Σελίδα 3 από 14

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 06 Ιουν 2007, 08:43
από SoCrazy
MaIdeN Παρε μια καινουργια χοανη με το σωληνα και το κολαρο και ενα φιλτρακι για τις αναθυμιασεις και μην ασχολεισαι με μεταχειρισμενα πραγματα.Μαγαζι στη θεσ/νικη δεν ξερω να σου πω ρωτα τα παιδια απο πανω.Δες ποσα χρηματα θα σου ζητησουν και πες μου.

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 08 Ιουν 2007, 21:37
από George@ZFR
ok φιλε ευχαριστω θα δω τι θα κανω!!! :)

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 15 Ιουν 2007, 23:15
από krupy
Φιλε μου παντως εγω 1 θα σου πω.... πριν ειχα το Saxo 1.6 VTS Full με φιλτροσκουπα , εξατμιση Supersprint και βγαλμενο καταλυτη, μπουζι 3ακιδα και μονο βενζινη V racing της Shell! Το αυτοκινητο ξυριζε στην κυριολεξια. Τωρα λοιπον πηρα οπως βλεπεις το 1.4 και εχω κανει ηδη 55000χλμ. Οφειλω να σου πω οτι το αυτοκινητο δεν εχει ιδιαιτερη διαφορα απο το 1.6 και μπορω να σου πω οτι εχει και καλυτερο ανοιγμα εν κινησει , οταν το πας βεβαια κοντα στα κοκκινα!! Οποτε μην αγχωνεσαι καθολου! Απλα θελει ενα καλο και προσεκτικο στρωσιμο για τα πρωτα 1500 με 2000 χλμ και μετα λιγο υπομονη. Εμενα παντως με ρωτανε ολοι ποσα αλογα εχει και αν ειναι το 1.6!!! :thumbup :thumbup

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 19 Ιουν 2007, 22:38
από George@ZFR
ναι φιλε οντος βλεπεις μεγαλη διαφορα μετα απο τοσα χιλιομετρα εγω ακομα ειμαι στα 14000 και ανοιγη σχετικα πολυ το μοτερ βλεπω διαφορα οσο περναν τα χιλιομετρα.αργοτερα λες να δω πιο μεγαλη διαφορα??ακομα ειμαι στα λιγα χιλιομετρα ε? ηθελα να πω και κατι αλλο πειραζι που δεν το εχω ανοιξει τελικη???δεν εχω δει ποσο δινει τελικες μεχρι 150-155 νομιζο το εχω δοσει παραπανω οχι! στο προσπεκτους λεει μεγιστη ταχύτητα 180 εσυ ποσο το εχεις παει???

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 19 Ιουν 2007, 23:09
από krupy
Στην κατηφορα στο Σειριος 193! :fsss

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 20 Ιουν 2007, 11:01
από SoCrazy
krupy έγραψε:
Φιλε μου παντως εγω 1 θα σου πω.... πριν ειχα το Saxo 1.6 VTS Full με φιλτροσκουπα , εξατμιση Supersprint και βγαλμενο καταλυτη, μπουζι 3ακιδα και μονο βενζινη V racing της Shell! Το αυτοκινητο ξυριζε στην κυριολεξια. Τωρα λοιπον πηρα οπως βλεπεις το 1.4 και εχω κανει ηδη 55000χλμ. Οφειλω να σου πω οτι το αυτοκινητο δεν εχει ιδιαιτερη διαφορα απο το 1.6 και μπορω να σου πω οτι εχει και καλυτερο ανοιγμα εν κινησει , οταν το πας βεβαια κοντα στα κοκκινα!! Οποτε μην αγχωνεσαι καθολου! Απλα θελει ενα καλο και προσεκτικο στρωσιμο για τα πρωτα 1500 με 2000 χλμ και μετα λιγο υπομονη. Εμενα παντως με ρωτανε ολοι ποσα αλογα εχει και αν ειναι το 1.6!!! :thumbup :thumbup


Ενα απο αυτους που ρωτησε ειμαι και εγω.Οντως το αυτοκινητο σου οσες φορες το ειδα στο δρομο παει πολυ καλα.Μη λες ομως οτι δεν εχει διαφορα απο αυτο που ειχες πριν :fsss :thumbup

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 21 Ιουν 2007, 22:46
από Louikos
SoCrazy έγραψε:
krupy έγραψε:
Φιλε μου παντως εγω 1 θα σου πω.... πριν ειχα το Saxo 1.6 VTS Full με φιλτροσκουπα , εξατμιση Supersprint και βγαλμενο καταλυτη, μπουζι 3ακιδα και μονο βενζινη V racing της Shell! Το αυτοκινητο ξυριζε στην κυριολεξια. Τωρα λοιπον πηρα οπως βλεπεις το 1.4 και εχω κανει ηδη 55000χλμ. Οφειλω να σου πω οτι το αυτοκινητο δεν εχει ιδιαιτερη διαφορα απο το 1.6 και μπορω να σου πω οτι εχει και καλυτερο ανοιγμα εν κινησει , οταν το πας βεβαια κοντα στα κοκκινα!! Οποτε μην αγχωνεσαι καθολου! Απλα θελει ενα καλο και προσεκτικο στρωσιμο για τα πρωτα 1500 με 2000 χλμ και μετα λιγο υπομονη. Εμενα παντως με ρωτανε ολοι ποσα αλογα εχει και αν ειναι το 1.6!!! :thumbup :thumbup


Ενα απο αυτους που ρωτησε ειμαι και εγω.Οντως το αυτοκινητο σου οσες φορες το ειδα στο δρομο παει πολυ καλα.Μη λες ομως οτι δεν εχει διαφορα απο αυτο που ειχες πριν :fsss :thumbup



ποτε το ειπε αυτο;

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 22 Ιουν 2007, 13:06
από SoCrazy
krupy έγραψε:
Οφειλω να σου πω οτι το αυτοκινητο δεν εχει ιδιαιτερη διαφορα απο το 1.6 και μπορω να σου πω οτι εχει και καλυτερο ανοιγμα εν κινησει

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 22 Ιουν 2007, 13:15
από Baphomet
είχα πριν το C4, ένα 206 με το ίδιο μοτέρ 1.4 και όντως για τα κυβικά του είναι ιδιαίτερα εύστροφο και έχει καλά ρεπρίζ. Εγώ προσωπικά είχα βάλει πρόγραμμα σε αυτό το μοτέρ (μάλλον από τα λίγα) και σε συνδυασμό με 1-2 πραγματάκια ακόμα το αυτοκίνητο απέδιδε πάρα πολύ καλά. Όποιος θέλει λεπτομέρειες εδώ είμαστε...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 22 Ιουν 2007, 13:30
από krupy
Προς θεου!! Δεν εννοουσα οτι δεν εχει διαφορα με το saxo 1.6 VTS. Αλλα με το 1.6 το C4 το εργοστασιακο! sorry για την διατυπωση! :-?
Οι διαφορες ειναι ελαχιστες και στην πραξη δεν τις ξεχωριζεις!!

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 22 Ιουν 2007, 13:59
από SoCrazy
με πειραξε η ζεστη και δεν το καταλαβα :schraeg :schraeg :schraeg

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 22 Ιουν 2007, 16:19
από DELINHO
Συγγνώμη σύντεκνοι, αλλά γιάντα να παιδευτεί τόσοο κουζουλός; Πόσα πια άλογα θα κερδίσει, πόσο θηριώδης θα γίνει πια η ροπή και πόσο διαστημικές οι επιταχύνσεις με όλα αυτά τα καλούδια που προτείνετε;
Τώρα, (κατά την ταπεινή μου άποψη) ότι έγινε, έγινε...Αν το πουλήσει για να πάει για το 1.6 θα χάσει 1000% στον οικονομικό τομέα και είναι πολύ κρίμα γιατί το αμάξι είναι του κουτιού...Στο κάτω κάτω θα μπορούσε να είναι πολύ χειρότερα τα πράγματα στον τομέα των επιδόσεων (βλ Astra 1.4, Leon 1.4, ακόμα και Auris 1.4).
Αντι να αλλάξει τα μηχανολογικά, καλύτερα να αλλάξει τα λογικά του. Άς βάλει το παλικάρι ένα ηχοσύστημα μαμάτο, να γουστάρει κάθε φορά που μπαίνει στο αμάξι με την κοπελιά του, ας πάρει σβάρνα τα βουνά και τις θάλασσες με τα δυό κουκλιά του (τετράτροχο και δίποδο) και είμαι σίγουρος ότι λίγο θα τον νοιάζουν οι ροπές και τα ρεπρίζ που έχασε με την επιλογή του. Όταν ξαναέρθει η ώρα να πάρει αυτοκίνητο, τα ξαναλέμε. Συμφωνεί κανείς;

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 22 Ιουν 2007, 16:26
από SoCrazy
DELINHO έγραψε:
Πόσα πια άλογα θα κερδίσει, πόσο θηριώδης θα γίνει πια η ροπή και πόσο διαστημικές οι επιταχύνσεις με όλα αυτά τα καλούδια που προτείνετε;


Ολα απο καπου ξεκινανε.Αν θα βαλει ενα καλο συστημα εξατμισης και ενα καλο φιλτρο σιγουρα θα δει διαφορα στο αυτοκινητο.Δεν θα ειναι αμαξι για κοντρες απλα θα πηγαινει αρκετα πιο καλα.Για τα υπολοιπα που λες απλα θα σου πω οτι ειναι αναλογα πως το βλεπει ο καθενας.Για μενα πχ ειναι ανουσιο να ριξω τοσα χρηματα για ηχοσυστημα σε ενα αυτοκινητο για να ''βαραει'' καλα και να φοβαμαι μη μου το σπασουν απο μερα σε μερα.Προτιμο να δωσω τα τετραπλασια χρηματα και να φτιαξω ενα καλο ηχοσυστημα στο σπιτι μου.Κατι που θα το κανω απο σεπτεμβρη.

Πιο καλο ειναι να ζωντανεψη λιγο το αυτοκινητο για να μπορεις να κανεις μια προσπερασει η να μη σου σπαει τα νευρα που δεν τσουλαει καθολου απ οτι ολα τα αλλα.Αυτη ειναι η γνωμη μου :thumbup

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 22 Ιουν 2007, 16:34
από DELINHO
Ok, δεκτόν.
Η οπτική μου γωνία πηγάζει 1) από το ότι είμαι απλός χρήστης του αυτοκινήτου, χωρίς τις ειδικές γνώσεις περί χταποδιών, χοανών κλπ και το έντονο δαχτύλωμα στα μηχανολογικά με φοβίζει λιγάκι, και 2) από το ότι γουστάρω μεγάλες βόλτες με καλή μουσική για συνοδεία. Από την άλλη, δεν μπορεί φυσικά όλοι να συμφωνούν με όλους. Αλλιώς δε θα υπήρχαν και τα fora...
Άσχετο (ή και σχετικό, ανάλογα πως το βλέπεις). Ποιός έχει εμπειρία από αυτούς τους ιονιστές καυσίμου (ή ότι άλλο κάνουν τέλος πάντων) που υπόσχονται έως και 15 - 20 % μείωση κατανάλωσης με αντίστοιχη βελτίωση των επιδόσεων. Μήπως θα ήταν μία κάποια λύση?

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 22 Ιουν 2007, 16:43
από DELINHO
SoCrazy έγραψε:
Για μενα πχ ειναι ανουσιο να ριξω τοσα χρηματα για ηχοσυστημα σε ενα αυτοκινητο για να ''βαραει'' καλα και να φοβαμαι μη μου το σπασουν απο μερα σε μερα.Προτιμο να δωσω τα τετραπλασια χρηματα και να φτιαξω ενα καλο ηχοσυστημα στο σπιτι μου.Κατι που θα το κανω απο σεπτεμβρη.


Λοιπόν, έλεγα ακριβώς το ίδιο πριν από τέσσερα χρόνια όταν πήρα το σε λίγες μέρες πρώην αμάξι μου.Πήγα και έδωσα (το 2003 περικαλώ) 1400 ευρώ για ηχοσύστημα στο σπίτι και μετά από κάποιο καιρό περίπου το ίδιο ποσό για ηχοσύστημα στο αυτοκίνητο. Η διαφορά; Το πρώτο το κοιτάω και το έχω σα διακοσμητικό στο σαλόνι και το δεύτερο μου χει κάνει τη ζωή πιο όμορφη, και δεν υπερβάλω καθόλου. Γιατί η μουσική ακούγεται πιο ωραία στο αυτοκίνητο; Έλα ντε...Έχω καταλήξει όμως στο προσωπικό συμπέρασμα ότι αξίζει να δώσεις τα τετραπλάσια χρήματα για ηχοσύστημα αυτοκινήτου.Λόξες είναι αυτές...