είμαι Μαΐκλ Νάιτ!


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 25 Μάιος 2007, 22:52 
Άβαταρ μέλους
Αμαξι ομως με 2000χλμ δεν ειναι λιγο τραβηγμενο να αλλαξει μηχανη?


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 25 Μάιος 2007, 23:02 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 14:24
Δημοσιεύσεις: 5576
Τοποθεσία: Τρίπολη
Απο το να το κάνει "καγκουρό" (αφού δεν ξέρει και πολλά απο αυτοκίνητα), ειναι καλύτερο να αλλάξει απευθείας μηχανή.

_________________
Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 25 Μάιος 2007, 23:14 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 22 Ιαν 2007, 21:35
Δημοσιεύσεις: 1404
Τοποθεσία: Λοφος Σκουζε
ο παπας πεταμα μια χοανουλα ενα τελικο ενα ρυθμιστη πιεσεως και sprint booster και ξυπνησε για τα καλα!! (απο ροπη) :iconcool :iconcool
κοστος περιπου 500 ευρω

_________________
Life is too short to drink cheep beer... cheers mate!!


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 26 Μάιος 2007, 07:41 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 15:34
Δημοσιεύσεις: 3561
Τοποθεσία: θεσσαλονικη
πες και στον φιλο σου οτι καλυτερα να περημενει λιγο .


στις 12.000-15.000 θα δει την διαφορα που θελει .


αμα ακομα δεν ειναι ικανοποιημενος απο το αμαξι τοτε να δει τα παραπανω φιλτρα τελικα κτλ .

_________________
Η αγάπη και τα δικαιώματα δεν εξαγοράζονται, κερδίζονται !!!


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 26 Μάιος 2007, 11:19 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 10 Σεπ 2006, 18:18
Δημοσιεύσεις: 1311
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Αν δε θέλει να αλλάξει μοτέρ ας το τουρμπίσει...

Όταν το αγόρασε δεν είδε πόσα κιλά είναι το αμάξι? hmmm hmmm

_________________
C4 VTS 1.6+αεροτομή+αισθητήρες εμπρός+συναγιαρμό+JBL παλιά!!
Τώρα C4 VTS 2.0+πανοραμική+δερμα+JBL
Έχω γίνει Μίτς Μπιουκάνον... Παλιά!
Τώρα είμαι Μαΐκλ Νάιτ!


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 26 Μάιος 2007, 20:01 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 11 Σεπ 2006, 08:06
Δημοσιεύσεις: 2852
Τοποθεσία: Phoenix - LineageII official Server
και εγώ έχω στα 1400 και όντως δεν πολυτραβάει... έχω διαβάσει όλο το forum για αυτό το θέμα και πιό πολύ μπερεύτηκα να σου πώ την αλήθεια. Υπάρχουν "1000" τρόποι για πράγματα που μπορεις να κάνεις και να ξυπνήσεις το αυτοκίνητο!!!
Ερωτήσεις :
α) Αν αλλάξεις μηχανή πόσο θα σου πάρει περίπου? Ξέρουμε τιμές για 1600-2000κβ και τι ίππους βγάζουν?
β) Αν το τουρμπίσεις θα πληρώσεις λιγότερα η περισσότερα? Τι άλλες αλλαγές ΠΛΗΝ της μηχανής πρέπει να κάνεις ανπροχωρήσεις σε μια τέτοια μετατροπη? Οπως λάστιχα-ζάντες. Τα 205/55 είναι αρκετά? Αεροτομή? Προσφέρει τιποτα ή είναι μόνο για μόστρα?


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 26 Μάιος 2007, 20:19 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 22 Ιαν 2007, 21:35
Δημοσιεύσεις: 1404
Τοποθεσία: Λοφος Σκουζε
α)1600 16ν βγαζει 110, 2000 16ν βγαζει 177 τιμες δεν γνωριζω.. ακομη..
β)πολυ λιγοτερα φυσικα με 1000ευρω εισαι κομπλε για ενα σωστο κιτ../ μεγαλυτερο Φ στην εξατμιση αναλογα την τουρμπινα τα πιστονια, μπεκ και εννοειται φρενα...!! οσο για την αεροτομη κραταει πιο στιβαρο το αμαξι στα πολλα και αντε να δεις 2-3 χλμ παραπανω στο κοντερ.. αυτα!
ελπιζω να βοηθησα..

_________________
Life is too short to drink cheep beer... cheers mate!!


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 26 Μάιος 2007, 22:35 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 11 Σεπ 2006, 08:06
Δημοσιεύσεις: 2852
Τοποθεσία: Phoenix - LineageII official Server
Petran έγραψε:
α)1600 16ν βγαζει 110, 2000 16ν βγαζει 177 τιμες δεν γνωριζω.. ακομη..
β)πολυ λιγοτερα φυσικα με 1000ευρω εισαι κομπλε για ενα σωστο κιτ../ μεγαλυτερο Φ στην εξατμιση αναλογα την τουρμπινα τα πιστονια, μπεκ και εννοειται φρενα...!! οσο για την αεροτομη κραταει πιο στιβαρο το αμαξι στα πολλα και αντε να δεις 2-3 χλμ παραπανω στο κοντερ.. αυτα!
ελπιζω να βοηθησα..


ναι αρκετά... σε ευχαριστώ πολύ


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 27 Μάιος 2007, 02:15 
Άβαταρ μέλους
Τόση δουλειά κάνει η αεροτομή?


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 27 Μάιος 2007, 10:00 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 26 Φεβ 2007, 11:49
Δημοσιεύσεις: 1175
Τοποθεσία: ΡΕΘΥΜΝΟ
θα πρέπει να ρωτήσετε τον feaver για το sprintbooster, που το είχε βάλει και απο οτι διαπίστωσε του έβγαλε πολλά προβλήματα στα ηλεκτρικά του μέχρι που το πέταξε πέρα και ηρέμησε. :rtfm

_________________
Εικόνα
VAGOSVTR.Και μην ξεχνάμε...Ο γκαζιάρης φτάνει πρώτος.Ο συνετός φτάνει ΠΑΝΤΑ!!!


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 27 Μάιος 2007, 11:29 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 27 Μαρ 2007, 17:58
Δημοσιεύσεις: 107
Τοποθεσία: Aθηνα
Εγω πάντως είμαι περίεργος πως ο φίλος πήρε την 1.4 αφου δεν τον ικανοποιει! δεν την εκανε test drive πριν την αγορα;
επίσεις θεορώ οτι όλες αυτες οι λύσεις είναι πολυδάπανες με ελάχιστα αποτελέσματα, εγω θα την πούλαγα και θα έπαιρνα με λίγα παραπάνω την 1.6, μιας και είναι φρέσκο το αυτοκίνητο δε νομίζω να έχει χάσει πολλα σε αξία, απλά τα χρήματα που θα δώσει για την βελτίωση της 1.4, θα τα δώσει σαν διαφορά για την αγορά μιας 1.6


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 27 Μάιος 2007, 12:30 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 13 Φεβ 2007, 20:05
Δημοσιεύσεις: 145
Τοποθεσία: Αθηνα
Εχω και εγω το 1.400vtr και δεν μπορώ να πω οτι το αυτοκινητο ειναι αργο... μια χαρουλα ειναι βεβαια δεν εινια και για ραλλυ σπριντ (ουτε το 1.600 ειναι) σιγουρα μερα τα πρωτα 10.000 χλμ θα ανοιχει λιγο παραπανω (λιγο ομως)

Το βασικο προβλημα που εχουν ολα αυτα τα αυτοκινητα εκτος απο το 2.000 ειναι οτι διχνουν πολυ ποιο γρηγορα απο οτι πραγματικα ειναι!

ειναι θεμα design

Ειπων!

_________________
http://www.study-in-uk.gr


Κορυφή 
 
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 
 Σελίδα 1 από 14 [ 203 Δημοσιεύσεις ] Μετάβαση στην σελίδα 1, 2, 3, 4, 5 ... 14  Επόμενο





Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 5 επισκέπτες

 
 

 
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Σύνδεση
Όνομα μέλους:

Εγγραφή
Κωδικός:

Ξέχασα τον κωδικό μου
Αποστολή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ενεργοποίησης πάλι
Αυτόματη σύνδεση σε κάθε επίσκεψη
Απόκρυψη των στοιχείων μου κατά την διάρκεια της σύνδεσης

Για να συνδεθείτε πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Η εγγραφή γίνεται σε λίγα μόνο λεπτά, αλλά σας παρέχει αυξημένες δυνατότητες. Επίσης οι διαχειριστές μπορεί να χορηγούν επιπρόσθετα δικαιώματα στα εγγεγραμμένα μέλη. Πριν συνδεθείτε, σιγουρευτείτε ότι γνωρίζετε τους όρους χρήσης και τις σχετικές τακτικές. Παρακαλούμε να διαβάσετε τους κανόνες της Δ. Συζήτησης κατά την πλοήγησή σας σε αυτό.

Όροι χρήσης | Προσωπικό απόρρητο

 
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ