Ημερολόγιο Γκαλερί Αναζήτηση Εγγραφή Σύνδεση 

[ +/- ] [ Τώρα είναι Τρί 25 Φεβ 2020, 14:58 ]


 
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 22 Ιουν 2007, 16:51 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 29 Νοέμ 2006, 15:33
Δημοσιεύσεις: 4076
Τοποθεσία: Θεσσαλονικη
DELINHOΔεκτη και η δικη σου αποψη.Ειναι οπως την βρισκει ο καθενας :thumbup

Μην κανεις συνεχομενα post γιατι ειναι σαν να κανεις chat.Υπαρχει δεξια απο καθε post σου το κουμπι επεξεργασια που μπορεις να προσθεσεις η να αφαιρεσεις κατι.

Για τους ιονιστες υπαρχει θεμα στο ''Γενικες συζητησεις''Μπες και διαβασε τι εχουμε γραψει.Γνωμη μου μην ασχοληθεις καθολου με αυτο.

_________________
SoCrazy
Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 25 Φεβ 2008, 19:43 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 14 Φεβ 2007, 13:20
Δημοσιεύσεις: 188
Τοποθεσία: Αθηνα, Moνεμβασια, Σαμος
δεν ηξερα σε ποιο θεμα να το βαλω κ ειπα να το βαλω εδω..

εχω το 1.400. Η απορια μου ειναι η εξης. Συνηθως σε πολλα αυτοκινητα σου προτεινουν οι εταιρειες π.χ. με 1.200ευρω να παιρνεις 25-30 αλογα με ενα κιτακι..
οπως στο astra μας ειχαν πει οτι μπορουν να το βγαλουν 115-120 απο τα 90.
ή οπως σε ενα saab Που ηθελε ο πατερας ειχαν πει με 1.400ευρω οτι παει απο τα 150 στα 182 αν θυμαμαι καλα..
Υπαρχει κατι αντιστοιχο για το 1.4 απο την citroen?
Ελεγα να παρω τηλ. να ρωτησω αλλα δ νομιζω να εξυπηρετηθω. Για αυτες τις ερωτησεις ειναι καλυτερο να εισαι απο κοντα πιστευω...

_________________
www.betanalysis.gr To 1o στοιχηματικο site της Ελλαδας!
www.livesbx.gr Το γρηγοροτερο Live Score της Ευρωπης!
www.myspace.com/malvasia
www.myspace.com/betanalysismusic


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 25 Φεβ 2008, 22:08 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 20 Φεβ 2007, 21:04
Δημοσιεύσεις: 3534
Τοποθεσία: GoodView
Εικόνες: 33
Lev έγραψε:
Υπαρχει κατι αντιστοιχο για το 1.4 απο την citroen?
Ελεγα να παρω τηλ. να ρωτησω αλλα δ νομιζω να εξυπηρετηθω. Για αυτες τις ερωτησεις ειναι καλυτερο να εισαι απο κοντα πιστευω...


Δυστυχώς όχι :rant

Εκεί που έβαλα το διακοσμητικό της εξάτμισης, μου ανέφερε κάτι για πρόγραμμα στο 1.4. Δεν άνοιξα κουβέντα γιατί δεν με ενδιαφέρει ακόμα κάτι τέτοιο αλλά όταν σε βγάλει ο δρόμος πέρνα να τον ρωτήσεις. Δεν χάνεις τπτ για μία πρώτη επαφή.

Δεν υποννοώ με ΤΠΤ να το βάλεις εδώ. Μόνο για τις πληροφορίες ;)

_________________
Εικόνα Εικόνα
"Tρακτερισμός": Κατάσταση κατά την οποία κινητήρας THP γουργουρίζει σαν αγροτικό όχημα κατά την πρωινή εκκίνησή του!!!


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 25 Φεβ 2008, 23:04 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 10 Φεβ 2008, 14:55
Δημοσιεύσεις: 498
Τοποθεσία: TΡΙΚΑΛΑ, ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥΠΟΛΗ
Εικόναολα μαζι μου βγηκαν 900ευροπεριπου.προγραμα 350ευρο,εξατμιση 200ευρο,bmc300ευρο.διαφορα ειδα,εμενα μου ειπαν οτι το αυτοκηνιτο εχει παρει 17 αλογα περιπου αλλα εγω δεν το πιστευω εγω λεω οτι βγαζει 10 αλογα περιπου ,σκεφτομουν και για χταποδι αλλα μου ειπε ενας μαστορας φιλος οτι το χταποδι το μαμα δεν ειναι καλο να βγει,για περισοτερα απο 10 αλογα πρεπει να πεσουν τρελα ευρο και δεν συμφερει.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 26 Φεβ 2008, 04:45 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 20 Φεβ 2007, 21:04
Δημοσιεύσεις: 3534
Τοποθεσία: GoodView
Εικόνες: 33
Να 'μαι πάλι με τις απορίες.

Για το πρόγραμμα έχεις πάρει κάποια εγγύηση ή μια δυναμομέτρηση πριν και μετά?

Τέλος για το βαρελάκι ΒΜC έβλεπα στο site ότι "WARNING: This product is made for track usage only and is not intended by the manufacturer for use on public streets or highway." !!!!!

Petran αυτό δεν έχεις βάλει και εσύ στο 1.6?

_________________
Εικόνα Εικόνα
"Tρακτερισμός": Κατάσταση κατά την οποία κινητήρας THP γουργουρίζει σαν αγροτικό όχημα κατά την πρωινή εκκίνησή του!!!


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 26 Φεβ 2008, 12:29 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 10 Φεβ 2008, 14:55
Δημοσιεύσεις: 498
Τοποθεσία: TΡΙΚΑΛΑ, ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥΠΟΛΗ
δεν εχω παρει καποια εγγυηση για το προγραμα,ουτε και δυναμομετρηση ετσι κιαλιος τι δυναμομετρηση την βγαζουν οπως θελουν και σου ριχνουν σταχτη στα ματια,στην πραγματικοτητα εγγυηση δεν δινει κανενας νομιζεις οτι εαν σου καει ο εγκεφαλος μετα απο λιγο καιρο θα σου τον αλλαξουν?αλλα και απο την αλλη δεν πρεπει να υπαρχει ανησυχεια διοτι με 1000 εως 1500ευρο παιρνεις τρακαρισμενο c4 και οτι και να σου χαλασει το εχεις.για το βαρελακι δεν καταλαβα τι θες να πεις γιατι δεν ξερω αγγλικα.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 26 Φεβ 2008, 14:27 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 27 Ιουν 2007, 11:41
Δημοσιεύσεις: 3783
Τοποθεσία: serres
απλα σε μερικες χωρες ειναι παρανομο γ'αυτο το γραφει αυτο!
στο κουτι του λεει οτι το προΐον αυτο ισως ειναι παρανομο σε μερικες χωρες!(λογο νομοθεσιας κλπ κλπ κλπ)
για να καταλαβεις κ η εξατμιση group N ειναι μονο για πιστα κ απαγορευται ρητα παντου η χρηση της εκτος πιστας!
το δικο μου ειναι το 85/150!

κ μην νομιζεται οτι πηρες το βαρελακι το βαλες οπως οπως κ τελος !
θελει πολυ προσοχη Εικόνα
στην εισαγωγη καθως κ στον σωληνα μετα το βαρελακι ετσι ωστε να εχουν ολα την σωστη διαμετρο με οσο το δυνατων γινεται λιγοτερες γωνιες!κ φυσικα να ειναι σε σημειο που να εχει προσβαση σε φρεσκο αερακι!Εικόνα

_________________
Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 26 Φεβ 2008, 14:58 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 20 Φεβ 2007, 21:04
Δημοσιεύσεις: 3534
Τοποθεσία: GoodView
Εικόνες: 33
DJ TERIS το αγγλικό κείμενο αναφέρει ότι η χρήση του είναι μόνο για πίστα και όχι για δρόμο.

Αλλά πιθανότατα είναι αυτό που λέει ο γιάννης.

_________________
Εικόνα Εικόνα
"Tρακτερισμός": Κατάσταση κατά την οποία κινητήρας THP γουργουρίζει σαν αγροτικό όχημα κατά την πρωινή εκκίνησή του!!!


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 26 Φεβ 2008, 15:28 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 10 Φεβ 2008, 14:55
Δημοσιεύσεις: 498
Τοποθεσία: TΡΙΚΑΛΑ, ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥΠΟΛΗ
prokopas έγραψε:
DJ TERIS το αγγλικό κείμενο αναφέρει ότι η χρήση του είναι μόνο για πίστα και όχι για δρόμο.

Αλλά πιθανότατα είναι αυτό που λέει ο γιάννης.
μπορει να ειναι ετσι αλλα σε οποιο μαστορα και να πας εαν του πεις για φιλτρο αερος το πρωτο που θα σου προτινει ειναι bmc και λενε οτι δινει 7 αλογα,μετα εαν το δουμε και απο την αλλη μερια τιποτα δεν προβλεπεται να πειραζουμε στο αυτοκηνιτο και οτι και να βαλεις απαγορευεται.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 17 Μαρ 2008, 12:12 
Άβαταρ μέλους
Μην το σκαλίζεις καθόλου. Με 111$ το βαρέλι του πετρελαίου που έχει φτάσει σε λίγο όλοι θα κυκλοφορούμε με πατίνια....


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: ιππο
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 18 Μαρ 2008, 17:35 
Άβαταρ μέλους
παιδια κ εγω αγορασα ενα C4 1.4 κ μετα καταλαβα την βλακεια!!!βεβαια ο πατερασ μ δεν ηθελε να μ διαθεσει παραπανω χρηματα...σκεφτομαι για αρχη φιμε αεροτομη(που αρεσουν κ στον πατερα μου)Μετα λεω για πρωτο σταδιο!τι λετε???


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ιππο
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 18 Μαρ 2008, 22:51 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 22 Μάιος 2007, 21:49
Δημοσιεύσεις: 594
Τοποθεσία: Athens
ippokratis C4 coupe vtr έγραψε:
παιδια κ εγω αγορασα ενα C4 1.4 κ μετα καταλαβα την βλακεια!!!βεβαια ο πατερασ μ δεν ηθελε να μ διαθεσει παραπανω χρηματα...σκεφτομαι για αρχη φιμε αεροτομη(που αρεσουν κ στον πατερα μου)Μετα λεω για πρωτο σταδιο!τι λετε???


Γιατί βλακεία; Έχεις οδηγήσει το 1.6;


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 23 Μαρ 2008, 21:11 
Άβαταρ μέλους
symfono apolita me ton ippokratis C4 coupe vtr.

Ego pou exo to 5thiro den paei roupi idika an exei anifora kai eisai fortomenos. An eixe kai ligo gkazi parapano tha htan korifaio amaksi kata ta alla einai poli kalo.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 09 Μάιος 2008, 13:47 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 20 Φεβ 2007, 21:04
Δημοσιεύσεις: 3534
Τοποθεσία: GoodView
Εικόνες: 33
Για τα φίλτρα που αντικαθιστούν τα εργοστασικά τι γνώμη έχετε?
Κοιτούσα αυτό εδώ.

Αποτελούν απλά αντικατάσταση του εργοστασιακού φίλτρου ή προσφέρουν κάτι παραπάνω που δικαιολογεί τα ~70

_________________
Εικόνα Εικόνα
"Tρακτερισμός": Κατάσταση κατά την οποία κινητήρας THP γουργουρίζει σαν αγροτικό όχημα κατά την πρωινή εκκίνησή του!!!


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 09 Μάιος 2008, 14:51 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 06 Μάιος 2008, 18:02
Δημοσιεύσεις: 1625
Τοποθεσία: VOLOS
ας παρουμε τα πραγματα απο την αρχη. ξεκιναμε με φιλτρο εμποριου και τελικο εξατμισης. ετσι το αμαξι θα αναπνει πλεον και θα μπορει να δουλευει σε πιο πολες στροφες. επειτα παμε σε ενεν παραληλο εγκεφαλο που σε συνδιασμο με τα παραπανω θα παρουμε ενα 10-15% επιπλεον αποδοση.

_________________
C4 2.0 VTS 223ps


Κορυφή 
 
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 
 Σελίδα 4 από 14 [ 203 Δημοσιεύσεις ] Μετάβαση στην σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 14  Επόμενο





Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 2 επισκέπτες

 
 

 
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Σύνδεση
Όνομα μέλους:

Εγγραφή
Κωδικός:

Ξέχασα τον κωδικό μου
Αποστολή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ενεργοποίησης πάλι
Αυτόματη σύνδεση σε κάθε επίσκεψη
Απόκρυψη των στοιχείων μου κατά την διάρκεια της σύνδεσης

Για να συνδεθείτε πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Η εγγραφή γίνεται σε λίγα μόνο λεπτά, αλλά σας παρέχει αυξημένες δυνατότητες. Επίσης οι διαχειριστές μπορεί να χορηγούν επιπρόσθετα δικαιώματα στα εγγεγραμμένα μέλη. Πριν συνδεθείτε, σιγουρευτείτε ότι γνωρίζετε τους όρους χρήσης και τις σχετικές τακτικές. Παρακαλούμε να διαβάσετε τους κανόνες της Δ. Συζήτησης κατά την πλοήγησή σας σε αυτό.

Όροι χρήσης | Προσωπικό απόρρητο

 
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ
 
cron