Σελίδα 1 από 14

Ξυπνημα C4 1.400cc

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 25 Μάιος 2007, 20:41
από kotsarisoleole
Ενας φιλαρακι μου πηρε το C4 αλλα εκανε το λαθος να το παρει σε 1400..
Τωρα το αυτοκινητο το εχει παρει στα χερια του οποτε δεν μπορουμε να κανουμε κατι
Μακροπροθεσμα θα παει για μηχανη,αλλα για τωρα θελει λιγο να το "ξυπνησουμε" το εργαλειο.Μιλαω εκ μερους αυτου διοιτι δεν εχει ιντερνετ και δεν εχει ιδεα απο αυτοκινητα..
Σκεφτηκα λοιπον να ξεκινησουμε με ενα φιλτρακι Κ&Ν και αφαιρεση τους πνιχτες..Να βαλουμε εναν ευκαμπτο στην θεση εκεινου του κουτιου που κοβει τον αερα
Επειτα να παμε σε ενα τελικο
Για μεσαιο καλυτερα νομιζετε οριστικη αφαιρεση του ή καλυτερα ενα πιο ελευθερο?? hmmm
Sprint booster θα ηταν μια καλη λυση για να τραβαει αμεσως..
Ακουω τις αποψεις σας καθως δεν εχω ιδεα περι citroen.. ;)

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 25 Μάιος 2007, 21:01
από agiorgitis
Mήπως να κρατήσει τα λεφτά και να τα ρίξει απευθείας σε νέα μηχανή?

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 25 Μάιος 2007, 21:33
από Daravigos Andreas
Πεταμένα λεφτά. μόνο φασαρία θα κάνει.

Αν κάνει αυτά που λες θα πάρει ένα ιδιαιτέρως αισιόδοξο 4% επί της συνολικής ιπποδύναμης που είναι 3,2 άλογα με 300-400€ κόστος.

Λίγο ασύμφορο μου φαίνεται... hmmm

Τί λες?

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 25 Μάιος 2007, 22:52
από kotsarisoleole
Αμαξι ομως με 2000χλμ δεν ειναι λιγο τραβηγμενο να αλλαξει μηχανη?

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 25 Μάιος 2007, 23:02
από agiorgitis
Απο το να το κάνει "καγκουρό" (αφού δεν ξέρει και πολλά απο αυτοκίνητα), ειναι καλύτερο να αλλάξει απευθείας μηχανή.

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 25 Μάιος 2007, 23:14
από Petran
ο παπας πεταμα μια χοανουλα ενα τελικο ενα ρυθμιστη πιεσεως και sprint booster και ξυπνησε για τα καλα!! (απο ροπη) :iconcool :iconcool
κοστος περιπου 500 ευρω

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 26 Μάιος 2007, 07:41
από KarlBarks
πες και στον φιλο σου οτι καλυτερα να περημενει λιγο .


στις 12.000-15.000 θα δει την διαφορα που θελει .


αμα ακομα δεν ειναι ικανοποιημενος απο το αμαξι τοτε να δει τα παραπανω φιλτρα τελικα κτλ .

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 26 Μάιος 2007, 11:19
από Daravigos Andreas
Αν δε θέλει να αλλάξει μοτέρ ας το τουρμπίσει...

Όταν το αγόρασε δεν είδε πόσα κιλά είναι το αμάξι? hmmm hmmm

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 26 Μάιος 2007, 20:01
από MeddlingMageGR
και εγώ έχω στα 1400 και όντως δεν πολυτραβάει... έχω διαβάσει όλο το forum για αυτό το θέμα και πιό πολύ μπερεύτηκα να σου πώ την αλήθεια. Υπάρχουν "1000" τρόποι για πράγματα που μπορεις να κάνεις και να ξυπνήσεις το αυτοκίνητο!!!
Ερωτήσεις :
α) Αν αλλάξεις μηχανή πόσο θα σου πάρει περίπου? Ξέρουμε τιμές για 1600-2000κβ και τι ίππους βγάζουν?
β) Αν το τουρμπίσεις θα πληρώσεις λιγότερα η περισσότερα? Τι άλλες αλλαγές ΠΛΗΝ της μηχανής πρέπει να κάνεις ανπροχωρήσεις σε μια τέτοια μετατροπη? Οπως λάστιχα-ζάντες. Τα 205/55 είναι αρκετά? Αεροτομή? Προσφέρει τιποτα ή είναι μόνο για μόστρα?

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 26 Μάιος 2007, 20:19
από Petran
α)1600 16ν βγαζει 110, 2000 16ν βγαζει 177 τιμες δεν γνωριζω.. ακομη..
β)πολυ λιγοτερα φυσικα με 1000ευρω εισαι κομπλε για ενα σωστο κιτ../ μεγαλυτερο Φ στην εξατμιση αναλογα την τουρμπινα τα πιστονια, μπεκ και εννοειται φρενα...!! οσο για την αεροτομη κραταει πιο στιβαρο το αμαξι στα πολλα και αντε να δεις 2-3 χλμ παραπανω στο κοντερ.. αυτα!
ελπιζω να βοηθησα..

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 26 Μάιος 2007, 22:35
από MeddlingMageGR
Petran έγραψε:
α)1600 16ν βγαζει 110, 2000 16ν βγαζει 177 τιμες δεν γνωριζω.. ακομη..
β)πολυ λιγοτερα φυσικα με 1000ευρω εισαι κομπλε για ενα σωστο κιτ../ μεγαλυτερο Φ στην εξατμιση αναλογα την τουρμπινα τα πιστονια, μπεκ και εννοειται φρενα...!! οσο για την αεροτομη κραταει πιο στιβαρο το αμαξι στα πολλα και αντε να δεις 2-3 χλμ παραπανω στο κοντερ.. αυτα!
ελπιζω να βοηθησα..


ναι αρκετά... σε ευχαριστώ πολύ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 27 Μάιος 2007, 02:15
από bliss
Τόση δουλειά κάνει η αεροτομή?

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 27 Μάιος 2007, 10:00
από vagosvtr
θα πρέπει να ρωτήσετε τον feaver για το sprintbooster, που το είχε βάλει και απο οτι διαπίστωσε του έβγαλε πολλά προβλήματα στα ηλεκτρικά του μέχρι που το πέταξε πέρα και ηρέμησε. :rtfm

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 27 Μάιος 2007, 11:29
από Jm000VTS
Εγω πάντως είμαι περίεργος πως ο φίλος πήρε την 1.4 αφου δεν τον ικανοποιει! δεν την εκανε test drive πριν την αγορα;
επίσεις θεορώ οτι όλες αυτες οι λύσεις είναι πολυδάπανες με ελάχιστα αποτελέσματα, εγω θα την πούλαγα και θα έπαιρνα με λίγα παραπάνω την 1.6, μιας και είναι φρέσκο το αυτοκίνητο δε νομίζω να έχει χάσει πολλα σε αξία, απλά τα χρήματα που θα δώσει για την βελτίωση της 1.4, θα τα δώσει σαν διαφορά για την αγορά μιας 1.6

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 27 Μάιος 2007, 12:30
από thomasofluton
Εχω και εγω το 1.400vtr και δεν μπορώ να πω οτι το αυτοκινητο ειναι αργο... μια χαρουλα ειναι βεβαια δεν εινια και για ραλλυ σπριντ (ουτε το 1.600 ειναι) σιγουρα μερα τα πρωτα 10.000 χλμ θα ανοιχει λιγο παραπανω (λιγο ομως)

Το βασικο προβλημα που εχουν ολα αυτα τα αυτοκινητα εκτος απο το 2.000 ειναι οτι διχνουν πολυ ποιο γρηγορα απο οτι πραγματικα ειναι!

ειναι θεμα design

Ειπων!