Συγγραφέας |
Μήνυμα |
kotsarisoleole
|
Θέμα δημοσίευσης: Ξυπνημα C4 1.400cc Δημοσιεύτηκε: Παρ 25 Μάιος 2007, 20:41 |
|
|
Ενας φιλαρακι μου πηρε το C4 αλλα εκανε το λαθος να το παρει σε 1400.. Τωρα το αυτοκινητο το εχει παρει στα χερια του οποτε δεν μπορουμε να κανουμε κατι Μακροπροθεσμα θα παει για μηχανη,αλλα για τωρα θελει λιγο να το "ξυπνησουμε" το εργαλειο.Μιλαω εκ μερους αυτου διοιτι δεν εχει ιντερνετ και δεν εχει ιδεα απο αυτοκινητα.. Σκεφτηκα λοιπον να ξεκινησουμε με ενα φιλτρακι Κ&Ν και αφαιρεση τους πνιχτες..Να βαλουμε εναν ευκαμπτο στην θεση εκεινου του κουτιου που κοβει τον αερα Επειτα να παμε σε ενα τελικο Για μεσαιο καλυτερα νομιζετε οριστικη αφαιρεση του ή καλυτερα ενα πιο ελευθερο?? hmmm Sprint booster θα ηταν μια καλη λυση για να τραβαει αμεσως.. Ακουω τις αποψεις σας καθως δεν εχω ιδεα περι citroen..
|
|
|
|
|
Daravigos Andreas
|
Θέμα δημοσίευσης: Δημοσιεύτηκε: Παρ 25 Μάιος 2007, 21:33 |
|
Εγγραφή: Κυρ 10 Σεπ 2006, 18:18 Δημοσιεύσεις: 1311 Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
|
Πεταμένα λεφτά. μόνο φασαρία θα κάνει.
Αν κάνει αυτά που λες θα πάρει ένα ιδιαιτέρως αισιόδοξο 4% επί της συνολικής ιπποδύναμης που είναι 3,2 άλογα με 300-400€ κόστος.
Λίγο ασύμφορο μου φαίνεται...
Τί λες?
_________________ C4 VTS 1.6+αεροτομή+αισθητήρες εμπρός+συναγιαρμό+JBL παλιά!! Τώρα C4 VTS 2.0+πανοραμική+δερμα+JBL Έχω γίνει Μίτς Μπιουκάνον... Παλιά! Τώρα είμαι Μαΐκλ Νάιτ!
|
|
|
|
|
kotsarisoleole
|
Θέμα δημοσίευσης: Δημοσιεύτηκε: Παρ 25 Μάιος 2007, 22:52 |
|
|
Αμαξι ομως με 2000χλμ δεν ειναι λιγο τραβηγμενο να αλλαξει μηχανη?
|
|
|
|
|
Petran
|
Θέμα δημοσίευσης: Δημοσιεύτηκε: Παρ 25 Μάιος 2007, 23:14 |
|
Εγγραφή: Δευτ 22 Ιαν 2007, 21:35 Δημοσιεύσεις: 1404 Τοποθεσία: Λοφος Σκουζε
|
ο παπας πεταμα μια χοανουλα ενα τελικο ενα ρυθμιστη πιεσεως και sprint booster και ξυπνησε για τα καλα!! (απο ροπη)
κοστος περιπου 500 ευρω
_________________ Life is too short to drink cheep beer... cheers mate!!
|
|
|
|
|
KarlBarks
|
Θέμα δημοσίευσης: Δημοσιεύτηκε: Σάβ 26 Μάιος 2007, 07:41 |
|
Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 15:34 Δημοσιεύσεις: 3561 Τοποθεσία: θεσσαλονικη
|
πες και στον φιλο σου οτι καλυτερα να περημενει λιγο .
στις 12.000-15.000 θα δει την διαφορα που θελει .
αμα ακομα δεν ειναι ικανοποιημενος απο το αμαξι τοτε να δει τα παραπανω φιλτρα τελικα κτλ .
_________________ Η αγάπη και τα δικαιώματα δεν εξαγοράζονται, κερδίζονται !!!
|
|
|
|
|
Daravigos Andreas
|
Θέμα δημοσίευσης: Δημοσιεύτηκε: Σάβ 26 Μάιος 2007, 11:19 |
|
Εγγραφή: Κυρ 10 Σεπ 2006, 18:18 Δημοσιεύσεις: 1311 Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
|
Αν δε θέλει να αλλάξει μοτέρ ας το τουρμπίσει...
Όταν το αγόρασε δεν είδε πόσα κιλά είναι το αμάξι?
_________________ C4 VTS 1.6+αεροτομή+αισθητήρες εμπρός+συναγιαρμό+JBL παλιά!! Τώρα C4 VTS 2.0+πανοραμική+δερμα+JBL Έχω γίνει Μίτς Μπιουκάνον... Παλιά! Τώρα είμαι Μαΐκλ Νάιτ!
|
|
|
|
|
MeddlingMageGR
|
Θέμα δημοσίευσης: Δημοσιεύτηκε: Σάβ 26 Μάιος 2007, 20:01 |
|
Εγγραφή: Δευτ 11 Σεπ 2006, 08:06 Δημοσιεύσεις: 2852 Τοποθεσία: Phoenix - LineageII official Server
|
και εγώ έχω στα 1400 και όντως δεν πολυτραβάει... έχω διαβάσει όλο το forum για αυτό το θέμα και πιό πολύ μπερεύτηκα να σου πώ την αλήθεια. Υπάρχουν "1000" τρόποι για πράγματα που μπορεις να κάνεις και να ξυπνήσεις το αυτοκίνητο!!!
Ερωτήσεις :
α) Αν αλλάξεις μηχανή πόσο θα σου πάρει περίπου? Ξέρουμε τιμές για 1600-2000κβ και τι ίππους βγάζουν?
β) Αν το τουρμπίσεις θα πληρώσεις λιγότερα η περισσότερα? Τι άλλες αλλαγές ΠΛΗΝ της μηχανής πρέπει να κάνεις ανπροχωρήσεις σε μια τέτοια μετατροπη? Οπως λάστιχα-ζάντες. Τα 205/55 είναι αρκετά? Αεροτομή? Προσφέρει τιποτα ή είναι μόνο για μόστρα?
|
|
|
|
|
Petran
|
Θέμα δημοσίευσης: Δημοσιεύτηκε: Σάβ 26 Μάιος 2007, 20:19 |
|
Εγγραφή: Δευτ 22 Ιαν 2007, 21:35 Δημοσιεύσεις: 1404 Τοποθεσία: Λοφος Σκουζε
|
α)1600 16ν βγαζει 110, 2000 16ν βγαζει 177 τιμες δεν γνωριζω.. ακομη..
β)πολυ λιγοτερα φυσικα με 1000ευρω εισαι κομπλε για ενα σωστο κιτ../ μεγαλυτερο Φ στην εξατμιση αναλογα την τουρμπινα τα πιστονια, μπεκ και εννοειται φρενα...!! οσο για την αεροτομη κραταει πιο στιβαρο το αμαξι στα πολλα και αντε να δεις 2-3 χλμ παραπανω στο κοντερ.. αυτα!
ελπιζω να βοηθησα..
_________________ Life is too short to drink cheep beer... cheers mate!!
|
|
|
|
|
MeddlingMageGR
|
Θέμα δημοσίευσης: Δημοσιεύτηκε: Σάβ 26 Μάιος 2007, 22:35 |
|
Εγγραφή: Δευτ 11 Σεπ 2006, 08:06 Δημοσιεύσεις: 2852 Τοποθεσία: Phoenix - LineageII official Server
|
Petran έγραψε: α)1600 16ν βγαζει 110, 2000 16ν βγαζει 177 τιμες δεν γνωριζω.. ακομη.. β)πολυ λιγοτερα φυσικα με 1000ευρω εισαι κομπλε για ενα σωστο κιτ../ μεγαλυτερο Φ στην εξατμιση αναλογα την τουρμπινα τα πιστονια, μπεκ και εννοειται φρενα...!! οσο για την αεροτομη κραταει πιο στιβαρο το αμαξι στα πολλα και αντε να δεις 2-3 χλμ παραπανω στο κοντερ.. αυτα! ελπιζω να βοηθησα..
ναι αρκετά... σε ευχαριστώ πολύ
|
|
|
|
|
bliss
|
Θέμα δημοσίευσης: Δημοσιεύτηκε: Κυρ 27 Μάιος 2007, 02:15 |
|
|
Τόση δουλειά κάνει η αεροτομή?
|
|
|
|
|
Jm000VTS
|
Θέμα δημοσίευσης: Δημοσιεύτηκε: Κυρ 27 Μάιος 2007, 11:29 |
|
Εγγραφή: Τρί 27 Μαρ 2007, 17:58 Δημοσιεύσεις: 107 Τοποθεσία: Aθηνα
|
Εγω πάντως είμαι περίεργος πως ο φίλος πήρε την 1.4 αφου δεν τον ικανοποιει! δεν την εκανε test drive πριν την αγορα;
επίσεις θεορώ οτι όλες αυτες οι λύσεις είναι πολυδάπανες με ελάχιστα αποτελέσματα, εγω θα την πούλαγα και θα έπαιρνα με λίγα παραπάνω την 1.6, μιας και είναι φρέσκο το αυτοκίνητο δε νομίζω να έχει χάσει πολλα σε αξία, απλά τα χρήματα που θα δώσει για την βελτίωση της 1.4, θα τα δώσει σαν διαφορά για την αγορά μιας 1.6
|
|
|
|
|
thomasofluton
|
Θέμα δημοσίευσης: Δημοσιεύτηκε: Κυρ 27 Μάιος 2007, 12:30 |
|
Εγγραφή: Τρί 13 Φεβ 2007, 20:05 Δημοσιεύσεις: 145 Τοποθεσία: Αθηνα
|
Εχω και εγω το 1.400vtr και δεν μπορώ να πω οτι το αυτοκινητο ειναι αργο... μια χαρουλα ειναι βεβαια δεν εινια και για ραλλυ σπριντ (ουτε το 1.600 ειναι) σιγουρα μερα τα πρωτα 10.000 χλμ θα ανοιχει λιγο παραπανω (λιγο ομως)
Το βασικο προβλημα που εχουν ολα αυτα τα αυτοκινητα εκτος απο το 2.000 ειναι οτι διχνουν πολυ ποιο γρηγορα απο οτι πραγματικα ειναι!
ειναι θεμα design
Ειπων!
_________________ http://www.study-in-uk.gr
|
|
|
|
|
Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 8 επισκέπτες |
|
|
|
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
|
|
|
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ |
|